Nee, zo bedoel ik het niet, als mannen aan vrouwen vragen wie een mooie man is hoor je standaard George Clooney, Johnny Depp of sinds een paar jaar Gerard Butler. De meeste mannen zijn gewoon niet zo en hebben er dan ook niks aan om altijd maar de te horen dat ze aantrekkelijk zijn. Vooral niet als ze zelf willen uitvogelen hoe ze aantrekkelijker kunnen zijn voor vrouwen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:30 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Er is niks mis met sommige zogenoemde clichés.![]()
![]()
Vrouwen hoor ik dergelijke mannen echter nooit cliché noemen, slechts lekker en aantrekkelijk. Typisch dat een man met zo'n reactie op de proppen komt, dat wel.
Omdat vrouwen vaak met deze mannen op de proppen komen, noemde ik ze ook. Deze mannen worden inderdaad 'gemiddeld' genomen vaak genoemd. De meeste vrouwen zijn ook geen Megan Fox, of een willekeurige andere actrice, zangeres of model uit B&H. Toch worden die ook standaard genoemd.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet, als mannen aan vrouwen vragen wie een mooie man is hoor je standaard George Clooney, Johnny Depp of sinds een paar jaar Gerard Butler. De meeste mannen zijn gewoon niet zo en hebben er dan ook niks aan om altijd maar de te horen dat ze aantrekkelijk zijn.
Eindelijk zelfkennis, dat siert pas. Ik stoor mij ontzettend aan mannen die topics over 'lekkere wijven' volspammen en vervolgens in de paar topics over lekkere mannen die er zijn, komen claimen dat het toch ook echt om persoonlijkheid en karakter gaat. Of commentaar komen leveren. Laat ons vrouwen ook eens lekker ons gang gaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
En jaloers zijn we natuurlijk wel op die mannen, ik zou ook wel George Clooney of de geniale Johnny Depp willen zijn, maar het is niet zo.
Dat vind ik dan ook cliché, om altijd maar Megan Fox te roepen. Dat de persoonlijkheid iemand aantrekkelijker is natuurlijk waar maar niet iedereen heeft altijd behoefte aan een persoonlijkheid.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Omdat vrouwen vaak met deze mannen op de proppen komen, noemde ik ze ook. Deze mannen worden inderdaad 'gemiddeld' genomen vaak genoemd. De meeste vrouwen zijn ook geen Megan Fox, of een willekeurige andere actrice, zangeres of model uit B&H. Toch worden die ook standaard genoemd.
Natuurlijk, sommige mannen zijn er nu eenmaal nog niet achter dat vrouwen ook weleens op perfectie willen geilen, niks mis mee.quote:Eindelijk zelfkennis, dat siert pas. Ik stoor mij ontzettend aan mannen die topics over 'lekkere wijven' volspammen en vervolgens in de paar topics over lekkere mannen die er zijn, komen claimen dat het toch ook echt om persoonlijkheid en karakter gaat. Of commentaar komen leveren. Laat ons vrouwen ook eens lekker ons gang gaan.
Die heb ik overigens ook wel hoor. Mijn selectie van wat minder bekende mooie mannen. Waarschijnlijk ook minder gedeeld door de 'gemiddelde' fokster.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind dat het vrouwen siert als ze eens met een originele mooie man komen.
Zijn we het daar in ieder geval over eens.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:49 schreef Id_do_her het volgende:
Natuurlijk, sommige mannen zijn er nu eenmaal nog niet achter dat vrouwen ook weleens op perfectie willen geilen, niks mis mee.
Dat siert.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Die heb ik overigens ook wel hoor. Mijn selectie van wat minder bekende mooie mannen. Waarschijnlijk ook minder gedeeld door de 'gemiddelde' fokster.
quote:Zijn we het daar in ieder geval over eens.
Mooiquote:Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef laforest het volgende:
Ik heb altijd voldoende vrouwen om me heen. Ik heb geen auto, wel een goede baan en studeer muziek theorie en compositie voor klassieke muziek, zit in een band, heb cd's etc uit. Mja ik zie er zeker niet als een typische "gym-sjonnie" uit dus ja hmm weet niet wat precies nou voor het sex appeal zorgt. Het boeit me ook eigenlijk niet, ik doe mijn ding, weet wat ik wil en hoe het te krijgen.
Ligt er ook maar aan wat voor vrouw je zoekt.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef laforest het volgende:
Ik heb altijd voldoende vrouwen om me heen. Ik heb geen auto, wel een goede baan en studeer muziek theorie en compositie voor klassieke muziek, zit in een band, heb cd's etc uit. Mja ik zie er zeker niet als een typische "gym-sjonnie" uit dus ja hmm weet niet wat precies nou voor het sex appeal zorgt. Het boeit me ook eigenlijk niet, ik doe mijn ding, weet wat ik wil en hoe het te krijgen.
Dat verschilt, gewoon wat ik wil.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan wat voor vrouw je zoekt.
Bedankt voor het geven van deze voorbeeld. Hier zie je niet de standaard lange-gespierde mensen op de foto's. Je ziet ook op de foto's dat ze stikken van zelfvertrouwen en hun karakter een uitstraling geeft naar de buitenwereld. Ze weten wie ze zijn. Als ze dat niet hadden, zagen ze er heel anders uit op de foto en vond je ze misschien zelfs niet eens meer aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Redisformurder het volgende:
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, sex-appeal:
Butler
[ afbeelding ]
Clooney
[ afbeelding ]
Jackman
[ afbeelding ]
Depp
[ afbeelding ]
Manganiello
[ afbeelding ]
kapotquote:
Ok het zijn niet van die stereotype Hotties maar het zijn het zijn wel goed uitziende mannen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van deze voorbeeld. Hier zie je niet de standaard lange-gespierde mensen op de foto's. Je ziet ook op de foto's dat ze stikken van zelfvertrouwen en hun karakter een uitstraling geeft naar de buitenwereld. Ze weten wie ze zijn. Als ze dat niet hadden, zagen ze er heel anders uit op de foto en vond je ze misschien zelfs niet eens meer aantrekkelijk.
Misschien heeft het wel iets met wenkbrauwen te maken (als ik deze foto's zo bekijk)? Ookal is het inderdaad vooral de uitstraling. Het is hoe je doet, hoe je je beweegt. Zelfverzekerd maar niet arrogant. Charming en bescheiden. Je hebt het of je hebt het niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Redisformurder het volgende:
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, sex-appeal:
Butler
[ afbeelding ]
Clooney
[ afbeelding ]
Jackman
[ afbeelding ]
Depp
[ afbeelding ]
Manganiello
[ afbeelding ]
quote:Uit het onderzoek bleek dat vrouwen veel minder vaak vielen voor een lachende man dan voor mannen met een trotse uitstraling. Zelfs mannen met een beschaamd gezicht scoorden beter dan hun lachende seksegenoten.
Mannen bleken overigens juist wel te vallen voor lachende vrouwen. Volgens hoofdonderzoekster Tracy zijn de onderzoeksresultaten te verklaren aan de hand van culturele en evolutionaire invloeden.
Zo zouden vrouwen zich aangetrokken voelen tot een man met een trotse uitstraling, omdat die houding een hogere status suggereert. Een trotse man wordt daardoor mogelijk eerder gezien als iemand die in staat is voor zijn partner te zorgen.
Dominantie
Lachen zou worden geassocieerd met een gebrek aan dominantie. Daardoor past een lach waarschijnlijk beter bij de traditionele rol van de kwetsbare en verzorgende vrouw, dan bij het traditionele beeld van de sterke man.
Ik hoorde het, en tegen mij altijd maar zeggen dat ik meer moet lachen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:14 schreef Elegy het volgende:
Nou mannen, allemaal nors of sip kijken dan maar:
http://www.nu.nl/wetensch(...)kkelijk-vrouwen.html
[..]
Herkenbaar... van die avonden dat je je compleet belachelijk gedraagt, zwaar foute dansmoves maken, met iedereen meehossen, meestal ook onder invloed van wat alcoholische versnaperingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Ik doe ook altjid zo gek mogelijk, als ik zin heb ga ik ook op de bar dansen of wat dan ook. Al vaak zat vanaf gedondert en gewoon verder feestenmaar meeste meiskes vinden het juist cool als je zo gek doet. Gewoon dat je durft jezelf te zijn. Dat zorgt ook wel voor veel sex appeal
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:30 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
En daar valt bitter weinig aan te doen om dat te verwerven, you've either got it, or you don't.
Voorbeeld van wel sex-appealquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:11 schreef Henno het volgende:
[..]
Herkenbaar... van die avonden dat je je compleet belachelijk gedraagt, zwaar foute dansmoves maken, met iedereen meehossen, meestal ook onder invloed van wat alcoholische versnaperingen
Je houdt altijd wel mensen die je een sukkel vinden, maar ik denk dat dat een stuk meer zijn als je erbij staat zoals dit heerschap:
Goed voorbeeld van geen sex-appeal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |