SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Hooidraad op 01-05-2011 00:39:08 (voor deze ene keer dan ;)) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Geo3kant op 01-05-2011 00:41:29 ]
Fixedquote:Op zondag 1 mei 2011 00:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben altijd een beetje MacDonald fan geweest, maar ik denk dat Jensen een decision pakt!
[..]
Hierdoor weten mensen het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Om niks te spoilen.. voor mensen die het nog niet gezien hebben. Zelf vermijd ik dit topic morgen toch, maar het is fijn voor mensen die het vergeten ofiets en niet spoilers zienquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Ik voorspel een KO van GSPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
mja ok, kom niet vaak in dit topic dus wil jullie regels niet veranderen ofzo, maar lijkt mij juist dat als het uitgezonden is (nu) dat er over gepraat wordt in het topic, en mensen die het niet gezien hebben moeten het dan vermijden. zo gaat het iig in tv series topicsquote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Om niks te spoilen.. voor mensen die het nog niet gezien hebben. Zelf vermijd ik dit topic morgen toch, maar het is fijn voor mensen die het vergeten ofiets en niet spoilers zienwe willen niks verklappen. Gaat altijd zo hier.
Jij geloofd die bullshit van Sportscience?..quote:
Neuh SportScience doet me niks al is het leuk om te zien.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij geloofd die bullshit van Sportscience?..
Als hij Jake finished denk ik een TKO, maybe door een zelfde soort headkick zoals hij Hughes mee pakte..
Het is gewoon een kleine moeite en we zijn meestal met een vast select gezelschap waar deze ongeschreven afspraak mee staatquote:Op zondag 1 mei 2011 00:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mja ok, kom niet vaak in dit topic dus wil jullie regels niet veranderen ofzo, maar lijkt mij juist dat als het uitgezonden is (nu) dat er over gepraat wordt in het topic, en mensen die het niet gezien hebben moeten het dan vermijden. zo gaat het iig in tv series topics
Primaquote:Op zondag 1 mei 2011 00:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het is gewoon een kleine moeite en we zijn meestal met een vast select gezelschap waar deze ongeschreven afspraak mee staat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |