Even quoten hoorquote:
Dat wilde ik ook echt graag weten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:09 schreef kitao het volgende:
[..]
oranje gekleurde tieten vind ik wel lekker
Heb jij nou nog steeds geen ban?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:13 schreef kitao het volgende:
[..]
ha daar is ze.
mijn favoriete volborstige zuipschuitje.
Gast, zo'n foto hoef ik echt niet groot op mijn beeldscherm. Ook niet van iets oranje ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:15 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb ze eigenlijk liever zwart.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:03 schreef kitao het volgende:
en waar zijn die ouwe rotten dan gebleven ?
zitten die ook nu suf plaatjes aan te vragen.
quote:
wijf, dan moet je ook niet naar nachtbagger kijken als je er niet tegen kunt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:17 schreef Ezell het volgende:
Gast, zo'n foto hoef ik echt niet groot op mijn beeldscherm. Ook niet van iets oranje ofzo.
Je kent me toch ook zo goed. Ik was sowieso al van plan om te gaan slapen, dus ik ben weg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:23 schreef kitao het volgende:
[..]
wijf, dan moet je ook niet naar nachtbagger kijken als je er niet tegen kunt.
ik ken je helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kent me toch ook zo goed. Ik was sowieso al van plan om te gaan slapen, dus ik ben weg.
Trustequote:Op zaterdag 30 april 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kent me toch ook zo goed. Ik was sowieso al van plan om te gaan slapen, dus ik ben weg.
ik heb onbewust een oud lijk opgegraven zo lijkt het.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Is dit een soort afgezaagde Nacktbaquer?
Tevens, koninginnenacht in Utrecht
ik dacht dat we gingen neuken..quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet over me oordelen.
Enne.. welterusten iedereen.
Nee man, we gaan feestje houdenquote:
ok, ik zet ze op een apart tabjequote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee man, we gaan feestje houden
heuj, die is groen_!quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee man, we gaan feestje houden
* G * = groenquote:
Gezellig!quote:
hier komt het echte prachtvolk later op de avond wel binnendruppelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:42 schreef kitao het volgende:
[..]
net als met vrouwen, je moet er minstens twee tegelijk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |