Je bent niet de enige, ik ken een meisje uit Antwerpen die studeert Afrikaanse talen en culturen in Leidenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef hannelorevl het volgende:
Ik ga volgend jaar heeeel waarschijnlijk Engelse Taal en Cultuur studeren! Nu, ik ben een Belg, en ik vroeg me af of er misschien nog Belgen studeren in Leiden, of ga ik echt de enige zijn?
Denk je dat ik het tentamen van internationaal recht kan halen zonder een college te hebben bijgewoond? Had een ander college van mijn hoofdstudie op dat tijdstip.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef Dumpafval het volgende:
Ik begin morgen aan Politicologie; IBO, zie dat er veel toekomstige studiegenoten hier zitten.
Ja. Stamp het kleine boekje en doe wat lege stickers op de plekken voor belangrijke verdragen in dat wetboek, zoals verdragen genoemd in het kleine boekje + hoorcollegeslides. Leeg omdat je niets erop mag schrijven. Moet je trouwens nog wel even navragen, misschien dat ze dit niet meer toe laten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:36 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Denk je dat ik het tentamen van internationaal recht kan halen zonder een college te hebben bijgewoond? Had een ander college van mijn hoofdstudie op dat tijdstip.
Ok, dankje! Ik heb van mijn huisgenootje gehoord dat het inderdaad mc is.quote:Op zondag 7 december 2014 12:23 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ja. Stamp het kleine boekje en doe wat lege stickers op de plekken voor belangrijke verdragen in dat wetboek, zoals verdragen genoemd in het kleine boekje + hoorcollegeslides. Leeg omdat je niets erop mag schrijven. Moet je trouwens nog wel even navragen, misschien dat ze dit niet meer toe laten.
Was het trouwens multiple choice voor jullie? Voor mij was het mc + twee open vragen twee jaar geleden
Chill, ik ga mijn best doen!quote:Op maandag 8 december 2014 15:59 schreef Dumpafval het volgende:
Volgens mij is het nog steeds MC, maar met meer open vragen. IR kan je wel halen zonder college te hebben bijgewoond denk ik, goed de slides doornemen en boek twee keer lezen.
Op de stickers mag je alleen de naam van het verdrag schrijven, maar meer ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |