Wist ik toch niet, pikhoofd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Denken dat ik RE4 niet tien keer heb uitgespeeld.![]()
Ja, die Iron Maiden en de Regenerator waren best freaky. Maar RE4 haalde het in geen geval bij de creepiness van RE: REbirth.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef OreO het volgende:
ik doe eigenlijk altijd het muziek uit alleen bij battlefield vietnam 1 en 2 is het top.
Noob.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wist ik toch niet, pikhoofd.Maar Resident Evil 4 is het enige deel van de reeks dat ik heb gespeeld.
The horror.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:09 schreef Dyll het volgende:
[..]
Oh. Ik was vroeger altijd bang voor de aliens die in Legoland de attracties steelden.
Je had moeite met Whitney dus dat is moeilijk te geloven.quote:
Volgens mij zei ik net dat dat mijn eerste spel was.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je had moeite met Whitney dus dat is moeilijk te geloven.
Mijn eerste was Pong.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik net dat dat mijn eerste spel was.
Even aan mijn bladwijzers toevoegen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
http://www.nedgame.nl/resident-evil+ngc.html
In Call of Duty: Black Ops hoor je deze tijdens Khe Sahn, maar toen was het lied nog niet eens uitgebracht.quote:
EA en waardig in de zelfde zinquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter maakt EA een waardige opvolger van BF1942
Bazen weten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
EA en waardig in de zelfde zin_!!
One Must Fallquote:
Dude, dat is gewoon gelicenseerde muziek, geen gamemuziek. En ja, ik weet best dat jij dat ook wel weet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:02 schreef Shispeed het volgende:
need for speed underground 2:
vooral die derde wanneer je auto's aan het pimpen was![]()
![]()
![]()
![]()
Goed man.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:40 schreef Wing het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ik de soundtracks niet op youtube kan vinden. Had ook hele vette tracks. Zojuist CD gepakt en geript
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |