O die vond ik stiekum eigenlijk heel erg leukquote:
Ah, ze gaan weer wat proberen...quote:RTL: Kijker wordt verrast bij vijfde liveshow X Factor
Let’s Go Crazy. Dat is het thema dat aan de liveshow van X Factor is gehangen vanavond. De overgebleven kandidaten lijken op de proef te worden gesteld, want als we het persbericht van RTL mogen geloven worden ze allemaal uit hun comfort zones gehaald. “Dat gebeurt ook met de songs waarmee de talenten optreden, dat worden allemaal niet voor de hand liggende keuzes”, aldus RTL.
Nog acht kandidaten maken kans op de overwinning, waarbij Angela Groothuizen al haar drie groepen nog in de race heeft. Eric van Tijn kan alleen nog winnen met Rochelle, die dan wel meteen geldt als één van de favorieten.
In de resultshow heeft RTL gezorgd voor muzikale omlijsting door De Jeugd van Tegenwoordig, die met hun lekker gekke nummer Get Spanish voor de dag komen.
Ik zal het wel weer helemaal verkeerd begrepen hebben, maar je kan ze toch beter iets laten zingen waar ze goed in zijn dan ze allemaal iets compleet verkeerds laten zingen zodat alles kut klinkt de hele avond, het is toch niet de bedoeling dat ze de kijkers wegjagen?quote:
Niks, 10x niks!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat ze hier weer van gaan maken
Na een fles rose misschien welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Jvt is wel tof.. Jullie snappen de poetische zin van de nummers gewoon niet +)
quote:
Die van mij komt wel op vanavondquote:
Ik was te laatquote:
Mijne ook hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij komt wel op vanavond
Ik ben maar vast naar mijn laptop verhuisd, had toch niets anders te doen verder.
Nog een Crazy nummer:
Jamaar jamaar dat maahaag niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Yup. Maar volgens mij komt elke week een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stokbrood met banaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijne ook hoor
Ik ben er ook maar vast voor gaan zitten, rose er al bij, nu nog een stokbrood in de oven straks en gaan met die banaan
Op bruin brood wel, maar op stokbrood nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Stokbrood met banaan.![]()
Oh shit ik moet ook m'n vreten gaan prepareren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jamaar jamaar dat maahaag niet.
Anders mailen weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Hee ik ben doodmoe, dus ga dit keer niet meeschrijven. Ga lui voor de tv zitten kijken.
Veel plezier allemaal!
Go Sway en Rochelle
Jammer! Maar ook veel plezier natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Hee ik ben doodmoe, dus ga dit keer niet meeschrijven. Ga lui voor de tv zitten kijken.
Veel plezier allemaal!
Go Sway en Rochelle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |