Ja heur. Met jou?quote:
Die had zeker ook over mij gedroomdquote:
ook welquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja heur. Met jou?
[..]
Die had zeker ook over mij gedroomd. Wups.
0kquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is dat k-cash en de rest in de op?? Verwijder dat maar.
Je moet met een groepje van 3 een liedje playbacken door te typen, en de winnaar krijgt één meubi.quote:
lolwat?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je moet met een groepje van 3 een liedje playbacken door te typen, en de winnaar krijgt één meubi.
ik mis vrijheidsnegerquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je moet met een groepje van 3 een liedje playbacken door te typen, en de winnaar krijgt één meubi.
Hij komt wel weder terug, eerst mijn club steunen.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
beach bewaar je chatlogs van msn? zo ja lees eens terug
Nee manquote:
Dat al helemaal niet.quote:
Ja en klein beetje kater ook wel, gister nog draaierig 2 broodjes gegeten toen ik thuis kwam en uiteindelijk door de herrie heen in slaap gevallen. :pquote:
Kom eraan.quote:
Weet ikquote:
Succes met zoeken danquote:
welkequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:03 schreef Henkie94 het volgende:
Net een spel gedownload, is nog best leuk.
Shadow Era.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het één keer gedaan bij iemand thuis, nog best grappigquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dat is echt erg
een aantal bij ons op school ging dat ook spelen, echt te nerd
maar vaak gaan mensen er helemaal in op, dat is het moment dat het te erg wordtquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gedaan bij iemand thuis, nog best grappig
Ik speelde altijd Yugioh.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dat is echt erg
een aantal bij ons op school ging dat ook spelen, echt te nerd
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
maar vaak gaan mensen er helemaal in op, dat is het moment dat het te erg wordt
Ze doen er niemand kwaad mee toch.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
maar vaak gaan mensen er helemaal in op, dat is het moment dat het te erg wordt
het is hier geen radio onzinquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef Inverted_World het volgende:
Even omdat mijn 90's hits vorige keer ook een succes waren:![]()
Luisteren die shit mensen!11!
Nee niet meer. En ik ben niet meer gegaan inderdaad. Ik ga zo pizza eten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heb je nog koppijn?En je bent niet meer gegaan naar waar je om kwart voor 9 moest zijn?
okquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
Luister dit liedje even, dit is echt heel mooi:
Waar moest je eigenlijk heen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee niet meer. En ik ben niet meer gegaan inderdaad. Ik ga zo pizza eten.
welke?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
Wat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
QFTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's you my love, you who are the stranger
Ik sla over, teveel geld gisternacht/dag uitgegeven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:22 schreef Henkie94 het volgende:
Is iedereen Koninginnedag "vieren" of wut?
BBQ.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik sla over, teveel geld gisternacht/dag uitgegeven.Zo bbq
laat maar horenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb echt een harde kick gemaakt beach
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo duur ben ik niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik sla over, teveel geld gisternacht/dag uitgegeven.Zo bbq
Wat is hier allemaal aan de hand... Mijn liefde, mijn hart, mijn leven, wat doe je...quote:
Niet als in, betaalde seks alles. Duur als in, ik drink op zijn kosten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is hier allemaal aan de hand... Mijn liefde, mijn hart, mijn leven, wat doe je...![]()
![]()
Ik maakte ook maar een grapje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet als in, betaalde seks alles. Duur als in, ik drink op zijn kosten.
Niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet als in, betaalde seks alles. Duur als in, ik drink op zijn kosten.
Nu wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje.
Jij kent Inverted_World irl? Anders begrijp ik het niet.
quote:
Duidelijk.quote:
Nu alweer terug?quote:
Lekker gezopen op de Tol?quote:
Telegraafquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:56 schreef Ragboer het volgende:
Echt, die berichtgeving in de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Dat "vele" hadden ze weg kunnen houden.
Jongeren in Urk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:56 schreef Ragboer het volgende:
Echt, die berichtgeving in de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Dat "vele" hadden ze weg kunnen houden.
Dat. De inhoud is matig en het formaat is beroerd om te lezen.quote:
En de helft van de journalisten checkt zijn/haar bronnen niet eens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat. De inhoud is matig en het formaat is beroerd om te lezen.
Als dertiger in een strak tienerkutje, wat een baasquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe, ik kwam er vandaag achter dat mn vriendin een vriend van 32 heeft
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als dertiger in een strak tienerkutje, wat een baas
Stiekem droomt elke man daarvanquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als dertiger in een strak tienerkutje, wat een baas
Alle mannen denken het, ik zeg het.quote:
Wat goed van jou.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alle mannen denken het, ik zeg het.
Stoer hoor.quote:
Nee, dan ben ik al dood. Na mijn 27e wil ik niet meer leven. Dan is het mooi geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ragboer is blij als hij dertiger is.
Dat wil niet zeggen dat hij het dan ook voor elkaar krijgt tochquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ragboer is blij als hij dertiger is.
27 is mijn huisnummer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik al dood. Na mijn 27e wil ik niet meer leven. Dan is het mooi geweest.
Oh jawel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat hij het dan ook voor elkaar krijgt toch
Zie Appel hier ervan uitgaan dat ik makkelijk chicks hossel.quote:
Maar je hosselt toch ook wel makkelijk?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zie Appel hier ervan uitgaan dat ik makkelijk chicks hossel.![]()
Yeshquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inverted en Appel hadden gister dus afgesproken?? Tof wel.
Wat moet ik hier op zeggen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar je hosselt toch ook wel makkelijk?
quote:
he jammer ik dacht dit word even een spannend gevecht hier njah die popcorn kan ik wel weggooien dan zondequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vecht niet met jongens. Alleen met muizen, hihi.
ik heb alleen mn motorrijbewijsquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[TK]Ford Thunderbird 1962
Bietsj, geen leuke auto voor jou?
Die is tofffffquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[TK]Ford Thunderbird 1962
Bietsj, geen leuke auto voor jou?
En maar 13.000 euroquote:
Ik vind vandaag meer een dag voor een mooie zwarte Suzuki Swift.quote:
Nee.quote:
Oh.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind vandaag meer een dag voor een mooie zwarte Suzuki Swift.
Ja, of om even te gaan winkelen in Alphen a/d Rijn xDDDDDDDddddddddddddddddddddddddddquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind vandaag meer een dag voor een mooie zwarte Suzuki Swift.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, of om even te gaan winkelen in Alphen a/d Rijn xDDDDDDDdddddddddddddddddddddddddd
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooi liedje wel, van Noah. Even een potje janken brb.
niet huilen Klinkiequote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voortuin geen optie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fuuuuuuu, is die zon ook al bijna verdwenen uit de achtertuin.
bigger momma dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een heel groot probleem, aangezien ik big momma 2.0 ben ja.
hahaha awwwww wat zijn dit voor leugens ? allemaal leugenaarsssssssssquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dan heb je extra veel oppervlakte om te zonnenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toepasselijk wel.quote:
Hooiquote:
Ja, ze waren lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:08 schreef Beach het volgende:
[..]
heey
Heb je trouwens nog die brownies gehad
Have fun.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
Ik kwam eigenlijk alleen dat even melden, nu snel aankleden en weer door naar het volgende feestje
Veel plezier hier nog
Eerder man die even buiten ging liggen met als gevolg dat hij in slaap is gevallen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeii man met te weinig slaap gespot![]()
Jajaquote:
Eigenlijk is het meer een dorpsfeestdingetje en mn zusje blijft zeuren dat ik mee moetquote:
Leuke avond gehad nog?quote:
de nomnom cat is ook weer terugquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hooii Merell
Omg Patje nieuwe UI watwatwat
Nee heb wat voetbal gekeken nog en toen maar gaan slapen, met als gevolg dat ik lang geslapen heb en nergens zin in heb. Dus maar in te tuin verder gaan slapen met als gevolg dat ik nu moe ben en weer wil slapen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Leuke avond gehad nog?
Ik heb de zon zien opkomen
Hooiquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hooii Merell
Omg Patje nieuwe UI watwatwat
Oh oke.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee heb wat voetbal gekeken nog en toen maar gaan slapen, met als gevolg dat ik lang geslapen heb en nergens zin in heb. Dus maar in te tuin verder gaan slapen met als gevolg dat ik nu moe ben en weer wil slapen.
Ik ging eigenlijk niet koninginnenachten gisterenquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
Jij ook nog leuke koninginnenacht gehad?
katjes zijn veel belangrijker op Koninginnedag hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja al een tijdje.
Edit: even konijntje omdat Koninginnedag.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk niet koninginnenachten gisterenGing naar de verjaardag van een vriendin, daar tot laat gebleven, was heul gezellig! Heel veel gelachen enzo
En toen kwam ik erachter dat ik wéér geen sleutel bij me had, de derde keer deze week
omgquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk niet koninginnenachten gisterenGing naar de verjaardag van een vriendin, daar tot laat gebleven, was heul gezellig! Heel veel gelachen enzo
En toen kwam ik erachter dat ik wéér geen sleutel bij me had, de derde keer deze week
Ik heb dat ook eens gehad en toen ging ik maar in de tuin slapenquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
omgmensen wakker moeten bellen dus ofwat ? heb ik ook eens gehad om half 3 ooit
quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
omgmensen wakker moeten bellen dus ofwat ? heb ik ook eens gehad om half 3 ooit
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
katjes zijn veel belangrijker op Koninginnedag hoor
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad en toen ging ik maar in de tuin slapen![]()
Faiiiiiiilquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:28 schreef Zeroku het volgende:
Wegens grote drukte in de binnenstad, heeft de gemeente Eindhoven verzocht om niet meer naar de festiviteiten in Eindhoven af te reizen.
Ieder jaar hetzelfdequote:
wataeat mag nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja is goedmaar beter breng je wel een biertje anders droogt die nigger uit he zeggen ze ook
quote:
Thanksquote:
Ditquote:
Wat was het antwoord?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vroeg in ONZ-FB over de proefperiode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is dit een te kort jurkje? Beetje wel he?Is dat een jurk? Horen die niet... ik weet niet, langer te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik het, ik hou er niet van
Nee niet echt een jurk, maar zou je wel als jurkje kunnen dragenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Is dat een jurk? Horen die niet... ik weet niet, langer te zijn?
[..]
Ik ook niet.
Is dit een te kort jurkje? Beetje wel he?wel sexy toch zo kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Gewoon een hemdje dus? :3quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee niet echt een jurk, maar zou je wel als jurkje kunnen dragen
Is dit een te kort jurkje? Beetje wel he?ietsjes maar maakt niet uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja? oei wel heel kortquote:
shirtje jaquote:
maar ik wil niet dat mensen me na kijken ofzoquote:
Moet je maar niet zo knap zijn eigen schuldquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar ik wil niet dat mensen me na kijken ofzo
Doe er hotpants onder aan danquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja? oei wel heel kort
[..]
shirtje jamaar wel lang shirt hmhm lastigggg
[..]
maar ik wil niet dat mensen me na kijken ofzo
Is dit een te kort jurkje? Beetje wel he?Ligt eraan wat je gaat doen. Anders iets langers zwart eronder of een simpel zwart rokje een klein stukje eronderuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht juist dat jij had gezegd dat je naar a'dam ging![]()
Waarom draag je een ring rond je nek?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze gisteren gekregen van mn mama :3
Dude, nee.quote:
Ja zo'n onderrokje bedoel je, misschien doe ik dat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gaat doen. Anders iets langers zwart eronder of een simpel zwart rokje een klein stukje eronderuit![]()
Ik dacht juist dat jij had gezegd dat je naar a'dam ging
one ring to rule them all tochquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom draag je een ring rond je nek?
Heb ik niet.quote:
Dat is een armbandquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom draag je een ring rond je nek?
een jongen met hotpants??? watquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dude, nee.Ik ken iemand, wiens broertje een ginger is. Die ginger droeg een felroze shirt met iets donkerder roze hotpants.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
One ring to find them
One ring to bring them all
and in the darkness bind them
nerd is
nerdquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
One ring to find them
nerd is
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
One ring to find them
nerd is
NEEquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ER ZIT EEN KOE BEDELTJE AAN JEZUS AANBID DIE KOE DAN VERDOMME.
Ik ben geen hindoequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ER ZIT EEN KOE BEDELTJE AAN JEZUS AANBID DIE KOE DAN VERDOMME.
WAT GA JE SCHELDEN DANquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent een fool gassst
[..]
gaat heen![]()
Ik ook niet hoor, maar koeienquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben geen hindoe![]()
Hij is wel cute alleen ik vind armbanden bij mezelf echt
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent een fool gassst
[..]
gaat heen![]()
Kopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een BAZINGA ring
en tshirt
en hoodie
Roze alles?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sexy kleur nagellak op mn nagels. En ik ben niet eens zo van de nagellakjes enzo.
Ik heb teveel nagellakquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sexy kleur nagellak op mn nagels. En ik ben niet eens zo van de nagellakjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |