Metroid Prime 1 & 2, Resident Evil 4, Pokémon Colosseum & XD: Gale of Darkness, TimeSplitters 3: Future Perfect...quote:
Dat ik er moeite mee had, betekent niet dat ik verslagen was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bazen rapen al die gym leaders gewoon.
Die pokemon games waren eigenlijk helemaal niet zo goed, maar omdat het pokemon was, was het goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Metroid Prime 1 & 2, Resident Evil 4, Pokémon Colosseum & XD: Gale of Darkness, TimeSplitters 3: Future Perfect...
Klopt, die gevechten duurden zó lang.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die pokemon games waren eigenlijk helemaal niet zo goed, maar omdat het pokemon was, was het goed.
En die remakes van Resident Evil en Metal Gear Solid waren echt heet.
Dan had ik liever de Crimson Heads van Resident Evil, ik scheet echt in mijn broek als vijftienjarige.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Klopt, die gevechten duurden zó lang.Elke keer weer die animaties.
Het verhaal was wel leuk!
Lekker een Ho-Oh in Colosseum en een Lugia in XD.
Speel maar eens Resident Evil 4, en loop een Regenerator tegen het lijf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan had ik liever de Crimson Heads van Resident Evil, ik scheet echt in mijn broek als vijftienjarige.
Denken dat ik RE4 niet tien keer heb uitgespeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Speel maar eens Resident Evil 4, en loop een Regenerator tegen het lijf.
Ziek beest man. Wie speelt nou in godsnaam zo'n spel? Je hebt toch gewoon continu kippenvel van de spanning?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Speel maar eens Resident Evil 4, en loop een Regenerator tegen het lijf.
Nee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:06 schreef Dyll het volgende:
[..]
Ziek beest man. Wie speelt nou in godsnaam zo'n spel? Je hebt toch gewoon continu kippenvel van de spanning?
Wist ik toch niet, pikhoofd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Denken dat ik RE4 niet tien keer heb uitgespeeld.![]()
Ja, die Iron Maiden en de Regenerator waren best freaky. Maar RE4 haalde het in geen geval bij de creepiness van RE: REbirth.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef OreO het volgende:
ik doe eigenlijk altijd het muziek uit alleen bij battlefield vietnam 1 en 2 is het top.
Noob.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wist ik toch niet, pikhoofd.Maar Resident Evil 4 is het enige deel van de reeks dat ik heb gespeeld.
The horror.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:09 schreef Dyll het volgende:
[..]
Oh. Ik was vroeger altijd bang voor de aliens die in Legoland de attracties steelden.
Je had moeite met Whitney dus dat is moeilijk te geloven.quote:
Volgens mij zei ik net dat dat mijn eerste spel was.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je had moeite met Whitney dus dat is moeilijk te geloven.
Mijn eerste was Pong.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik net dat dat mijn eerste spel was.
Even aan mijn bladwijzers toevoegen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
http://www.nedgame.nl/resident-evil+ngc.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |