MAN MAN MAN hoe zielig ben jijquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef hoefnagels het volgende:
kan het bonnetje misschien duidelijker gefotografeerd worden? het gedeelte wat gewist is kan gewist blijven hoor.
Alvast bedankt!
Ik heb em ook net opgehaald. En inderdaad ook met Skyrim bezig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:59 schreef BB-King het volgende:
Zojuist ontvangen in de postbus!![]()
Damn... ik ben nog volop met Skyrim bezig, waar haal ik de tijd vandaan?
Gvd zegquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef hoefnagels het volgende:
kan het bonnetje misschien duidelijker gefotografeerd worden? het gedeelte wat gewist is kan gewist blijven hoor.
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
Sneu figuur dit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef hoefnagels het volgende:
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef hoefnagels het volgende:
Alvast bedankt!
Ook echt hè! Met z'n 4 posts hier op Fok!quote:
Neen! Sorry, dat was een foutje van mijn kant! Ik installeerde per ongeluk Assassin's Creed 1 welke dus gratis op de blu-ray disc staat! De install van AC:R zit rond de 50MB geloof ik.quote:Op maandag 14 november 2011 06:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Lees ik nou net dat de install 7800 mb is? Dat vind ik echt teveel. Plus ik heb nog een oude grote PS3 met kleine HDD, dus ik ga dan waarschijnlijk niet eens genoeg ruimte hebben.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:16 schreef Wouter2006 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat is de update. AC: Revelations heeft wel een install van 4,5 GB.quote:Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef CoExist het volgende:
[..]
Neen! Sorry, dat was een foutje van mijn kant! Ik installeerde per ongeluk Assassin's Creed 1 welke dus gratis op de blu-ray disc staat! De install van AC:R zit rond de 50MB geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |