abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97068088
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Redisformurder het volgende:
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, sex-appeal:

:9

Butler
[ afbeelding ]

Clooney
[ afbeelding ]

Jackman
[ afbeelding ]

Depp
[ afbeelding ]

Manganiello
[ afbeelding ]
Bedankt voor het geven van deze voorbeeld. Hier zie je niet de standaard lange-gespierde mensen op de foto's. Je ziet ook op de foto's dat ze stikken van zelfvertrouwen en hun karakter een uitstraling geeft naar de buitenwereld. Ze weten wie ze zijn. Als ze dat niet hadden, zagen ze er heel anders uit op de foto en vond je ze misschien zelfs niet eens meer aantrekkelijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_97073966
hier speelt status ook mee hoor.

las een keer een artikel over die kerel van twilight die nu ineens zon sexsymbool is geworden, hij zei iets in de richting van:
"ik ben nu een sexsymbool omdat de schrijver van twilight zei dat ik knap was. vroeger moest ik best veel moeite doen om een meisje te krijgen. en nu wordt ik ineens gezien als super knap."

denk dat hier ook wel een kern van waarheid in zit.
pi_97081865
Status is inderdaad belangrijk, dat betekend dat je waarde hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_97082276
Score! ;)

http://forum.phun.org/showthread.php?t=703225

[ Bericht 26% gewijzigd door firefly3 op 20-05-2011 18:10:16 (gefixt) ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:32:02 #165
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_97082690
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef firefly3 het volgende:
Score! ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
kapot
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_97096831
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bedankt voor het geven van deze voorbeeld. Hier zie je niet de standaard lange-gespierde mensen op de foto's. Je ziet ook op de foto's dat ze stikken van zelfvertrouwen en hun karakter een uitstraling geeft naar de buitenwereld. Ze weten wie ze zijn. Als ze dat niet hadden, zagen ze er heel anders uit op de foto en vond je ze misschien zelfs niet eens meer aantrekkelijk.
Ok het zijn niet van die stereotype Hotties maar het zijn het zijn wel goed uitziende mannen.
Bij Gerard en Depp sluit de golden ratio face goed aan =objectieve meting van schoonheid. Je zal toch enigzins aantrekkelijk moeten zijn om sexappeal uit te kunnen stralen.
http://www.digitallywright.com/blog/the-golden-ratio/
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:35:30 #167
343340 Zonnnestraaaltje
Verblindt als je te lang kijkt
pi_97264090
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Redisformurder het volgende:
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, sex-appeal:

:9

Butler
[ afbeelding ]

Clooney
[ afbeelding ]

Jackman
[ afbeelding ]

Depp
[ afbeelding ]

Manganiello
[ afbeelding ]
Misschien heeft het wel iets met wenkbrauwen te maken (als ik deze foto's zo bekijk)? Ookal is het inderdaad vooral de uitstraling. Het is hoe je doet, hoe je je beweegt. Zelfverzekerd maar niet arrogant. Charming en bescheiden. Je hebt het of je hebt het niet.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:30:02 #168
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_97267476
Sex appeal is voor mij iets dat vrijwel losstaat van mijn andere voorkeuren in mannen.
Ik heb bijvoorbeeld een bloedhekel aan alfa mannetjes & val op lange, stille jongens met een cut/skinny bodytype.
Niettemin val ik so to speak net niet in katzwijm van Jason Statham's stem.
Mocht ik geloven in liefde voor 1 nacht zou ik mij dus voluit op zo'n type storten,
hoewel een relatie ermee mij hoegenaamd niet interesseert.
I'm afraid I don't have it under control, da's een soort rauwe, instinctieve aantrekkingskracht waar mijn lijf op reageert.

En daar valt bitter weinig aan te doen om dat te verwerven, you've either got it, or you don't.
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:14:26 #169
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97284836
Nou mannen, allemaal nors of sip kijken dan maar:

http://www.nu.nl/wetensch(...)kkelijk-vrouwen.html

quote:
Uit het onderzoek bleek dat vrouwen veel minder vaak vielen voor een lachende man dan voor mannen met een trotse uitstraling. Zelfs mannen met een beschaamd gezicht scoorden beter dan hun lachende seksegenoten.

Mannen bleken overigens juist wel te vallen voor lachende vrouwen. Volgens hoofdonderzoekster Tracy zijn de onderzoeksresultaten te verklaren aan de hand van culturele en evolutionaire invloeden.

Zo zouden vrouwen zich aangetrokken voelen tot een man met een trotse uitstraling, omdat die houding een hogere status suggereert. Een trotse man wordt daardoor mogelijk eerder gezien als iemand die in staat is voor zijn partner te zorgen.

Dominantie

Lachen zou worden geassocieerd met een gebrek aan dominantie. Daardoor past een lach waarschijnlijk beter bij de traditionele rol van de kwetsbare en verzorgende vrouw, dan bij het traditionele beeld van de sterke man.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:06:45 #170
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97286328
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:14 schreef Elegy het volgende:
Nou mannen, allemaal nors of sip kijken dan maar:

http://www.nu.nl/wetensch(...)kkelijk-vrouwen.html

[..]

Ik hoorde het, en tegen mij altijd maar zeggen dat ik meer moet lachen. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_97288555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef Jurgen1990 het volgende:

[..]

Ik doe ook altjid zo gek mogelijk, als ik zin heb ga ik ook op de bar dansen of wat dan ook. Al vaak zat vanaf gedondert en gewoon verder feesten :P maar meeste meiskes vinden het juist cool als je zo gek doet. Gewoon dat je durft jezelf te zijn. Dat zorgt ook wel voor veel sex appeal
Herkenbaar... van die avonden dat je je compleet belachelijk gedraagt, zwaar foute dansmoves maken, met iedereen meehossen, meestal ook onder invloed van wat alcoholische versnaperingen :')
Je houdt altijd wel mensen die je een sukkel vinden, maar ik denk dat dat een stuk meer zijn als je erbij staat zoals dit heerschap:

Goed voorbeeld van geen sex-appeal :P
pi_97289477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:30 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:

En daar valt bitter weinig aan te doen om dat te verwerven, you've either got it, or you don't.
8-)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:13:27 #173
108913 Godshand
guide4you
pi_97319583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:11 schreef Henno het volgende:

[..]

Herkenbaar... van die avonden dat je je compleet belachelijk gedraagt, zwaar foute dansmoves maken, met iedereen meehossen, meestal ook onder invloed van wat alcoholische versnaperingen :')
Je houdt altijd wel mensen die je een sukkel vinden, maar ik denk dat dat een stuk meer zijn als je erbij staat zoals dit heerschap:

Goed voorbeeld van geen sex-appeal :P
Voorbeeld van wel sex-appeal ;)

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 02:40:33 #175
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_97369645
Ik bedenk me net iets. Mannen hun sex-appeal schijnt bij mij en veel andere vrouwen wel fameus wat te stijgen als je het een of andere artistiek talent hebt. De meeste vrouwen hebben wat dat betreft wel ergens een zwak. Enfin, ik ben toch aan mijn 2de gitarist toe. En een zanger en een tekenaar hebben we ook al verzameld. O-)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 03:56:08 #176
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_97370003
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 02:40 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Ik bedenk me net iets. Mannen hun sex-appeal schijnt bij mij en veel andere vrouwen wel fameus wat te stijgen als je het een of andere artistiek talent hebt. De meeste vrouwen hebben wat dat betreft wel ergens een zwak. Enfin, ik ben toch aan mijn 2de gitarist toe. En een zanger en een tekenaar hebben we ook al verzameld. O-)
Hah, daar "spelen" ik en m'n vrienden altijd op. Allemaal conservatorium-theaterschool-kunstacademie types (en ik :'), en daar vallen ook de leukste vrouwen op. Als ik iets schilder en een meisje kan dat waarderen en uitleggen waarom ben ik spontaan verliefd O+
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
pi_97798802
Het is ook duidelijker merkbaar dat als je je goed vermaakt inderdaad, dat je veel meer succes hebt, dan dat je een half uur voor de spiegel staat en je minder goed vermaakt. Een gelukkiger persoon is veel aantrekkelijker dan een niet gelukkig persoon. Die bardans dingetjes doe ik ook vaak enzo! Openingszinnen zijn zelfs niet nodig.

Ben blij dat er ook anderen zijn die ook gewoon uit gaan voor de lol, en niet alleen aan de zijkant staan en hier zeggen "ja ze komen toch wel". Feit is dat als je meer in de spotlights bent, dat je veel meer succes hebt. Uiteraard in de spotlights omdat je er zelf van geniet, niet om indruk te maken op anderen. Dat is het punt vooral, kleed je je mooi omdat je het zelf leuk vind, of kleed je je mooi om indruk te maken op een ander? Als je je mooi kleed voor de ander, voelt een vrouw dat onbewust aan.
pi_97803047
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef firefly3 het volgende:
Het is ook duidelijker merkbaar dat als je je goed vermaakt inderdaad, dat je veel meer succes hebt, dan dat je een half uur voor de spiegel staat en je minder goed vermaakt. Een gelukkiger persoon is veel aantrekkelijker dan een niet gelukkig persoon. Die bardans dingetjes doe ik ook vaak enzo! Openingszinnen zijn zelfs niet nodig.

Ben blij dat er ook anderen zijn die ook gewoon uit gaan voor de lol, en niet alleen aan de zijkant staan en hier zeggen "ja ze komen toch wel". Feit is dat als je meer in de spotlights bent, dat je veel meer succes hebt. Uiteraard in de spotlights omdat je er zelf van geniet, niet om indruk te maken op anderen. Dat is het punt vooral, kleed je je mooi omdat je het zelf leuk vind, of kleed je je mooi om indruk te maken op een ander? Als je je mooi kleed voor de ander, voelt een vrouw dat onbewust aan.
mannen die een half uur voor de spiegel staan vallen niet op vrouwen.

openingszin heb ik ook nooit, gewoon "hoi" of een grapje.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:01:09 #179
346929 SlashCry
Anonymous
pi_97811473
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:17 schreef Aneurysma het volgende:
Vrouwen kicken wel op seks op vreemde plaatsen, zoals in een intercity.
:')
We are Anonymous. We are Legion. We do not Forgive. We do not Forget. Expect us.
- I do what I want because I can -
pi_97899922
Aanvullen vrouwen vallen ook op kerels zonder zonder enige angst of schaamte in het rond kijken of ze een lekkere vrouw zien, en er dan recht op af gaan.
Jij bent koning en je kijkt rond over de menigte om te kijken of er iets tussen zit, wat jou wel bevalt:D
Dat je een lichte player vibe hierbij afgeeft is wel onvermijdelijk maar ze kan niet anders dan je sexy vinden.

Verder juist als je top in je vel zit dan moet je er gebruik van maken en zoveel mogelijk meiden ontmoeten(wel de meiden die jij aantrekkelijk vind natuurlijk). Eerste indruk is belangrijk en die blijft hangen. Dus als je lekker in je vel zit leg dan contact.
pi_97930217
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 02:40 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Klopt :Y
Mijn muziek/band is als plakband voor vrouwen. Daarnaast doet mijn studie aan The Royal Irish Academy of Music het ook erg goed. :Y
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_97930440
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef laforest het volgende:

[..]

Mijn muziek/band is als plakband voor vrouwen. Daarnaast doet mijn studie aan The Royal Irish Academy of Music het ook erg goed. :Y
Je kan ook gewoon een dure wagen kopen, daar vallen ook veel vrouwen op :P
pi_97956821
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef laforest het volgende:

[..]

Leuk voor een avontuurtje idd.
pi_98144903
De laatste tijd was ik veel "in the field".

Geen gel op gedaan, geen geurtje (alleen deo), simpel shirt en weer nieuwe ervaring opgedaan. Puur omdat ik uit wilde gaan alsof het mijn woonkamer is op een zondag middag. Het ging erg goed, zelfs bij een groepje van 4. Alleen ging het mis bij een groep van 6. Bij een groep moet je ze a-l-l-e-m-a-al vermaken, en mijn wingman stond toen ergens anders. De moeilijkheidsgraad gaat exponentieel omhoog.

Later "dwong" ik mijn wingman om samen op de groep in te gaan van 6. Samen hebben we bereikt dat elke 6 gek op ons waren aan het einde van de avond. Dit zijn een aantal belangrijke punten:

- Altijd vrolijk blijven, zelfs als je (tijdelijk) "afgewezen" wordt
- Consistent blijven
- Natuurlijk zijn
- Initiatief tonen
- Zeker zijn
- Veel vrouwen benaderen (minstens 10 per avond, het liefst de knapste dames)
- Benaderen wanneer het jou uitkomt, niet achter een meid aan rennen

Overigens, geen enkel keer heb ik het gehad over "geld" of andere bezittingen. "Opening" kan zijn: een vrouw vastpakken en er iets geks mee doen. En vergeet niet om geen "dancing monkey" te worden, iemand die vrouwen entertaint en er niets uithaalt. Je wilt of haar contact informatie, maar natuurlijk het liefst gelijk intiem als je haar echt leuk vind. Er zijn geen regels hoeveel tijdsbestek dit nodig heeft, een vrouw kan al binnen een paar seconde helemaal gek op je zijn. Veel plezier allemaal!
pi_98149224
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Socios het volgende:

[..]

Kun je het echt op geen enkele wijze omschrijven? Moet ik mij op een bepaalde manier gedragen of kleden of...?
Je moet een " I don't give a fuck " attitude hebben.
Je mag haar nooit de indruk geven dat je alles voor haar zou doen.
Vrouwen willen zich speciaal voelen en doen er alles voor om mannen zo ver te krijgen.
Maar als ze 1 keer weten dat je totaal verliefd bent, dan hebben ze hun doel bereikt en ben je niet meer interessant. Vrouwen klagen altijd maar over die ene lul die het nooit goed vindt, die haar te weinig aandacht geeft en die andere vrouwen interessanter vindt.
Je moet geen totale eikel worden, maar wees heel voorzichtig met de aandacht die je geeft.

Verder willen vrouwen een man die goed in de markt ligt. Zorg ervoor dat je veel contacten hebt met andere vrouwen. Dat maakt je voor haar een pak aantrekkelijker.
Wat je draagt is niet belangrijk, als het maar verzorgd is en een blijk geeft van zelfzekerheid.
Je hebt van die mensen met saaie meeloperskleren en je hebt kerels die stoere kleren met een duidelijke boodschap dragen. Kleren die een indruk maken.

Remember " I don't give a fuck "
Ik zeg dat elke dag 20 keer tegen mezelf
pi_98149377
quote:
- Altijd vrolijk blijven, zelfs als je (tijdelijk) "afgewezen" wordt
- Consistent blijven
- Natuurlijk zijn
- Initiatief tonen
- Zeker zijn
- Veel vrouwen benaderen (minstens 10 per avond, het liefst de knapste dames)
- Benaderen wanneer het jou uitkomt, niet achter een meid aan rennen

Dit is allemaal erg belangrijk en een pure waarheid voor ongeveer alle vrouwen.
Vrouwen testen vanaf het begin of jij wel zeker bent. Ze tonen dan bvb interesse en checken of jij het aandurft om het te laten escaleren of niet. Ze kijken je diep aan in je ogen, maar het is aan jouw om dichterbij te komen en haar te zoenen. Als je dat niet doet, kans verkeken..
Je uiterlijk is niet onbelangrijk, maar als je er goed uit ziet en toch onzeker bent kun je het helemaal vergeten.

Rustig zijn ja.. Als je komt met " wie ben je? hoe heet je? wat studeer je? " maak je een zenuwachtige indruk. Praat eerder over iets dat zich op dat moment afspeelt en stel niet van die ABC vragen waarmee je geen indruk maakt buiten " hij wilt alles doen om mij het hof te maken "

Vrolijk en positief zijn ook heel belangrijk. Niet van " Mijn ex heeft me gedumpt en nu zoek ik een ander. Vertel eens over jouw ex? "
Ik vermijd altijd girl talk met vrouwen, anders denken ze dat je een vriend bent en dan ben je ver van huis
pi_98162791
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:55 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Dit is allemaal erg belangrijk en een pure waarheid voor ongeveer alle vrouwen.
Vrouwen testen vanaf het begin of jij wel zeker bent. Ze tonen dan bvb interesse en checken of jij het aandurft om het te laten escaleren of niet. Ze kijken je diep aan in je ogen, maar het is aan jouw om dichterbij te komen en haar te zoenen. Als je dat niet doet, kans verkeken..
Je uiterlijk is niet onbelangrijk, maar als je er goed uit ziet en toch onzeker bent kun je het helemaal vergeten.

Rustig zijn ja.. Als je komt met " wie ben je? hoe heet je? wat studeer je? " maak je een zenuwachtige indruk. Praat eerder over iets dat zich op dat moment afspeelt en stel niet van die ABC vragen waarmee je geen indruk maakt buiten " hij wilt alles doen om mij het hof te maken "

Vrolijk en positief zijn ook heel belangrijk. Niet van " Mijn ex heeft me gedumpt en nu zoek ik een ander. Vertel eens over jouw ex? "
Ik vermijd altijd girl talk met vrouwen, anders denken ze dat je een vriend bent en dan ben je ver van huis
Bijna iedereen probeert zichzelf te kwalificeren en indruk te maken door middel van praatjes, maar jij bent inderdaad diegene die juist de vrouw moet kwalificeren.

En over aandacht geven heb je ook gelijk. Als je teveel aandacht geeft, en vooral voor de verkeerde redenen (indruk maken), dan faal je. Teveel aandacht geven is als kado's weggeven. Veel mensen hechten waarde aan de uitkomst, waardoor ze automatisch gezien worden als iemand die komt van een positie met een tekort. Iemand die waarde haalt uit iemand, in plaats van iemand die waarde heeft.

Het belangrijkste is kort gezegd je innergame. Mensen die een saai leven hebben, moeten hun leven omgooien. Eigenwaarde en zelfrespect is waarmee het allemaal begint. Heb je dat niet, waarom zou een meid dan de waarde in je kunnen zien? Veel mensen geven hunzelf een slecht cijfer, al voordat ze een vrouw benaderen.
pi_98186212
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bijna iedereen probeert zichzelf te kwalificeren en indruk te maken door middel van praatjes, maar jij bent inderdaad diegene die juist de vrouw moet kwalificeren.

En over aandacht geven heb je ook gelijk. Als je teveel aandacht geeft, en vooral voor de verkeerde redenen (indruk maken), dan faal je. Teveel aandacht geven is als kado's weggeven. Veel mensen hechten waarde aan de uitkomst, waardoor ze automatisch gezien worden als iemand die komt van een positie met een tekort. Iemand die waarde haalt uit iemand, in plaats van iemand die waarde heeft.

Het belangrijkste is kort gezegd je innergame. Mensen die een saai leven hebben, moeten hun leven omgooien. Eigenwaarde en zelfrespect is waarmee het allemaal begint. Heb je dat niet, waarom zou een meid dan de waarde in je kunnen zien? Veel mensen geven hunzelf een slecht cijfer, al voordat ze een vrouw benaderen.
Idd enorm belangrijk

Zij moet het gevoel hebben dat zij aan jouw eisen moet voldoen.
Ze moet denken " Hij kan er zo veel hebben, ben ik wel goed genoeg? "

Veel mannen (ikzelf tot een half jaar geleden) doen het omgekeerde, namelijk zichzelf afvragen of ze wel goed genoeg zijn en haar nooit de indruk geven dat zij zelf moeite moet doen.
Jij bent hier de prijs die er te winnen valt, niet zij. Maak haar dat heel duidelijk

Als je haar zo ver krijgt word ze verliefd. Als jij haar mooi vindt en alles doet om haar het hof te maken, dan zegt ze dat je een schat bent maar dan gebruikt ze je als aandachtstool en dan kun je het totaal vergeten als minnaar.

De eikel die geen moeite doet voor haar, daar hunkert ze naar. Het is haar missie om hem te veranderen. Wees een bad boy en geen meeloper. Ik vind dit ook niet simpel maar ik probeer het
pi_98187318
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Idd enorm belangrijk

Zij moet het gevoel hebben dat zij aan jouw eisen moet voldoen.
Ze moet denken " Hij kan er zo veel hebben, ben ik wel goed genoeg? "

Veel mannen (ikzelf tot een half jaar geleden) doen het omgekeerde, namelijk zichzelf afvragen of ze wel goed genoeg zijn en haar nooit de indruk geven dat zij zelf moeite moet doen.
Jij bent hier de prijs die er te winnen valt, niet zij. Maak haar dat heel duidelijk

Als je haar zo ver krijgt word ze verliefd. Als jij haar mooi vindt en alles doet om haar het hof te maken, dan zegt ze dat je een schat bent maar dan gebruikt ze je als aandachtstool en dan kun je het totaal vergeten als minnaar.

De eikel die geen moeite doet voor haar, daar hunkert ze naar. Het is haar missie om hem te veranderen. Wees een bad boy en geen meeloper. Ik vind dit ook niet simpel maar ik probeer het
Dus nu ben je lid van een gang?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_98190358
quote:

Mannen die zichzelf een "prijs" vinden. :') De eikel die geen moeite voor mij doet, gaat maar zonder mij een eikel zitten wezen. 8-)
pi_98195856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit wat je denkt doet vind of wilt.
Je lijkt onzeker. Alles wat wijst op onzekerheid heb ik vet gedrukt.
pi_98196562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 08:39 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Mannen die zichzelf een "prijs" vinden. :') De eikel die geen moeite voor mij doet, gaat maar zonder mij een eikel zitten wezen. 8-)
Dat heb ik al 300 vrouwen horen zeggen. " Wat een eikel.. Dat hij maar op een ander gaat aankl^ten.. Ik ben nooit goed genoeg.. Hij doet geen moeite.. Altijd maar vreemdgaan "

En who gets the pussy? Jawel, de eikel. Keer op keer.

" Maar misschien weet hij niet hoe hij zijn liefde moet uiten. Misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan waardoor hij me niet meer wilt "

Vrouwen draaien of keren de situatie altijd zodanig dat de player er mee weg komt

Als een vrouw over je klaagt weet je als man dat je heel goed bezig bent. Het gros van de vrouwen die ik ken willen een uitdaging.
Met een hoop ervan heb ik gestudeerd. Allemaal klaagden ze over hun badboy player. Ze hebben er wel grond mee gekocht 2 jaar geleden. Maar toen het vreemdgaan uit de hand liep zijn ze uit ellende toch maar weg gegaan bij hun players.

Mijn visie is dat vrouwen voor hun 24 totaal niet weten wat ze eigenlijk willen. Misschien ben jij volwassener
pi_98196831
Gooi het op volwassenheid, zo je wil. Of gooit het op zelfrespect. Ik ben heel duidelijk: iemand die vreemdgaat, liegt of bedriegt hoef ik niet. En daar ga ik al helemaal geen 'grond mee kopen'? Alsof ik daar een man voor nodig heb. Dan doe ik het wel alleen. Iemand die ik 'een eikel' vind, ga ik niet mee in zee. Dat lijkt mij toch niet zo heel moeilijk?
pi_98197162
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Redisformurder het volgende:
Gooi het op volwassenheid, zo je wil. Of gooit het op zelfrespect. Ik ben heel duidelijk: iemand die vreemdgaat, liegt of bedriegt hoef ik niet. En daar ga ik al helemaal geen 'grond mee kopen'? Alsof ik daar een man voor nodig heb. Dan doe ik het wel alleen. Iemand die ik 'een eikel' vind, ga ik niet mee in zee. Dat lijkt mij toch niet zo heel moeilijk?
Dit is jouw gezond verstand dat spreekt. Aantrekkingskracht is geen logische keuze.
Ik heb het ook al meegemaakt dat ik op iemand viel die ik logischerwijze een slet vond. Omdat ze vreemd ging aan de lopende band. Toch viel ik op haar. Misschien heb ik ook te weinig zelfrespect.

Ik ken iemand die zich heeft laten ontmaagden door zo'n lul. Wetend dat hij een eikel is. Ergens op een bankje in het park. Hij heeft nooit meer terug gebeld.
En om wie word er 's nachts gehuild? Wie word daarna steeds gesms't met "waarom hoor ik je niet meer? Hoe gaat het met je " en wie zit er 24 op 24 in haar hoofd? Jawel, die eikel. En veel vrouwen zijn zo. Uithuilen bij de lieve vriend maar de eikel gets the pussy

Veel vrouwen kunnen die lijn niet trekken van tot hier en niet verder. Ik neem afstand van praten met vrouwen. Ben het kotsbeu om als schoudersteuntje gebruikt te worden.
Liever een rotzak dan een romanticus zonder succes
pi_98197475
Aantrekkingskracht kan dan wel geen keuze zijn, maar een stuk grond kopen en trouwen heb je zo goed als zelf in de hand. Daarbij laat ik mij leiden door mijn verstand. Ik ga niet de keuze maken om de rest van mijn leven ongelukkig te zijn met iemand die vreemdgaat. Mannen die ik van tevoren al eikels vind ga ik sowieso geen relatie mee aan.
pi_98198123
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Dit is jouw gezond verstand dat spreekt. Aantrekkingskracht is geen logische keuze.
Ik heb het ook al meegemaakt dat ik op iemand viel die ik logischerwijze een slet vond. Omdat ze vreemd ging aan de lopende band. Toch viel ik op haar. Misschien heb ik ook te weinig zelfrespect.

Ik ken iemand die zich heeft laten ontmaagden door zo'n lul. Wetend dat hij een eikel is. Ergens op een bankje in het park. Hij heeft nooit meer terug gebeld.
En om wie word er 's nachts gehuild? Wie word daarna steeds gesms't met "waarom hoor ik je niet meer? Hoe gaat het met je " en wie zit er 24 op 24 in haar hoofd? Jawel, die eikel. En veel vrouwen zijn zo. Uithuilen bij de lieve vriend maar de eikel gets the pussy

Veel vrouwen kunnen die lijn niet trekken van tot hier en niet verder. Ik neem afstand van praten met vrouwen. Ben het kotsbeu om als schoudersteuntje gebruikt te worden.
Liever een rotzak dan een romanticus zonder succes
Je zegt het zelf al ergens maar volgens mij bedoel je meisjes waar je vrouwen zegt.

Beetje vrouw trapt daar heus niet meer in hoor.
pi_98198229
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Dat heb ik al 300 vrouwen horen zeggen. " Wat een eikel.. Dat hij maar op een ander gaat aankl^ten.. Ik ben nooit goed genoeg.. Hij doet geen moeite.. Altijd maar vreemdgaan "

En who gets the pussy? Jawel, de eikel. Keer op keer.

" Maar misschien weet hij niet hoe hij zijn liefde moet uiten. Misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan waardoor hij me niet meer wilt "

Vrouwen draaien of keren de situatie altijd zodanig dat de player er mee weg komt

Als een vrouw over je klaagt weet je als man dat je heel goed bezig bent. Het gros van de vrouwen die ik ken willen een uitdaging.
Met een hoop ervan heb ik gestudeerd. Allemaal klaagden ze over hun badboy player. Ze hebben er wel grond mee gekocht 2 jaar geleden. Maar toen het vreemdgaan uit de hand liep zijn ze uit ellende toch maar weg gegaan bij hun players.

Mijn visie is dat vrouwen voor hun 24 totaal niet weten wat ze eigenlijk willen. Misschien ben jij volwassener
Ik dacht dat jij geen verstand had van vrouwen ? :P blijkbaar heb je er veel van geleerd gister ;)
pi_98198891
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:13 schreef Jurgen1990 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij geen verstand had van vrouwen ? :P blijkbaar heb je er veel van geleerd gister ;)
De voorbije 5 jaar heb ik heel veel gezien. De tijd dat ik naar vrouwen luisterde is helemaal voorbij.
Ik weet hoe het allemaal werkt, maar ik vind het moeilijk om me aan te passen. Ik ben geen eikel.
Maar het is verleidelijk om er een te worden als je vaststelt hoe achterlijk de meeste (niet alle) U24 vrouwen zijn. Achterlijk is eigenlijk niet het woord. Eerder zwak, hulpeloos en met een gebrek aan zelfrespect. Vragend om gebruikt te worden omdat ze dat blijkbaar lekker vinden

Boven de 24 zijn er nog, maar daar doe ik geen uitspraak over
pi_98199364
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:11 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al ergens maar volgens mij bedoel je meisjes waar je vrouwen zegt.

Beetje vrouw trapt daar heus niet meer in hoor.
Die van 22 vallen nog in mijn interessegebied, en ik betrap ze er continu op
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:46:04 #200
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_98199602
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:40 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Die van 22 vallen nog in mijn interessegebied, en ik betrap ze er continu op
Die van boven de 24 lukt je niet meer? Of zijn die te oud en te uitgewoond?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')