Nja, ik weet niet met wat voor soort vrouwen jij omgaat of dat ik gewoon afwijkend ben. Maar ik hou helemaal niet van eikelig gedrag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dit is jouw gezond verstand dat spreekt. Aantrekkingskracht is geen logische keuze.
Ik heb het ook al meegemaakt dat ik op iemand viel die ik logischerwijze een slet vond. Omdat ze vreemd ging aan de lopende band. Toch viel ik op haar. Misschien heb ik ook te weinig zelfrespect.
Ik ken iemand die zich heeft laten ontmaagden door zo'n lul. Wetend dat hij een eikel is. Ergens op een bankje in het park. Hij heeft nooit meer terug gebeld.
En om wie word er 's nachts gehuild? Wie word daarna steeds gesms't met "waarom hoor ik je niet meer? Hoe gaat het met je " en wie zit er 24 op 24 in haar hoofd? Jawel, die eikel. En veel vrouwen zijn zo. Uithuilen bij de lieve vriend maar de eikel gets the pussy
Veel vrouwen kunnen die lijn niet trekken van tot hier en niet verder. Ik neem afstand van praten met vrouwen. Ben het kotsbeu om als schoudersteuntje gebruikt te worden.
Liever een rotzak dan een romanticus zonder succes
Het is goed dat je erover begint, er zijn een hoop onduidelijkheden hierover.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:41 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet met wat voor soort vrouwen jij omgaat of dat ik gewoon afwijkend ben. Maar ik hou helemaal niet van eikelig gedrag.
Recent heb ik een tijdje gescharreld met een gast op wie ik langzamerhand een beetje verliefd begon te worden. Maar die begon zich precies te gedragen zoals jij beschrijft en ik me inderdaad 's nachts maar kut voelen en uithuilen bij mn vriendinnen
Ik werd dat op een gegeven moment zo kotsbeu dat ik van de 1 op de andere dag tegen m heb gezegd dat ik m niet meer hoefde te zien en daarna nooit meer wat van me laten horen. En dat terwijl ik m leuk vond haha. Maar ik kon dat respectloze gedrag niet meer verdragen, juist OMDAT ik m leuk vond.
Daarvoor zei hij regelmatig: je bent leuk en lief maar mijn contact met jou is voor mij alleen maar een beetje lol hebben. En toen ik de deur van onze vriendschap had dichtgesmeten zei hij opeens: waarom heb je dit gedaan? En of ik m alsjeblieft wilde bellen.
Wat ik vervolgens niet heb gedaan. Ik had zoiets van: TE LAAT vriend, ik kom er niet op terug.
Het is ook een stukje zelfbescherming. Ik wil niet dat iemand me steeds pijn doet
Helemaal mee eens! En zo deed hij ook met mij, echt precies dit. Daarom begon ik m ook echt leuk te vinden. Maar toen sloop er steeds meer horkerig gedrag in tot ik er klaar mee was (en dat was al vrij snel haha, ik blijf niet lang doormodderen met een eikel ookal is de seks goed)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
.
Aantrekkelijkheid schep je niet door te lief te zijn (iemand boven je plaatsen), of een rotzak te zijn (iemand beneden je te plaatsen). Behandel diegene die je wilt hebben als evenwaardig. Maar dan vraag je je natuurlijk af: Hoe kan ik dan dominant zijn als manzijnde??? Dominant als manszijnde betekend niet dat je je partner afkraakt of stuurd, maar begeleidt. Als ze iets doet wat niet kan in jouw ogen, zeg je dat direct tegen haar, maar je wordt er niet boos over. Je blijft kalm, zeg duidelijk dat het niet mag, en hecht niet teveel waarde aan de situatie, maar je laat haar niet over je heen lopen. Ze zal het leuk vinden om een keer voor je te koken of schoon te maken. Dit doet ze alleen als je haar als gelijkwaardige behandelt, en haar bedankt hiervoor. Ze wilt zich vrouwelijk voelen bij jou. Je bedankt haar niet omdat "het moet", maar omdat je haar van binnen daadwerkelijk een schatje vind. En hier komen we bij het punt wat aantrekkelijkheid daadwerkelijk is: Durven om je persoonlijkheid te uiten.
Sex appeal heb je,dat kun je niet iemand aanleren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Socios het volgende:
Het schijnt dat vrouwen het belangrijk vinden dat er `sex appeal´ aanwezig is. Ik heb een aantal vragen omtrent dit gegeven.
- Hoe kan men het beste op die wens inspringen?
- Wat vinden vrouwen daar zo belangrijk aan en waarom?
- En überhaupt: wat wordt er precies onder `sex appeal´ verstaan?
Ik haat het om cijfers te geven, maar een half jaar geleden trok ik meestal zessen,zevens en achten aan, maar de laatste tijd vooral negens en tienen.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Sex appeal heb je,dat kun je niet iemand aanleren.
Liever blijf ik hier anoniem, maar ik kan wel een voorbeeld geven van iemand die een gehele transformatie is ondergaan. De tekst boven foto 1 zegt het eigenlijk al: De normen en waarden die je voor jezelf hebt opgesteld zijn zeer belangrijk, en je moet je er strikt aan houden:quote:Op maandag 27 juni 2011 00:38 schreef Agentperry het volgende:
zou je die hier ook willen posten?
en hoe heb je dat gedaan btw?
kut verkeerde topicquote:Op maandag 27 juni 2011 07:44 schreef gogosweden het volgende:
GOEDEMIORGUHHUHUHNNNN HIHIHIHIHIH
NU ZIJN JULLIE ALLEMAAL WAKKER!
GR GR
heb ik een keer gedaan, werkte niet bij het meisje dat voor me in de rij stondquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:47 schreef Sander het volgende:
[..]
En wat heb je daar precies aan? Of loop je met je lul uit je broek? Want dat levert in elk geval bijster weinig sex-appeal op
Dat is geilheid op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:00 schreef tuintegel het volgende:
Sex appeal is toch ongeveer hetzelfde als liefde op het eerste gezicht . Dat je iemand tegenkomt/ziet en denkt die zou ik wel in mijn bed willen vinden.
Nee ik vroeg het me gewoon af is dat zo vreemd? misschien omschrijf ik het wat rot , maar om zo belachelijk te reageren doet me vermoeden dat je moeder een persoongebonden budget voor je ontvangtquote:Op zondag 10 juli 2011 04:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is geilheid op het eerste gezicht.
Je bent zeker net 16?
Dit klopt als een bus.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:19 schreef tuintegel het volgende:
Ik bedoel meer dat je sex appeal niet kunt vergaren , maar dat je het hebt of je hebt het niet .
Het was ook niet zozeer persoonlijk bedoeld , ik had een kattige buiquote:Op zondag 10 juli 2011 12:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit klopt als een bus.
Ik vergeet die opmerkingen over pgb maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |