quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:39 schreef Wijnneus het volgende:
back is de naam voor bek. Sher leert hem in stapjes. Bek daarna Stek en daarna Jo
PB weet dat ook wel hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef shomila het volgende:
[..]
Down wordt hier ook gebruikt voor liggen zo leer je het op de cursus.
Omdat ze allemaal weer één voor één naar de KvdW moeten.quote:
Ow had even moeten wachten, je had hem hier alweer neergezetquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:39 schreef Wijnneus het volgende:
back is de naam voor bek. Sher leert hem in stapjes. Bek daarna Stek en daarna Jo
Die van ons luister naar afquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef bamby het volgende:
back is de naam voor bek. Sher leert hem in stapjes. Bek Stek Jo![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Ow had even moeten wachten, je had hem hier alweer neergezet
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef bamby het volgende:
back is de naam voor bek. Sher leert hem in stapjes. Bek Stek Jo![]()
Tradities zijn er om overboord te gooienquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:45 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ik open niet veel en volg de traditie
Sjèèèrruuuun!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Flip moet even voor oppas spelen, want Sharon gaat even een bakje kwarruk maken
Ik open niet maak er geheid een rommeltje vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:45 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ik open niet veel en volg de traditie
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef danilel het volgende:
och de een zegt "down", de ander zegt "af", weer een ander zegt ;"nu kroelen hier!"
Mijn katten luisteren naar alles wat ik zegquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn hond luisterde naar af, zit, blijf, poot, hi five, terug en nog veel meer plus nu nog de nodige gebarentaal omdat ze behoorlijk doof aan het worden is.
Rommeltjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik open niet maak er geheid een rommeltje van
och de een zegt "down", de ander zegt "af", weer een ander zegt ;"nu kroelen hier!"
ze vergeet dat ze Portugees moet sprekenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
sharon zegt honderd keer: hier, hier , hier of blijf, blijf, blijf, zit, zit. dat is foutttttttt. 1 keer moet genoeg zijn, totdat hij gaat zitten uit zichzelf.
lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef danilel het volgende:
Ach ja maak er maar een grapje over terwijl het zo sneu is dat je hond zijn gehoor verliest en je andere dingen moet verzinnen om met elkaar te communiceren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn katten luisteren naar alles wat ik zeg
ze doen er alleen niet veel mee
Sly gaat vast mamajo verblijden met 1 van zijn telefoongesprekken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Op No-life zijn ze woest. Ze vinden het niet eerlijk
Da's 3 keer fout. Ook best knapquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:51 schreef danilel het volgende:
Jo; "als het de witte broek is, gaat ie in de kluis.......want dat kan ik in Nederlandse Euris.......
Wat een schok moet dat geweest zijn hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Op No-life zijn ze woest. Ze vinden het niet eerlijk
Hoe komt het groot zou me oma zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:51 schreef danilel het volgende:
Jo; "als het de witte broek is, gaat ie in de kluis.......want dat kan ik in Nederlandse Euris.......
Sinds 2 uurtjes of zo, zag het ook ineensquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer is het kanaal op UPC niet meer stream 3?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:52 schreef danilel het volgende:
[..]
1 fout van mij.......moest rode broek zijn![]()
Wat stom... ik geef Bart de schuld, want die gaf het 24/7-kanaal de schuldquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef bamby het volgende:
[..]
Sinds 2 uurtjes of zo, zag het ook ineens
Word je niet goed van he?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:55 schreef shomila het volgende:
Mo heeft geen vrolijk gezicht duurt niet lang jankt ze weer.
De toneelhaak komt eraan!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:55 schreef shomila het volgende:
Mo heeft geen vrolijk gezicht duurt niet lang jankt ze weer.
Echt niet. Die wordt op een zetel naar de finale gebracht door de redactie.quote:
was volgens mij toch echt JoJoquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Darklight het volgende:
eMo was niet echt blij, zat te fluisteren, en SL
Ja echt zo bart,s he klojo nog minder kijkersquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat stom... ik geef Bart de schuld, want die gaf het 24/7-kanaal de schuld
klopt ze sprak inzichzelfquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef danilel het volgende:
[..]
was mo volgens mij he?
alsof ze voor zichzelf een rijtje woorden herhaalde
Die moet natuurlijk wat verdienen want haar kluis is leeg...quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef danilel het volgende:
[..]
was mo volgens mij he?
klonk als jo en flipquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Darklight het volgende:
echt hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef Wijnneus het volgende:
Geeeeeeeeeeeeerard .....................JIJ was de smaakmaker![]()
![]()
Nee dat was geen fluisteren, leren. Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Darklight het volgende:
20quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef MargrietV het volgende:
hoeveel vakjes zaten er op het rad? Dan kan je uitrekenen hoeveel spelletjes er nog moeten komen.
soury, we zijn het een keer eens!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was geen fluisteren, leren. Herkenbaar
Het volgende spel is exclusieve content voor de uitzending van maandag. Zo spannend is het niet, gewoon kijken wiens fotootje er straks bijgevoegd is op het rad van avontuur.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef danilel het volgende:
[..]
was mo volgens mij he?
Sponsor jij ook?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het volgende spel is exclusieve content voor de uitzending van maandag. Zo spannend is het niet, gewoon kijken wiens fotootje er straks bijgevoegd is op het rad van avontuur.
Ik gok zomaar op die van Mo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |