Bedankt voor het geven van deze voorbeeld. Hier zie je niet de standaard lange-gespierde mensen op de foto's. Je ziet ook op de foto's dat ze stikken van zelfvertrouwen en hun karakter een uitstraling geeft naar de buitenwereld. Ze weten wie ze zijn. Als ze dat niet hadden, zagen ze er heel anders uit op de foto en vond je ze misschien zelfs niet eens meer aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Redisformurder het volgende:
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, sex-appeal:
Butler
[ afbeelding ]
Clooney
[ afbeelding ]
Jackman
[ afbeelding ]
Depp
[ afbeelding ]
Manganiello
[ afbeelding ]
kapotquote:
Ok het zijn niet van die stereotype Hotties maar het zijn het zijn wel goed uitziende mannen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van deze voorbeeld. Hier zie je niet de standaard lange-gespierde mensen op de foto's. Je ziet ook op de foto's dat ze stikken van zelfvertrouwen en hun karakter een uitstraling geeft naar de buitenwereld. Ze weten wie ze zijn. Als ze dat niet hadden, zagen ze er heel anders uit op de foto en vond je ze misschien zelfs niet eens meer aantrekkelijk.
Misschien heeft het wel iets met wenkbrauwen te maken (als ik deze foto's zo bekijk)? Ookal is het inderdaad vooral de uitstraling. Het is hoe je doet, hoe je je beweegt. Zelfverzekerd maar niet arrogant. Charming en bescheiden. Je hebt het of je hebt het niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Redisformurder het volgende:
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, sex-appeal:
Butler
[ afbeelding ]
Clooney
[ afbeelding ]
Jackman
[ afbeelding ]
Depp
[ afbeelding ]
Manganiello
[ afbeelding ]
quote:Uit het onderzoek bleek dat vrouwen veel minder vaak vielen voor een lachende man dan voor mannen met een trotse uitstraling. Zelfs mannen met een beschaamd gezicht scoorden beter dan hun lachende seksegenoten.
Mannen bleken overigens juist wel te vallen voor lachende vrouwen. Volgens hoofdonderzoekster Tracy zijn de onderzoeksresultaten te verklaren aan de hand van culturele en evolutionaire invloeden.
Zo zouden vrouwen zich aangetrokken voelen tot een man met een trotse uitstraling, omdat die houding een hogere status suggereert. Een trotse man wordt daardoor mogelijk eerder gezien als iemand die in staat is voor zijn partner te zorgen.
Dominantie
Lachen zou worden geassocieerd met een gebrek aan dominantie. Daardoor past een lach waarschijnlijk beter bij de traditionele rol van de kwetsbare en verzorgende vrouw, dan bij het traditionele beeld van de sterke man.
Ik hoorde het, en tegen mij altijd maar zeggen dat ik meer moet lachen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:14 schreef Elegy het volgende:
Nou mannen, allemaal nors of sip kijken dan maar:
http://www.nu.nl/wetensch(...)kkelijk-vrouwen.html
[..]
Herkenbaar... van die avonden dat je je compleet belachelijk gedraagt, zwaar foute dansmoves maken, met iedereen meehossen, meestal ook onder invloed van wat alcoholische versnaperingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Ik doe ook altjid zo gek mogelijk, als ik zin heb ga ik ook op de bar dansen of wat dan ook. Al vaak zat vanaf gedondert en gewoon verder feestenmaar meeste meiskes vinden het juist cool als je zo gek doet. Gewoon dat je durft jezelf te zijn. Dat zorgt ook wel voor veel sex appeal
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:30 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
En daar valt bitter weinig aan te doen om dat te verwerven, you've either got it, or you don't.
Voorbeeld van wel sex-appealquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:11 schreef Henno het volgende:
[..]
Herkenbaar... van die avonden dat je je compleet belachelijk gedraagt, zwaar foute dansmoves maken, met iedereen meehossen, meestal ook onder invloed van wat alcoholische versnaperingen
Je houdt altijd wel mensen die je een sukkel vinden, maar ik denk dat dat een stuk meer zijn als je erbij staat zoals dit heerschap:
Goed voorbeeld van geen sex-appeal
Hah, daar "spelen" ik en m'n vrienden altijd op. Allemaal conservatorium-theaterschool-kunstacademie types (en ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:40 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Ik bedenk me net iets. Mannen hun sex-appeal schijnt bij mij en veel andere vrouwen wel fameus wat te stijgen als je het een of andere artistiek talent hebt. De meeste vrouwen hebben wat dat betreft wel ergens een zwak. Enfin, ik ben toch aan mijn 2de gitarist toe. En een zanger en een tekenaar hebben we ook al verzameld.
mannen die een half uur voor de spiegel staan vallen niet op vrouwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef firefly3 het volgende:
Het is ook duidelijker merkbaar dat als je je goed vermaakt inderdaad, dat je veel meer succes hebt, dan dat je een half uur voor de spiegel staat en je minder goed vermaakt. Een gelukkiger persoon is veel aantrekkelijker dan een niet gelukkig persoon. Die bardans dingetjes doe ik ook vaak enzo! Openingszinnen zijn zelfs niet nodig.
Ben blij dat er ook anderen zijn die ook gewoon uit gaan voor de lol, en niet alleen aan de zijkant staan en hier zeggen "ja ze komen toch wel". Feit is dat als je meer in de spotlights bent, dat je veel meer succes hebt. Uiteraard in de spotlights omdat je er zelf van geniet, niet om indruk te maken op anderen. Dat is het punt vooral, kleed je je mooi omdat je het zelf leuk vind, of kleed je je mooi om indruk te maken op een ander? Als je je mooi kleed voor de ander, voelt een vrouw dat onbewust aan.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:17 schreef Aneurysma het volgende:
Vrouwen kicken wel op seks op vreemde plaatsen, zoals in een intercity.
Kloptquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:40 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Ik bedenk me net iets. Mannen hun sex-appeal schijnt bij mij en veel andere vrouwen wel fameus wat te stijgen als je het een of andere artistiek talent hebt. De meeste vrouwen hebben wat dat betreft wel ergens een zwak. Enfin, ik ben toch aan mijn 2de gitarist toe. En een zanger en een tekenaar hebben we ook al verzameld.
Je kan ook gewoon een dure wagen kopen, daar vallen ook veel vrouwen opquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt
Mijn muziek/band is als plakband voor vrouwen. Daarnaast doet mijn studie aan The Royal Irish Academy of Music het ook erg goed.
Leuk voor een avontuurtje idd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt
Mijn muziek/band is als plakband voor vrouwen. Daarnaast doet mijn studie aan The Royal Irish Academy of Music het ook erg goed.
Je moet een " I don't give a fuck " attitude hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je het echt op geen enkele wijze omschrijven? Moet ik mij op een bepaalde manier gedragen of kleden of...?
Dit is allemaal erg belangrijk en een pure waarheid voor ongeveer alle vrouwen.quote:- Altijd vrolijk blijven, zelfs als je (tijdelijk) "afgewezen" wordt
- Consistent blijven
- Natuurlijk zijn
- Initiatief tonen
- Zeker zijn
- Veel vrouwen benaderen (minstens 10 per avond, het liefst de knapste dames)
- Benaderen wanneer het jou uitkomt, niet achter een meid aan rennen
Bijna iedereen probeert zichzelf te kwalificeren en indruk te maken door middel van praatjes, maar jij bent inderdaad diegene die juist de vrouw moet kwalificeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:55 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dit is allemaal erg belangrijk en een pure waarheid voor ongeveer alle vrouwen.
Vrouwen testen vanaf het begin of jij wel zeker bent. Ze tonen dan bvb interesse en checken of jij het aandurft om het te laten escaleren of niet. Ze kijken je diep aan in je ogen, maar het is aan jouw om dichterbij te komen en haar te zoenen. Als je dat niet doet, kans verkeken..
Je uiterlijk is niet onbelangrijk, maar als je er goed uit ziet en toch onzeker bent kun je het helemaal vergeten.
Rustig zijn ja.. Als je komt met " wie ben je? hoe heet je? wat studeer je? " maak je een zenuwachtige indruk. Praat eerder over iets dat zich op dat moment afspeelt en stel niet van die ABC vragen waarmee je geen indruk maakt buiten " hij wilt alles doen om mij het hof te maken "
Vrolijk en positief zijn ook heel belangrijk. Niet van " Mijn ex heeft me gedumpt en nu zoek ik een ander. Vertel eens over jouw ex? "
Ik vermijd altijd girl talk met vrouwen, anders denken ze dat je een vriend bent en dan ben je ver van huis
Idd enorm belangrijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bijna iedereen probeert zichzelf te kwalificeren en indruk te maken door middel van praatjes, maar jij bent inderdaad diegene die juist de vrouw moet kwalificeren.
En over aandacht geven heb je ook gelijk. Als je teveel aandacht geeft, en vooral voor de verkeerde redenen (indruk maken), dan faal je. Teveel aandacht geven is als kado's weggeven. Veel mensen hechten waarde aan de uitkomst, waardoor ze automatisch gezien worden als iemand die komt van een positie met een tekort. Iemand die waarde haalt uit iemand, in plaats van iemand die waarde heeft.
Het belangrijkste is kort gezegd je innergame. Mensen die een saai leven hebben, moeten hun leven omgooien. Eigenwaarde en zelfrespect is waarmee het allemaal begint. Heb je dat niet, waarom zou een meid dan de waarde in je kunnen zien? Veel mensen geven hunzelf een slecht cijfer, al voordat ze een vrouw benaderen.
Dus nu ben je lid van een gang?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Idd enorm belangrijk
Zij moet het gevoel hebben dat zij aan jouw eisen moet voldoen.
Ze moet denken " Hij kan er zo veel hebben, ben ik wel goed genoeg? "
Veel mannen (ikzelf tot een half jaar geleden) doen het omgekeerde, namelijk zichzelf afvragen of ze wel goed genoeg zijn en haar nooit de indruk geven dat zij zelf moeite moet doen.
Jij bent hier de prijs die er te winnen valt, niet zij. Maak haar dat heel duidelijk
Als je haar zo ver krijgt word ze verliefd. Als jij haar mooi vindt en alles doet om haar het hof te maken, dan zegt ze dat je een schat bent maar dan gebruikt ze je als aandachtstool en dan kun je het totaal vergeten als minnaar.
De eikel die geen moeite doet voor haar, daar hunkert ze naar. Het is haar missie om hem te veranderen. Wees een bad boy en geen meeloper. Ik vind dit ook niet simpel maar ik probeer het
Mannen die zichzelf een "prijs" vinden.quote:Jij bent hier de prijs die er te winnen valt, niet zij. Maak haar dat heel duidelijk
De eikel die geen moeite doet voor haar, daar hunkert ze naar. Het is haar missie om hem te veranderen. Wees een bad boy en geen meeloper. Ik vind dit ook niet simpel maar ik probeer het
Je lijkt onzeker. Alles wat wijst op onzekerheid heb ik vet gedrukt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wat je denkt doet vind of wilt.
Dat heb ik al 300 vrouwen horen zeggen. " Wat een eikel.. Dat hij maar op een ander gaat aankl^ten.. Ik ben nooit goed genoeg.. Hij doet geen moeite.. Altijd maar vreemdgaan "quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:39 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf een "prijs" vinden.De eikel die geen moeite voor mij doet, gaat maar zonder mij een eikel zitten wezen.
Dit is jouw gezond verstand dat spreekt. Aantrekkingskracht is geen logische keuze.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Redisformurder het volgende:
Gooi het op volwassenheid, zo je wil. Of gooit het op zelfrespect. Ik ben heel duidelijk: iemand die vreemdgaat, liegt of bedriegt hoef ik niet. En daar ga ik al helemaal geen 'grond mee kopen'? Alsof ik daar een man voor nodig heb. Dan doe ik het wel alleen. Iemand die ik 'een eikel' vind, ga ik niet mee in zee. Dat lijkt mij toch niet zo heel moeilijk?
Je zegt het zelf al ergens maar volgens mij bedoel je meisjes waar je vrouwen zegt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dit is jouw gezond verstand dat spreekt. Aantrekkingskracht is geen logische keuze.
Ik heb het ook al meegemaakt dat ik op iemand viel die ik logischerwijze een slet vond. Omdat ze vreemd ging aan de lopende band. Toch viel ik op haar. Misschien heb ik ook te weinig zelfrespect.
Ik ken iemand die zich heeft laten ontmaagden door zo'n lul. Wetend dat hij een eikel is. Ergens op een bankje in het park. Hij heeft nooit meer terug gebeld.
En om wie word er 's nachts gehuild? Wie word daarna steeds gesms't met "waarom hoor ik je niet meer? Hoe gaat het met je " en wie zit er 24 op 24 in haar hoofd? Jawel, die eikel. En veel vrouwen zijn zo. Uithuilen bij de lieve vriend maar de eikel gets the pussy
Veel vrouwen kunnen die lijn niet trekken van tot hier en niet verder. Ik neem afstand van praten met vrouwen. Ben het kotsbeu om als schoudersteuntje gebruikt te worden.
Liever een rotzak dan een romanticus zonder succes
Ik dacht dat jij geen verstand had van vrouwen ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al 300 vrouwen horen zeggen. " Wat een eikel.. Dat hij maar op een ander gaat aankl^ten.. Ik ben nooit goed genoeg.. Hij doet geen moeite.. Altijd maar vreemdgaan "
En who gets the pussy? Jawel, de eikel. Keer op keer.
" Maar misschien weet hij niet hoe hij zijn liefde moet uiten. Misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan waardoor hij me niet meer wilt "
Vrouwen draaien of keren de situatie altijd zodanig dat de player er mee weg komt
Als een vrouw over je klaagt weet je als man dat je heel goed bezig bent. Het gros van de vrouwen die ik ken willen een uitdaging.
Met een hoop ervan heb ik gestudeerd. Allemaal klaagden ze over hun badboy player. Ze hebben er wel grond mee gekocht 2 jaar geleden. Maar toen het vreemdgaan uit de hand liep zijn ze uit ellende toch maar weg gegaan bij hun players.
Mijn visie is dat vrouwen voor hun 24 totaal niet weten wat ze eigenlijk willen. Misschien ben jij volwassener
De voorbije 5 jaar heb ik heel veel gezien. De tijd dat ik naar vrouwen luisterde is helemaal voorbij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:13 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen verstand had van vrouwen ?blijkbaar heb je er veel van geleerd gister
Die van 22 vallen nog in mijn interessegebied, en ik betrap ze er continu opquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:11 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al ergens maar volgens mij bedoel je meisjes waar je vrouwen zegt.
Beetje vrouw trapt daar heus niet meer in hoor.
Die van boven de 24 lukt je niet meer? Of zijn die te oud en te uitgewoond?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:40 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Die van 22 vallen nog in mijn interessegebied, en ik betrap ze er continu op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |