Duss, NWS is jouw stamkroeg?quote:
in [POL] hangt ook altijd zo'n creepy sfeertje, het geeft je kippenvel als je het alleen maar aanklikt, heel besloten groepje posters daar, bijna onmogelijk om er tussen te komenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:53 schreef Hooidraad het volgende:
NWS is de Mordor van Fok!. Ik durf er geen poot neer te zetten.
stamkroeg, niet echt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Duss, NWS is jouw stamkroeg?
Ik kom er eigenlijk nooit, ik hoor wel eens dat er enkel en alleen maar kwaliteit en met inhoud word gepost, een soort utopie, het maakte me bang
Mordorquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:53 schreef Hooidraad het volgende:
NWS is de Mordor van Fok!. Ik durf er geen poot neer te zetten.
Ik ben op FOK! eigenlijk alleen nog maar te vinden in [KSC] , dagelijks en een redelijk aantal uurtjes per dagquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:58 schreef kitao het volgende:
[..]
stamkroeg, niet echt.
maar zit daar nu wel wat vaker omdat het nog enigzins nut heeft.
voor de rest zat ik op chats zoals singles, f&f, en nog een paar die ik de naam ben vergeten.
dat viel allemaal echter niet in goede aarde.
je moet je gewoon vast bijten in een onderwerp en niet wijken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
in [POL] hangt ook altijd zo'n creepy sfeertje, het geeft je kippenvel als je het alleen maar aanklikt, heel besloten groepje posters daar, bijna onmogelijk om er tussen te komen
ik ken je ook wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben op FOK! eigenlijk alleen nog maar te vinden in [KSC] , dagelijks en een redelijk aantal uurtjes per dag. En ben vaak hier te zien, in nacktbaquer natuurlijk
Als 14 jarige denk ik niet dat daar een grote kans op is, alhoewel ik me er wel voor interesseer, ik lurk wat mee, af en toequote:Op zaterdag 30 april 2011 03:00 schreef kitao het volgende:
[..]
je moet je gewoon vast bijten in een onderwerp en niet wijken.
dan kom je er wel tussen.
Zal ik doen, daar staan ze altijd open voor nieuw bloed, het zijn echt een stel prachtusers daar, ik vind het de tofste SC op FOK!quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ken je ook wel.
ik zal je eens opzoeken op ksc, dan kun je me introduceren.
Jij bent 14 ???quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als 14 jarige denk ik niet dat daar een grote kans op is, alhoewel ik me er wel voor interesseer, ik lurk wat mee, af en toe
Ben je serieus 14 jaar? Wat is dat met die kroegverhalen danquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als 14 jarige denk ik niet dat daar een grote kans op is, alhoewel ik me er wel voor interesseer, ik lurk wat mee, af en toe
Iedereen is altijd zo verbaasd als ik het zegquote:
Dat van die kroeg, + op mijn 14de was ik niet wakker om 3u 's nachtsquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zo verbaasd als ik het zeg
Maar, ja, als ik m'n ouders moet geloven![]()
Hoezo?
Ik kwam nergens binnen man, ging er ook niet heen met de gedachte dat ik dat zou doen, maar met vrienden was het gezellig buiten, en je zegt geen nee als iemand je het gratis aanbied, tegenwoordig is het niet meer zo bijzonder voor m'n leeftijd hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je serieus 14 jaar? Wat is dat met die kroegverhalen dan
Achja, ik heb doordeweeks zo enorm weinig tot geen vrije tijd voor mezelf, dat ik de vrije dagen zo optimaal mogelijk wil benutten, dus ik pak de vroege uurtjes vaak ook nog meequote:Op zaterdag 30 april 2011 03:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat van die kroeg, + op mijn 14de was ik niet wakker om 3u 's nachts
Nee dat is waar. Ik had mijn eerste zuippartij op mijn 15de dus dat scheelt maar een jaartje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik kwam nergens binnen man, ging er ook niet heen met de gedachte dat ik dat zou doen, maar met vrienden was het gezellig buiten, en je zegt geen nee als iemand je het gratis aanbied, tegenwoordig is het niet meer zo bijzonder voor m'n leeftijd hoor
weet waar je aan begint.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zal ik doen, daar staan ze altijd open voor nieuw bloed, het zijn echt een stel prachtusers daar, ik vind het de tofste SC op FOK!
Ik drink niet veel, ben vrij verantwoordelijk als het over drank gaat. Zie ook weinig nut om me helemaal lam te zuipen, dus ik drink met mate.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik had mijn eerste zuippartij op mijn 15de dus dat scheelt maar een jaartje.
Daarom verbazen we ons over je leeftijd. Zo verstandig al.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik drink niet veel, ben vrij verantwoordelijk als het over drank gaat, zie ook weinig nut om me helemaal lam te zuipen, dus ik drink met mate.
In KSC is er eigenlijk nooit onmin, bijna iedereen kent elkaar, ook persoonlijk, er word een aantal keer per jaar gemeet dus het zijn allemaal vriendjes, en ze doen allemaal aardig tegen jequote:Op zaterdag 30 april 2011 03:15 schreef kitao het volgende:
[..]
weet waar je aan begint.
ik ben echt berucht geworden op sc's en niet eens met opzet.
maar om eerlijk te zijn, toen ik 2 jaar geleden op fok kwam begon ik met nws, ben afgedwaald naar sc's met minder leuke gevolgen en zit nu weer op nws omdat je er toch niet los van kan komen van de dagelijkse gebeurtenissen.
en bekvechten heb ik geen moeite mee omdat ik redelijk wat dingen kan terugvinden als ik er eenmaal achter sta.
Dat doe ik dan weer niet, ik ga meestal 's avonds+nachts naar vrienden, maar hou m'n ouders altijd op de hoogte waar ik ben.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:17 schreef kitao het volgende:
ik was 15 toen ik hele nachten niet thuis kwam.
maar ik woon dan ook in rotterdam.
Hele nachten wegblijven kon ik pas vanaf de studententijd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:17 schreef kitao het volgende:
ik was 15 toen ik hele nachten niet thuis kwam.
maar ik woon dan ook in rotterdam.
ik ken mireille, van het forum dan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
In KSC is er eigenlijk nooit onmin, bijna iedereen kent elkaar, ook persoonlijk, er word een aantal keer per jaar gemeet dus het zijn allemaal vriendjes, en ze doen allemaal aardig tegen je
Dankje, het feit dat ik vrienden heb waarvoor ik me niet stoerder voor moet doen dan dat ik eigenlijk ben, door te drinken of te roken, of wat dan ook, om er bij te horen. Zie genoeg gasten van mijn leeftijd die er allemaal aan beginnen om bij een bepaalde groep jongeren te horen, zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom verbazen we ons over je leeftijd. Zo verstandig al.
ik was al met 16 van school getrapt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hele nachten wegblijven kon ik pas vanaf de studententijd.
lolquote:
Ik denk niet dat ik daar de juiste leeftijd voor heb, zit ik daar een beetje in m'n eentje naar de volwassenen te kijken, die niet weten wat ze met zo'n puber aanmoetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:19 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ken mireille, van het forum dan.
maar ik zit niet op een meet te wachten.
dat gaat nooit goed komen, zeker niet als die heatwave en die lotuss-snol daar ook rond lopen.
Ahj, dat lijkt me echt vreselijk, totaal nieuwe vrienden maken, wennen op de nieuwe school gedoe. Waarvoor was je geschorst, als ik vragen mag?quote:
Patje?quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:23 schreef kitao het volgende:
stbabylon en die andere zwolse knakker kom ik liever ook niet tegen.
padje heet die boer.
Beetje tussen jullie in, 25quote:
Bij ons was het wel een beetje van: 'Watjeee, heb je nu al genoeg gehad? Wat drink je langzaam!'quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dankje, het feit dat ik vrienden heb waarvoor ik me niet stoerder voor moet doen dan dat ik eigenlijk ben, door te drinken of te roken, of wat dan ook, om er bij te horen. Zie genoeg gasten van mijn leeftijd die er allemaal aan beginnen om bij een bepaalde groep jongeren te horen, zou ik nooit doen
ha, je was vaste klant bij de R&P-socio's ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar de juiste leeftijd voor heb, zit ik daar een beetje in m'n eentje naar de volwassenen te kijken, die niet weten wat ze met zo'n puber aanmoeten
Maar het lijkt me wel heel tof om bepaalde users die me echt heel veel hebben geholpen de laatste tijd in het echt te ontmoeten. Je word heel nieuwsgierig hoe iemand buiten FOK! om is!
daarom sla ik je uitnodiging voor dat koffie-chat beleefd maar dankbaar af.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Patje?
Ik ken geen van de users die je noemt, maar het is voor iedereen wel duidelijk dat 60% van de users hier alleen maar heen komen om te haten, en mensen af te katten, af te kraken en uit te lachen.
Nee, nee, wel een heel goede vriend van me, heb 'm zelfs nog van het spoor moeten trekken omdat hij het niet meer zag zitten. Vriendin van me had een zelfmoordpoging gedaan, maar is mislukt, zit nu in een kliniek. 5 begrafenissen van mensen waar ik enorm veel om gaf in 3 maanden. School verneukt door privé problemen, ouders zien het allemaal niet. Operatie hangt me boven het hoofd en m'n vriendin heeft anorexia. Stress van ouders. Puberende broer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:26 schreef kitao het volgende:
[..]
ha, je was vaste klant bij de R&P-socio's ?
je had toch geen zelfmoordneigingen zeker ?
Ik weet zeker dat je er van harte welkom bent, je lijkt me wel een warm persoonquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:27 schreef kitao het volgende:
[..]
daarom sla ik je uitnodiging voor dat koffie-chat beleefd maar dankbaar af.
Jezus, wat maak jij al dingen mee op zo'n jonge leeftijd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, nee, wel een heel goede vriend van me, heb 'm zelfs nog van het spoor moeten trekken omdat hij het niet meer zag zitten. Vriendin van me had een zelfmoordpoging gedaan, maar is mislukt, zit nu in een kliniek. 5 begrafenissen van mensen waar ik enorm veel om gaf in 3 maanden. School verneukt door privé problemen, ouders zien het allemaal niet. Operatie hangt me boven het hoofd en m'n vriendin heeft anorexia. Stress van ouders. Puberende broer.
En dat maakt je soms een beetje sippig!
mijn jeugd was doortrokken van heroine- en andere harddrugsverslaafden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, nee, wel een heel goede vriend van me, heb 'm zelfs nog van het spoor moeten trekken omdat hij het niet meer zag zitten. Vriendin van me had een zelfmoordpoging gedaan, maar is mislukt, zit nu in een kliniek. 5 begrafenissen van mensen waar ik enorm veel om gaf in 3 maanden. School verneukt door privé problemen, ouders zien het allemaal niet. Operatie hangt me boven het hoofd en m'n vriendin heeft anorexia. Stress van ouders. Puberende broer.
En dat maakt je soms een beetje sippig!
Ik trek ook mensen met problemen aan, omdat ik open sta voor andermans problemen, naar anderen luister en er alles aan doe om ze te helpen. Ik hoor vaak genoeg dat ik nooit aan mezelf denk, en m'n eigen problemen niet ziequote:Op zaterdag 30 april 2011 03:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jezus, wat maak jij al dingen mee op zo'n jonge leeftijd.
School gaat ook niet meer op het moment? Of heb je dat weer op de rails?
Da's echt heftig manquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:33 schreef kitao het volgende:
[..]
mijn jeugd was doortrokken van heroine- en andere harddrugsverslaafden.
heb er zelfs tot sinds kort nog steeds last van de naweeën.
gelukkig ging ik varen toen ik 16 was en kon in ieder geval de 'scene' steeds net ontlopen.
Je post niet als een 14jarige knul.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zo verbaasd als ik het zeg
Maar, ja, als ik m'n ouders moet geloven![]()
Hoezo?
Ik geef het niet op, ik leer me nog steeds een ongeluk, zoals ik al zei, ik heb bijna geen vrije tijd meer voor mezelf. En ik wil het volgend jaar zo enorm graag weer goed doen, maar ik krijg de kans niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:37 schreef kitao het volgende:
tegenwoordig kom je niet eens meer van school af als je al 21 bent.
je geeft het wel erg snel op met je 14 jaar.
Is dat positief?quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je post niet als een 14jarige knul.
Ja, dat kun je zien als complimentquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is dat positief?
Als je serieuzer post, kan je ook betere antwoorden verwachten.
Ik post lang niet altijd zo als ik nu doe, zeker niet in ONZ, maar het ligt er gewoon aan waar ik zin in heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |