abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96741975
Geld en looks maakt niet uit. Totaal niet.

Wanneer je een club binnen komt, hoe vaak zie je dat de gespierde lange persoon het middelpunt is van alle aandacht? Net zo vaak als ieder ander persoon. De gemiddelde persoon op de dansvloer zal gemakkelijk de gespierde gozer aan de bar overtreffen.

Bij een gelijke situatie heeft hij maximaal een iets kortere weg te gaan op het begin, maar moet daarna flink bijspijkeren met zijn karakter zodat het overeenkomt met zijn uiterlijk. Al ben je maar een klein beetje scherper, dan overtref je diegene.

Ben je rijk? Dat maakt totaal niet uit, behalve als je natuurlijk die paar procent golddiggers aan de haak wilt slaan.

Er is een uitzondering op de regel. 2% van de vrouwen valt op een bepaalde type, maar dit heeft betrekking tot alle types. Het komt net zo vaak voor dat een volgens de gemeenschap "knappe persoon" naast een nerd staat, en dat de nerd de voorkeur krijgt inplaats van de "knappe persoon".

Nogmaals: Uiterlijk maakt niet uit, het is zelfs geen bonus. Niet eens een bonus

Waarom het geen bonus is: Deze mensen hebben de neiging om looks te gebruiken waardoor het karakter verwaarloosd word. Hun eerste aantrekkingskracht gaat er niet voor zorgen dat ze een vrouw meenemen. Voor een redelijk aantal vrouwen is het zelfs afschrikwekkend als mannen teveel spieren te hebben. Het gehele pad die je moet bewandelen is van belang, vanaf de ontmoeting tot aan de slaapkamer. Bijvoorbeeld: De gespierde gozer neemt de vrouw hand in hand mee (waar ze misschien niet eens op valt maar alleen omdat het "leuk staat" om te laten zien aan de maatschappij). Ineens komt er iemand met de gemiddelde looks die het reuze naar zijn zin heeft. Hij maakt een aantal grappen en de vrouw begint melig te worden. Ze raken aan de praat over de meest stomme onderwerpen en uiteindelijk raakt de gespierde gozer geirriteerd. Hij wordt boos en loopt jaloers weg. De alpha man heeft zijn gevoelens onder controle, vermaakt niet alleen de vrouw maar ook zichzelf, en loopt met haar mee naar huis. Dit is de man die voor haar kinderen kan zorgen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:18:56 #127
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_96742296
PUA? :')
pi_96742829
Noem nou eens bronnen en vergelijkende onderzoeken voor al je procentuele aantallen en beweringen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef firefly3 het volgende:
Waarom het geen bonus is: Deze mensen hebben de neiging om looks te gebruiken waardoor het karakter verwaarloosd word. Hun eerste aantrekkingskracht gaat er niet voor zorgen dat ze een vrouw meenemen. Voor een redelijk aantal vrouwen is het zelfs afschrikwekkend als mannen teveel spieren te hebben. Het gehele pad die je moet bewandelen is van belang, vanaf de ontmoeting tot aan de slaapkamer. Bijvoorbeeld: De gespierde gozer neemt de vrouw hand in hand mee (waar ze misschien niet eens op valt maar alleen omdat het "leuk staat" om te laten zien aan de maatschappij). Ineens komt er iemand met de gemiddelde looks die het reuze naar zijn zin heeft. Hij maakt een aantal grappen en de vrouw begint melig te worden. Ze raken aan de praat over de meest stomme onderwerpen en uiteindelijk raakt de gespierde gozer geirriteerd. Hij wordt boos en loopt jaloers weg. De alpha man heeft zijn gevoelens onder controle, vermaakt niet alleen de vrouw maar ook zichzelf, en loopt met haar mee naar huis. Dit is de man die voor haar kinderen kan zorgen.
Want "gespierde gozers" hebben per definitie geen plezier, karakter en zijn net een stel zeikende wijven. :') We weten inmiddels allemaal dat jij een gemiddelde gozer bent met een geweldig karakter, waar je net zo obsessief mee bezig bent als de door jou stelselmatig afgekeurde goed uitziende mannen met hun uiterlijk bezig zijn. Well done. ^O^
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:37:28 #129
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96742963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Want "gespierde gozers" hebben per definitie geen plezier, karakter en zijn net een stel zeikende wijven. :') We weten inmiddels allemaal dat jij een gemiddelde gozer bent met een geweldig karakter, waar je net zo obsessief mee bezig bent als de door jou stelselmatig afgekeurde goed uitziende mannen met hun uiterlijk bezig zijn. Well done. ^O^
Hahahahaah fantastico!
pi_96743135
De term "PUA, Pick Up Artist" is alsof je een kunstje uitvoerd om een vrouw te versieren. Deze kunstjes kunnen even werken, maar over de lange termijn doorziet ze het. Je doel moet zijn zelf verrijking. Dit is niet alleen aantrekkelijker voor vrouwen, maar ook voor je eigen identiteit.Het gaat er niet om wat je doet, maar wie je bent. Plaatje van Tyler. (versiert duizenden vrouwen met zijn gemiddelde look):

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:44:19 #131
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96743238
Ok, maar zijn die mannen op jou foto dan knappe mannen?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:45:53 #132
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_96743294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef firefly3 het volgende:
De term "PUA, Pick Up Artist" is alsof je een kunstje uitvoerd om een vrouw te versieren. Deze kunstjes kunnen even werken, maar over de lange termijn doorziet ze het. Je doel moet zijn zelf verrijking. Dit is niet alleen aantrekkelijker voor vrouwen, maar ook voor je eigen identiteit.Het gaat er niet om wat je doet, maar wie je bent. Plaatje van Tyler. (versiert duizenden vrouwen met zijn gemiddelde look):

[ afbeelding ]
En dat kan niet als je een lange, knappe, gespierde man bent? Of begrijp ik je nu verkeerd?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:50:40 #133
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96743482
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:45 schreef Sander het volgende:

[..]

En dat kan niet als je een lange, knappe, gespierde man bent? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Bestel er voor mij ook zo 1
pi_96743565
Looks maakt niet uit, niet in positieve of negatieve zin. Om het goed uit te leggen moest het in die context.
pi_96743814
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:45 schreef Sander het volgende:

[..]

Uiterlijk is niet belangrijk, maar als je een lange, knappe, gespierde man bent, lukt het je sowieso al niet. Gebaseerd op die uiterlijke kenmerken... Contradicties. ;(
pi_96743923
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Ik ben erg content met die van mij. :9 :9~
pi_96746745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef Redisformurder het volgende:
Noem nou eens bronnen en vergelijkende onderzoeken voor al je procentuele aantallen en beweringen.

[..]

mooie analyse. hij zegt wel dat het hem niet uitmaakt wat wij van hem vinden maar doet ondertussen wel erg zijn best om ons te overtuigen hoe geweldig hij wel niet is. ook merk ik dat op dit forum mensen zich al ergeren aan hem dus ook betwijfel ik zijn geweldige persoonlijkheid, aangezien hij zo zelfingenomen is als mike the situation.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:27:28 #138
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_96747242
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Uiterlijk is niet belangrijk, maar als je een lange, knappe, gespierde man bent, lukt het je sowieso al niet. Gebaseerd op die uiterlijke kenmerken... Contradicties. ;(
Precies. Ik snap niet helemaal wat het nadeel is van het zijn van een lange, knappe, gespierde man. Zelfs met alles wat firefly3 zegt, heeft die man er alleen maar voordeel mee te behalen. Ik heb de gespierde vent en de gemiddelde vent hier eens uit geknipt:

quote:
Ineens komt er iemand die het reuze naar zijn zin heeft. Hij maakt een aantal grappen en de vrouw begint melig te worden. Ze raken aan de praat over de meest stomme onderwerpen en uiteindelijk raakt [de andere] gozer geirriteerd. Hij wordt boos en loopt jaloers weg. De [ene] man heeft zijn gevoelens onder controle, vermaakt niet alleen de vrouw maar ook zichzelf, en loopt met haar mee naar huis. Dit is de man die voor haar kinderen kan zorgen.
.. en de ene man is ook nog lang, knap en gespierd ook! Dubbel winst!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:28:23 #139
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_96747273
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Ook? Ik heb er geen nodig :')
pi_96782790
Uiterlijk is niet van belang. Wat ik beschreef was dus de "mooie persoon die zijn karakter niet onder controle heeft". Het was maar een voorbeeld van iemand die de looks had maar niet de skills. Nogmaals: De één hoeft maar iets scherper te zijn in zijn karakter, waardoor diegene de ander overtreft.

quote:
"Zelfs met alles wat firefly3 zegt, heeft die man er alleen maar voordeel mee te behalen."
Dit is wat de gemeenschap er van maakt, en de meeste mensen denken. Maar hoe vaak zie je niet dat een knappe vrouw met een gemiddelde man loopt? Even vaak als dat ze met een knappe man loopt. En weet je wat? Het is redelijk vaak voorgekomen dat achteraf blijkt dat die knappe vrouw gewoon de zus was.

0% factor. Kom vaker buiten, dan zie je het :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:26:42 #141
52513 whosvegas
The Trickster
pi_96784914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef firefly3 het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een geklets
_O-
Are you nuts??
pi_96784925
Kotsen in een regenton ipv een emmer werkt vaak erg goed bij de dames.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:30:55 #143
52513 whosvegas
The Trickster
pi_96784931
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:29 schreef Absurditeit het volgende:
Kotsen in een regenton ipv een emmer werkt vaak erg goed bij de dames.
Verklaar je nader :?
Are you nuts??
pi_96784939
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:30 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Verklaar je nader :?
Nouja, vrouwen denken in 1e instantie vaak wat ruimer.
pi_96786507
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:44 schreef firefly3 het volgende:
Maar hoe vaak zie je niet dat een knappe vrouw met een gemiddelde man loopt? Even vaak als dat ze met een knappe man loopt. En weet je wat? Het is redelijk vaak voorgekomen dat achteraf blijkt dat die knappe vrouw gewoon de zus was.
Dat noemen we hier ook wel 'wishful thinking'.
pi_96828716
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Socios het volgende:
Het schijnt dat vrouwen het belangrijk vinden dat er `sex appeal´ aanwezig is. Ik heb een aantal vragen omtrent dit gegeven.

- Hoe kan men het beste op die wens inspringen?
- Wat vinden vrouwen daar zo belangrijk aan en waarom?
- En überhaupt: wat wordt er precies onder `sex appeal´ verstaan?
- Laat weten en merken dat je meer in je mars hebt dan saai rampetampen. Of als dat niet zo is, dat je het heel erg graag wilt leren :-P
- sex-appeal is niet een objectief "je hebt het of je hebt het niet". Ik heb b.v. in dit topic nog niet een gast met sex-appeal gezien (in de foto's) hoewel ik weet dat er vrouwen zijn die daar anders over denken.

Looks is het niet. Veel gasten met "looks" zijn zo arrogant en vinden zichzelf zo geweldig, jakkes. Sporten helpt wel. Niet om de breedste schouders te kweken. Ik ken toevallig een gast die ze heeft (echt wel!) en de vrouwen lopen met een boog om hem heen en schelden hem uit voor patser.
Maar als je gaat sporten dan heb je dat sprankelende van een fitte gast. Wat hoop geeft (voor de vrouw dan) op een viriele gast ... :P

En wat firefly postte... neem actie. Op je bek gaan is niet leuk maar door het vaak te doen word je vanzelf wat relaxeder in je houding en in je woorden. En klamp je niet vast als een drenkeling want krampachtig is niet sexy.
pi_96830234
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, sex-appeal:

:9

Butler

Clooney

Jackman

Depp

Manganiello
  zondag 15 mei 2011 @ 13:17:38 #148
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96834115
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Redisformurder het volgende:
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, sex-appeal:

:9

Butler
[ afbeelding ]

Clooney
[ afbeelding ]

Jackman
[ afbeelding ]

Depp
[ afbeelding ]

Manganiello
[ afbeelding ]
Beetje cliché, dat wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:09:09 #149
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_96836398
Kortom: iets van stoppels.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_96837446
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Beetje cliché, dat wel.
Er is niks mis met sommige zogenoemde clichés. :9 :9~ O+ Vrouwen hoor ik dergelijke mannen amper cliché noemen, slechts lekker en aantrekkelijk. Typisch dat een man met zo'n reactie op de proppen komt, dat wel. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')