Jup, voor inschrijven op uSis. En dan de colleges volgen e.d. Invloed op je BSA heeft het niet, alleen je vastgestelde curriculum en die studiepunten daarvan worden meegenomen in de beoordeling, voor zover ik weet tenminste.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoe zit het met die keuzenvakken eigenlijk? Kan je je gewoon voor zo'n vak aanmelden, het volgen en er tentamen voor doen? Heeft dit invloed op je BSA etc? Zo is er bijv het keuzevak Legitimiteit van Militaire Missies, wat mij een uitermate boeiend vak lijkt. (https://studiegids.leiden(...)an-militaire-missies).
Kaart?quote:Op zondag 8 januari 2012 09:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hebben jullie jullie kaart al binnen?
Hij is idd nog niet binnen en tja..... en daar heb ik nou niet zo veel zin in.. Ik vraag niet om die kaart.... Gelukkig heb ik hem tot nu toe nog nergens voor nodig gehad.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:24 schreef AllesWatWas het volgende:
Als je LU-Card nog niet binnen is zou ik wel even langs Plexus gaan.
Yep... vervangt allerlei losse kaarten zoals bieb-kaart. Jij hebt hem iig nog niet aangevraagd schat ik zo in...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Is dat weer een andere pas dan je collegekaart en je Uni. pas?
Nope. Zal eens opzoeken of ik er een mail over heb gehad. Maar neem aan dat ik nog wel gewoon de UB in kan enzo zonder nieuwe pas?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Yep... vervangt allerlei losse kaarten zoals bieb-kaart. Jij hebt hem iig nog niet aangevraagd schat ik zo in...![]()
Je mag het ook 'gewoon de Universiteitspas' noemen hoor, het is idd de enige pas met een foto erop. Alleen zo gewoon is hij niet aangezien hij net ingevoerd is.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Maar je weet zeker dat het niet gewoon de Universiteitspas is? Want die heb ik wel en staat ook gewoon mn pasfoto op enzo.
Ik heb ook een pas met pasfoto bij m'n collegekaart zitten in dat witte mapje, 'Legitimatiebewijs/Student Identity Card' heet die.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je mag het ook 'gewoon de Universiteitspas' noemen hoor, het is idd de enige pas met een foto erop. Alleen zo gewoon is hij niet aangezien hij net ingevoerd is.
Gek, die pas met pasfoto bij m'n collegekaart heb ik dan weer niet gezienquote:Op maandag 9 januari 2012 10:00 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ik heb ook een pas met pasfoto bij m'n collegekaart zitten in dat witte mapje, 'Legitimatiebewijs/Student Identity Card' heet die.
Heb de LU-card wel al een hele tijd geleden binnen gehad, heb ook geen idee waar we hem voor nodig hebben maar hij zit nu standaard in m'n portemonneeDenk dat je er toch achteraan moet gaan als je hem nog niet binnen hebt!
Je kunt ook naar het secretariaat van de vakgroep mailen/bellen. Heb ik ook al vaker moeten doen omdat usis het vak als gesloten aangaf...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:34 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik studeer Psychologie (in natuurlijk Leiden) en kan me vanaf vandaag inschrijven voor de vakken van het tweede semester.
Dit heb ik dan ook net gedaan, alleen één vak is niet gelukt omdat ik daar niet aan de ingangseisen zou voldoen. Die doe ik echter wel, aangezien ik het vak dat ik daarvoor moest halen heb gehaald tijdens de herkansing, alleen is dit cijfer nog niet ingevoerd op usis en lukt verdere inschrijving me dus niet.
Iemand enig idee met wie ik hiervoor in contact moet komen? De onderwijsbalie leek mij het meest logisch en ga ik morgenochtend dus maar even bellen, maar misschien dat iemand anders hier al een keer ervaring mee heeft gehad?
Maar ik weet wat ik leuk vind, maar d'r is geen februari instroom voor. Dus ik moet wel op zoek naar een alternatief - thuiszitten is vrienden van me niet goed bevallen. Hadden alleen maar last met weer op gang komen, zeiden ze. Daarbij heb ik iets gevonden dat me interesseert.quote:Op zondag 22 januari 2012 09:56 schreef AllesWatWas het volgende:
Sowieso, beter ga je naar voorlichtings- en meeloopdagen om te ervaren hoe verschillende studies zijn dan willekeurig een studie te kiezen die toevallig in februari instroom heeft? Daarnaast beetje werken, beetje nieuwe hobbies, helpt je misschien meer dan ziel- en doelloos een andere studie te proberen? Als je studeert omdat je anders niets te doen zou hebben, dan mag je nog even flink op zoek naar jezelf en wat je leuk lijkt, lijkt mij.
Vind ik wel meevallen, zie ook bovenstaand.quote:Op zondag 22 januari 2012 09:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wel lullig tegenover die studie trouwens om een half jaar de studie te doen en hem dan te peren...
Waarom niet gewoon een stel keuzevakken of desnoods een minor?
Hou ook de tip van hierboven in de gaten!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef Quir het volgende:
Heb morgen een afspraak met de studieadviseur van Engelse taal & cultuur, laat nog weten of ik aan het lijstje toegevoegd kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |