was volgens mij toch echt JoJoquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Darklight het volgende:
eMo was niet echt blij, zat te fluisteren, en SL
Ja echt zo bart,s he klojo nog minder kijkersquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat stom... ik geef Bart de schuld, want die gaf het 24/7-kanaal de schuld
klopt ze sprak inzichzelfquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef danilel het volgende:
[..]
was mo volgens mij he?
alsof ze voor zichzelf een rijtje woorden herhaalde
Die moet natuurlijk wat verdienen want haar kluis is leeg...quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef danilel het volgende:
[..]
was mo volgens mij he?
klonk als jo en flipquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Darklight het volgende:
echt hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef Wijnneus het volgende:
Geeeeeeeeeeeeerard .....................JIJ was de smaakmaker![]()
![]()
Nee dat was geen fluisteren, leren. Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Darklight het volgende:
20quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef MargrietV het volgende:
hoeveel vakjes zaten er op het rad? Dan kan je uitrekenen hoeveel spelletjes er nog moeten komen.
soury, we zijn het een keer eens!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was geen fluisteren, leren. Herkenbaar
Het volgende spel is exclusieve content voor de uitzending van maandag. Zo spannend is het niet, gewoon kijken wiens fotootje er straks bijgevoegd is op het rad van avontuur.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef danilel het volgende:
[..]
was mo volgens mij he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |