Je hebt 2 speelbare personage, Altair en Eizo. Die beelden wat je ziet zijn denk ik visioenen van Desmond.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik snap niet hoe dat nou werkt met Altaïr in dit spel?
Huh hoe kan je ze nou beiden spelen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je hebt 2 speelbare personage, Altair en Eizo. Die beelden wat je ziet zijn denk ik visioenen van Desmond.
Ja, verschillende levels zeg maar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Huh hoe kan je ze nou beiden spelen?
Ook in een andere tijd dan dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, verschillende levels zeg maar?
Je hebt toch twee handen of niet somsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:17 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ook in een andere tijd dan dus.
Heb je het verhaal wel eens gevolgd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Och pc daar spelen alleen nog maar sukkels op.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de pc bedoeld. Die kwam volgens mij veel later uit dan de bedoeling was.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Och pc daar spelen alleen nog maar sukkels op.
Die ninjarecruiten verpestte het eigenlijk, maakte het zo makkelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef RickoKun het volgende:
T moet wel moeilijker worden, AC:B vond ik echt te makkelijk (de enige uitdaging was idd die 100% shiz)
Ik heb ze allemaal gespeeld, maar ik snap deze wending niet.quote:
Oké.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gespeeld, maar ik snap deze wending niet.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gespeeld, maar ik snap deze wending niet.
quote:Ezio is looking for seals in Revelations. These seals hold the memories of Alair. They'll allow Ezio to peek into Altair's life (just as Desmond uses Animus to peek into his ancestors lives).
- You'll control Altair through these sequences.
Ik vond de trailer echt gruwelijk goed. Echt een meesterwerk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:24 schreef CyberJesus het volgende:
Vraagje aan jullie..
wat was jullie eerste indruk van de nieuwe trailer van AC: Revelations ?
Ik persoonlijk vond hem echt gruwelijk goed!
grafisch ook erg indrukwekkend! kan niet wachten..
Ik hoop alleen niet dat het zoiets gaat worden dat als je met Ezio speelt je gewoon rond kan lopen in de stad, side missions kan doen en etc.
en dat je Altaïr alleen bent in bepaalde puzzel elementen, verwerkt in flashbacks, dat je zeg maar van die Romulus lair(hoe je het ook typt) achtige dingen krijgt met Altaïr.
Ik zelf vond die shit in 2 en Brotherhood geen reet aan
Ja ik had al zoiets gehoord over die torens.. lijkt me wel tof, wat meer actie.. soms kan de stad nogal doodslaan vooral als je op een rampage benquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik vond de trailer echt gruwelijk goed. Echt een meesterwerk.
Het concept van de torens van Borgia is uitgebreid. Je zal nu bij elke toren een Assasins Den hebben die ook aangevallen kan worden door gaurds etc. Je kan dan vanuit een andere Assasins Den zelf troepen sturen om in de verdediging te gaan (zoiets heb ik begrepen). Je kan kan ook een Master Assasin aanwijzen voor een Den, dan hoef je je geen zorgen meer te maken over die Den.
Bij Assasin Dens die je hebt overgenomen worden er in de buurt van de Den's ziplines 'unlocked' waar je je mee kan transporteren. Ook heeft Ezio een hook-blade. De assasins rank is van 10 naar 15 gegaan.
Ezio kan in het spel een soort van tabletten vinden waarmee hij Altair's herrineringen kan beleven.
Ik ben echt bang dat het zoiets gaat worden als die tempels in 2 waar je die dingen kon halen voor Altaïrs pak te unlocken en die Romulus lairs in Brotherhood.quote:Ezio kan in het spel een soort van tabletten vinden waarmee hij Altair's herrineringen kan beleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |