Ik wilde je net corrigeren maar je deed het zelf alquote:Op zondag 1 mei 2011 01:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ooh jullie rekenen main event bij main card ok:
Georges St-Pierre vs. Jake Shields
Ik hoop eigenlijk op Shields, maar denk dat St-Pierre toch de titel pakt
José Aldo vs. Mark Hominick
Vladimir Matyushenko vs. Jason Brilz
Randy Couture vs. Lyoto Machida
Mark Bocek vs. Ben Henderson
Hoeveel ga je bieden?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:14 schreef Geo3kant het volgende:
Randy moet zijn sperma verkopen, ik durf te wedden dat er geld mee te verdienen isNiet dat hij het nodig heeft.. maar zo oud en dan nog zo fit.. is gewoon sick.
Ja verkeerde bold gemaaktquote:Op zondag 1 mei 2011 01:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik wilde je net corrigeren maar je deed het zelf al
Machida for the win!
Wat moet ik ermee..quote:
Veel mensen komen pas bij de main card binnen.. zeker in de USA.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:15 schreef slashdotter3 het volgende:
Het was toch uitverkocht? Ik zie een heleboel lege stoelen.
Onbegrijpelijk in mijn ogen!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Veel mensen komen pas bij de main card binnen.. zeker in de USA.
Soms zie je prelim fights NA de main event (in je download, zijn wel eerder gevochten) dan zie je letterlijk alleen de jury en fotograven zitten.
De hele UFC is mad mad mad fan friendlyquote:Op zondag 1 mei 2011 01:18 schreef slashdotter3 het volgende:
De ringgirls gaan nu gewoon met fans op de foto, behoorlijk fan friendly
Eens.. sowieso, die tickets zijn niet goedkoop.. dan wil je ook alles zien/meemaken. Maar niet iedereen is het met ons eens.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk in mijn ogen!
Prelims zijn vaak gewoon awesome en een perfecte kans om up and comers te zien.
Zo zag ik een hevig bebloede Struve winnen van Denis Stojnic via RnC
Ja, leuk dat Kenny en Stephan weer een baantje hebben gekregenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:18 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC Central.. ik blijf het geweldig vinden!!!
Had je die persoonlijke 'woonkamers' in de arena van vannacht niet gezien?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Prijzen zijn niet normaal nee voor UFC. Heb bij WWE in de UK helemaal vooraan gezeten voor iets van 70/80 euro? Dus echt eerste rij. Dat is bij UFC 800 dollar
Jep, ongeveer 6 uurquote:Op zondag 1 mei 2011 01:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk van begin tot eind? Vanaf het moment dat je naar binnen kan tot en met de laatste partij?
Uurtje of 6?
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk van begin tot eind? Vanaf het moment dat je naar binnen kan tot en met de laatste partij?
Uurtje of 6?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wat ik gelezen heb een uurtje of 6/7 ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Uurtje of 6?
Dan moet je lef hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Ah, Claude Patrick nu. Ik lees op z'n wikipedia pagina dat hij vorig jaar door een onbekende aanvaller getasered werd en twee dagen in het ziekenhuis in coma lag
Bedreig een MMA prof met een mes en hij geeft waarschijnlijk gewoon zijn spullen.. geld zat, materiaal is je leven niet waard en niet je carriere op het spel zetten.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan moet je lef hebbenals je niet goed tasered leg je het wel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |