Want "gespierde gozers" hebben per definitie geen plezier, karakter en zijn net een stel zeikende wijven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef firefly3 het volgende:
Waarom het geen bonus is: Deze mensen hebben de neiging om looks te gebruiken waardoor het karakter verwaarloosd word. Hun eerste aantrekkingskracht gaat er niet voor zorgen dat ze een vrouw meenemen. Voor een redelijk aantal vrouwen is het zelfs afschrikwekkend als mannen teveel spieren te hebben. Het gehele pad die je moet bewandelen is van belang, vanaf de ontmoeting tot aan de slaapkamer. Bijvoorbeeld: De gespierde gozer neemt de vrouw hand in hand mee (waar ze misschien niet eens op valt maar alleen omdat het "leuk staat" om te laten zien aan de maatschappij). Ineens komt er iemand met de gemiddelde looks die het reuze naar zijn zin heeft. Hij maakt een aantal grappen en de vrouw begint melig te worden. Ze raken aan de praat over de meest stomme onderwerpen en uiteindelijk raakt de gespierde gozer geirriteerd. Hij wordt boos en loopt jaloers weg. De alpha man heeft zijn gevoelens onder controle, vermaakt niet alleen de vrouw maar ook zichzelf, en loopt met haar mee naar huis. Dit is de man die voor haar kinderen kan zorgen.
Hahahahaah fantastico!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Want "gespierde gozers" hebben per definitie geen plezier, karakter en zijn net een stel zeikende wijven.We weten inmiddels allemaal dat jij een gemiddelde gozer bent met een geweldig karakter, waar je net zo obsessief mee bezig bent als de door jou stelselmatig afgekeurde goed uitziende mannen met hun uiterlijk bezig zijn. Well done.
En dat kan niet als je een lange, knappe, gespierde man bent? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef firefly3 het volgende:
De term "PUA, Pick Up Artist" is alsof je een kunstje uitvoerd om een vrouw te versieren. Deze kunstjes kunnen even werken, maar over de lange termijn doorziet ze het. Je doel moet zijn zelf verrijking. Dit is niet alleen aantrekkelijker voor vrouwen, maar ook voor je eigen identiteit.Het gaat er niet om wat je doet, maar wie je bent. Plaatje van Tyler. (versiert duizenden vrouwen met zijn gemiddelde look):
[ afbeelding ]
Bestel er voor mij ook zo 1quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:45 schreef Sander het volgende:
[..]
En dat kan niet als je een lange, knappe, gespierde man bent? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Uiterlijk is niet belangrijk, maar als je een lange, knappe, gespierde man bent, lukt het je sowieso al niet. Gebaseerd op die uiterlijke kenmerken... Contradicties.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:45 schreef Sander het volgende:
[..]
En dat kan niet als je een lange, knappe, gespierde man bent? Of begrijp ik je nu verkeerd?
mooie analyse. hij zegt wel dat het hem niet uitmaakt wat wij van hem vinden maar doet ondertussen wel erg zijn best om ons te overtuigen hoe geweldig hij wel niet is. ook merk ik dat op dit forum mensen zich al ergeren aan hem dus ook betwijfel ik zijn geweldige persoonlijkheid, aangezien hij zo zelfingenomen is als mike the situation.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef Redisformurder het volgende:
Noem nou eens bronnen en vergelijkende onderzoeken voor al je procentuele aantallen en beweringen.
[..]
Want "gespierde gozers" hebben per definitie geen plezier, karakter en zijn net een stel zeikende wijven.We weten inmiddels allemaal dat jij een gemiddelde gozer bent met een geweldig karakter, waar je net zo obsessief mee bezig bent als de door jou stelselmatig afgekeurde goed uitziende mannen met hun uiterlijk bezig zijn. Well done.
Precies. Ik snap niet helemaal wat het nadeel is van het zijn van een lange, knappe, gespierde man. Zelfs met alles wat firefly3 zegt, heeft die man er alleen maar voordeel mee te behalen. Ik heb de gespierde vent en de gemiddelde vent hier eens uit geknipt:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Uiterlijk is niet belangrijk, maar als je een lange, knappe, gespierde man bent, lukt het je sowieso al niet. Gebaseerd op die uiterlijke kenmerken... Contradicties.
.. en de ene man is ook nog lang, knap en gespierd ook! Dubbel winst!quote:Ineens komt er iemand die het reuze naar zijn zin heeft. Hij maakt een aantal grappen en de vrouw begint melig te worden. Ze raken aan de praat over de meest stomme onderwerpen en uiteindelijk raakt [de andere] gozer geirriteerd. Hij wordt boos en loopt jaloers weg. De [ene] man heeft zijn gevoelens onder controle, vermaakt niet alleen de vrouw maar ook zichzelf, en loopt met haar mee naar huis. Dit is de man die voor haar kinderen kan zorgen.
Dit is wat de gemeenschap er van maakt, en de meeste mensen denken. Maar hoe vaak zie je niet dat een knappe vrouw met een gemiddelde man loopt? Even vaak als dat ze met een knappe man loopt. En weet je wat? Het is redelijk vaak voorgekomen dat achteraf blijkt dat die knappe vrouw gewoon de zus was.quote:"Zelfs met alles wat firefly3 zegt, heeft die man er alleen maar voordeel mee te behalen."
Wat een gekletsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef firefly3 het volgende:
De term "PUA, Pick Up Artist" is alsof je een kunstje uitvoerd om een vrouw te versieren. Deze kunstjes kunnen even werken, maar over de lange termijn doorziet ze het. Je doel moet zijn zelf verrijking. Dit is niet alleen aantrekkelijker voor vrouwen, maar ook voor je eigen identiteit.Het gaat er niet om wat je doet, maar wie je bent. Plaatje van Tyler. (versiert duizenden vrouwen met zijn gemiddelde look):
[ afbeelding ]
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:29 schreef Absurditeit het volgende:
Kotsen in een regenton ipv een emmer werkt vaak erg goed bij de dames.
Dat noemen we hier ook wel 'wishful thinking'.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:44 schreef firefly3 het volgende:
Maar hoe vaak zie je niet dat een knappe vrouw met een gemiddelde man loopt? Even vaak als dat ze met een knappe man loopt. En weet je wat? Het is redelijk vaak voorgekomen dat achteraf blijkt dat die knappe vrouw gewoon de zus was.
- Laat weten en merken dat je meer in je mars hebt dan saai rampetampen. Of als dat niet zo is, dat je het heel erg graag wilt leren :-Pquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Socios het volgende:
Het schijnt dat vrouwen het belangrijk vinden dat er `sex appeal´ aanwezig is. Ik heb een aantal vragen omtrent dit gegeven.
- Hoe kan men het beste op die wens inspringen?
- Wat vinden vrouwen daar zo belangrijk aan en waarom?
- En überhaupt: wat wordt er precies onder `sex appeal´ verstaan?
Beetje cliché, dat wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Redisformurder het volgende:
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, sex-appeal:
Butler
[ afbeelding ]
Clooney
[ afbeelding ]
Jackman
[ afbeelding ]
Depp
[ afbeelding ]
Manganiello
[ afbeelding ]
Er is niks mis met sommige zogenoemde clichés.quote: