abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 14:32:15 #151
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96837515
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:30 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Er is niks mis met sommige zogenoemde clichés. :9 :9~ O+ Vrouwen hoor ik dergelijke mannen echter nooit cliché noemen, slechts lekker en aantrekkelijk. Typisch dat een man met zo'n reactie op de proppen komt, dat wel. ;)
Nee, zo bedoel ik het niet, als mannen aan vrouwen vragen wie een mooie man is hoor je standaard George Clooney, Johnny Depp of sinds een paar jaar Gerard Butler. De meeste mannen zijn gewoon niet zo en hebben er dan ook niks aan om altijd maar de te horen dat ze aantrekkelijk zijn. Vooral niet als ze zelf willen uitvogelen hoe ze aantrekkelijker kunnen zijn voor vrouwen. :)

En jaloers zijn we natuurlijk wel op die mannen, ik zou ook wel George Clooney of de geniale Johnny Depp willen zijn, maar het is niet zo.

Ik vind dat het vrouwen siert als ze eens met een originele mooie man komen. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_96838201
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:32 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nee, zo bedoel ik het niet, als mannen aan vrouwen vragen wie een mooie man is hoor je standaard George Clooney, Johnny Depp of sinds een paar jaar Gerard Butler. De meeste mannen zijn gewoon niet zo en hebben er dan ook niks aan om altijd maar de te horen dat ze aantrekkelijk zijn. :)
Omdat vrouwen vaak met deze mannen op de proppen komen, noemde ik ze ook. Deze mannen worden inderdaad 'gemiddeld' genomen vaak genoemd. De meeste vrouwen zijn ook geen Megan Fox, of een willekeurige andere actrice, zangeres of model uit B&H. Toch worden die ook standaard genoemd. ;)

Oh, en als mannen het niet willen horen, moeten ze er mijns inziens niet naar vragen.

quote:
En jaloers zijn we natuurlijk wel op die mannen, ik zou ook wel George Clooney of de geniale Johnny Depp willen zijn, maar het is niet zo.
Eindelijk zelfkennis, dat siert pas. Ik stoor mij ontzettend aan mannen die topics over 'lekkere wijven' volspammen en vervolgens in de paar topics over lekkere mannen die er zijn, komen claimen dat het toch ook echt om persoonlijkheid en karakter gaat. Of commentaar komen leveren. Laat ons vrouwen ook eens lekker ons gang gaan.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:49:32 #153
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96838421
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Omdat vrouwen vaak met deze mannen op de proppen komen, noemde ik ze ook. Deze mannen worden inderdaad 'gemiddeld' genomen vaak genoemd. De meeste vrouwen zijn ook geen Megan Fox, of een willekeurige andere actrice, zangeres of model uit B&H. Toch worden die ook standaard genoemd. ;)
Dat vind ik dan ook cliché, om altijd maar Megan Fox te roepen. Dat de persoonlijkheid iemand aantrekkelijker is natuurlijk waar maar niet iedereen heeft altijd behoefte aan een persoonlijkheid.

quote:
Eindelijk zelfkennis, dat siert pas. Ik stoor mij ontzettend aan mannen die topics over 'lekkere wijven' volspammen en vervolgens in de paar topics over lekkere mannen die er zijn, komen claimen dat het toch ook echt om persoonlijkheid en karakter gaat. Of commentaar komen leveren. Laat ons vrouwen ook eens lekker ons gang gaan.
Natuurlijk, sommige mannen zijn er nu eenmaal nog niet achter dat vrouwen ook weleens op perfectie willen geilen, niks mis mee.
pi_96839237
quote:
Ik vind dat het vrouwen siert als ze eens met een originele mooie man komen. :')
Die heb ik overigens ook wel hoor. Mijn selectie van wat minder bekende mooie mannen. Waarschijnlijk ook minder gedeeld door de 'gemiddelde' fokster.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:49 schreef Id_do_her het volgende:
Natuurlijk, sommige mannen zijn er nu eenmaal nog niet achter dat vrouwen ook weleens op perfectie willen geilen, niks mis mee.
Zijn we het daar in ieder geval over eens. :)
  zondag 15 mei 2011 @ 15:05:36 #155
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96839348
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Die heb ik overigens ook wel hoor. Mijn selectie van wat minder bekende mooie mannen. Waarschijnlijk ook minder gedeeld door de 'gemiddelde' fokster.
Dat siert.

quote:
Zijn we het daar in ieder geval over eens. :)
:Y
pi_96841494
Ik heb altijd voldoende vrouwen om me heen. Ik heb geen auto, wel een goede baan en studeer muziek theorie en compositie voor klassieke muziek, zit in een band, heb cd's etc uit. Mja ik zie er zeker niet als een typische "gym-sjonnie" uit dus ja hmm weet niet wat precies nou voor het sex appeal zorgt. Het boeit me ook eigenlijk niet, ik doe mijn ding, weet wat ik wil en hoe het te krijgen. :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  zondag 15 mei 2011 @ 16:00:40 #157
235003 wimjongil
Harde man
pi_96842469
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef laforest het volgende:
Ik heb altijd voldoende vrouwen om me heen. Ik heb geen auto, wel een goede baan en studeer muziek theorie en compositie voor klassieke muziek, zit in een band, heb cd's etc uit. Mja ik zie er zeker niet als een typische "gym-sjonnie" uit dus ja hmm weet niet wat precies nou voor het sex appeal zorgt. Het boeit me ook eigenlijk niet, ik doe mijn ding, weet wat ik wil en hoe het te krijgen. :)
Mooi :)
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_96844314
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef laforest het volgende:
Ligt er ook maar aan wat voor vrouw je zoekt.
pi_96845264
quote:
3s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ligt er ook maar aan wat voor vrouw je zoekt.
Dat verschilt, gewoon wat ik wil. :Y
pi_96846200
Socios topic :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_97068088
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Redisformurder het volgende:
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, sex-appeal:

:9

Butler
[ afbeelding ]

Clooney
[ afbeelding ]

Jackman
[ afbeelding ]

Depp
[ afbeelding ]

Manganiello
[ afbeelding ]
Bedankt voor het geven van deze voorbeeld. Hier zie je niet de standaard lange-gespierde mensen op de foto's. Je ziet ook op de foto's dat ze stikken van zelfvertrouwen en hun karakter een uitstraling geeft naar de buitenwereld. Ze weten wie ze zijn. Als ze dat niet hadden, zagen ze er heel anders uit op de foto en vond je ze misschien zelfs niet eens meer aantrekkelijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_97073966
hier speelt status ook mee hoor.

las een keer een artikel over die kerel van twilight die nu ineens zon sexsymbool is geworden, hij zei iets in de richting van:
"ik ben nu een sexsymbool omdat de schrijver van twilight zei dat ik knap was. vroeger moest ik best veel moeite doen om een meisje te krijgen. en nu wordt ik ineens gezien als super knap."

denk dat hier ook wel een kern van waarheid in zit.
pi_97081865
Status is inderdaad belangrijk, dat betekend dat je waarde hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_97082276
Score! ;)

http://forum.phun.org/showthread.php?t=703225

[ Bericht 26% gewijzigd door firefly3 op 20-05-2011 18:10:16 (gefixt) ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:32:02 #165
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_97082690
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef firefly3 het volgende:
Score! ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
kapot
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_97096831
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bedankt voor het geven van deze voorbeeld. Hier zie je niet de standaard lange-gespierde mensen op de foto's. Je ziet ook op de foto's dat ze stikken van zelfvertrouwen en hun karakter een uitstraling geeft naar de buitenwereld. Ze weten wie ze zijn. Als ze dat niet hadden, zagen ze er heel anders uit op de foto en vond je ze misschien zelfs niet eens meer aantrekkelijk.
Ok het zijn niet van die stereotype Hotties maar het zijn het zijn wel goed uitziende mannen.
Bij Gerard en Depp sluit de golden ratio face goed aan =objectieve meting van schoonheid. Je zal toch enigzins aantrekkelijk moeten zijn om sexappeal uit te kunnen stralen.
http://www.digitallywright.com/blog/the-golden-ratio/
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:35:30 #167
343340 Zonnnestraaaltje
Verblindt als je te lang kijkt
pi_97264090
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Redisformurder het volgende:
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, sex-appeal:

:9

Butler
[ afbeelding ]

Clooney
[ afbeelding ]

Jackman
[ afbeelding ]

Depp
[ afbeelding ]

Manganiello
[ afbeelding ]
Misschien heeft het wel iets met wenkbrauwen te maken (als ik deze foto's zo bekijk)? Ookal is het inderdaad vooral de uitstraling. Het is hoe je doet, hoe je je beweegt. Zelfverzekerd maar niet arrogant. Charming en bescheiden. Je hebt het of je hebt het niet.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:30:02 #168
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_97267476
Sex appeal is voor mij iets dat vrijwel losstaat van mijn andere voorkeuren in mannen.
Ik heb bijvoorbeeld een bloedhekel aan alfa mannetjes & val op lange, stille jongens met een cut/skinny bodytype.
Niettemin val ik so to speak net niet in katzwijm van Jason Statham's stem.
Mocht ik geloven in liefde voor 1 nacht zou ik mij dus voluit op zo'n type storten,
hoewel een relatie ermee mij hoegenaamd niet interesseert.
I'm afraid I don't have it under control, da's een soort rauwe, instinctieve aantrekkingskracht waar mijn lijf op reageert.

En daar valt bitter weinig aan te doen om dat te verwerven, you've either got it, or you don't.
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:14:26 #169
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97284836
Nou mannen, allemaal nors of sip kijken dan maar:

http://www.nu.nl/wetensch(...)kkelijk-vrouwen.html

quote:
Uit het onderzoek bleek dat vrouwen veel minder vaak vielen voor een lachende man dan voor mannen met een trotse uitstraling. Zelfs mannen met een beschaamd gezicht scoorden beter dan hun lachende seksegenoten.

Mannen bleken overigens juist wel te vallen voor lachende vrouwen. Volgens hoofdonderzoekster Tracy zijn de onderzoeksresultaten te verklaren aan de hand van culturele en evolutionaire invloeden.

Zo zouden vrouwen zich aangetrokken voelen tot een man met een trotse uitstraling, omdat die houding een hogere status suggereert. Een trotse man wordt daardoor mogelijk eerder gezien als iemand die in staat is voor zijn partner te zorgen.

Dominantie

Lachen zou worden geassocieerd met een gebrek aan dominantie. Daardoor past een lach waarschijnlijk beter bij de traditionele rol van de kwetsbare en verzorgende vrouw, dan bij het traditionele beeld van de sterke man.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:06:45 #170
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97286328
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:14 schreef Elegy het volgende:
Nou mannen, allemaal nors of sip kijken dan maar:

http://www.nu.nl/wetensch(...)kkelijk-vrouwen.html

[..]

Ik hoorde het, en tegen mij altijd maar zeggen dat ik meer moet lachen. :')
pi_97288555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef Jurgen1990 het volgende:

[..]

Ik doe ook altjid zo gek mogelijk, als ik zin heb ga ik ook op de bar dansen of wat dan ook. Al vaak zat vanaf gedondert en gewoon verder feesten :P maar meeste meiskes vinden het juist cool als je zo gek doet. Gewoon dat je durft jezelf te zijn. Dat zorgt ook wel voor veel sex appeal
Herkenbaar... van die avonden dat je je compleet belachelijk gedraagt, zwaar foute dansmoves maken, met iedereen meehossen, meestal ook onder invloed van wat alcoholische versnaperingen :')
Je houdt altijd wel mensen die je een sukkel vinden, maar ik denk dat dat een stuk meer zijn als je erbij staat zoals dit heerschap:

Goed voorbeeld van geen sex-appeal :P
pi_97289477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:30 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:

En daar valt bitter weinig aan te doen om dat te verwerven, you've either got it, or you don't.
8-)
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:13:27 #173
108913 Godshand
guide4you
pi_97319583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:11 schreef Henno het volgende:

[..]

Herkenbaar... van die avonden dat je je compleet belachelijk gedraagt, zwaar foute dansmoves maken, met iedereen meehossen, meestal ook onder invloed van wat alcoholische versnaperingen :')
Je houdt altijd wel mensen die je een sukkel vinden, maar ik denk dat dat een stuk meer zijn als je erbij staat zoals dit heerschap:

Goed voorbeeld van geen sex-appeal :P
Voorbeeld van wel sex-appeal ;)

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 02:40:33 #175
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_97369645
Ik bedenk me net iets. Mannen hun sex-appeal schijnt bij mij en veel andere vrouwen wel fameus wat te stijgen als je het een of andere artistiek talent hebt. De meeste vrouwen hebben wat dat betreft wel ergens een zwak. Enfin, ik ben toch aan mijn 2de gitarist toe. En een zanger en een tekenaar hebben we ook al verzameld. O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')