Tja dat heb ik duidelijk nog niet doorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef Chevalric het volgende:
Je speelt Deathmatch? Dan krijg je inderdaad geen radar. Je ziet rechtsboven een rand om het plaatje van je target. Die wordt wit als je target in je line of sight is. Als je heel dichtbij bent, dan wordt ook de achtergrond lichter.
Daarnaast zijn bij Deathmatch alle speler skins uniek (er zijn geen NPCs met die skin); m.a.w. je moet leren welke skin bij welk portret hoort, dan weet je ook gelijk of je je target te pakken hebt. Succes!
Aan de andere kant, het veld in Deathmatch is zo klein dat je radar vrijwel constant volledig blauw zou zijn. Je doelwit vinden is hierdoor vaak niet zo moeilijk. Tegenstanders zijn vaak ook niet zo discreet als in bv. Wanted, vanwege de unieke skins.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tja dat heb ik duidelijk nog niet door
Maar irritant dat die originele radar weg is. Die mode dat je zelf je vijand mag uitkiezen is wel tof verder.
Kan je er wat meer over vertellen? Bronnen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef CoExist het volgende:
Assassin's Creed III is aangekondigd en verschijnt op 30 oktober!
Assassin's Creed III komt 30 oktoberquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Kan je er wat meer over vertellen? Bronnen?
Thnx ouwe! Had 'm over 't hoofd gezien. Komt omdat ik op m'n iPod aan het Fok!ken was.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef ardi het volgende:
Hier gezamenlijk verder dan maar?![]()
Assassin's Creed III
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |