Dit is ook weer een speciale, net als UFC 100.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef Omega het volgende:
Zo mooi als deze fight card is, vind ik de card van 130 toch wel tegen vallen, of mis ik iets?
Tuurlijk Edgar Maynard is gaaf (al hou ik niet zo van rematches), de rest zitten wel goede fighters tussen, maar niet zo goed als die van vanavond.
Dat gaat ze echt wel lukkenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Nog drie partijen te gaan tot main event en hiermee moeten ze anderhalf uur vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blijft staan, ga maar effe slapenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef Fenomeno het volgende:
Wordt de main card naar voor gehaald of blijft ie staan voor 3 uur, anders ga ik nu ff slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:40 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |