abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 01:40:11 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96166901
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpgMet de eerste uitzending op 23 november 1963, 32 seizoenen, 770 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.



The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.

100217_725_mattsmith-publicity.jpeg

Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels tien regenerations gehad. De rol van de Eleventh Doctor wordt vertolkt door Matt Smith.

110210_725_100404-eleven-doctors.jpg


Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaats: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg
Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2011, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW6, zal bovendien halverwege een langere pauze inlassen, wat een spectaculaire cliffhanger en uiteindelijk een langer uitgerekt seizoen betekent.

Seizoen 6 zal de voortzetting zien van enkele verhaallijnen uit de seizoenen 4 en 5. Zo zal de uitspraak 'silence will fall' worden verklaard en leren we meer over de mysterieuze River Song, een tijdreizigster die de Doctor herhaaldelijk in omgekeerde chronologische volgorde lijkt te ontmoeten. Ook wordt onderzocht waarom de TARDIS explodeerde in het vorige seizoen.

Doctor Who wordt op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit; op dit moment loopt seizoen 5.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen zal wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel worden. Getiteld 'Miracle Day' zal TW4 tien afleveringen duren en worden geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkt zich dan ook niet langer tot de UK, maar zal zich ook in de VS plaatsen.

Torchwood zal worden uitgezonden op BBC One (vermoedelijk) en Starz. In Nederland kun je op dit moment seizoen 2 volgen op SyFy.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe was er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteedden we er natuurlijk aandacht aan.

Helaas is hoofdrolspeler Elisabeth Sladen (Sarah Jane Smith) op 19 april 2011 overleden. Seizoen 5 van The Sarah Jane Adventures was al wel in productie, maar het is niet bekend wat er met de reeds opgenomen afleveringen wordt gedaan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 01:40:53 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96166913
Doctor Who TV-gids voor de komende tijd

zaterdag 30 april
19.00 DW Day of the Moon BBC One * nieuwe aflevering
20.00 DWC Breaking the Silence BBC Three / BBC HD * nieuwe aflevering

zondag 1 mei
05.30 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD
19.15 DW The Impossible Astronaut (h) BBC HD
20.00 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
20.50 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD

maandag 2 mei
06.00 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three

vrijdag 6 mei
20.00 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
20.45 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD

zaterdag 7 mei
04.15 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
05.05 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three
19.15 DW The Curse of the Black Spot BBC One * nieuwe aflevering
20.00 DWC Ship Ahoy! BBC Three * nieuwe aflevering

zondag 8 mei
05.25 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three
21.00 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC Three
21.45 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three

maandag 9 mei
00.50 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC HD
05.25 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC Three
06.10 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three
20.40 CS The Hand of Fear, pt1 BBC Four
21.05 CS The Hand of Fear, pt2 BBC Four


DW = Doctor Who, DWC = Doctor Who Confidential, CS = Doctor Who Classic Series
(BBC One betekent ook: BBC One HD)


De relevante momenten zijn:

Nieuwe afleveringen DW6
› zaterdag 30 april, 19.00: Day of the Moon
› zaterdag 7 mei, 19.15: The Curse of the Black Spot
Gevolgd door Confidential op Three/HD

Herhaling van een oude Sarah Jane aflevering
› maandag 9 mei: The Hand of Fear, pt1 en pt2
Dit zijn de eerste twee van een vierdelige serial. Dit verhaal was de laatste reguliere bijdrage van Elisabeth Sladen aan de serie. Ik neem aan dat deel 3 en 4 ook worden uitgezonden, maar daar is nog niks over aangekondigd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 01:55:13 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96167139
Wie weet heeft de Doctor vandaag ook nog een oranje tintje.. al is het alleen maar de kleur van het interieur van de TARDIS. w/
pi_96169712
Is 't een of andere nieuwe feature dat ik dit automatisch volg in My AT terwijl ik hier nog niet gepost heb, of heb ik zitten slaapcomputeren?

Nog 8.5u tot Day of the Moon!
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 10:29:10 #5
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96169746
Nieuwe feature. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_96169767
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:29 schreef Breuls het volgende:
Nieuwe feature. :)
Nice! Vroeg me dat zojuist ook al af.

Heb er zin in!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 10:33:24 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96169799
Ik kreeg gisteren tijdens het kijken van de herhaling het idee dat misschien River de Doctor heeft neergeschoten. Tijdens Time of Angels/Flesh and Stone gaf ze immers aan dat ze een man heeft vermoord en we kregen toen allemaal de indruk dat het om de Doctor ging.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:40:42 #8
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96169921
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Breuls het volgende:
Ik kreeg gisteren tijdens het kijken van de herhaling het idee dat misschien River de Doctor heeft neergeschoten. Tijdens Time of Angels/Flesh and Stone gaf ze immers aan dat ze een man heeft vermoord en we kregen toen allemaal de indruk dat het om de Doctor ging.
Die theorie is toch ook al regelmatig voorbijgekomen? Lijkt mij heel aannemelijk.
Maar aan de andere kant we hebben het wel over Moffat. Dus er kon zomaar opeens een wending komen die niemand heeft voorzien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 01:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Jij zegt wat ik zei in meer worden. :+
Je kunt niet duidelijk genoeg zijn als het gaat om de bizarre verhaallijnen van Doctor Who. 8-)
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_96173779
Ik denk dat het River was :Y en dat mini-River in het pak in '69 zat!
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:58:19 #10
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96174540
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Breuls het volgende:
Ik kreeg gisteren tijdens het kijken van de herhaling het idee dat misschien River de Doctor heeft neergeschoten. Tijdens Time of Angels/Flesh and Stone gaf ze immers aan dat ze een man heeft vermoord en we kregen toen allemaal de indruk dat het om de Doctor ging.
Plus degene die de Doctor neerschoot wist dat de Doctor zou regenereren en dat hij echt dood zou gaan als hij op dat moment nog een keer neergeschoten zou worden.
Het moet dus iemand zijn die de Doctor of Timelords kent.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 14:28:35 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96175073
Ja, en: the Doctor kende de persoon in het pak. Sterker nog, hij wist al wie erin zat voordat de visor omhoog ging.

EN hij leek te weten waartoe het zou leiden. Groot mysterie, maar de vraag is: is dit een two-part mysterie of blijft dit ons het hele seizoen plagen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_96175416
Even een stomme vraag... Die kapitein he, die ook bij de Doctors dood uitgenodigd was, dat was toch die man in the oval office (niet Nixon :'))?
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 14:46:21 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96175468
Kapitein? :?

De man met de jerrycan was Canton Everett Delaware III, die inderdaad ook in het Oval Office was. Maar hij is geen kapitein hoor. :)

Overigens wordt Delaware gespeeld door Mark Sheppard, en de oudere versie door zijn vader. Wel geinig dat die blijkbaar ook acteert. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 14:50:54 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96175570


I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:53:20 #15
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96175625
De Doctor Who versie is de beste van de drie.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 14:55:21 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96175652
Zowel Ghostface als The Silence zijn gebaseerd op dat schilderij. Vond ik wel geinig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_96176408
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Breuls het volgende:
Kapitein? :?

De man met de jerrycan was Canton Everett Delaware III, die inderdaad ook in het Oval Office was. Maar hij is geen kapitein hoor. :)

Oh, dat had ik verstaan ergens. Mijn engels is behoorlijk, maar het blijft mijn tweede taal, sorry :o

Amy, Rory en River waren uitgenodigd, net als de Doctor zelf. Maar die Delaware valt niet zo lekker (nog?) in dat rijtje. Ik vraag me af wat hij daar deed, behalve benzine afleveren.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:38:49 #18
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96176447
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:28 schreef Breuls het volgende:
Ja, en: the Doctor kende de persoon in het pak. Sterker nog, hij wist al wie erin zat voordat de visor omhoog ging.

EN hij leek te weten waartoe het zou leiden. Groot mysterie, maar de vraag is: is dit een two-part mysterie of blijft dit ons het hele seizoen plagen?
Het laatste natuurlijk :X :X :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 15:50:35 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96176656
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Oh, dat had ik verstaan ergens. Mijn engels is behoorlijk, maar het blijft mijn tweede taal, sorry :o

Amy, Rory en River waren uitgenodigd, net als de Doctor zelf. Maar die Delaware valt niet zo lekker (nog?) in dat rijtje. Ik vraag me af wat hij daar deed, behalve benzine afleveren.
Ik denk dat we dat wel leren in de aflevering van vanavond. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 15:51:02 #20
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96176666
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:38 schreef wdn het volgende:

[..]

Het laatste natuurlijk :X :X :X
Dat vind ik zowel leuk als klote. Ik wil het weten, maar ik wil ook graag een seizoen lang vermaakt worden. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:52:27 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96176695
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat vind ik zowel leuk als klote. Ik wil het weten, maar ik wil ook graag een seizoen lang vermaakt worden. ;)
Ja maar dan heb ik liever alle episodes op 1 dag :D :D :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 15:53:04 #22
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96176710
Dat is leuk, maar soms als ik dat bij een serie doe heb ik achteraf spijt dat ik de lol niet over een langere tijd heb uitgespreid.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:54:02 #23
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96176732
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:46 schreef Breuls het volgende:

Overigens wordt Delaware gespeeld door Mark Sheppard, en de oudere versie door zijn vader. Wel geinig dat die blijkbaar ook acteert. :)
Eerst wilden ze Mark zwaar in de make up gooien om hem ouder te maken zeg maar, alleen toen kwam hij zelf met het idee dat zijn pa toch in de buurt was ... _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:55:23 #24
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96176759
Straks als de BD versie uit is dan kijk ik de hele serie back to back en dan geniet ik nog steeds *O*
Of het in 1 ruk of losse eps zijn ik vermaak me wel O+

Enige wat ik eigenlijk wil is een doctor die eens 4, 5, 10 jaar lang dezelfde doctor is. Al die 1 of 2 of 3 seizoens doctors bevalt me niet :(
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 16:04:16 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96176914
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Eerst wilden ze Mark zwaar in de make up gooien om hem ouder te maken zeg maar, alleen toen kwam hij zelf met het idee dat zijn pa toch in de buurt was ... _O-
Oja, dat zeiden ze tijdens Confidential, toch? :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 16:04:47 #26
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96176920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:55 schreef wdn het volgende:
Straks als de BD versie uit is dan kijk ik de hele serie back to back en dan geniet ik nog steeds *O*
Of het in 1 ruk of losse eps zijn ik vermaak me wel O+

Enige wat ik eigenlijk wil is een doctor die eens 4, 5, 10 jaar lang dezelfde doctor is. Al die 1 of 2 of 3 seizoens doctors bevalt me niet :(
Mee eens. Smith zou het eigenlijk minimaal tot het jubileum vol moeten houden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 16:23:01 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96177255
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:26 schreef Omentuva het volgende:
Is 't een of andere nieuwe feature dat ik dit automatisch volg in My AT terwijl ik hier nog niet gepost heb, of heb ik zitten slaapcomputeren?
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:29 schreef Breuls het volgende:
Nieuwe feature. :)
Overigens heb ik van de week alle Doctor Who/Torchwood topics aan elkaar geknoopt. Je kunt hier dus makkelijk de geschiedenis terugvinden: http://forum.fok.nl/topicchain/639
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 16:23:20 #28
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96177261
Sinds ik die nieuwe serie van Sherlock heb gezien denk ik wel steeds hoe briljant Benedict Cumberbatch zou zijn geweest als de nieuwe Doctor.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 16:24:00 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96177273
Ja, mee eens! Misschien staat-ie op de shortlist voor 12th Doctor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 16:45:58 #30
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96177718
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:23 schreef Wepeel2 het volgende:
Sinds ik die nieuwe serie van Sherlock heb gezien denk ik wel steeds hoe briljant Benedict Cumberbatch zou zijn geweest als de nieuwe Doctor.
:Y O+

Overigens zit er een Nederlander in het Silent-pak, en niet Paul Kasey. :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 16:51:22 #31
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96177842
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:45 schreef wonderer het volgende:

[..]

:Y O+

Overigens zit er een Nederlander in het Silent-pak, en niet Paul Kasey. :Y
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef wdn het volgende:
Breuls! Marnix Van Den Broeke is dat de eerste nederlander die in DW meespeelt?
:)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 16:54:54 #32
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96177927
De vraag is trouwens waarom het niet gewoon Paul Kasey (of Ruari Mears) is, maar een Nederlander. Speelt-ie nog een aanvullende rol? We zullen het zien...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:04:17 #33
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96178127
Vanwege een zenderhussel ben ik BBC1 kwijt :o Klopt dat er nu iets over snooker op is?
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:10:14 #34
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96178245
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:04 schreef Erasmo het volgende:
Vanwege een zenderhussel ben ik BBC1 kwijt :o Klopt dat er nu iets over snooker op is?
Ja halve finale WK ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_96178262
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:04 schreef Erasmo het volgende:
Vanwege een zenderhussel ben ik BBC1 kwijt :o Klopt dat er nu iets over snooker op is?
WK Snooker, Ding tegen Trump, 14-14, best of 33. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:11:12 #36
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96178269
Ok dan weet ik welke ik moet hebben :P
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:13:50 #37
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96178331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:10 schreef Omentuva het volgende:

[..]

WK Snooker, Ding tegen Trump, 14-14, best of 33. :P
Fucking epic ja _O_ (maar compleet offtopic)

Ik denk dat de astronaut niets met River van doen heeft. Ligt imo veel te veel voor de hand eigenlijk (zo, dat was al meer ontopic)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:43:01 #38
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96179179
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:54 schreef Breuls het volgende:
De vraag is trouwens waarom het niet gewoon Paul Kasey (of Ruari Mears) is, maar een Nederlander. Speelt-ie nog een aanvullende rol? We zullen het zien...
Waarschijnlijk omdat Marnix twee meter tien is en Paul Kasey 1.70 of zo? ;) Marnix speelt ook Death in de Discworldverfilmingen wegens zijn lengte.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 17:44:32 #39
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96179230
Aah, logisch. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:50:32 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96179370


Philip Glenister lijkt mij wel een verfrissende nieuwe doctor, eentje waar de duistere kant wat meer doorkomt.

Of anders Terence Stamp
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 17:52:42 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96179405
Hmm, als hij dan maar niet teveel Gene Hunt wordt. Dat is wel een good guy, maar niet zo kindvriendelijk en ook niet echt Doctorish. Ik heb Glenister nergens anders in gezien dan LoM/AtA, dus ik ken 'm niet in andere rollen, eigenlijk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 17:54:17 #42
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96179442
Terence Stamp zou een leuke Master zijn. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:55:52 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96179480
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:52 schreef Breuls het volgende:
Hmm, als hij dan maar niet teveel Gene Hunt wordt. Dat is wel een good guy, maar niet zo kindvriendelijk en ook niet echt Doctorish. Ik heb Glenister nergens anders in gezien dan LoM/AtA, dus ik ken 'm niet in andere rollen, eigenlijk. :)
Hij speelde de billenmaat (William fletcher) van Lord Byron in "Byron" hij is een geweldig acteur.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:57:02 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96179503
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:54 schreef Breuls het volgende:
Terence Stamp zou een leuke Master zijn. :P
Een geweldige doctor ook, denk ook aan zijn rol in Priscilla, Queen of the desert waar hij een geweldige ouwe nicht neerzette
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_96179965
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik denk dat de astronaut niets met River van doen heeft. Ligt imo veel te veel voor de hand eigenlijk (zo, dat was al meer ontopic)
't ligt té voor de hand, ja. But I've been known to be wrong before.

45 minuten nog - nog eventjes snel wat te eten naar binnen werken en dan gaan we de moord op een kind opnieuw zien.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 30 april 2011 @ 18:48:33 #46
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96180704
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een geweldige doctor ook, denk ook aan zijn rol in Priscilla, Queen of the desert waar hij een geweldige ouwe nicht neerzette
Hier moet ik je toch even corrigeren, Stamp speelde een transvrouw, geen homo. Heel wat anders.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 30 april 2011 @ 18:48:50 #47
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96180707
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:04 schreef Erasmo het volgende:
Vanwege een zenderhussel ben ik BBC1 kwijt :o Klopt dat er nu iets over snooker op is?
Snooker was op BBC2, nu is Don't scare the hare op BBC1
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:01:03 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96180945
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:48 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hier moet ik je toch even corrigeren, Stamp speelde een transvrouw, geen homo. Heel wat anders.
Als dikke ouwe nicht dacht ik wel een valse ouwe nicht te kunnen herkennen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:01:41 #49
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96180956
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als dikke ouwe nicht dacht ik wel een valse ouwe nicht te kunnen herkennen.
Nou, blijkbaar niet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:47:01 #50
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96182182
Owkee.. dat meisje is dus de dochter van Amy en de Doctor of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:47:10 #51
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96182187
eh. Eh. EH? wtf. Kleine meid regende.

Goede humor afgewisseld met goede aktie *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 19:47:10 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96182188
Nou. Eh. Ja.

Ik snap het niet meer. :{

Maar het is dus iets dat het hele seizoen gaat duren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:47:31 #53
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96182200
Ik snap er ook niks meer van _O-
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_96182219
Nobody saw THAT one coming.

Ik moest zo hard lachen om "Yes"......"HE is" _O-
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:48:40 #55
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96182238
Zoals ze in de UK zo mooi kunnen zeggen:

Mommy, my head hurts ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 19:49:12 #56
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96182258
Dat meisje is Time Lord. Da's duidelijk. Is het Amy's dochter? Hoe verklaren ze dat Amy de Doctor's dochter heeft gekregen? Of is dat niet het geval? En zo niet, wat dan wel? En waarom is ze zowel wel als niet zwanger? En, en, en..

Wel sneu voor River dat ze op zo'n manier ontdekte dat ze haar laatste kus met de Doctor heeft gehad.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_96182296
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:47 schreef SiGNe het volgende:
Owkee.. dat meisje is dus de dochter van Amy en de Doctor of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
That's what they want you to think.

That having been said ben ik ook de draad kwijt. Ik gok dat ik de aflevering nog 5 keer moet zien voordat ik ook maar een idee heb. Niet dat dat een straf is ofzo.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:50:52 #58
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96182310
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:49 schreef Breuls het volgende:

Wel sneu voor River dat ze op zo'n manier ontdekte dat ze haar laatste kus met de Doctor heeft gehad.
Zelfs dat snapte ik al niet ... ze weet toch ad hand van die blauwe boekjes hoever ze zijn of zo ... dan wist ze het toch van te voren of niet?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:51:16 #59
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96182323
Is het meisje misschien een regeneratie van de Doctor zelf en was het bij de Impossible Astronaut zelfmoord?
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 19:51:42 #60
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96182343
In deze two-parter is dus alleen the Silence aangepakt. Meer niet? Of is dat ook nog niet helemaal klaar? Want er is niet verklaard waarom er in 2011 nog eentje was. Of waarom ze de mens naar de maan wilden laten gaan. Of was dat "because they needed a suit"?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_96182349
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Zelfs dat snapte ik al niet ... ze weet toch ad hand van die blauwe boekjes hoever ze zijn of zo ... dan wist ze het toch van te voren of niet?
Als ze er alleen maar avonturen in tijd en ruimte in opschrijven, en niet avonturen in de liefde...
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:52:32 #62
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96182382
Nee zelfs 5 keer kijken helpt niet. Je hebt de andere episodes nodig :+

1. Die meid is een Time Lady.
2. Amy is niet zwanger.

Nog meer feiten?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 19:52:56 #63
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96182398
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Zelfs dat snapte ik al niet ... ze weet toch ad hand van die blauwe boekjes hoever ze zijn of zo ... dan wist ze het toch van te voren of niet?
De Doctor houdt geen boek bij, zij wel. Sommige dingen noteer je niet. Haar volgende avontuur is de Pandorica, daarna de Byzantium en dan de Library (voor zover wij weten cq. in afleveringen is verteld). Maar dat weet zij niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:54:01 #64
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96182444
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:51 schreef Breuls het volgende:
In deze two-parter is dus alleen the Silence aangepakt. Meer niet? Of is dat ook nog niet helemaal klaar? Want er is niet verklaard waarom er in 2011 nog eentje was. Of waarom ze de mens naar de maan wilden laten gaan. Of was dat "because they needed a suit"?
Alleen the Silence is aangepakt. Voor de rest alleen maar MEER vragen. En volgende week geen antwoorden (want we hebben zin in een avontuur volgens onze doctor).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 19:55:06 #65
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96182481
Ja precies, dit wordt pas in s06e13 opgelost. En wanneer is dat, ergens in november? :o
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:55:42 #66
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96182508
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:55 schreef Breuls het volgende:
Ja precies, dit wordt pas in s06e13 opgelost. En wanneer is dat, ergens in november? :o
Don't remind me :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_96182528
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef Breuls het volgende:

[..]

De Doctor houdt geen boek bij, zij wel.
Jawel, in dat café zijn ze dagboeken aan het "matchen". Dat zegt Amy ook "they are matching their dairies".

Maar die kus was voor River de toekomst, dus dat kon ze helemaal nog niet hebben opgeschreven.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:56:25 #68
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96182529
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef Breuls het volgende:

[..]

De Doctor houdt geen boek bij, zij wel. Sommige dingen noteer je niet. Haar volgende avontuur is de Pandorica, daarna de Byzantium en dan de Library (voor zover wij weten cq. in afleveringen is verteld). Maar dat weet zij niet.
Vorige week had de 1100-jarige Doctor anders wel een boekje volgens mij ... En The Silence komen nog wel terug gok ik, gezien de Doctor vertelde dat hij de machine al eens eerder had gezien (The Lodger) gekoppeld aan het feit dat James Corden die die episode guestte ook weer terugkomt :Y
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_96182556
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Vorige week had de 1100-jarige Doctor anders wel een boekje volgens mij ...
Oh ja...

*tijdreishoofdpijn*
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:01:48 #70
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96182682
DWC nu op BBC3 :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:19:44 #71
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96183208
Helaas geen BBC3 meer hier, was onderdeel van een proefpakket en da's net afgelopen :(

Moffat heeft tijdens het schrijven natuurlijk ook invloed gehad door zijn eigen dochter die op het moment van schrijven zwanger was van haar man, David Tennant.
Als het in een aflevering zou gebeuren zou de dochter van de Doctor zwanger zijn van de Doctor...

Wat nou als een deel van dat verhaal is meegenomen naar dit seizoen, de Doctor krijgt een dochter.
Wie de moeder is is de grote vraag, is het Amy of is het River?
En hoe gaat de kleine heten? Jenny? Of komt die echt uit een machine?
pi_96183372
Goed, die god... [rest van schelden weggehaald] mindfuck van een last five minutes daargelaten was het wel een uitstekende aflevering, hoewel ik wel even in het begin iets had van 'hoe doen ze dit nu weer' met Amy, Rory en River. Enige echte minpunt zat 'm in de sideways TARDIS - dat zag er gewoon niet lekker uit. Neemt niet weg dat het een pretty epic escape is, maar goed.

Die markings waren freaking eng in retrospect. En dan ook van geen naar een paar naar heel veel in twee bliksemflitsen... Yikes! Had Amy die nog in de Lodger TARDIS btw? Ik dacht van niet... Possible clue of ga ik nu té krampachtig op zoek?

Amy en Rory - something tells me that's not finished just yet. Ik vond Rory best wel sterk in deze aflevering, tbh. Not sure why.

Die kus... Au. Dat doet pijn. Echt pijn, en ook nog op een moment dat je het niet verwacht, eigenlijk.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_96183582
Voor de liefhebbers :+ is hier overigens nog de shock ending.

"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:37:11 #74
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96183739
Wow. Dat einde zag ik niet aankomen. Volgens mij moet ik de aflevering nog wel een keer kijken. Ik merkte dat ik even de draad kwijtraakte in het begin, want hoe zijn ze er nou achter gekomen dat die aliens bestaan?

Verder neem ik aan dat dat hele gedoe van The Doctor die zogenaamd gevangen is genomen en Amy en Rory en Rivers die gevangen worden genomen vooral bedoeld is om The Silence te misleiden?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:40:31 #75
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96183851
Eerste vraag: door het opnemen van gesprekken met the silence die dan door een ander gehoord worden. Dat werd namelijk niet gewist.
Laatste vraag: ja.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:44:13 #76
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96183979
Dat was weer een goede DWC.
Alle vragen zullen moeten wachten op de volgende afleveringen :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:46:39 #77
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96184066
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:40 schreef wdn het volgende:
Eerste vraag: door het opnemen van gesprekken met the silence die dan door een ander gehoord worden. Dat werd namelijk niet gewist.

Ja maar om dat plan te bedenken moet je eerst wel bedenken dat er een bedreiging is. Juist die 'klik' heb ik gemist.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 20:47:41 #78
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96184094
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:19 schreef SiGNe het volgende:
Helaas geen BBC3 meer hier, was onderdeel van een proefpakket en da's net afgelopen :(

Moffat heeft tijdens het schrijven natuurlijk ook invloed gehad door zijn eigen dochter die op het moment van schrijven zwanger was van haar man, David Tennant.
Georgia Moffett is niet de dochter van Steven Moffat, maar van Peter Davison. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:48:01 #79
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96184103
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:46 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ja maar om dat plan te bedenken moet je eerst wel bedenken dat er een bedreiging is. Juist die 'klik' heb ik gemist.
Dat werd ook niet verteld volgens mij :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 20:50:27 #80
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96184178
quote:
For those confused by Doctor Who's interlocking plotlines, they DO make sense if you consult my handy diagram:

Aldus James Moran. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 30 april 2011 @ 20:51:39 #81
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96184227
Eigenlijk is het wel zeldzaam dat je als kijker niet alleen wil weten wat er hierna gebeurt, maar ook wat het in godsnaam was dat er al is gebeurd. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:54:01 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96184285
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Wow. Dat einde zag ik niet aankomen. Volgens mij moet ik de aflevering nog wel een keer kijken. Ik merkte dat ik even de draad kwijtraakte in het begin, want hoe zijn ze er nou achter gekomen dat die aliens bestaan?

Verder neem ik aan dat dat hele gedoe van The Doctor die zogenaamd gevangen is genomen en Amy en Rory en Rivers die gevangen worden genomen vooral bedoeld is om The Silence te misleiden?

Geen idee, echt, ik had het idee dat ik naar een verfilming van een boek zat te kijken die 3 uur duurde en dat ie is terug gesneden naar drie kwartier. Er gebeurde zoveel wat absoluut geen zin maakte.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:56:51 #83
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96184375
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen idee, echt, ik had het idee dat ik naar een verfilming van een boek zat te kijken die 3 uur duurde en dat ie is terug gesneden naar drie kwartier. Er gebeurde zoveel wat absoluut geen zin maakte.
Dat is een juiste beschrijving. Wij hebben een boek gelezen maar dan hoofdstuk 1, daarna 5 en daarna 8 :D :D waarbij de rest ooit hopelijk nog komt ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:01:34 #84
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96184560
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:48 schreef wdn het volgende:

[..]

Dat werd ook niet verteld volgens mij :)
Dat idee had ik ook. Maar dat vind ik wat gemakkelijk omdat ik als kijker juist wilde weten hoe ze tot dat besef zijn gekomen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:04:24 #85
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96184675
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:01 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook. Maar dat vind ik wat gemakkelijk omdat ik als kijker juist wilde weten hoe ze tot dat besef zijn gekomen.
Ongetwijfeld iets met de foto op de telefoon van Amy ... aangezien ze daar ook een hologram van maakten in de TARDIS ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:11:12 #86
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96184912
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ongetwijfeld iets met de foto op de telefoon van Amy ... aangezien ze daar ook een hologram van maakten in de TARDIS ...
Net even het einde van de vorige aflevering even gekeken en daarin ontdekt River Song ook het gangenstelsel van de aliens. Dus alles bij elkaar opgeteld is het inderdaad niet heel onlogisch.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_96196047
maar goed dat ik nu pas the impossible astronaut heb gekeken zeg, echt een super epp en veeel te spannend om een week op het vervolg te wachten :P morgen lekker de tweede epp checken in 720p 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 1 mei 2011 @ 02:54:18 #88
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96197314
Op Rivers schieten en de doctors onbezorgdheid jegens de aliens na, een sterke aflevering die inderdaad naarmate de minuten verstreken steeds meer vragen op riep.

Hier al genoemde zaken en onderstaand vat het aardig samen ( op dit tijdstip )

I have one or two questions which go a little something like this…

Why does River say “course not” when she cannot shoot the Spaceman?
Silence will fall?
Who was in the spacesuit?
Why did the Doctor go willingly to his death?
River Song, Amy Pond, a lake?
Who was the little girl?
Who was the eyepatch lady?
Just who is River Song?
Is/was/will Amy be/ever be pregnant?
Is Rory/the Doctor/The Tardis/President Nixon the father?
Regenerating little orphans?
Have you run out of breath yet?
What the Dickens is going?

These and several other questions will likely be left unanswered in next weeks instalment!
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 1 mei 2011 @ 05:03:57 #89
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96197832
Het meisje in het pak (en regenerating) is natuurlijk Amy's dochter... Maar wie de vader is?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 1 mei 2011 @ 12:43:24 #90
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96202544
The Silence zal geweten hebben dat het meisje een Timelord is en haar ergens voor nodig hebben. Om dat te bereiken hadden zij dat ruimtepak nodig, als een soort gevangenis of om haar zo te 'kneden' tot ze geschikt was voor wat zij met haar willen bereiken.

Misschien ging ze 'dood' omdat ze ontsnapt was uit het pak. Zo niet wil ik graag weten waarom ze wel 'dood' ging. ;)

Zowel River als Amy waren misselijk na een ontmoeting met the Silence, wellicht beiden ( getracht ) mbv kunstmatige inseminatie zwanger geworden/gemaakt door the Silence, waarbij het kind dan uiteraard niet biologisch verwant zal zijn aan River en Amy.

Er werd nog duidelijk een punt gemaakt dat the Silence lange tijd mensen kon gevangen houden en dat de mensen dachten dat ze er net waren.

Het kind wist wellicht niet dat ze een Timelord was tot the Silence haar gevangen nam, al kan doen vermoeden dat ze het iig later wel wist gezien ze af leek te weten van haar komende regeneratie.

Het kind herkende Amy trouwens niet, ondanks de foto van Amy in haar kamer.

Die vrouw met het oogdoekje was denk ik een verpleegster/dokter uit de tijd dat Amy zwanger was/moest bevallen in gevangenschap, wat Amy zich herinnerde toen ze bij de kamer van haar ( al dan niet biologische ) kind kwam.

Er waren nog wat dingen, maar die ben ik ondertussen weer vergeten. :P ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 1 mei 2011 @ 12:45:26 #91
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96202620
20:00 BBC3 is een kans om deel 6.2 nog een keer te zien.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 1 mei 2011 @ 12:45:55 #92
244933 trovey
Nachtoele
pi_96202643
In het begin van deze aflevering dacht ik dat ik te laat had ingeschakeld...tikje verwarrend. :') Dat kind is dus een Time Lord :{ en om er meteen ook maar een theorie in te gooien :P ....The Master is terug :? :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zondag 1 mei 2011 @ 12:49:42 #93
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96202778
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef wdn het volgende:
20:00 BBC3 is een kans om deel 6.2 nog een keer te zien.
Sterker nog:
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 01:40 schreef Breuls het volgende:
zondag 1 mei
05.30 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD
19.15 DW The Impossible Astronaut (h) BBC HD
20.00 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
20.50 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD
Je kunt ze beide nog een keer zien. :) (Als je BBC HD hebt, that is.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 1 mei 2011 @ 12:52:15 #94
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96202859
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef trovey het volgende:
In het begin van deze aflevering dacht ik dat ik te laat had ingeschakeld...tikje verwarrend. :') Dat kind is dus een Time Lord :{ en om er meteen ook maar een theorie in te gooien :P ....The Master is terug :? :+
Time Lady meen ik dat ze heet (in een hele oude episode of zo werd dat een keer gezegd).

The Master in het ruimtepak. Dat zou een giller zijn _O-
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 1 mei 2011 @ 12:57:01 #95
244933 trovey
Nachtoele
pi_96203027
Het zou me niets verbazen als ze hem weer ergens onder een steen vandaan halen. Bij de laatste aflevering waar hij in verscheen was het niet helemaal duidelijk waar hij was gebleven en zijnde een Time Lord kun je alles verwachten. :')

Bij elke regeneratie zie je de Doctor toch ook altijd blij zijn dat hij deze keer geen vrouw is geworden? Wellicht heeft de Master pech gehad? :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 1 mei 2011 @ 13:05:26 #96
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_96203278
Ik had vorige week geen tijd om te kijken ( muuhuuuuu :'( ) dus hier maar even niet geweest ivm spoilers maar dus gister beide achter elkaar gezien.

Wat ik van Amy's zwangerschap probeerde te maken:

Amy moest 'iets belangrijks' vertellen aan de Doctor van die Silence in het toilet in het Witte Huis, wist niet meer wat, knoopte 'ik ben veel misselijk' daaraan en vertelde dat ze zwanger was. Wat ze niet wist is dat ze daadwerkelijk zwanger was.
Haar belangrijkste zorg, dat het kindje beïnvloed wordt door het TARDISreizen van mama Amy, spreekt ze uit jegens de Doctor en was de reden dat ze het niet aan Rory vertelde. Doctor zegt dat het waarschijnlijk geen probleem oplevert, maar zoals we kunnen zien is dochterlief toch beïnvloed. Dit zegt volgens mij niets over dat Doctor de vader kan zijn. Amy was best duidelijk in dat ze hem romantically speaking maar niets vond.

Verder was het echt een grote vage brij die wel extreem gaaf was maar aargh, wat haat ik cliffhangers die minstens pas weer in afl 5 aan bod komen want de twee tussenliggende zijn door gastschrijvers.
Volgende week en de week erop kan ik óók al niet meteen kijken :( Thank god voor hd-recorders :D
  Admin zondag 1 mei 2011 @ 13:07:50 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96203362
Gastschrijvers krijgen natuurlijk wel cues van de head writer, als dat nodig is. Captain Jack is ook door RTD bedacht maar debuteerde in een Moffat episode, bijvoorbeeld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 1 mei 2011 @ 13:10:02 #98
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_96203432
Mja, over dat kind gaan we denk ik sowieso niets meer te horen krijgen tot de volgende Moffat episode.
Gaimans aflevering was eigenlijk voor vorig seizoen dus zou anders te veel herschreven zijn (hij heeft Rory er al ingestopt) en die piratenaflevering lijkt me ook niet echt geschikt ervoor.

Oh well. Het is weer een gááf seizoen :D
  zondag 1 mei 2011 @ 13:11:23 #99
244933 trovey
Nachtoele
pi_96203476
Ik ga nog even in de herhaling kijken :D .....is net binnen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zondag 1 mei 2011 @ 13:12:02 #100
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96203492
We krijgen over vijf weken natuurlijk ook een "game-changing cliffhanger", dus dat zal hier ook wel mee te maken hebben. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 1 mei 2011 @ 13:15:15 #101
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_96203567
Ik heb hier trouwens nog een Technisch Weekblad liggen waar zo'n astronautenpak voorop staat. Ik denk steeds dat het over Doctor Who gaat :')
  zondag 1 mei 2011 @ 14:55:58 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96207006
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:15 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een Technisch Weekblad liggen waar zo'n astronautenpak voorop staat. Ik denk steeds dat het over Doctor Who gaat :')
In de Wired stond een stukje over de geschiedenis van die pakken, leuk verhaal
http://www.wired.com/magazine/2011/02/pl_spacesuits_showdown/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:01:48 #103
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96225180
Net op BBC1 een korte flash van de nieuwe afleveringen van Torchwood
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:59:43 #104
244933 trovey
Nachtoele
pi_96281973

:')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:01:09 #105
244933 trovey
Nachtoele
pi_96281996


Ik moet deze eens gaan bestuderen. :P
_O_

[ Bericht 29% gewijzigd door trovey op 03-05-2011 02:15:25 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:11:59 #106
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96282164
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:01 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moet deze eens gaan bestuderen. :P
* wdn krijgt koppijn :D :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:19:04 #107
244933 trovey
Nachtoele
pi_96282262

:X :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:22:07 #108
244933 trovey
Nachtoele
pi_96282300
Nog eentje voor de mensen onder ons die van details houden. :P

Nu heb ik hoofdpijn. :')

:')

_O-

:P

_O_

[ Bericht 15% gewijzigd door trovey op 03-05-2011 02:34:52 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin dinsdag 3 mei 2011 @ 08:20:38 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96283750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:01 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moet deze eens gaan bestuderen. :P
Hij's redelijk simpel, en kloppend voor zover ik weet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_96286998
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hij's redelijk simpel, en kloppend voor zover ik weet. :)
Moet je nu eens indenken hoe dat ding eruit gaat zien later... Overigens ben ik niet van mening dat Asgard door de 10th is gedaan - ik krijg de implicatie altijd dat dat de 12th is...
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:20:29 #111
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_96287923
Ik had verkeerd gekeken, dus ik heb de eerste aflevering gemist, kut! Maar was verder wel erg cool om wer een verse Dr te hebben...het meisje kan natuurlijk ook uit DNA van de Doctor's dochter zijn gemaakt, maar dat Amy als draagmoeder is gebruikt door de Silence. Of de dochter en de Master zijn 'gekruisd' door de Silence...zou ook een leuke wending zijn!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Admin dinsdag 3 mei 2011 @ 11:33:31 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96288349
Een verse Doctor?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:36:53 #113
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_96288484
Het zou wel cool zijn als ze Timelords zich lieten voortplanten...tenslotte is het pad van 'De Doctor als laatste Timelord' al verlaten met het opduiken van de master, en het introduceren van z'n dochter...maar als 'Donna Doctor' niet kon omdat de vermeninging van Timelord en mens niet goed ging...zijn er nog wat dingen op te lossen!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:49:52 #114
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_96288933
Maar de vermenging van Donna Doctor (instant vermenging) is wel wat anders dan een conceptie waarbij twee cellen vermengen en dan negen maanden lang kunnen uitgroeien tot een mensje.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:14:49 #115
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_96289831
Je weet het nooit met Timelord DNA!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Admin dinsdag 3 mei 2011 @ 12:50:06 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96291039
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 3 mei 2011 @ 12:52:00 #117
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96291115
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:58:46 #118
244933 trovey
Nachtoele
pi_96291339
_O-
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin dinsdag 3 mei 2011 @ 13:01:44 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96291433
Het is natuurlijk photoshop, maar hoe grappig zou het zijn als Smith uitgenodigd was om te komen met als voorwaarde dat hij in Doctor's outfit komt? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:14:24 #120
244933 trovey
Nachtoele
pi_96291941
Wie is Matt Smith :? Dat is de Doctor }:| ...die is er altijd bij als er wat te beleven valt......feestje met Harry *O* :+ .
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96293981
Zo, dat was me een aflevering zeg... De arme Rory lijdt wel weer ontzettend aan het syndroom van Doctor's companion companion.

Wisten jullie trouwens al dat David Tennant en Catherine Tate samen op de planken staan in Londen, in Much Ado About Nothing?
pi_96294513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef thijsdetweede het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat David Tennant en Catherine Tate samen op de planken staan in Londen, in Much Ado About Nothing?
Jup! Had het graag gezien want Much Ado About Nothing is ook nog een heel erg leuk stuk, maar helaas zijn alle voorstellingen al lang en breed uitverkocht.
pi_96295130
Niet helemaal, er zijn nog kaarten voor augustus geloof ik. Daarmee is het bijna, maar net niet zo snel uitverkocht als Cumberbatch die Frankenstein speelt.

http://www.delfontmackint(...)hAdoAboutNothing.php
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:47:07 #125
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96320092
Eindelijk de twee SJA afleveringen met David gekeken. Ik mis hem ;( Hij is zo leuk! Stomme Matt ;(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_96354330
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef wonderer het volgende:
Eindelijk de twee SJA afleveringen met David gekeken. Ik mis hem ;( Hij is zo leuk! Stomme Matt ;(
Ik ben/was ook echt fan van Doctor David. Toen hij stopte ben ik een tijdje gestopt met kijken, maar werd binnen de kortste keren weer in het nieuwe verhaal getrokken. I quite like Matt now! (maar ik blijf hopen dat hij degenerates naar David :P )
If you open your mind too much your brain will fall out
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:21:49 #127
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96354427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef Sprouts het volgende:

[..]

Ik ben/was ook echt fan van Doctor David. Toen hij stopte ben ik een tijdje gestopt met kijken, maar werd binnen de kortste keren weer in het nieuwe verhaal getrokken. I quite like Matt now! (maar ik blijf hopen dat hij degenerates naar David :P )
Ik nog steeds niet. En ik denk eerlijk gezegd dat dat meer aan Amy, Rory en Stephen ligt dan aan Matt zelf.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin woensdag 4 mei 2011 @ 19:24:08 #128
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96354553
De drie verhalen/zes afleveringen van SJA die nog voor Elisabeth Sladens dood zijn opgenomen, worden nog uitgezonden. Logischerwijs worden er geen nieuwe afleveringen meer opgenomen. Dat meldt de BBC nu officieel, maar dat had niemand ook anders verwacht. Sarah Jane Smith is geen personage dat je dan maar gewoon even door een andere actrice laat doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:29:00 #129
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96354831
Nee, het hele punt daarvan was juist dat ze die rol vroeger ook speelde. Toch zonde. Lijkt me best een harde klap voor de cast en crew verder.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin woensdag 4 mei 2011 @ 19:32:46 #130
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96355060
Ja, je zit toch zomaar ineens weer zonder werk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:41:46 #131
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96355539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:32 schreef Breuls het volgende:
Ja, je zit toch zomaar ineens weer zonder werk.
Nou ja, dat bedoelde ik voor de verandering eens niet, maar dat is ook een punt ja ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin woensdag 4 mei 2011 @ 19:42:50 #132
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96355602
Nouja, ik doelde op het stoppen van de serie, niet op Sladens dood. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:54:47 #133
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96356277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef Breuls het volgende:
Nouja, ik doelde op het stoppen van de serie, niet op Sladens dood. :)
Jah, dat snapte ik ;) Ik zat me tijdens het kijken zo voor te stellen hoe Luke het vond en alles ;(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:19:14 #134
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96365185
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het zou wel cool zijn als ze Timelords zich lieten voortplanten...tenslotte is het pad van 'De Doctor als laatste Timelord' al verlaten met het opduiken van de master, en het introduceren van z'n dochter...maar als 'Donna Doctor' niet kon omdat de vermeninging van Timelord en mens niet goed ging...zijn er nog wat dingen op te lossen!
The Docters Daughter was toch meer een soort van kloon?
pi_96377710
En waarom zou ze niet gewoon een volgende incarnatie van The Doctor's kleindochter zijn? Is die ooit officieel definitief uitgeschreven?

De gedachte River = dochter van Amy en Doctor zie ik niet zitten, aangezien the Doctor het dan toch mooi met zijn dochter doet (gaat doen/heeft gedaan).
pi_96379433
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:05 schreef thijsdetweede het volgende:
En waarom zou ze niet gewoon een volgende incarnatie van The Doctor's kleindochter zijn? Is die ooit officieel definitief uitgeschreven?
Niet officieel, maar er zijn behoorlijk wat hints geweest over haar dood. Ik quote even van Wikipedia:

quote:
In The Curse of Fenric (1989), the Seventh Doctor states that he does not know if he has any family, which may indicate uncertainty of Susan's whereabouts.[6] In 2005's "The End of the World" the Ninth Doctor states that his home world has been destroyed and that he is the last of the Time Lords.[7] Although Susan is not mentioned by name, the Doctor says in "Father's Day" that his "whole family" died,[8] and in "The Empty Child" a character remarks he has been a father and grandfather, but no more, and the Ninth Doctor replies "I know the feeling." .[9] In "The Age of Steel", Mrs Moore asks the Doctor if he has any family, to which he replies "Who needs family? I've got the whole world on my shoulders."[10] In "Fear Her," the Tenth Doctor states he "was a dad once," but does not elaborate further. In "The Doctor's Daughter" the Tenth Doctor says that he had "been a father before" and is still hurt by their deaths. In "The Beast Below", Amy asks the Eleventh Doctor if he had any kids, to which the Doctor looks uncomfortable.
pi_96379789
The Guardian heeft trouwens een leuk artikel over of Doctor Who nu niet te eng wordt voor kinderen.
pi_96380523
Ik vind de hints te vaag hoor.... De Daleks en de Master zijn met toch al meerdere keren definitiever uit de weg geruimd. En ik zie het de Moff wel doen.

Over het guardian artikel: Eens met papa 2 en de comments. Ja, het is eng, maar relatief meer voor volwassenen dan kinderen, en rubber suits waren ook eng in de jaren 80. Zeker bij kinderen, doet de verbeelding de rest.
Neemt niet weg dat veruit de meeste horror stories (The Empty Child, Blink, en nu dit) door Moffat geschreven worden.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:15:10 #139
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_96382395
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef Erasmo het volgende:

[..]

The Docters Daughter was toch meer een soort van kloon?
geen soort, maar een volledige kloon(als ik het me nu goed herinner), alleen was ze een meisje. dat kan in Dr Who.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Admin donderdag 5 mei 2011 @ 12:15:57 #140
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96382426
Jenny is 'gegenereerd' op basis van the Doctor's DNA. Een soort kloningproces cq. genetische extrapolatie. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:50:25 #141
244933 trovey
Nachtoele
pi_96383606
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef Erasmo het volgende:

[..]

The Docters Daughter was toch meer een soort van kloon?
:Y daarom vond ik ook apart dat er een dochter uitkwam. :') The Doctor is een transsexueel. :o :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:06:10 #142
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_96384178
1 vrouwelijk hart, 1 mannelijk...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Admin donderdag 5 mei 2011 @ 13:39:01 #143
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96385493
Matt Smith is straks te gast bij Greg James op Radio 1. Show is van 2 tot 5 NL tijd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 5 mei 2011 @ 14:31:16 #144
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96387747
Starttijden van nieuwe DW-afleveringen:

7 mei: 19.15
14 mei: 19.30
21 mei: 19.00

Blijven voorlopig dus vroegertjes. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:32:53 #145
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96387816
Hmm kindertijd dus en dus minder kans op spannende afleveringen..
Er zou van mij ook wel een Doctor Who voor volwassenen mogen komen (en dan niet Torchwood want die hebben geen Doctor)
  Admin donderdag 5 mei 2011 @ 14:35:42 #146
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96387929
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef SiGNe het volgende:
Hmm kindertijd dus en dus minder kans op spannende afleveringen..
Ehm, have you SEEN The Silence? :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_96387940
Sorry? U vond de afgelopen afleveringen kinderafleveringen? Die waren namelijk op hetzelfde tijdstip.
pi_96387958
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ehm, have you SEEN The Silence? :D
Ik vermoed dat van wel, maar dat ie het weer vergeten is ;)
  Admin donderdag 5 mei 2011 @ 14:36:43 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96387973
Maar Moffat cs. schrijven niet naar het tijdstip hoor. Ze schrijven gewoon goede verhalen en de BBC bepaalt later hoe DW het beste in de programmering past.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:38:29 #150
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96388059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ehm, have you SEEN The Silence? :D
Echt eng was die niet.. wel spannend.
Er zitten soms wel wat spannendere verhalen tussen, seizoensopener is altijd goed, slot ook maar tussenin is het soms wel heel erg braaf.
Komende aflevering krijgen we piraten, vind ik toch minder scary dan The Silence.
  Admin donderdag 5 mei 2011 @ 14:41:01 #151
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96388171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:39 schreef Breuls het volgende:
Matt Smith is straks te gast bij Greg James op Radio 1. Show is van 2 tot 5 NL tijd.
NU.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 5 mei 2011 @ 14:55:17 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96388889
De cliffhanger in ep7 gaat over River.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:56:31 #153
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96394244
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:50 schreef trovey het volgende:

[..]

:Y daarom vond ik ook apart dat er een dochter uitkwam. :') The Doctor is een transsexueel. :o :+
Een vrouw klonen is makkelijker dan een man klonen. Weet niet meer of ik me dat herinner uit die episode of dat het ergens anders van is blijven hangen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 5 mei 2011 @ 17:30:14 #154
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96395544
(interseksueel dan, als hij het DNA van een man en een vrouw heeft) ;)

Maar eerlijk gezegd had ik daar nog nooit over nagedacht, eigenlijk
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:50 schreef trovey het volgende:

[..]

:Y daarom vond ik ook apart dat er een dochter uitkwam. :') The Doctor is een transsexueel. :o :+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin donderdag 5 mei 2011 @ 21:01:45 #155
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96404628
Intussen is Shaun Dingwall (Pete Tyler) gespot in Camelot (Starz). Dit nadat o.a. Chipo Cheung (Chan-Tho en de waarzegster uit Turn Left) al een rol had.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:10:55 #156
244933 trovey
Nachtoele
pi_96405310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:30 schreef wonderer het volgende:
(interseksueel dan, als hij het DNA van een man en een vrouw heeft) ;)

Maar eerlijk gezegd had ik daar nog nooit over nagedacht, eigenlijk

[..]

Ze gebruikten een cel van zijn hand dus daar kan geen vrouwelijke kloon uit ontstaan alleen een mannelijke...tenminste bij een mens. :P Nog een mysterie die Time Lord heet.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin donderdag 5 mei 2011 @ 21:38:02 #157
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96407204
Is gewoon wetenschap hoor. We hebben het over een machine die DNA-informatie gebruikt om instant een nieuw persoon te bakken. Normal rules don't apply.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:50:22 #158
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96408080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef Breuls het volgende:
Is gewoon wetenschap hoor. We hebben het over een machine die DNA-informatie gebruikt om instant een nieuw persoon te bakken. Normal rules don't apply.
Zo kun je alles wel verklaren ;)
Oh wacht dat doen we ook he :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:32:53 #159
244933 trovey
Nachtoele
pi_96414737
Laat dat maar aan de users in dit topic over. :7 Maar toch klopt het voor geen meter. :6 :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:35:58 #160
244933 trovey
Nachtoele
pi_96414894
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:30 schreef wonderer het volgende:
(interseksueel dan, als hij het DNA van een man en een vrouw heeft) ;)

Maar eerlijk gezegd had ik daar nog nooit over nagedacht, eigenlijk

[..]

Hij kan ook een omgebouwde vrouw zijn...zo bodybuilderachtig zijn de Doctors nooit geweest. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:38:00 #161
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96415002
Tja, de TARDIS is ook van binnen groter dan aan de buitenkant..
Ik zou het verklaren met dat de Doctor bij het regenereren ook nog iets van de oude Doctor overhoudt en dat ie ook ooit een vrouw/Timelady is geweest..
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:40:20 #162
244933 trovey
Nachtoele
pi_96415104
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:38 schreef SiGNe het volgende:
Tja, de TARDIS is ook van binnen groter dan aan de buitenkant..
Ik zou het verklaren met dat de Doctor bij het regenereren ook nog iets van de oude Doctor overhoudt en dat ie ook ooit een vrouw/Timelady is geweest..
We have a winner. *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:16:38 #163
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96416652
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Ze gebruikten een cel van zijn hand dus daar kan geen vrouwelijke kloon uit ontstaan alleen een mannelijke...tenminste bij een mens. :P Nog een mysterie die Time Lord heet.
Daarom zeg ik intersex. Er zijn aandoeningen waarbij een persoon clusters cellen met een andere DNA kan hebben, bijvoorbeeld een man met clusters vrouwelijk DNA (Chimaera heet dat). Dus als de Doctor in zijn hand een cluster cellen met vrouwelijk DNA heeft, kan daar een vrouwelijke kloon uit ontstaan.

Dat heeft niks met transseksualiteit te maken.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:35 schreef trovey het volgende:

[..]

Hij kan ook een omgebouwde vrouw zijn...zo bodybuilderachtig zijn de Doctors nooit geweest. :+
Lijkt me niet, met al die regeneraties ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:20:18 #164
244933 trovey
Nachtoele
pi_96416767
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Daarom zeg ik intersex. Er zijn aandoeningen waarbij een persoon clusters cellen met een andere DNA kan hebben, bijvoorbeeld een man met clusters vrouwelijk DNA (Chimaera heet dat). Dus als de Doctor in zijn hand een cluster cellen met vrouwelijk DNA heeft, kan daar een vrouwelijke kloon uit ontstaan.

Dat heeft niks met transseksualiteit te maken.

[..]

Lijkt me niet, met al die regeneraties ;)
Die ze ons laten zien, wie weet wat we allemaal niet zien. >:) :+ Ahhhhh, ik ga een Whovian worden. :X
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 6 mei 2011 @ 01:49:31 #165
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96419054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Daarom zeg ik intersex. Er zijn aandoeningen waarbij een persoon clusters cellen met een andere DNA kan hebben, bijvoorbeeld een man met clusters vrouwelijk DNA (Chimaera heet dat). Dus als de Doctor in zijn hand een cluster cellen met vrouwelijk DNA heeft, kan daar een vrouwelijke kloon uit ontstaan.

Dat heeft niks met transseksualiteit te maken.
Dat heet dan weer transgender, een kennis van me heeft ook een chromosoompje teveel, XXY had hij, nu heeft zij het ;)
Maar goed, dat was met operaties en zonder klonen :P
  vrijdag 6 mei 2011 @ 01:52:18 #166
244933 trovey
Nachtoele
pi_96419090
We gaan wel heel diep met dit topic. :o :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 6 mei 2011 @ 01:53:18 #167
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96419100
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 01:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat heet dan weer transgender, een kennis van me heeft ook een chromosoompje teveel, XXY had hij, nu heeft zij het ;)
Maar goed, dat was met operaties en zonder klonen :P
Transgender is een parapluterm waar ook travestie, crossdressing en transseksualiteit onder valt ;) Da's dus zeggen dat een Jeep Grand Cherokee een auto heet :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 6 mei 2011 @ 02:03:07 #168
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96419248
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 01:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Transgender is een parapluterm waar ook travestie, crossdressing en transseksualiteit onder valt ;) Da's dus zeggen dat een Jeep Grand Cherokee een auto heet :)
De dingen die jij opnoemt hebben geen medische achtergrond, transgender is een genetisch defect, namelijk een chromosoom teveel.
Daardoor is de kans op travestie en transseksualiteit wel weer groter..

Maar inderdaad misschien iets te diep voor het Doctor Who topic.
De belangrijkste vraag is nog altijd wie er in het ruimtepak zit en of Amy zwanger is (van River? (pond>river)).
  vrijdag 6 mei 2011 @ 02:06:54 #169
244933 trovey
Nachtoele
pi_96419297
Ik heb nu ijskoude voeten ;( ...dat is mijn genetisch defect op dit moment. :+

Slaap ze :* , ik zie morgen wel hoe de discussie verder gaat. Wie weet hebben jullie het grote geheim hoe een man een vrouwelijke kloon kan voortbrengen dan ontrafelt. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 6 mei 2011 @ 02:49:24 #170
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96419731
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 02:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]

De dingen die jij opnoemt hebben geen medische achtergrond, transgender is een genetisch defect, namelijk een chromosoom teveel.
Daardoor is de kans op travestie en transseksualiteit wel weer groter..

Maar inderdaad misschien iets te diep voor het Doctor Who topic.
De belangrijkste vraag is nog altijd wie er in het ruimtepak zit en of Amy zwanger is (van River? (pond>river)).
Dat is echt pertinente onzin wat je daar loopt te verkondingen... Iemand met XXY-chromosomen heeft het Klinefelter syndroom, een van de vele interseksaandoeningen. Transgender is de term die gebruikt wordt voor iedereen die niet in het hokje man/vrouw kan of wil passen.

Ik weet dat het off topic is maar ik vind het wel belangrijk dat dit soort misverstanden worden rechtgezet. Overigens heeft zeker transseksualiteit wel een "medische achtergrond". Dat is namelijk een aangeboren anomalie tussen fysiek en mentaal geslacht.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin vrijdag 6 mei 2011 @ 19:53:29 #171
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96447135
The Doctor in een andere serie:
quote:
Christopher Eccleston plays politician Daniel Demoys in Bill Gallagher's original new five-part drama The Fuse on BBC One.
Te zien vanaf winter 2012. Press release hier.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:10:26 #172
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96470576
Grrr nu net een trailer op bbc1 gezien van de eps van vanavond.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 7 mei 2011 @ 13:26:49 #173
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96470933
Doctor Who TV-gids

zaterdag 7 mei
04.15 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
05.05 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three
19.15 DW The Curse of the Black Spot BBC One * nieuwe aflevering
20.00 DWC Ship Ahoy! BBC Three * nieuwe aflevering

zondag 8 mei
05.20 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three
21.00 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC Three
21.45 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three

maandag 9 mei
00.50 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC HD
05.25 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC Three
06.10 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three
20.40 CS The Hand of Fear, pt1 BBC Four
21.05 CS The Hand of Fear, pt2 BBC Four

dinsdag 10 mei
20.40 CS The Hand of Fear, pt3 BBC Four
21.05 CS The Hand of Fear, pt4 BBC Four

vrijdag 13 mei
20.00 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC Three / BBC HD
20.45 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three / BBC HD

zaterdag 14 mei
05.05 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three
19.30 DW The Doctor's Wife BBC One * nieuwe aflevering
20.20 DWC Bigger on the Inside BBC Three / BBC HD * nieuwe aflevering

zondag 15 mei
05.35 DWC Bigger on the Inside (h) BBC Three
19.15 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC HD
20.00 DW The Doctor's Wife (h) BBC Three / BBC HD
20.24 DWC Bigger on the Inside (h) BBC Three / BBC HD

zondag 16 mei
05.25 DW The Doctor's Wife (h) BBC Three
06.10 DWC Bigger on the Inside (h) BBC Three


DW = Doctor Who, DWC = Doctor Who Confidential, CS = Doctor Who Classic Series
(BBC One betekent ook: BBC One HD)


De relevante momenten zijn:

Nieuwe afleveringen DW6
› zaterdag 7 mei, 19.15: The Curse of the Black Spot
› zaterdag 14 mei, 19.30: The Doctor's Wife
Gevolgd door Confidential op Three/HD

Herhaling van een oude Sarah Jane aflevering
› maandag 9 mei: The Hand of Fear, pt1 en pt2
› dinsdag 10 mei: The Hand of Fear, pt3 en pt4
Dit verhaal was de laatste reguliere bijdrage van Elisabeth Sladen aan de serie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 7 mei 2011 @ 17:10:36 #174
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96476932
Nog iets meer dan 2 uur. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:21:17 #175
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96477251
Vandaag zorgen we dat we voor de doctor komt gegeten hebben, normaal eten we nooit zo vroeg.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:58:01 #176
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96479980
Shit, ik moet nog kaasknabbels halen voor vanavond :o
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:59:34 #177
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96480046
Dat wordt rennen. Nog 15 minuten *O*
HARR!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 7 mei 2011 @ 19:08:30 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96480350
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:59 schreef wdn het volgende:
Dat wordt rennen. Nog 15 minuten *O*
HARR!
Zijn vanavond, niet onze vanavond. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 7 mei 2011 @ 19:09:00 #179
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96480366
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:58 schreef wonderer het volgende:
Shit, ik moet nog kaasknabbels halen voor vanavond :o
Maar heb je al BBCA dan? Of ga je vanmiddag downloaden? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:11:17 #180
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96480444
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:09 schreef Breuls het volgende:

[..]

Maar heb je al BBCA dan? Of ga je vanmiddag downloaden? :P
Downloaden :Y ;( Maar we hebben wel een nieuwe TV dus HD downloaden en genieten op een 42 inch scherm in plaats van 26 :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 7 mei 2011 @ 19:12:10 #181
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96480471
Nice. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:14:59 #182
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96480549
Very :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:15:35 #183
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96480565
Daar gaan we *O* *O*

HAR!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:16:08 #184
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96480579
Begin is zoooooooo PotC _O-
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:20:08 #185
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96480678
Veel plezier iedereen :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:02:25 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96482126
SPOILER: Mening over deze episode
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 7 mei 2011 @ 20:46:49 #187
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96483739
Mee eens.

Vond het grootste gedeelte wat saai en de verklaring voor de gebeurtenissen is misschien iets te standaard Doctor Who. Maar het was wel geinig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_96483807
Ik had de twist moeten zien komen toen die zoon de pineut was. :')
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_96484950
Wat zag Amy nou? Zo'n vrouw die een deurtje in de muur opende? Had het moment net even gemist geloof ik.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  Admin zaterdag 7 mei 2011 @ 21:25:35 #190
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96485307
Dat was Eye Patch Lady. Die zal nog vaker terugkomen, volgens mij.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:01:30 #191
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96486727
Ik denk nog steeds dat de Eye Patch Lady een verpleegster/dokter is voor/tijdens/na de geboorte van Amy's kind.

Deze aflevering vond ik ook saai en de bijacteurs vrij vervelend, ik was o.a. wel blij dat het kind ontplofte :{ . Ook iemand opgevallen dat die ene piraat opeens verdwenen was? Degene die door het kind een snee had opgelopen.

Preview voor volgende week lijkt een stuk veelbelovender. :9
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:04:26 #192
64288 Bensel
Ladderzat
pi_96486831
Die preview voor volgende week is echt nice idd
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:24:54 #193
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96487541
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:01 schreef yavanna het volgende:
Ik denk nog steeds dat de Eye Patch Lady een verpleegster/dokter is voor/tijdens/na de geboorte van Amy's kind.

Deze aflevering vond ik ook saai en de bijacteurs vrij vervelend, ik was o.a. wel blij dat het kind ontplofte :{ . Ook iemand opgevallen dat die ene piraat opeens verdwenen was? Degene die door het kind een snee had opgelopen.

Preview voor volgende week lijkt een stuk veelbelovender. :9
Ja die werd dus meegenomen, daarna ontdekten ze dat reflecties de poorten waren. Voor de rest niet veel hints qua grote verhaal behalve Eye Patch Lady en het wel/niet zwanger zijn.

Volgende aflevering belooft meer, met oa Timelords en Oods *O*
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:33:23 #194
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96487844
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:24 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ja die werd dus meegenomen, daarna ontdekten ze dat reflecties de poorten waren. Voor de rest niet veel hints qua grote verhaal behalve Eye Patch Lady en het wel/niet zwanger zijn.

Volgende aflevering belooft meer, met oa Timelords en Oods *O*
Lieten ze zien dat hij verdween? Ik zat ondertussen wat andere dingen te doen :@ , dus kan het best gemist hebben.

Oods. O+
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:43:53 #195
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96488240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:33 schreef yavanna het volgende:

[..]

Lieten ze zien dat hij verdween? Ik zat ondertussen wat andere dingen te doen :@ , dus kan het best gemist hebben.

Oods. O+
Er kwam grond licht tussen de kieren door, dus nee ze lieten het niet letterlijk zien maar het was wel duidelijk.
pi_96494363
Dat was de piraat die er van door wilde gaan met het goud.
Er was inderdaad in de kamer bij Amy, Rory en dat kind nog een piraat.
Die laatste piraat werd door dat kind met een zwaard gesneden, maar nooit opgehaald door de Siren.

De aflevering van volgende week lijkt me echt een leuke.
  Admin zondag 8 mei 2011 @ 20:13:14 #197
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96516735
De BBC heeft een en twee preview clips voor The Doctor's Wife. De tweede is meer spoilerig dan de eerste.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:54:13 #198
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_96519665
Die van volgende week wordt echt aaaaaawesome :D :D :D *O* Neil Gaiman *O*
Deze week was wat saai en vreemd. Waarom konden ze vrij rondlopen in dat andere schip terwijl de rest meteen als een stel extras uit Coma op een infirmary lagen? Want Rory was echt vlák daarvoor meegenomen... Naja.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:18:28 #199
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96521410
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:13 schreef Breuls het volgende:
De BBC heeft een en twee preview clips voor The Doctor's Wife. De tweede is meer spoilerig dan de eerste.
Gokje, de post die de Doctor krijgt is een noodsignaal van het schip wat op de achtergrond te zien valt.
pi_96540771


Voor de klussers onder ons :P
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_96545118
"Dalek" in de laatste aflevering South Park
  maandag 9 mei 2011 @ 14:32:11 #202
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96546438
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Gokje, de post die de Doctor krijgt is een noodsignaal van het schip wat op de achtergrond te zien valt.
Dat niet alleen, het leek erop dat de Doctor een mail kreeg, van wie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat betreft Eye Patch Lady heb ik ook wel theorieën
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96575703
Zojuist eerste 2 episides van s6 gezien..

Telkens als ik denk dat het niet vager en creepier kan...komen ze met dit.
The Silence zijn gewoon eng. En dat meisje op het eind regenen... beloofd veel goeds :D
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  Admin dinsdag 10 mei 2011 @ 07:58:46 #204
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96584051
Intussen is TW4 nog druk bezig:
quote:
Eve Myles just blasted past me on the lot wearing big curlers and riding a bike like a glorious madwoman! Cutest thing you ever saw!
- Jane Espenson
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_96589706
Ik heb alleen de eerste 2 eps nog maar gezien, maar ik kan me niet beheersen bij de spoilers :X
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:32 schreef SiGNe het volgende:
En wat betreft Eye Patch Lady heb ik ook wel theorieën
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
c_/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:49:03 #206
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96595692
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:23 schreef maxmit het volgende:
Ik heb alleen de eerste 2 eps nog maar gezien, maar ik kan me niet beheersen bij de spoilers :X

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
c_/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:59:34 #207
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96617102
Tom Baker nu op BBC 4. Nostalgie. Kan me zelfs herinneren dat ik deze eps eerder heb gezien _O-
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:01:21 #208
244933 trovey
Nachtoele
pi_96617234
Wil ik de laatste Confidential downloaden krijg ik bestanden waar ik niets van snap....ik wil een avi mensen een AVI niet hutseklutsbestanden. }:| :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin dinsdag 10 mei 2011 @ 21:01:27 #209
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96617243
Shit, ik vergeet ze helemaal. :o
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:02:10 #210
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96617293
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:01 schreef Breuls het volgende:
Shit, ik vergeet ze helemaal. :o
Komt zometeen nog een eps ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin dinsdag 10 mei 2011 @ 21:02:24 #211
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96617317
Ja, maar dan heb ik de eerste drie gemist.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:04:58 #212
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96617523
Sorry, Breuls. Ik was druk met kijken om hier te posten :X

"Hand of fear" next.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin dinsdag 10 mei 2011 @ 21:05:29 #213
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96617567
Allevier de afleveringen heten Hand of Fear. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:04:36 #214
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96622642
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef Breuls het volgende:
Allevier de afleveringen heten Hand of Fear. ;)
ah. Stond niet bij mijn tv gids :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:29:00 #215
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96624848
Crosspost:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:51 schreef wonderer het volgende:
House moet stoppen zodat Hugh Laurie de 12th Doctor kan gaan spelen :Y
:Y)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 10 mei 2011 @ 22:43:31 #216
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96625984
Jah, dat lijkt me geweldig. Maar hij is te high profile.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:54:49 #217
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96626827
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Breuls het volgende:
Jah, dat lijkt me geweldig. Maar hij is te high profile.
True :{ Maar toch. One can hope...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:28:40 #218
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96629344
Mocht er een film komen dan nomineer ik Johnny Depp voor de rol
pi_96634521
:Y) Fokking goeie shit.
  Admin woensdag 11 mei 2011 @ 07:15:55 #220
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96635509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:28 schreef SiGNe het volgende:
Mocht er een film komen dan nomineer ik Johnny Depp voor de rol
Hoewel briljant is hij niet Brits, dus nee. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:42:36 #221
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_96637793
The Doctor's Wife krijgt op verschillende plekken erg goede (spoilerfree) reviews:
http://www.denofgeek.com/(...)ilerfree_review.html
http://io9.com/5799824
(small spoilers) http://www.cultbox.co.uk/(...)-spoiler-free-review
pi_96638556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:15 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hoewel briljant is hij niet Brits, dus nee. :)
James McAvoy. :9 (ja, die is Schots, maar toch een goede acteur)
  Admin woensdag 11 mei 2011 @ 10:48:45 #223
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96639937
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:12:31 #224
244933 trovey
Nachtoele
pi_96640818
Gewoon een Brit....zodra het een Amerikaan gaat worden gaat de charme eraf voor mij. :{ Niets tegen Johnny Depp maar ik zie er geen Britse Doctor in. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:14:38 #225
244933 trovey
Nachtoele
pi_96640908
quote:
Ik vraag me dan altijd af hoe die fans erachter komen :P ....moet toch iemand van de crew zijn mond niet kunnen houden....of het is een crewlid die ook fan is. :') Kan natuurlijk ook zijn dat de speculaties die we hier ook maken soms beter zijn dan we denken. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin woensdag 11 mei 2011 @ 12:02:22 #226
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96643035
Nou, dat zijn dan mensen die al afleveringen hebben gezien omdat ze bij een screening waren of pers zijn en een previewdisc ontvangen. Of ze hebben wat info van een crewlid gekregen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:06:07 #227
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96647957
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:12 schreef trovey het volgende:
Gewoon een Brit....zodra het een Amerikaan gaat worden gaat de charme eraf voor mij. :{ Niets tegen Johnny Depp maar ik zie er geen Britse Doctor in. :P
Depp kan erg goed een Brits accent nadoen, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.
pi_96647964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:24 schreef Erasmo het volgende:

Volgende aflevering belooft meer, met oa Timelords en Oods *O*
oods zijn tof :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_96649567
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:05 schreef friekin_ het volgende:

[..]

James McAvoy. :9 (ja, die is Schots, maar toch een goede acteur)
Schots is ook Brits he. ;) Bovendien was Tennant ook Schots. Geen probleem dus.
  Admin woensdag 11 mei 2011 @ 15:42:14 #230
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96651865
McCoy was ook Schots. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:55:17 #231
244933 trovey
Nachtoele
pi_96658788
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:06 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Depp kan erg goed een Brits accent nadoen, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.
Maar toch is hij niet Brits. :6 :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin woensdag 11 mei 2011 @ 20:13:11 #232
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96665822
In de trailer voor dit seizoen zat de dialoog:
quote:
"Fear me, I've killed hundreds of Time Lords."

"Fear me, I've killed all of them."
Volgens mij is dat afkomstig uit de ep van deze week. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 11 mei 2011 @ 20:17:29 #233
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96666039
http://www.msnbc.msn.com/id/26184891/vp/42955242#42955242

Today Show in Upper Boat. :)

Spoiler uit deze video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:23:01 #234
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96666407
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef SuperPoekie het volgende:

Deze week was wat saai en vreemd. Waarom konden ze vrij rondlopen in dat andere schip terwijl de rest meteen als een stel extras uit Coma op een infirmary lagen? Want Rory was echt vlák daarvoor meegenomen... Naja.
Dat vroeg ik me ook al af. Heb het idee dat er, sinds Moffat de show heeft overgenomen, wel vaker van dit soort niet helemaal kloppende dingen in zitten.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:32:43 #235
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96681403
Bij Topchef is er trouwens een nieuwe Dalek gespot:

PUREER, PUREER!! :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:39:23 #236
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96681611
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef SiGNe het volgende:
Bij Topchef is er trouwens een nieuwe Dalek gespot:
[ afbeelding ]
PUREER, PUREER!! :P
_O-
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin donderdag 12 mei 2011 @ 09:08:58 #237
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96685431

Tennant in Fright Night
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:14:34 #238
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96685530
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:08 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Tennant in Fright Night
WTF? Waar kan ik dat zien? :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin donderdag 12 mei 2011 @ 09:17:40 #239
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96685606
In august in theatres everywhere. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:26:45 #240
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96685852
Oh, crap, dan pas :P

Speaking of which, ik kan dat Isherwood gedoe met Smith nergens vinden... ;(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin donderdag 12 mei 2011 @ 09:29:00 #241
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96685918
Op Usenet kun je het vinden als je zoekt naar "Christopher and his kind".
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:31:06 #242
244933 trovey
Nachtoele
pi_96688040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:08 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Tennant in Fright Night
Inderdaad al foto's gezien..je moet goed kijken om hem te herkennen.....of je moet uitgaan van dat magere Schotse knokige lijf dan is hij altijd wel herkenbaar. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96693515
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:08 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Tennant in Fright Night
ik denk dat ie een goed peter vincent zal spelen, het origineel is heel tof
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin donderdag 12 mei 2011 @ 13:41:38 #244
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96695392
quote:
There is going to be Torchwood web content. So in addition to #TorchwoodMiracleDay there is #TorchwoodWebOfLies . Enjoy all the TW brands!
- Jane Espenson
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 12 mei 2011 @ 13:43:20 #245
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96695467
Espenson zei ook dit:
quote:
We have faith in Torchwood: Web of Lies. #hint
Da's een raadseltje. Op Twitter reageren er een paar die denken dat Eliza Dushku in de webversie van Torchwood zit, omdat zij Faith speelde in Buffy en Angel, series waar Espenson bij betrokken was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 12 mei 2011 @ 14:16:58 #246
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96696950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef Breuls het volgende:
Starttijden van nieuwe DW-afleveringen:

7 mei: 19.15
14 mei: 19.30
21 mei: 19.00

Blijven voorlopig dus vroegertjes. :)
21 mei wordt nu 19.45. We gaan wat omhoog qua tijdstip. Nog langer wachten op een zaterdag dus. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:39:08 #247
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96700401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:43 schreef Breuls het volgende:
Espenson zei ook dit:

[..]

Da's een raadseltje. Op Twitter reageren er een paar die denken dat Eliza Dushku in de webversie van Torchwood zit, omdat zij Faith speelde in Buffy en Angel, series waar Espenson bij betrokken was.
Dat zou niet verkeerd zijn :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin vrijdag 13 mei 2011 @ 00:53:31 #248
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96734866
quote:
It's tru; there's an echo of my past work in #Torchwood: Web of Lies. (I know you already solved my little puzzle, but this is fun.)
"Tru Calling" is een andere serie met Dushku. Dat, plus 'echo' (Dushku's personage in Dollhouse), 'past work' en de bevestiging dat het al opgelost is lijkt me voldoende bewijs voor het feit dat zij dus in TW:WoL zit.

Ben benieuwd wat het wordt en hoe het samenvalt met de serie. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 01:51:42 #249
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96735856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef Breuls het volgende:
Op Usenet kun je het vinden als je zoekt naar "Christopher and his kind".
Ik zocht op Isherwood :') Dan krijg je verdomd weinig resultaten! (paar audioboeken).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin vrijdag 13 mei 2011 @ 09:35:24 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96738909
Ja, die naam zit niet in de titel, dus dan wordt het lastig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 13 mei 2011 @ 13:20:48 #251
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96746995
Doctor Who TV-gids

vrijdag 13 mei
20.00 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC Three / BBC HD
20.45 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three / BBC HD

zaterdag 14 mei
05.05 DWC Ship Ahoy! (h) BBC Three
19.30 DW The Doctor's Wife BBC One * nieuwe aflevering
20.20 DWC Bigger on the Inside BBC Three / BBC HD * nieuwe aflevering

zondag 15 mei
05.35 DWC Bigger on the Inside (h) BBC Three
19.15 DW The Curse of the Black Spot (h) BBC HD
20.00 DW The Doctor's Wife (h) BBC Three / BBC HD
20.24 DWC Bigger on the Inside (h) BBC Three / BBC HD

zondag 16 mei
05.25 DW The Doctor's Wife (h) BBC Three
06.10 DWC Bigger on the Inside (h) BBC Three

vrijdag 20 mei
20.00 DW The Doctor's Wife (h) BBC Three / BBC HD
20.45 DWC Bigger on the Inside (h) BBC Three / BBC HD

zaterdag 21 mei
04.20 DW The Doctor's Wife (h) BBC Three
05.05 DWC Bigger on the Inside (h) BBC Three
19.45 DW The Rebel Flesh BBC One * nieuwe aflevering
20.30 DWC Double Trouble BBC Three / BBC HD * nieuwe aflevering

zondag 22 mei
05.30 DWC Double Trouble (h) BBC Three
21.00 DW The Rebel Flesh (h) BBC Three
21.45 DWC Double Trouble (h) BBC Three
22.45 DW The Rebel Flesh (h) BBC HD

maandag 23 mei
00.30 DWC Double Trouble (h) BBC HD
05.10 DWC Double Trouble (h) BBC HD
05.25 DW The Rebel Flesh (h) BBC Three


DW = Doctor Who, DWC = Doctor Who Confidential, CS = Doctor Who Classic Series
(BBC One betekent ook: BBC One HD)


De relevante momenten zijn:

Nieuwe afleveringen DW6
› zaterdag 14 mei, 19.30: The Doctor's Wife
› zaterdag 21 mei, 19.45: The Rebel Flesh (deel 1 van 2)
Gevolgd door Confidential op Three/HD
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:32:05 #252
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96749793
Ben nu al opgewonden voor de eps van morgen *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:50:31 #253
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96750423
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:32 schreef wdn het volgende:
Ben nu al opgewonden voor de eps van morgen *O*
Ik ook! Neil Gaiman O+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:06:42 #254
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_96751104
Ik ook, maar kan niet kijken :(

Desalniettemin: O+ Neil Gaiman *O*
  Admin vrijdag 13 mei 2011 @ 21:25:16 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96768341
Leuke Doctor Who referentie (zij het niet letterlijk) in South Park vorige week:



Dit is Funnybot. Een robot gemaakt door Duitsers nadat zij de minst grappige mensen op Aarde werden genoemd. Deze robot is een stand-up comedian, enorm grappig en daarmee succesvol. Hij lijkt enorm op een Dalek en praat ook redelijk monotoon. Daar komt bovenop (spoiler) dat volgens Funnybot de ultieme grap is om al het leven op Aarde uit te roeien. En ja, dat noemt-ie "to exterminate". Hij roept de kreet niet, maar het scheelt niet veel.

Een Dalek, gemaakt door Duitsers. Hoe fout. :')
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:34:10 #256
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96768936
Combinatie van verschillende robots zo te zien.
Zuignap van een Dalek, hacken zoals R2D2 en volgens mij had je in een of andere film/serie/spel ook robots die bolvormig waren. (Mass Effect dacht ik)
Het rode oog op de bol kan je weer zien als het "oog" van HAL uit 2001: A Space Odyssey
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:35:11 #257
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96769018
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:25 schreef Breuls het volgende:

Een Dalek, gemaakt door Duitsers. Hoe fout. :')
Een degelijk, goedgemaakte dalek, waarbij je alleen wel hebt dat als er een lampje vervangen moet worden een "Meister" er een halve dag mee bezig is de halve dalek uit elkaar te halen om het lampje te vervangen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin vrijdag 13 mei 2011 @ 21:41:46 #258
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96769393
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef SiGNe het volgende:
Combinatie van verschillende robots zo te zien.
Zuignap van een Dalek, hacken zoals R2D2 en volgens mij had je in een of andere film/serie/spel ook robots die bolvormig waren. (Mass Effect dacht ik)
Het rode oog op de bol kan je weer zien als het "oog" van HAL uit 2001: A Space Odyssey
True, maar overall vind ik 'm toch wel erg Dalek-y. En R2D2 is post-Dalek. ;)

Hell, HAL is post-Dalek. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:45:02 #259
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96769564
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef Breuls het volgende:

[..]

True, maar overall vind ik 'm toch wel erg Dalek-y. En R2D2 is post-Dalek. ;)

Hell, HAL is post-Dalek. :P
Er zijn weinig robots pre-Dalek denk ik :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin vrijdag 13 mei 2011 @ 21:47:53 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96769740
Ja, goed punt wel. Wat dan wel weer cool is, is dat Daleks geen robots zijn. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:48:17 #261
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_96769767
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een degelijk, goedgemaakte dalek, waarbij je alleen wel hebt dat als er een lampje vervangen moet worden een "Meister" er een halve dag mee bezig is de halve dalek uit elkaar te halen om het lampje te vervangen.
Maar Duitsers staan toch bekend om hun trage en secure werkwijze?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef wdn het volgende:

[..]

Er zijn weinig robots pre-Dalek denk ik :D
Oh god nee. Metropolis voerde als een van de meest bekend geworden films de robot al op.

En dat is nog maar wat we nog hebben qua film. Frankenstein is technisch gezien ook een robot op te vatten.
  Admin vrijdag 13 mei 2011 @ 21:49:33 #262
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96769876
Frankenstein is organisch, maar wel gebouwd. Vind ik een twijfelgevalletje. :P

Strike that: Frankenstein is gewoon een wetenschapper. Bovenstaande geldt voor zijn monster.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:50:31 #263
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96769935
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:47 schreef Breuls het volgende:
Ja, goed punt wel. Wat dan wel weer cool is, is dat Daleks geen robots zijn. :P
HAL eigenlijk ook niet, dat was een computer..
Maar in elk geval wel geinig dat ze er iets mee gedaan hebben bij Southpark, sowieso altijd wel geinig hoe ze dingen parodiëren.
  Admin vrijdag 13 mei 2011 @ 21:51:06 #264
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96769965
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef SiGNe het volgende:

[..]

HAL eigenlijk ook niet, dat was een computer..
Hij was het schip. Het schip is een robot! :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:03:59 #265
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96770849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hij was het schip. Het schip is een robot! :P
Gewoon de boordcomputer en navigatiesysteem met voice control, mijn Renault heeft dat ook, en weet ook altijd beter dan ik waar we naartoe moeten. Nu alleen nog een HAL stemmetje voor de tomtom. Turn right Dave
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin vrijdag 13 mei 2011 @ 22:08:59 #266
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96771165
Een HAL-satnav heeft wel wat meer controle. Als je dan een andere richting rijdt dan aangegeven blokkeert je stuur en hoor je "I'm afraid I can't let you do that". :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:12:53 #267
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96771428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:08 schreef Breuls het volgende:
Een HAL-satnav heeft wel wat meer controle. Als je dan een andere richting rijdt dan aangegeven blokkeert je stuur en hoor je "I'm afraid I can't let you do that". :+
Daisy...
Daisy...

Maar goed, wat toen als SF gold en natuurlijk eng moest zijn is nu al jaren deel van ons leven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:12:17 #268
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96778718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:49 schreef Breuls het volgende:
Frankenstein is organisch, maar wel gebouwd. Vind ik een twijfelgevalletje. :P

Strike that: Frankenstein is gewoon een wetenschapper. Bovenstaande geldt voor zijn monster.
Goed zo, Breuls :*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 14 mei 2011 @ 00:21:31 #269
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96779280
Veelgemaakte fout en ik trapte er zelf bijna ook in. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:26:26 #270
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96779589
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef Breuls het volgende:
Veelgemaakte fout en ik trapte er zelf bijna ook in. :P
Ik was je al aan het verbeteren toen ik de tweede regel las :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:24:51 #271
244933 trovey
Nachtoele
pi_96787450
*O* Vanavond...heb ik ook wel verdiend na een stressvolle week. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:29:29 #272
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96787559
Eerst Dr Who en dan Eurovisie Songfestival met Graham Norton. De TV blijft op BBC1-HD vanavond
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:31:17 #273
244933 trovey
Nachtoele
pi_96787616
Mijn "TV-partner" vanavond heeft de pest aan het Songfestival dus dat gaat hem niet worden. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zaterdag 14 mei 2011 @ 11:33:57 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96787693
Ieder geestelijk gezond persoon mijdt Eurovision als de pest, dus zo gek is dat niet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:45:50 #275
244933 trovey
Nachtoele
pi_96788000
Even "spieken" :P aan het einde alhoewel dat eigenlijk ook weer niet nodig is nu Nederland voor de tigste keer toch niet meedoet. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:51:29 #276
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_96788141
Doctor Who in Sluggy Freelance van gisteren:
http://www.sluggy.com/comics/archives/daily/20110513

en van een paar jaar terug (filler):
http://sluggy.com/comics/archives/daily/20080303
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:19:40 #277
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96796974
Vanavond begint het om 19:40
Best aparte tijd eigenlijk maar dat geeft niet, de Doctor is nooit te laat.. of te vroeg, altijd op tijd :)
  Admin zaterdag 14 mei 2011 @ 16:22:07 #278
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96797048
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef Breuls het volgende:
Doctor Who TV-gids

zaterdag 14 mei
19.30 DW The Doctor's Wife BBC One * nieuwe aflevering
20.20 DWC Bigger on the Inside BBC Three / BBC HD * nieuwe aflevering
Als je om 19.40 inschakelt mis je het begin.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:24:34 #279
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96797112
Bedankt voor de waarschuwing, iets missen willen we natuurlijk niet.
Volgens http://www.nu.nl/tvgids/ zou het wel om 19:40 beginnen... 8)7
  Admin zaterdag 14 mei 2011 @ 16:27:02 #280
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96797199
Altijd bij de BBC zelf checken. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:49:55 #281
107652 Quincy5
Back to the future
pi_96800138
Troskompas geeft idd ook 19:40 aan. Ik dacht in dit topic gisteren al 19:30 gelezen te hebben, maar heb het net toch maar even op de bbc site gekeken.
www.bttf.com
I hate mornings
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:10:29 #282
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96800843
In het ergste geval moeten we nog 10 minuten "So you think you can dance" kijken..
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:16:37 #283
244933 trovey
Nachtoele
pi_96801050
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef SiGNe het volgende:
In het ergste geval moeten we nog 10 minuten "So you think you can dance" kijken..
Je zult het maar 1,5 moeten kijken om een artiest die je wilt zien te zien optreden...dat is pas erg. :X Maar de Bee Gees waren wel grandioos in dat optreden *O* ....jammer alleen dat er zonodig dansers van dat programma bij moesten zitten }:| ....SCHOP wegwezen,ik zie de Bee Gees niet voldoende. :') :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zaterdag 14 mei 2011 @ 19:12:41 #284
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96803199
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef SiGNe het volgende:
In het ergste geval moeten we nog 10 minuten "So you think you can dance" kijken..
Beter dat dan Don't Scare The Hare. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:15:50 #285
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96803321
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Breuls het volgende:

[..]

Beter dat dan Don't Scare The Hare. :+
Helemaal mee eens :Y
  Admin zaterdag 14 mei 2011 @ 19:28:42 #286
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96803739
Ood!

Other Time Lords!

Neil Gaiman!

Telefoon van de haak. Have fun peeps. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:29:39 #287
244933 trovey
Nachtoele
pi_96803770
Mijn broer zit te spelen met de afstandbediening }:| ...BBC1 ja, die paar minuten hou je het ook nog wel vol. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:07:00 #288
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96805199
Helemaal vergeten ... zo maar meteen downloaden bij de doos :o
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:15:49 #289
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96805655
Flabbergasted noemen engelsen de staat waarin ik me bevind _O_
Geweldige special effects. Zeer sterk verhaal.
Ijzersterke one-liners weer. Zoals "I am a doctor with a box, without the box" :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 14 mei 2011 @ 20:19:16 #290
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96805822
WOW! _O_

Gaaahaaf. Wat een leuk idee, en zo leuk uitgevoerd!

Een verhaal over de TARDIS, starring: de TARDIS. Zo mooi, iets dat echt de band tussen de Doctor en de TARDIS onderzoekt, de relatie, het gevoel wat je Tennant al zag uiten maar dan echt. En dan zo'n zijlijntje dat dieper in de gangen van de TARDIS gaat. Echt leuk. :)

En, sidebar, zei de Doctor nou dat er een Time Lord was die van mannelijk naar vrouwelijk is geregenereerd?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:19:39 #291
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96805838
Mooie aflevering, goed verhaal :) Ook leuk dat ze nog even naar de control room van de vorige Doctor gingen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:21:17 #292
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96805915
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef wdn het volgende:
Flabbergasted noemen engelsen de staat waarin ik me bevind _O_
Geweldige special effects. Zeer sterk verhaal.
Ijzersterke one-liners weer. Zoals "I am a doctor with a box, without the box" :D
De zin waarin TARDIS zei "Hi, i'm Sexy" _O-
Superverhaal in elk geval, erg spannend ook!

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef Breuls het volgende:
En, sidebar, zei de Doctor nou dat er een Time Lord was die van mannelijk naar vrouwelijk is geregenereerd?
Jup :Y En kennelijk was de Doctor ooknog tot haar aangetrokken.
pi_96805918
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef Breuls het volgende:
En, sidebar, zei de Doctor nou dat er een Time Lord was die van mannelijk naar vrouwelijk is geregenereerd?
Jeps :Y

Nieuwe theorie zal wel weer opduiken dat River de Tardis is. We wachten het rustig af....
pi_96805988
We're four for four on dead-not-dead!Rory. :D

The only water in the forest is a river? Da...

River. Pond. Duck pond. D'r is daar een link, maar wat voor één...
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_96806016
Fijne aflevering! Leuk om de oude control room te zien. *nostalgie*
Ik bemerkte wel een sterke Helena Bonham Carter vibe bij de dame die de Tardis speelde.
If you open your mind too much your brain will fall out
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:25:23 #296
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96806116
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef Sprouts het volgende:
Ik bemerkte wel een sterke Helena Bonham Carter vibe bij de dame die de Tardis speelde.
Ik had toevallig laatst Sweeny Todd gezien en HBC lijkt in die film inderdaad erg op het karakter van de TARDIS.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:28:13 #297
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_96806234
Trouwens, een commentaar op facebook:
quote:
Not that Doctor Who is getting derivative, but tonight he received a Harry Potter Owl, had a discussion with Hal from 2001, and ended up with echoes of Bad Wolf Bay.
Het heeft er wel wat links mee inderdaad.
En opzich kan je de scene met het enorme gecrashte ruimteschip op de achtergrond zien als een referentie naar Alien.
pi_96806407
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:22 schreef Omentuva het volgende:
We're four for four on dead-not-dead!Rory. :D

The only water in the forest is a river? Da...

River. Pond. Duck pond. D'r is daar een link, maar wat voor één...
forest of the dead?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:32:58 #299
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96806461
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Jeps :Y

Nieuwe theorie zal wel weer opduiken dat River de Tardis is. We wachten het rustig af....
Dat lijkt me vrij sterk, aangezien de TARDIS een elfdimensionaal wezen is :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:38:59 #300
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_96806775
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef Breuls het volgende:En, sidebar, zei de Doctor nou dat er een Time Lord was die van mannelijk naar vrouwelijk is geregenereerd?
ZEKERS. Mental note van gemaakt! "and sometimes even female"!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:46:15 #301
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96807145
een van de betere afleveringen, veel beter dan de vorige
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')