Waarom dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef Warren het volgende:
Weet iemand of de colleges van wijsbegeerte worden opgenomen? Ik ben een dubbelstudent en ik mis mogelijk colleges...
Je mag zelf gaan zoeken, schatje;quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef Warren het volgende:
Weet iemand of de colleges van wijsbegeerte worden opgenomen? Ik ben een dubbelstudent en ik mis mogelijk colleges...
Het hoorcollege is in gorl 4/5. Als ik zo kijk is dat behoorlijk massaal. Moet lukken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als ze zeggen dat het niet kan of zo, zou ik gewoon toch naar de hoorcolleges gaan. De eerstejaarscolleges zijn zo massaal dat geen hond dat ziet. In welke zaal is het hoorcollege?
Goed geprobeerd, maar daar staan lang niet alle videocolleges. De meeste videocolleges zijn alleen op blackboard te vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Je mag zelf gaan zoeken, schatje;
http://weblectures.leidenuniv.nl/
Precies, zo'n megazaal gaan ze echt niet controlerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef Yakamoz het volgende:
[..]
Het hoorcollege is in gorl 4/5. Als ik zo kijk is dat behoorlijk massaal. Moet lukken.
Waar ben je dan dubbelstudent in, schatje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef Warren het volgende:
[..]
Goed geprobeerd, maar daar staan lang niet alle videocolleges. De meeste videocolleges zijn alleen op blackboard te vinden.
Ik zie het ook niet in uprefsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:29 schreef Noppie2000 het volgende:
In de FAQ van de LU-kaart staat dat ik moet controleren of mijn huisadres klopt in Uprefs. Nu zal dat wel kloppen aangezien ik het vorig jaar gewoon heb opgegeven en sindsdien niets is verandert, maar ik kan het helemaal niet vinden in Uprefs. Iemand enig idee waar ik het kan vinden?
Ik ben uitgeloot voor geneeskunde en ik ga dit jaar psychologie en wijsbegeerte (standaardtraject) doen. De colleges vallen best vaak samen, maar goed, hopelijk kan ik 2 propedeuses halen in één jaar. Dan heb ik toch mijn tijd goed besteedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waar ben je dan dubbelstudent in, schatje?
En wat was de vraag dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:16 schreef Schaffelaar het volgende:
-
[ Bericht 99% gewijzigd door Schaffelaar op 06-09-2011 20:22:45 (Laat maar. Heb al een antwoord op mijn vraag.) ]
Dat is het Gorlaeus gebouw, is vlakbij het sportcentrumquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:32 schreef MooiHoofd het volgende:
Jow, weet iemand toevallig waar Gorl is? Is dat gewoon in de FSW of weer ergens anders?
Thanx:D
Weet nog steeds niet waar ik hem uberhaupt voor hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Oh lekker doordacht weer dan..... Ben blij dat ik m nog niet heb![]()
Maar je hebt die LUcard toch niet steeds nodig?
Vanaf eind oktober wel om in de UB te komen en spullen te lenen, of in gebouwen met toegangscontrole.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Oh lekker doordacht weer dan..... Ben blij dat ik m nog niet heb![]()
Maar je hebt die LUcard toch niet steeds nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |