Ongetwijfeld iets met de foto op de telefoon van Amy ... aangezien ze daar ook een hologram van maakten in de TARDIS ...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Maar dat vind ik wat gemakkelijk omdat ik als kijker juist wilde weten hoe ze tot dat besef zijn gekomen.
Net even het einde van de vorige aflevering even gekeken en daarin ontdekt River Song ook het gangenstelsel van de aliens. Dus alles bij elkaar opgeteld is het inderdaad niet heel onlogisch.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ongetwijfeld iets met de foto op de telefoon van Amy ... aangezien ze daar ook een hologram van maakten in de TARDIS ...
Sterker nog:quote:Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef wdn het volgende:
20:00 BBC3 is een kans om deel 6.2 nog een keer te zien.
Je kunt ze beide nog een keer zien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:40 schreef Breuls het volgende:
zondag 1 mei
05.30 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD
19.15 DW The Impossible Astronaut (h) BBC HD
20.00 DW Day of the Moon (h) BBC Three / BBC HD
20.50 DWC Breaking the Silence (h) BBC Three / BBC HD
Time Lady meen ik dat ze heet (in een hele oude episode of zo werd dat een keer gezegd).quote:Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef trovey het volgende:
In het begin van deze aflevering dacht ik dat ik te laat had ingeschakeld...tikje verwarrend.Dat kind is dus een Time Lord
en om er meteen ook maar een theorie in te gooien
....The Master is terug
![]()
In de Wired stond een stukje over de geschiedenis van die pakken, leuk verhaalquote:Op zondag 1 mei 2011 13:15 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een Technisch Weekblad liggen waar zo'n astronautenpak voorop staat. Ik denk steeds dat het over Doctor Who gaat
* wdn krijgt koppijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:01 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet deze eens gaan bestuderen.
Hij's redelijk simpel, en kloppend voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:01 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet deze eens gaan bestuderen.
Moet je nu eens indenken hoe dat ding eruit gaat zien later... Overigens ben ik niet van mening dat Asgard door de 10th is gedaan - ik krijg de implicatie altijd dat dat de 12th is...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hij's redelijk simpel, en kloppend voor zover ik weet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:50 schreef Breuls het volgende:
https://twitter.com/#%21/search/Schrodinger%27s%20pregnancy
Jup! Had het graag gezien want Much Ado About Nothing is ook nog een heel erg leuk stuk, maar helaas zijn alle voorstellingen al lang en breed uitverkocht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef thijsdetweede het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat David Tennant en Catherine Tate samen op de planken staan in Londen, in Much Ado About Nothing?
Ik ben/was ook echt fan van Doctor David. Toen hij stopte ben ik een tijdje gestopt met kijken, maar werd binnen de kortste keren weer in het nieuwe verhaal getrokken. I quite like Matt now! (maar ik blijf hopen dat hij degenerates naar Davidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef wonderer het volgende:
Eindelijk de twee SJA afleveringen met David gekeken. Ik mis hemHij is zo leuk! Stomme Matt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |