abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98199626
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:40 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Die van 22 vallen nog in mijn interessegebied, en ik betrap ze er continu op
Ik ken meisjes van 40 hoor. Leeftijd zegt wel iets maar niet alles.

En jij klinkt alsof je op de verkeerde plek zoekt. Er zijn zat sterke vrouwen, ook onder de 24 jaar.
pi_98199765
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:29 schreef Topgozer1 het volgende:
Ik ben geen eikel. Maar het is verleidelijk om er een te worden als je vaststelt hoe achterlijk de meeste (niet alle) U24 vrouwen zijn. Achterlijk is eigenlijk niet het woord. Eerder zwak, hulpeloos en met een gebrek aan zelfrespect. Vragend om gebruikt te worden omdat ze dat blijkbaar lekker vinden.
Vragen om gebruikt te worden kan anders ook best lekker zijn. :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:53:27 #203
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98199934
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:49 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Vragen om gebruikt te worden kan anders ook best lekker zijn. :P
Sterke vrouwen eisen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_98199972
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:53 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Sterke vrouwen eisen.
Dat is minder lekker.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:55:01 #205
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98200002
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Dat is minder lekker.
Vind ik niet.
pi_98200058
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:55 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Vind ik niet.
Aan jou vraag ik het ook niet. :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:56:34 #207
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98200065
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:56 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Aan jou vraag ik het ook niet. :P
Doe maar zo.
pi_98200144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:56 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Doe maar zo.
Okee. ^O^
pi_98206147
ik moet echt gaan liegen over mijn leeftijd. 18 jaar is voor veel vrouwen veel te jong en wordt toch 20/21 geschat.
pi_98483154
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:10 schreef Chiwakka het volgende:

[..]

Je lijkt onzeker. Alles wat wijst op onzekerheid heb ik vet gedrukt.
Nee hoor, ik luister alleen naar mensen die er verstand van hebben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98485643
Het lukt me nu om de knapste vrouw in een overvolle café/club te vinden, meteen op haar af te gaan, en haar binnen 5 seconden mij aantrekkelijk te laten vinden :o

Ik kwam uit een standpunt van:

- overvloed
- zekerheid
- een sterke intentie
- zonder aarzeling

Geen stomme dansjes om haar heen dansen om indruk te wekken, maar er recht op af grrrrrr. Het enige wat ik nog kan zeggen over haar is, mmmm :D Het belangrijkste is blijven benaderen, elke keer dat je uitgaat. Het aller belangrijkste is:

- Wees van binnen een super blij en vrolijk persoon, dat straal je automatisch uit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98486921
Iets wat je in je achterhoofd moet houden:

Je hebt "value givers" en "value takers" op de wereld. Value givers hebben geen acceptatie nodig van vrouwen. Ze zoeken ook niet naar een reactie van de vrouw, voordat ze actie ondernemen. Een value taker maakt een nieuwe gedaante voor zichzelf om een vrouw te benaderen, waardoor hij fouten maakt omdat hij zichzelf niet is. Hierdoor komt de ware gedaante naar boven, waardoor de vrouw meteen aantrekkingskracht verliest voor de man.

Voorbeelden van value takers tegenover value givers:

- Wil je wat drinken? -> (niet vragen)
- Ik heb een mooie auto. -> Mijn auto moet je niet zien (speelse manier) of overdreven wat grappig is: Tha batmobile / jeep / arrenslee)
- Waarom bel je me niet?-> (niet vragen)
- Mag ik op de foto met jou? -> KOM!
- Heb je een vriendje? -> (nooit vragen)
- Mag ik jouw telefoonnummer? -> Geef me je nummer / Typ hier je nummer!
- Hoe heet je, hoe oud ben je? ->(ligt eraan op welke toonhoogte je dit vraagt)
- Zullen we gaan dansen? -> (neem haar meteen met je mee)
- Wat vind je van....? -> (waarom is haar mening zo belangrijk als je haar net kent? (veelvoorkomend fout).
pi_98487580
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:10 schreef Agentperry het volgende:
ik moet echt gaan liegen over mijn leeftijd. 18 jaar is voor veel vrouwen veel te jong en wordt toch 20/21 geschat.
Dat komt omdat je flinched als ze die vraag aan je stelt. De leeftijdsvraag is vaak een bitchtest. Maar als je geheel "in state" bent stelt ze deze vraag niet eens en kan je haar al zoenen voordat je elkaars naam weet. Ze beoordeelt je heus niet of je 18 of 21 bent.
pi_98507437
flinched? nee niet echt, ik zeg altijd gewoon "ik ben 18". heb altijd het idee dat ze er van schrikken omdat ze een ander beeld van me hebben, ik ben bovengemiddeld lang en breed en kleed me voor mijn leeftijd vrij volwassen. dus daarom word ik vaak ouder geschat. het zal ook best dat als een chick je echt digt dat het niet uitmaakt. maar ik denk er ook niet zoveel over na als jij :P wat voor vragen je wel en niet moet stellen let ik niet op, ik ga gewoon een praatje maken en als dat haar niet aan staat jammer dan.
pi_98508703
Jij bent wel heel erg bezig met hoe je overkomt, hoe je de beste indruk maakt en wat de meest efficiënte versiertechnieken zijn. Heb je niet wat beters te doen, firefly3?
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:08:30 #216
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_98510065
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Socios het volgende:
Het schijnt dat vrouwen het belangrijk vinden dat er `sex appeal´ aanwezig is. Ik heb een aantal vragen omtrent dit gegeven.

- Hoe kan men het beste op die wens inspringen?
- Wat vinden vrouwen daar zo belangrijk aan en waarom?
- En überhaupt: wat wordt er precies onder `sex appeal´ verstaan?
Dat je dit soort vragen hier stelt houdt al in dat jij het niet hebt in elk geval :+
maar ik zal het verlossende antwoord geven:

Vrouwen willen geen watje maar een echte man met een eigen mening. Een beetje mysterieus met een normaal tot goed verzorgd lichaam.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je er maar verzorgt uit ziet. Je uiterlijk mag natuurlijk niet datgene zijn wat mensen afstoot, dat is een heel ander verhaal. Je uiterlijk is maximaal een kleine tool om de aandacht te krijgen.

Laat ik het over mezelf hebben. Ik zie er uit als een gemiddeld persoon, en tóch heb ik het voor elkaar gekregen om de knapste vrouwen te scoren en vinden knappe vrouwen mij aantrekkelijker dan mijn concurrenten met betere looks. Niet alleen op seksueel gebied, maar ook als boyfriend material.

Talloze keren heb ik gasten met good looks zien falen wanneer ze een knappe vrouw benaderen. Laatst nog werd er zo'n gast gebruikt als normale vriend, waarbij ze al haar verhalen kwijt kwam. Die gast zag er uit als een bekende filmster. Eenmaal buiten had ik haar binnen 2 minuten en nam ik het roer over. Hij zei nog tegen me "pas je goed op haar?". Het bleek dat hij nog geprobeerd had haar te zoenen haha.

Verder heb ik een verleden met een celebrity dat een menigte van mannen kon kiezen. En dan heb ik het echt over gasten die vele malen knapper zijn dan mij die voor haar in de rij stonden. Maar ze wilde mij. Ze was niet geinteresseerd in hoe ik eruit zag, ze was zelfs onzeker over haarzelf terwijl ze aan de top stond van aantrekkelijke vrouwen. Ik behandelde haar als mijn gelijkwaardige.

Binnenkort zal ik je een berichtje sturen van wat dvd's. Het zet echt een wereld voor je open. Deze gasten zijn mijn inspiratie en scoren 30 telefoon nummers op 1 avond en zijn nog vele niveau's boven mij.
Dikgedrukte is een keywoord. Onzekere mannen beschouwen vrouwen vaak als 'meer' dan zichzelf en dat is voor veel vrouwen echt een afknapper.

[ Bericht 50% gewijzigd door Metro2005 op 22-06-2011 16:25:14 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_98524684
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Agentperry het volgende:
flinched? nee niet echt, ik zeg altijd gewoon "ik ben 18". heb altijd het idee dat ze er van schrikken omdat ze een ander beeld van me hebben, ik ben bovengemiddeld lang en breed en kleed me voor mijn leeftijd vrij volwassen. dus daarom word ik vaak ouder geschat. het zal ook best dat als een chick je echt digt dat het niet uitmaakt. maar ik denk er ook niet zoveel over na als jij :P wat voor vragen je wel en niet moet stellen let ik niet op, ik ga gewoon een praatje maken en als dat haar niet aan staat jammer dan.
Hoe vaker je het doet hoe gewoner het wordt. Het is wel handig om bijv. van de "interview" vragen af te komen, ze zijn saai en leveren niets op voor beide partijen. Misschien doe je dat al onbewust. Het beste is om helemaal niet na te denken, 100% jezelf bent, en toch de juiste dingen zegt omdat je zo bent. Als ze de dingen niet leuk vind die je zegt, heeft ze inderdaad pech gehad, maar vaak zit er de verkeerde subcommunicatie achter.

Zij vinden, wat jij vind. Als je van binnen denkt dat ze van je leeftijd gaat schrikken, omdat 10 anderen dat ook gedaan hebben, gaat het bij de volgende vrouw ook gebeuren. Als je voor jezelf 100% weet dat het geen bal uit maakt, schrikt ze niet. De enkeling die er dan nog zeurt, is misschien 1 op de 200.
pi_98525082
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:34 schreef Redisformurder het volgende:
Jij bent wel heel erg bezig met hoe je overkomt, hoe je de beste indruk maakt en wat de meest efficiënte versiertechnieken zijn. Heb je niet wat beters te doen, firefly3?
Je hebt het niet echt begrepen volgens mij. Ik ben niet bezig hoe ik "indruk" moet maken, hoe ik overkom of wat de efficiëntste versier techniek is. Het zijn juist de dingen die je niet moet doen.

FOUT:
- Indruk proberen te maken
- De manier waarop je overkomt

Het gaat niet om het doen, maar om het zijn. Dan maak je vanzelf een goede indruk, en kom je goed over. Het kost dan geen enkele moeite. Het grootste gevaar dat het misgaat bij vrouwen versieren is jezelf.

Het leukste is zelfs om met de minst efficiëntste versier techniek alsnog een vrouw te kunnen versieren. Bijv als iemand de opdracht krijgt om een vrouw te versieren terwijl hij een dier na doet of een dom dansje doet voor haar neus.
pi_98535856
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt het niet echt begrepen volgens mij. Ik ben niet bezig hoe ik "indruk" moet maken, hoe ik overkom of wat de efficiëntste versier techniek is. Het zijn juist de dingen die je niet moet doen.
Ik begrijp het allemaal prima, maar het geneuzel over indruk maken oftewel het 'zijn' vind ik niet reuze aantrekkelijk. Mijn eierstokken rammelen niet hoor.

Een gek dansje doen voor iemands neus is de manier waarop jij kiest je te profileren. De manier waarop jij wil over komen of 'zijn'. Je bent wel bezig met hoe je overkomt, je kiest misschien voor een ietwat 'andere' aanpak of benadering. Maar ermee bezig ben je zeker.
pi_98537305
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Ik begrijp het allemaal prima, maar het geneuzel over indruk maken oftewel het 'zijn' vind ik niet reuze aantrekkelijk. Mijn eierstokken rammelen niet hoor.

Een gek dansje doen voor iemands neus is de manier waarop jij kiest je te profileren. De manier waarop jij wil over komen of 'zijn'. Je bent wel bezig met hoe je overkomt, je kiest misschien voor een ietwat 'andere' aanpak of benadering. Maar ermee bezig ben je zeker.
"Indruk maken" en "het zijn" kan je niet met elkaar koppelen. Het is het tegenovergestelde van elkaar.

"Indruk maken" = de buitenwereld proberen te overtuigen met wat je hebt.
"zijn" = niet kunnen schelen wat de buitenwereld van je denkt en niet proberen te overtuigen.

Over dat dansje:
Totaal niet. Je denkt waarschijnlijk dat diegene tijdens dat gekke dansje indruk moet wekken door er een versier move ervan te gaan maken. Dat is de verkeerde gedachtegang waardoor je de kern nog niet begrijpt.

Het belangrijkste doel van deze "gekke spelletje" is voor iemand om zichzelf te vermaken. Dat diegene het voor een vrouw gaat doen, maakt het alleen maar grappiger. Positieve reacties van vrouwen is een logisch gevolg, maar de hoofddoel is nog steeds jezelf vermaken op een avondje stappen. Het tweede wat diegene leerd, is dat diegene zich verder loskoppelt van de grenzen van de maatschappij, en uiteindelijk veel vrijer is tijdens het stappen en daardoor zelfs meer plezier kan beleven.

Hoe meer iemand zich vermaakt, hoe meer aantrekkingskracht diegene heeft. En daar kunnen jouw eierstokjes niet tegenop ;)
pi_98537602
Als het puur en alleen om het plezier maken gaat, kan diegene die dansjes toch ook in zijn huiskamer doen? Waarom moet dat perse voor een groep vrouwen? Je maakt mij niet wijs dat hij dat alléén voor zijn eigen plezier doet.

Dan ken jij mijn eierstokken nog niet. :P

Overigens: het jezelf vermaken sta ik helemaal achter hoor. Mensen die plezier hebben met zichzelf en niet wanhopig zoeken naar iemand anders om hun leven compleet te maken, zijn gewoon een stuk interessanter. Máár: zie eerste alinea. Gek doen voor een groep vrouwen doe je niet puur en alleen voor jezelf. Dat gaat er bij mij niet in.
pi_98538386
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:49 schreef Redisformurder het volgende:
Als het puur en alleen om het plezier maken gaat, kan diegene die dansjes toch ook in zijn huiskamer doen? Waarom moet dat perse voor een groep vrouwen? Je maakt mij niet wijs dat hij dat alléén voor zijn eigen plezier doet.

Dan ken jij mijn eierstokken nog niet. :P

Overigens: het jezelf vermaken sta ik helemaal achter hoor. Mensen die plezier hebben met zichzelf en niet wanhopig zoeken naar iemand anders om hun leven compleet te maken, zijn gewoon een stuk interessanter. Máár: zie eerste alinea. Gek doen voor een groep vrouwen doe je niet puur en alleen voor jezelf. Dat gaat er bij mij niet in.
Het moet voor een groep vrouwen om de gedachte "het maakt uit wat een ander van me denkt" eruit te gooien. Deze gedachte zit ingebakken in de maatschappij. Verder is het humor voor iedereen, vooral voor diegene die de opdracht heeft verzonnen haha! En inderdaad, pas als diegene het echt puur voor zichzelf doet, krijgt diegene juist de aandacht. Als het maar 1% lijkt alsof diegene indruk probeerd te wekken, dan is het bye bye!
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:07:33 #223
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_98555543
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef Jurgen1990 het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon een dure wagen kopen, daar vallen ook veel vrouwen op :P
:')!

Als jij in de bar of discotheek staat zien vrouwen niet echt in welke auto je rijdt is het wel?
En als je IN je auto rijdt kunnen vrouwen je niet aanspreken (behalve in de file :+ )

Dus bullshit. Sowieso omdat ik nog nooit dure wagens heb gehad en toch nooit een probleem heb gehad met vrouwen aan de haak slaan :P En dan nog: als vrouwen vallen op zoiets doms als een auto dan hoef ik ze al niet eens meer (golddiggers :r )

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef firefly3 het volgende:

- Wees van binnen een super blij en vrolijk persoon, dat straal je automatisch uit.
Bij mij werkt een beetje mysterieus zijn altijd juist erg goed :) Super blij en vrolijk ben ik nou eenmaal niet van karakter dus dat ga ik ook niet faken. Jezelf zijn is het belangrijkst. Of je nou aparte hobby's hebt oid maakt voor de gemiddelde vrouw niet echt uit en kan je interessanter maken als je er enthousiast over kan vertellen en als de vrouw in kwestie er ook een beetje in geinteresseerd is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Metro2005 op 23-06-2011 16:48:12 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_98567167
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Bij mij werkt een beetje mysterieus zijn altijd juist erg goed :) Super blij en vrolijk ben ik nou eenmaal niet van karakter dus dat ga ik ook niet faken. Jezelf zijn is het belangrijkst. Of je nou aparte hobby's hebt oid maakt voor de gemiddelde vrouw niet echt uit en kan je interessanter maken als je er enthousiast over kan vertellen en als de vrouw in kwestie er ook een beetje in geinteresseerd is.

Je straalt alsnog uit dat je een gelukkig persoon bent van binnen. De droevige mysterieuze versie zou minder succes hebben :D Je hoeft het inderdaad niet aan de buitenwereld te laten zien, het ligt eraan waar je blij van wordt. Sommige mensen vinden het leuk om te dansen, sommige mensen weer niet etc.

Hoe enthousiaster je bent, hoe enthousiaster de vrouw is. Hoe meliger je bent, hoe meliger de vrouw is. Mensen nemen onbewust elkaars (emotionele) staat aan. Het is zelfs zo dat mensen vaak tegelijk gapen en tegelijk hoesten.
pi_98634767
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:48 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Je moet een " I don't give a fuck " attitude hebben.
Je mag haar nooit de indruk geven dat je alles voor haar zou doen.
Vrouwen willen zich speciaal voelen en doen er alles voor om mannen zo ver te krijgen.
Maar als ze 1 keer weten dat je totaal verliefd bent, dan hebben ze hun doel bereikt en ben je niet meer interessant. Vrouwen klagen altijd maar over die ene lul die het nooit goed vindt, die haar te weinig aandacht geeft en die andere vrouwen interessanter vindt.
Je moet geen totale eikel worden, maar wees heel voorzichtig met de aandacht die je geeft.

Verder willen vrouwen een man die goed in de markt ligt. Zorg ervoor dat je veel contacten hebt met andere vrouwen. Dat maakt je voor haar een pak aantrekkelijker.
Wat je draagt is niet belangrijk, als het maar verzorgd is en een blijk geeft van zelfzekerheid.
Je hebt van die mensen met saaie meeloperskleren en je hebt kerels die stoere kleren met een duidelijke boodschap dragen. Kleren die een indruk maken.

Remember " I don't give a fuck "
Ik zeg dat elke dag 20 keer tegen mezelf
ik herken mijzelf als vrouw (en als hetero ;) ) hier helemaal niet in haha mbt hoe ik tegenover mannen sta.
pi_98635780
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Dit is jouw gezond verstand dat spreekt. Aantrekkingskracht is geen logische keuze.
Ik heb het ook al meegemaakt dat ik op iemand viel die ik logischerwijze een slet vond. Omdat ze vreemd ging aan de lopende band. Toch viel ik op haar. Misschien heb ik ook te weinig zelfrespect.

Ik ken iemand die zich heeft laten ontmaagden door zo'n lul. Wetend dat hij een eikel is. Ergens op een bankje in het park. Hij heeft nooit meer terug gebeld.
En om wie word er 's nachts gehuild? Wie word daarna steeds gesms't met "waarom hoor ik je niet meer? Hoe gaat het met je " en wie zit er 24 op 24 in haar hoofd? Jawel, die eikel. En veel vrouwen zijn zo. Uithuilen bij de lieve vriend maar de eikel gets the pussy

Veel vrouwen kunnen die lijn niet trekken van tot hier en niet verder. Ik neem afstand van praten met vrouwen. Ben het kotsbeu om als schoudersteuntje gebruikt te worden.
Liever een rotzak dan een romanticus zonder succes
Nja, ik weet niet met wat voor soort vrouwen jij omgaat of dat ik gewoon afwijkend ben. Maar ik hou helemaal niet van eikelig gedrag.

Recent heb ik een tijdje gescharreld met een gast op wie ik langzamerhand een beetje verliefd begon te worden. Maar die begon zich precies te gedragen zoals jij beschrijft en ik me inderdaad 's nachts maar kut voelen en uithuilen bij mn vriendinnen

Ik werd dat op een gegeven moment zo kotsbeu dat ik van de 1 op de andere dag tegen m heb gezegd dat ik m niet meer hoefde te zien en daarna nooit meer wat van me laten horen. En dat terwijl ik m leuk vond haha. Maar ik kon dat respectloze gedrag niet meer verdragen, juist OMDAT ik m leuk vond.

Daarvoor zei hij regelmatig: je bent leuk en lief maar mijn contact met jou is voor mij alleen maar een beetje lol hebben. En toen ik de deur van onze vriendschap had dichtgesmeten zei hij opeens: waarom heb je dit gedaan? En of ik m alsjeblieft wilde bellen.

Wat ik vervolgens niet heb gedaan. Ik had zoiets van: TE LAAT vriend, ik kom er niet op terug.
Het is ook een stukje zelfbescherming. Ik wil niet dat iemand me steeds pijn doet

[ Bericht 10% gewijzigd door _Lily_ op 25-06-2011 01:48:18 ]
pi_98644180
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 01:41 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Nja, ik weet niet met wat voor soort vrouwen jij omgaat of dat ik gewoon afwijkend ben. Maar ik hou helemaal niet van eikelig gedrag.

Recent heb ik een tijdje gescharreld met een gast op wie ik langzamerhand een beetje verliefd begon te worden. Maar die begon zich precies te gedragen zoals jij beschrijft en ik me inderdaad 's nachts maar kut voelen en uithuilen bij mn vriendinnen

Ik werd dat op een gegeven moment zo kotsbeu dat ik van de 1 op de andere dag tegen m heb gezegd dat ik m niet meer hoefde te zien en daarna nooit meer wat van me laten horen. En dat terwijl ik m leuk vond haha. Maar ik kon dat respectloze gedrag niet meer verdragen, juist OMDAT ik m leuk vond.

Daarvoor zei hij regelmatig: je bent leuk en lief maar mijn contact met jou is voor mij alleen maar een beetje lol hebben. En toen ik de deur van onze vriendschap had dichtgesmeten zei hij opeens: waarom heb je dit gedaan? En of ik m alsjeblieft wilde bellen.

Wat ik vervolgens niet heb gedaan. Ik had zoiets van: TE LAAT vriend, ik kom er niet op terug.
Het is ook een stukje zelfbescherming. Ik wil niet dat iemand me steeds pijn doet
Het is goed dat je erover begint, er zijn een hoop onduidelijkheden hierover.

De reden dat er redelijk wat vrouwen zijn die op het eerste gezicht op eikels vallen, is omdat ze vaak deze eigenschappen bevatten:

- Ze zijn zeker van hunzelf.
- Het maakt niet uit wat de buitenwereld van hun denkt.

In eerste instantie kan het zijn dat de vrouw de slechte eigenschappen nog niet ziet, en een hoop mensen hopen dat hun partner veranderd. Het is niet zo dat je op hem viel omdat hij een eikel is inderdaad. Als iemand een rotzak is, zal het uiteindelijk duidelijk zijn dat het niet meer verder kan, en dat je gewoon simpelweg niet met die persoon kunt leven. Er is natuurlijk een uitzondering, een heel klein groepje vrouwen dat wel valt op eikels en verslaaft is aan de depressies die daaruit voortvloeien.

Aantrekkelijkheid schep je niet door te lief te zijn (iemand boven je plaatsen), of een rotzak te zijn (iemand beneden je te plaatsen). Behandel diegene die je wilt hebben als evenwaardig. Maar dan vraag je je natuurlijk af: Hoe kan ik dan dominant zijn als manzijnde??? Dominant als manszijnde betekend niet dat je je partner afkraakt of stuurd, maar begeleidt. Als ze iets doet wat niet kan in jouw ogen, zeg je dat direct tegen haar, maar je wordt er niet boos over. Je blijft kalm, zeg duidelijk dat het niet mag, en hecht niet teveel waarde aan de situatie, maar je laat haar niet over je heen lopen. Ze zal het leuk vinden om een keer voor je te koken of schoon te maken. Dit doet ze alleen als je haar als gelijkwaardige behandelt, en haar bedankt hiervoor. Ze wilt zich vrouwelijk voelen bij jou. Je bedankt haar niet omdat "het moet", maar omdat je haar van binnen daadwerkelijk een schatje vind. En hier komen we bij het punt wat aantrekkelijkheid daadwerkelijk is: Durven om je persoonlijkheid te uiten.
pi_98650394
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

.

Aantrekkelijkheid schep je niet door te lief te zijn (iemand boven je plaatsen), of een rotzak te zijn (iemand beneden je te plaatsen). Behandel diegene die je wilt hebben als evenwaardig. Maar dan vraag je je natuurlijk af: Hoe kan ik dan dominant zijn als manzijnde??? Dominant als manszijnde betekend niet dat je je partner afkraakt of stuurd, maar begeleidt. Als ze iets doet wat niet kan in jouw ogen, zeg je dat direct tegen haar, maar je wordt er niet boos over. Je blijft kalm, zeg duidelijk dat het niet mag, en hecht niet teveel waarde aan de situatie, maar je laat haar niet over je heen lopen. Ze zal het leuk vinden om een keer voor je te koken of schoon te maken. Dit doet ze alleen als je haar als gelijkwaardige behandelt, en haar bedankt hiervoor. Ze wilt zich vrouwelijk voelen bij jou. Je bedankt haar niet omdat "het moet", maar omdat je haar van binnen daadwerkelijk een schatje vind. En hier komen we bij het punt wat aantrekkelijkheid daadwerkelijk is: Durven om je persoonlijkheid te uiten.
Helemaal mee eens! En zo deed hij ook met mij, echt precies dit. Daarom begon ik m ook echt leuk te vinden. Maar toen sloop er steeds meer horkerig gedrag in tot ik er klaar mee was (en dat was al vrij snel haha, ik blijf niet lang doormodderen met een eikel ookal is de seks goed)
  zondag 26 juni 2011 @ 14:08:13 #229
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_98676914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Socios het volgende:
Het schijnt dat vrouwen het belangrijk vinden dat er `sex appeal´ aanwezig is. Ik heb een aantal vragen omtrent dit gegeven.

- Hoe kan men het beste op die wens inspringen?
- Wat vinden vrouwen daar zo belangrijk aan en waarom?
- En überhaupt: wat wordt er precies onder `sex appeal´ verstaan?
Sex appeal heb je,dat kun je niet iemand aanleren.
pi_98702617
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef galtfactory het volgende:

[..]

Sex appeal heb je,dat kun je niet iemand aanleren.
Ik haat het om cijfers te geven, maar een half jaar geleden trok ik meestal zessen,zevens en achten aan, maar de laatste tijd vooral negens en tienen.

Het is dus wel aan te leren. Ivm uiterlijk ben ik veranderd in een half jaar tijd dankzij mijn versterkte uitstraling. Als je foto's vergelijkt van mij van toen en nu (half jaar geleden), zie je een gigantisch verschil. Op de foto zie je nu direct mijn persoonlijkheid en een hoger value dan toen.
pi_98703501
zou je die hier ook willen posten?
en hoe heb je dat gedaan btw?
pi_98705221
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:38 schreef Agentperry het volgende:
zou je die hier ook willen posten?
en hoe heb je dat gedaan btw?
Liever blijf ik hier anoniem, maar ik kan wel een voorbeeld geven van iemand die een gehele transformatie is ondergaan. De tekst boven foto 1 zegt het eigenlijk al: De normen en waarden die je voor jezelf hebt opgesteld zijn zeer belangrijk, en je moet je er strikt aan houden:

[ Bericht 7% gewijzigd door firefly3 op 27-06-2011 01:37:59 ]
pi_98707957
GOEDEMIORGUHHUHUHNNNN HIHIHIHIHIH

NU ZIJN JULLIE ALLEMAAL WAKKER!

GR GR
pi_98707976
quote:
4s.gif Op maandag 27 juni 2011 07:44 schreef gogosweden het volgende:
GOEDEMIORGUHHUHUHNNNN HIHIHIHIHIH

NU ZIJN JULLIE ALLEMAAL WAKKER!

GR GR
kut verkeerde topic :') dacht toch echt dat ik op nachtbagger klikte
pi_98751442
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:47 schreef Sander het volgende:

[..]

En wat heb je daar precies aan? Of loop je met je lul uit je broek? Want dat levert in elk geval bijster weinig sex-appeal op :')
heb ik een keer gedaan, werkte niet bij het meisje dat voor me in de rij stond :(
pi_98761989
Waar is TS de laatste 4 pagina's? :+
pi_98762643
je bent niet gemist
pi_98762706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:11 schreef Agentperry het volgende:
je bent niet gemist
Nog steeds geen seks anders.
pi_98762871
je gaat achter je pctje ook echt geen sma's hosselen. je moet du club in.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:00:09 #240
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99126048
Sex appeal is toch ongeveer hetzelfde als liefde op het eerste gezicht . Dat je iemand tegenkomt/ziet en denkt die zou ik wel in mijn bed willen vinden :9 .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zondag 10 juli 2011 @ 04:06:32 #241
108913 Godshand
guide4you
pi_99267664
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:00 schreef tuintegel het volgende:
Sex appeal is toch ongeveer hetzelfde als liefde op het eerste gezicht . Dat je iemand tegenkomt/ziet en denkt die zou ik wel in mijn bed willen vinden :9 .
Dat is geilheid op het eerste gezicht.

Je bent zeker net 16? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 10 juli 2011 @ 11:19:42 #242
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99270532
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2011 04:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is geilheid op het eerste gezicht.

Je bent zeker net 16? :')
Nee ik vroeg het me gewoon af is dat zo vreemd? misschien omschrijf ik het wat rot , maar om zo belachelijk te reageren doet me vermoeden dat je moeder een persoongebonden budget voor je ontvangt :) .

Ik bedoel meer dat je sex appeal niet kunt vergaren , maar dat je het hebt of je hebt het niet .
  zondag 10 juli 2011 @ 12:56:57 #243
108913 Godshand
guide4you
pi_99273184
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:19 schreef tuintegel het volgende:
Ik bedoel meer dat je sex appeal niet kunt vergaren , maar dat je het hebt of je hebt het niet .
Dit klopt als een bus.

Ik vergeet die opmerkingen over pgb maar...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 10 juli 2011 @ 13:03:08 #244
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_99273358
quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2011 12:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit klopt als een bus.

Ik vergeet die opmerkingen over pgb maar...
Het was ook niet zozeer persoonlijk bedoeld , ik had een kattige bui :*

Als je nu 18 had geschreven , was ik je eeuwig dankbaar O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')