Ik ken meisjes van 40 hoor. Leeftijd zegt wel iets maar niet alles.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:40 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Die van 22 vallen nog in mijn interessegebied, en ik betrap ze er continu op
Vragen om gebruikt te worden kan anders ook best lekker zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:29 schreef Topgozer1 het volgende:
Ik ben geen eikel. Maar het is verleidelijk om er een te worden als je vaststelt hoe achterlijk de meeste (niet alle) U24 vrouwen zijn. Achterlijk is eigenlijk niet het woord. Eerder zwak, hulpeloos en met een gebrek aan zelfrespect. Vragend om gebruikt te worden omdat ze dat blijkbaar lekker vinden.
Sterke vrouwen eisen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:49 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Vragen om gebruikt te worden kan anders ook best lekker zijn.
Doe maar zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:56 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Aan jou vraag ik het ook niet.
Nee hoor, ik luister alleen naar mensen die er verstand van hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:10 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Je lijkt onzeker. Alles wat wijst op onzekerheid heb ik vet gedrukt.
Dat komt omdat je flinched als ze die vraag aan je stelt. De leeftijdsvraag is vaak een bitchtest. Maar als je geheel "in state" bent stelt ze deze vraag niet eens en kan je haar al zoenen voordat je elkaars naam weet. Ze beoordeelt je heus niet of je 18 of 21 bent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:10 schreef Agentperry het volgende:
ik moet echt gaan liegen over mijn leeftijd. 18 jaar is voor veel vrouwen veel te jong en wordt toch 20/21 geschat.
Dat je dit soort vragen hier stelt houdt al in dat jij het niet hebt in elk gevalquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Socios het volgende:
Het schijnt dat vrouwen het belangrijk vinden dat er `sex appeal´ aanwezig is. Ik heb een aantal vragen omtrent dit gegeven.
- Hoe kan men het beste op die wens inspringen?
- Wat vinden vrouwen daar zo belangrijk aan en waarom?
- En überhaupt: wat wordt er precies onder `sex appeal´ verstaan?
Dikgedrukte is een keywoord. Onzekere mannen beschouwen vrouwen vaak als 'meer' dan zichzelf en dat is voor veel vrouwen echt een afknapper.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je er maar verzorgt uit ziet. Je uiterlijk mag natuurlijk niet datgene zijn wat mensen afstoot, dat is een heel ander verhaal. Je uiterlijk is maximaal een kleine tool om de aandacht te krijgen.
Laat ik het over mezelf hebben. Ik zie er uit als een gemiddeld persoon, en tóch heb ik het voor elkaar gekregen om de knapste vrouwen te scoren en vinden knappe vrouwen mij aantrekkelijker dan mijn concurrenten met betere looks. Niet alleen op seksueel gebied, maar ook als boyfriend material.
Talloze keren heb ik gasten met good looks zien falen wanneer ze een knappe vrouw benaderen. Laatst nog werd er zo'n gast gebruikt als normale vriend, waarbij ze al haar verhalen kwijt kwam. Die gast zag er uit als een bekende filmster. Eenmaal buiten had ik haar binnen 2 minuten en nam ik het roer over. Hij zei nog tegen me "pas je goed op haar?". Het bleek dat hij nog geprobeerd had haar te zoenen haha.
Verder heb ik een verleden met een celebrity dat een menigte van mannen kon kiezen. En dan heb ik het echt over gasten die vele malen knapper zijn dan mij die voor haar in de rij stonden. Maar ze wilde mij. Ze was niet geinteresseerd in hoe ik eruit zag, ze was zelfs onzeker over haarzelf terwijl ze aan de top stond van aantrekkelijke vrouwen. Ik behandelde haar als mijn gelijkwaardige.
Binnenkort zal ik je een berichtje sturen van wat dvd's. Het zet echt een wereld voor je open. Deze gasten zijn mijn inspiratie en scoren 30 telefoon nummers op 1 avond en zijn nog vele niveau's boven mij.
Hoe vaker je het doet hoe gewoner het wordt. Het is wel handig om bijv. van de "interview" vragen af te komen, ze zijn saai en leveren niets op voor beide partijen. Misschien doe je dat al onbewust. Het beste is om helemaal niet na te denken, 100% jezelf bent, en toch de juiste dingen zegt omdat je zo bent. Als ze de dingen niet leuk vind die je zegt, heeft ze inderdaad pech gehad, maar vaak zit er de verkeerde subcommunicatie achter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Agentperry het volgende:
flinched? nee niet echt, ik zeg altijd gewoon "ik ben 18". heb altijd het idee dat ze er van schrikken omdat ze een ander beeld van me hebben, ik ben bovengemiddeld lang en breed en kleed me voor mijn leeftijd vrij volwassen. dus daarom word ik vaak ouder geschat. het zal ook best dat als een chick je echt digt dat het niet uitmaakt. maar ik denk er ook niet zoveel over na als jijwat voor vragen je wel en niet moet stellen let ik niet op, ik ga gewoon een praatje maken en als dat haar niet aan staat jammer dan.
Je hebt het niet echt begrepen volgens mij. Ik ben niet bezig hoe ik "indruk" moet maken, hoe ik overkom of wat de efficiëntste versier techniek is. Het zijn juist de dingen die je niet moet doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:34 schreef Redisformurder het volgende:
Jij bent wel heel erg bezig met hoe je overkomt, hoe je de beste indruk maakt en wat de meest efficiënte versiertechnieken zijn. Heb je niet wat beters te doen, firefly3?
Ik begrijp het allemaal prima, maar het geneuzel over indruk maken oftewel het 'zijn' vind ik niet reuze aantrekkelijk. Mijn eierstokken rammelen niet hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt het niet echt begrepen volgens mij. Ik ben niet bezig hoe ik "indruk" moet maken, hoe ik overkom of wat de efficiëntste versier techniek is. Het zijn juist de dingen die je niet moet doen.
"Indruk maken" en "het zijn" kan je niet met elkaar koppelen. Het is het tegenovergestelde van elkaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Ik begrijp het allemaal prima, maar het geneuzel over indruk maken oftewel het 'zijn' vind ik niet reuze aantrekkelijk. Mijn eierstokken rammelen niet hoor.
Een gek dansje doen voor iemands neus is de manier waarop jij kiest je te profileren. De manier waarop jij wil over komen of 'zijn'. Je bent wel bezig met hoe je overkomt, je kiest misschien voor een ietwat 'andere' aanpak of benadering. Maar ermee bezig ben je zeker.
Het moet voor een groep vrouwen om de gedachte "het maakt uit wat een ander van me denkt" eruit te gooien. Deze gedachte zit ingebakken in de maatschappij. Verder is het humor voor iedereen, vooral voor diegene die de opdracht heeft verzonnen haha! En inderdaad, pas als diegene het echt puur voor zichzelf doet, krijgt diegene juist de aandacht. Als het maar 1% lijkt alsof diegene indruk probeerd te wekken, dan is het bye bye!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:49 schreef Redisformurder het volgende:
Als het puur en alleen om het plezier maken gaat, kan diegene die dansjes toch ook in zijn huiskamer doen? Waarom moet dat perse voor een groep vrouwen? Je maakt mij niet wijs dat hij dat alléén voor zijn eigen plezier doet.
Dan ken jij mijn eierstokken nog niet.![]()
Overigens: het jezelf vermaken sta ik helemaal achter hoor. Mensen die plezier hebben met zichzelf en niet wanhopig zoeken naar iemand anders om hun leven compleet te maken, zijn gewoon een stuk interessanter. Máár: zie eerste alinea. Gek doen voor een groep vrouwen doe je niet puur en alleen voor jezelf. Dat gaat er bij mij niet in.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een dure wagen kopen, daar vallen ook veel vrouwen op
Bij mij werkt een beetje mysterieus zijn altijd juist erg goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef firefly3 het volgende:
- Wees van binnen een super blij en vrolijk persoon, dat straal je automatisch uit.
Je straalt alsnog uit dat je een gelukkig persoon bent van binnen. De droevige mysterieuze versie zou minder succes hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij mij werkt een beetje mysterieus zijn altijd juist erg goedSuper blij en vrolijk ben ik nou eenmaal niet van karakter dus dat ga ik ook niet faken. Jezelf zijn is het belangrijkst. Of je nou aparte hobby's hebt oid maakt voor de gemiddelde vrouw niet echt uit en kan je interessanter maken als je er enthousiast over kan vertellen en als de vrouw in kwestie er ook een beetje in geinteresseerd is.
ik herken mijzelf als vrouw (en als heteroquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:48 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Je moet een " I don't give a fuck " attitude hebben.
Je mag haar nooit de indruk geven dat je alles voor haar zou doen.
Vrouwen willen zich speciaal voelen en doen er alles voor om mannen zo ver te krijgen.
Maar als ze 1 keer weten dat je totaal verliefd bent, dan hebben ze hun doel bereikt en ben je niet meer interessant. Vrouwen klagen altijd maar over die ene lul die het nooit goed vindt, die haar te weinig aandacht geeft en die andere vrouwen interessanter vindt.
Je moet geen totale eikel worden, maar wees heel voorzichtig met de aandacht die je geeft.
Verder willen vrouwen een man die goed in de markt ligt. Zorg ervoor dat je veel contacten hebt met andere vrouwen. Dat maakt je voor haar een pak aantrekkelijker.
Wat je draagt is niet belangrijk, als het maar verzorgd is en een blijk geeft van zelfzekerheid.
Je hebt van die mensen met saaie meeloperskleren en je hebt kerels die stoere kleren met een duidelijke boodschap dragen. Kleren die een indruk maken.
Remember " I don't give a fuck "
Ik zeg dat elke dag 20 keer tegen mezelf
Nja, ik weet niet met wat voor soort vrouwen jij omgaat of dat ik gewoon afwijkend ben. Maar ik hou helemaal niet van eikelig gedrag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dit is jouw gezond verstand dat spreekt. Aantrekkingskracht is geen logische keuze.
Ik heb het ook al meegemaakt dat ik op iemand viel die ik logischerwijze een slet vond. Omdat ze vreemd ging aan de lopende band. Toch viel ik op haar. Misschien heb ik ook te weinig zelfrespect.
Ik ken iemand die zich heeft laten ontmaagden door zo'n lul. Wetend dat hij een eikel is. Ergens op een bankje in het park. Hij heeft nooit meer terug gebeld.
En om wie word er 's nachts gehuild? Wie word daarna steeds gesms't met "waarom hoor ik je niet meer? Hoe gaat het met je " en wie zit er 24 op 24 in haar hoofd? Jawel, die eikel. En veel vrouwen zijn zo. Uithuilen bij de lieve vriend maar de eikel gets the pussy
Veel vrouwen kunnen die lijn niet trekken van tot hier en niet verder. Ik neem afstand van praten met vrouwen. Ben het kotsbeu om als schoudersteuntje gebruikt te worden.
Liever een rotzak dan een romanticus zonder succes
Het is goed dat je erover begint, er zijn een hoop onduidelijkheden hierover.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:41 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet met wat voor soort vrouwen jij omgaat of dat ik gewoon afwijkend ben. Maar ik hou helemaal niet van eikelig gedrag.
Recent heb ik een tijdje gescharreld met een gast op wie ik langzamerhand een beetje verliefd begon te worden. Maar die begon zich precies te gedragen zoals jij beschrijft en ik me inderdaad 's nachts maar kut voelen en uithuilen bij mn vriendinnen
Ik werd dat op een gegeven moment zo kotsbeu dat ik van de 1 op de andere dag tegen m heb gezegd dat ik m niet meer hoefde te zien en daarna nooit meer wat van me laten horen. En dat terwijl ik m leuk vond haha. Maar ik kon dat respectloze gedrag niet meer verdragen, juist OMDAT ik m leuk vond.
Daarvoor zei hij regelmatig: je bent leuk en lief maar mijn contact met jou is voor mij alleen maar een beetje lol hebben. En toen ik de deur van onze vriendschap had dichtgesmeten zei hij opeens: waarom heb je dit gedaan? En of ik m alsjeblieft wilde bellen.
Wat ik vervolgens niet heb gedaan. Ik had zoiets van: TE LAAT vriend, ik kom er niet op terug.
Het is ook een stukje zelfbescherming. Ik wil niet dat iemand me steeds pijn doet
Helemaal mee eens! En zo deed hij ook met mij, echt precies dit. Daarom begon ik m ook echt leuk te vinden. Maar toen sloop er steeds meer horkerig gedrag in tot ik er klaar mee was (en dat was al vrij snel haha, ik blijf niet lang doormodderen met een eikel ookal is de seks goed)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
.
Aantrekkelijkheid schep je niet door te lief te zijn (iemand boven je plaatsen), of een rotzak te zijn (iemand beneden je te plaatsen). Behandel diegene die je wilt hebben als evenwaardig. Maar dan vraag je je natuurlijk af: Hoe kan ik dan dominant zijn als manzijnde??? Dominant als manszijnde betekend niet dat je je partner afkraakt of stuurd, maar begeleidt. Als ze iets doet wat niet kan in jouw ogen, zeg je dat direct tegen haar, maar je wordt er niet boos over. Je blijft kalm, zeg duidelijk dat het niet mag, en hecht niet teveel waarde aan de situatie, maar je laat haar niet over je heen lopen. Ze zal het leuk vinden om een keer voor je te koken of schoon te maken. Dit doet ze alleen als je haar als gelijkwaardige behandelt, en haar bedankt hiervoor. Ze wilt zich vrouwelijk voelen bij jou. Je bedankt haar niet omdat "het moet", maar omdat je haar van binnen daadwerkelijk een schatje vind. En hier komen we bij het punt wat aantrekkelijkheid daadwerkelijk is: Durven om je persoonlijkheid te uiten.
Sex appeal heb je,dat kun je niet iemand aanleren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Socios het volgende:
Het schijnt dat vrouwen het belangrijk vinden dat er `sex appeal´ aanwezig is. Ik heb een aantal vragen omtrent dit gegeven.
- Hoe kan men het beste op die wens inspringen?
- Wat vinden vrouwen daar zo belangrijk aan en waarom?
- En überhaupt: wat wordt er precies onder `sex appeal´ verstaan?
Ik haat het om cijfers te geven, maar een half jaar geleden trok ik meestal zessen,zevens en achten aan, maar de laatste tijd vooral negens en tienen.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Sex appeal heb je,dat kun je niet iemand aanleren.
Liever blijf ik hier anoniem, maar ik kan wel een voorbeeld geven van iemand die een gehele transformatie is ondergaan. De tekst boven foto 1 zegt het eigenlijk al: De normen en waarden die je voor jezelf hebt opgesteld zijn zeer belangrijk, en je moet je er strikt aan houden:quote:Op maandag 27 juni 2011 00:38 schreef Agentperry het volgende:
zou je die hier ook willen posten?
en hoe heb je dat gedaan btw?
kut verkeerde topicquote:Op maandag 27 juni 2011 07:44 schreef gogosweden het volgende:
GOEDEMIORGUHHUHUHNNNN HIHIHIHIHIH
NU ZIJN JULLIE ALLEMAAL WAKKER!
GR GR
heb ik een keer gedaan, werkte niet bij het meisje dat voor me in de rij stondquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:47 schreef Sander het volgende:
[..]
En wat heb je daar precies aan? Of loop je met je lul uit je broek? Want dat levert in elk geval bijster weinig sex-appeal op
Dat is geilheid op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:00 schreef tuintegel het volgende:
Sex appeal is toch ongeveer hetzelfde als liefde op het eerste gezicht . Dat je iemand tegenkomt/ziet en denkt die zou ik wel in mijn bed willen vinden.
Nee ik vroeg het me gewoon af is dat zo vreemd? misschien omschrijf ik het wat rot , maar om zo belachelijk te reageren doet me vermoeden dat je moeder een persoongebonden budget voor je ontvangtquote:Op zondag 10 juli 2011 04:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is geilheid op het eerste gezicht.
Je bent zeker net 16?
Dit klopt als een bus.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:19 schreef tuintegel het volgende:
Ik bedoel meer dat je sex appeal niet kunt vergaren , maar dat je het hebt of je hebt het niet .
Het was ook niet zozeer persoonlijk bedoeld , ik had een kattige buiquote:Op zondag 10 juli 2011 12:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit klopt als een bus.
Ik vergeet die opmerkingen over pgb maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |