Ja, en mooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
Is Pippa het zusje van Kate ofzo?
Of wat?Ik heb nog amper/geen wedding gezien.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Heel veel mannen (en vrouwen!) zouden haar doen.
Stay tuned voor het filmpje.quote:
Heuj! Katie was een hele mooie bruid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ze steelt wel een beetje de thunder van dr zusje natuurlijk. Die loopt in zo'n truttig jurkje en truttig kapseltje. En dan komt Pippa met d'r decolleté en sexy jurkje en kapseltje
Kate heeft al een prinsquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ze steelt wel een beetje de thunder van dr zusje natuurlijk. Die loopt in zo'n truttig jurkje en truttig kapseltje. En dan komt Pippa met d'r decolleté en sexy jurkje en kapseltje
Pippa kwam eerst, loserquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook.....
en toen kwam Pippa in beeld
Voor jou wil ik de regels wel overtreden.quote:
Ja die zijn echt wel vreselijk goed he?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys dat groepje van XFA waar je het vorige week over had, die deed net Bohemian Rhapsody
Ach zij kan meer dingen dragen dan haar zus, die trouwt met een prins, dat moet toch allemaal wat degelijker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Die Madeleine is ook veel knapper dan eh... die oudste van Zweden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kijk nu pas voor de 2e keer, maar van wat ik heb gezien zijn ze wel erg goed ja, vooral die jij liet zien vorige week (auditie dacht ik).quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die zijn echt wel vreselijk goed he?
Constantijn is ook leuker dan W-Aquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Madeleine is ook veel knapper dan eh... die oudste van Zweden.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Constantijn is ook leuker dan W-A
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
En Harry is in rap tempo leuker aan het worden dan William.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Constantijn is ook leuker dan W-A
Hij is niet meteen lekker ofzo, maar wel leukerquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Bedoel je niet een andere?
Ik ken ze allemaal uit mn hoofdquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Harry is in rap tempo leuker aan het worden dan William.![]()
Ow crap, ik moet nog maar eens snel foto's gaan kijken van de koninklijke familie. Volgens mij ken ik er meer dan de helft niet van.Gelukkig kent meer dan de helft mij ook niet.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Harry is in rap tempo leuker aan het worden dan William.![]()
quote:
Ik dus echnie.quote:
Weet ik veelquote:
Almighty Wikiquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Adlicious. Dat was wel echt erg sterk gedaan
.
Wat nou weer!quote:
Ja die is ook erg goed!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Pisces, deze vond ik ook goed gedaan van ze!
Zijn ze nog aan het zingen op tv?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Pisces, deze vond ik ook goed gedaan van ze!
Jah, die zitten nu eenmaal in mn hoofd, en wat daar in zit komt er vrijwel nooit uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je al die chocoprinsen kent, ook echt van die lui waar amper een hond van gehoord heeft
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jah, die zitten nu eenmaal in mn hoofd, en wat daar in zit komt er vrijwel nooit uit
Maarehh, je was dus met Greys naar de sauna? En wat in je hoofd zit vergeet je nooit? Ik PM je ffquote:
Had jij die mms niet gehad dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarehh, je was dus met Greys naar de sauna? En wat in je hoofd zit vergeet je nooit? Ik PM je ff
Neequote:
Die was toch alleen voor mij en APK?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet doorsturen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Oh nee dan moet mijn sim weer in mijn andere telefoon![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Hoewel het een vreselijk onflatteuze foto was, zo met dat half opgedroogde haar
Hij mocht wel naar APK maar niet naar Ll?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet doorsturen!
Ah zieligquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De hond ik bang voor het onweer. Kan geen rust vinden, elke flits staat ie op, elke donder loopt ie rond met zo'n blik in zijn ogen van "doe er dan wat aan... make it stop........"
Ah, knurd.quote:
Ll gaat me daar nog weken mee chanterenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mocht wel naar APK maar niet naar Ll?
Ok!
Aaaaw! Arme puppy.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De hond ik bang voor het onweer. Kan geen rust vinden, elke flits staat ie op, elke donder loopt ie rond met zo'n blik in zijn ogen van "doe er dan wat aan... make it stop........"
Kadootje van mij voor Erik.quote:
Ik vind het net zoiets als Italie, dit jaar voor het ESF.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Maar die Adlicious, ik hou dr van
Deze al eens gezien, even helemaal luisteren, is maar kort. Of je er van houdt of niet, het is zo knap
Kon je niets beters verzinnen? Geld ofzo?quote:
Kun je wel dms lezen op je mobiel?quote:
Nee en ik mag toch hopen dat ze dat soort ellende (net als de mobiele layout volproppen met ads enzo) echt gaan laten, daar blijft zo'n schermpje gewoon echt te klein voorquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je wel dms lezen op je mobiel?
Oh, ik was Greys aan het dmmenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee en ik mag toch hopen dat ze dat soort ellende (net als de mobiele layout volproppen met ads enzo) echt gaan laten, daar blijft zo'n schermpje gewoon echt te klein voor
Nee, maar dat hebben er meer geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je wel dms lezen op je mobiel?
Begint het na een punt wel met een hoofdletter?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar dat hebben er meer geloof ik
Of iedereen zelfs, weet ik niet!
Maar misschien kan ik er gewoon aan wennen om na elke keer posten een keer op Terug te drukken en dan pas op Invoeren.
Heeft er alleen nog iemand een oplossing voor toevallig dat mijn tekst van mijn post niet automatisch met een hoofdletter begint? Alleen de eerste letter
Ze doen het echt lekker in X factorquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het net zoiets als Italie, dit jaar voor het ESF.
Heel knap, maar gaat het scoren?
Of heeft dit al gescored?
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begint het na een punt wel met een hoofdletter?
You what?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Heeft er alleen nog iemand een oplossing voor toevallig dat mijn tekst van mijn post niet automatisch met een hoofdletter begint? Alleen de eerste letter
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dus dat is ook weer zo'n raar bugje zeker?
Ik heb APK alleen de decente gestuurdquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed Greys, je hebt die foto toch niet ook aan Cat gemmst?
en welke van de 2 heb je naar APK gestuurd?
Dat vind ik zo onorgineel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kon je niets beters verzinnen? Geld ofzo?
Ik hoor net van iBenny dat het bij hem ook nooit met een hoofdletter begintquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het nietnooit echt naar gekeken, maar volgens mij begint het sowieso altijd met een hoofdletter, tenzij er al tekst staat, dus bij een quote ofzo zoals Erik zegt
Ah, die met badjas?quote:
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor net van iBenny dat het bij hem ook nooit met een hoofdletter begint
Er zijn er dus meer met dat 'probleem'. Dat troost mij
quote:
Ja, het is altijd fijn als je anders bent dan de meerderheid, om dat lotgenoten te vindenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor net van iBenny dat het bij hem ook nooit met een hoofdletter begint
Er zijn er dus meer met dat 'probleem'. Dat troost mij
Ligt het aan mij of heb ik geen UI bovenaan op mijn mobiel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je op je mobiel op je UI klikt (bovenin) kan je wel naar je PM's en DM's.
Jij hebt geen UI ingesteld op het forum denk ik. Geen idee hoe of wat je dan moet aantikkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heb ik geen UI bovenaan op mijn mobiel?
Misschien is dit topic iets voor jullie: Lotgenoten forums en verenigingen, ik heb er niks meequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is altijd fijn als je anders bent dan de meerderheid, om dat lotgenoten te vinden. Ik ken het
.
In dat topic is plek voor iedereen die (g)een lotgenoot nodig heeft. Of je nu een ziekte hebt of niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
Jeuj, ik heb zojuist mobiel een DM gestuurd en eentje ontvangen
En dat was een hele spannendequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
WOOOHOOOquote:
Op mijn htc heb ik een "menu" knop (los van de tutjscreen) en dan kan je bij status je status veranderen, ook zelf eentje maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
Hoe stel je dat zinnetje in APK?
Waar bij jou 'grumpy and unavailabe' oid staat?
CAT CAT CAT!quote:
Ik heb wel een menuknop, maar daar kan ik bijlages er bij hangen enzo. Geen Status staat er.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op mijn htc heb ik een "menu" knop (los van de tutjscreen) en dan kan je bij status je status veranderen, ook zelf eentje maken.
's morgens?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Hier staat om half zes een delegatie op de stoep
Dat lukt je wel, de camera staat recht voor mijn snufferd (aan de andere kant van het plein)quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
Veel plezier en succes morgen Cat, ik ga proberen je te spotten
Dank je! Zin an!quote:
Nice, ik heb nog oranjetompoucen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga morgen echt niks uitvoeren, behalve een donut met oranje spul erop opeten.
Moet je in het hoofscherm van whatsapp doen, niet wanneer je in een gesprek met iemand zitquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel een menuknop, maar daar kan ik bijlages er bij hangen enzo. Geen Status staat er.
Verrassend he?
Ik doe ook niets. Lekker uitslapen, dan S ff wegbrengen omdat hij met twee bands achter elkaar moet spelen en dan kan ie aan de zuip, dan zelf ff het durp in hier en dan later weer ophalen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga morgen echt niks uitvoeren, behalve een donut met oranje spul erop opeten.
Je moet wel ergens in zo'n lijstje van namen staan he, niet in een gesprek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel een menuknop, maar daar kan ik bijlages er bij hangen enzo. Geen Status staat er.
Verrassend he?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je in het hoofscherm van whatsapp doen, niet wanneer je in een gesprek met iemand zit
Ow ff kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je in het hoofscherm van whatsapp doen, niet wanneer je in een gesprek met iemand zit
Zolang je niks gewist hebt zie je dat automatisch zodra je weer met iemand gaat beppenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow ff kijken
Kan je ook ergens je hele gespreksgeschiedenis met iemand terugkijken?
Want ik zag bv nergens jouw eerder gestuurde berichtje.
Het blijft normaal gesproken gewoon staan totdat je het gesprek wist, of dus je telefoon reset of de applicatie verwijdertquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow ff kijken
Kan je ook ergens je hele gespreksgeschiedenis met iemand terugkijken?
Want ik zag bv nergens jouw eerder gestuurde berichtje.
Ja, bikkels zijn wequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
half 6, 8 uur? Allejezus
Ik ga morgen wel in Delft naar wat bandjes kijken, maar pas om 13:30 ofzo
Ow, dan heb ik na jouw berichtje vast de telefoon gereset ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het blijft normaal gesproken gewoon staan totdat je het gesprek wist, of dus je telefoon reset of de applicatie verwijdert
Alles komt goed. Je krijgt er gewoon ineens enorm veel opties bij en een heul andere manier van gebruikenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik na jouw berichtje vast de telefoon gereset ofzo
Maar ik heb het zinnetje/statusding gevonden, dank je!
Hier ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
Vroegah haalde ik de nacht voor koninginnedag altijd door
Those were the days!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
Ja, bikkels zijn we
Vroegah haalde ik de nacht voor koninginnedag altijd door
Geeft zo'n troep.quote:
Moet jij dan weer uitleggen als mod aan de politiequote:
Aaaaaahquote:
Oh ff kijken zoquote:
On my way.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:25 schreef Greys het volgende:
Hoezo?
Na het nuchter drinken ben je nu weer dronken?
Nou, ik ga maar slapenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet van mij hoor
Dus morgen je kater niet op mijn bord gooien.
tnxquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nog ff Angry Birden
Trust en veel plezier morgen!
Yep, Hazes is nog steeds erg populair en ik kan mijzelf niet horen denken door die teringherriequote:
Wie wil er dan ook denken op zo'n dag als dezequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:12 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, Hazes is nog steeds erg populair en ik kan mijzelf niet horen denken door die teringherrie
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook denken op zo'n dag als deze
Hier is echt in de buurt niks te zien, dus zo maar wat oranjes aantrekken en richting Delft[ afbeelding ]
Die Harry is best leuk opgedroogdquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
En leve Pippa![]()
Zou die nou gruwelijk uitgewoond zijn door Harry gister?Of zo'n andere prins of bobo
Naar de Gouden Koets gooienquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:15 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ga je met die komkommer doen?
*aangeeft*quote:
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
*aangeeft*
Hoe laat moest Cat nou ook alweer kwelen? Twee over twaalf ofzo?
Dit is nog maar het begin, waarschijnlijk gaan ze vanmiddag housen op de brugquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:16 schreef Greys het volgende:
OMG APK, wat erg![]()
Als ik hier naar buiten kijk zie ik niets anders dan anders!
13 uur toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
*aangeeft*
Hoe laat moest Cat nou ook alweer kwelen? Twee over twaalf ofzo?
Harry blijft zijn haardos houden, volgens mij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Harry is best leuk opgedroogd
William was altijd 'het knappe kind', maar Harry heeft hem rap ingehaald.
Dat duurt dus nog wel effequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik trek mijn bek open om 13.02 uur.![]()
Ik sta op de een na laatste rij aan de buitenkant.
Haiquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:27 schreef Greys het volgende:
Mogguh Muis en Gb!
[..]
Dat duurt dus nog wel effe
Morninggggquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:27 schreef Greys het volgende:
Mogguh Muis en Gb!
[..]
Dat duurt dus nog wel effe
Nee, dit is zn papaquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:28 schreef Goodbye het volgende:
Hij kan toch ook van Charles zijn en gewoon meer Spencer genen hebben?
quote:
Lees anders http://en.wikipedia.org/wiki/James_Hewitt.quote:
Diana d'r broer is ook een red head, dus het zóu kunnen dat het toch in haar eigen genen zat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lees anders http://en.wikipedia.org/wiki/James_Hewitt.
Ik eet mijn hoed op als Sjarl de vader is van Harry.
quote:
Ik vind Harry ook wel erg op Philip lijken eigenlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Diana d'r broer is ook een red head, dus het zóu kunnen dat het toch in haar eigen genen zat.
Maar het zou idd prima die James kunnen zijn ook
Ik liep om half zes al op de vrijmarkt heurquote:
Ja, maar wederom wakker worden danquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik liep om half zes al op de vrijmarkt heur
Ik zag gister een stukje documentaire over de koningin in de tijd van Diana, maar Philip is ook heel erg hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet echt bar weinig van die prins Philip, eigenlijk. Heb wel respect voor hem dat hij het al tig jaar uithoudt met the Queen
Die gast is zo gek als een deur.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet echt bar weinig van die prins Philip, eigenlijk. Heb wel respect voor hem dat hij het al tig jaar uithoudt met the Queen
Je moet ook wel een beetje gek zijn, volgens mijquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:39 schreef APK het volgende:
[..]
Die gast is zo gek als een deur.
En behoorlijk lomp ook
Ik vond het maar een afstandelijke stijve truttenbendequote:
Ik vind Koninginnedag geen excuus voor zeikerige kutmuziek.quote:
Koopjes scoren voor haar nieuwe huisquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:39 schreef Goodbye het volgende:
Waarom wil je om half zes al op de vrijmarkt lopen?
Traditie met mn vriendinnenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:39 schreef Goodbye het volgende:
Waarom wil je om half zes al op de vrijmarkt lopen?
Misschien blijft ze in de volksmond wel altijd Katequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:41 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar wat verwacht je dan Greys!Britse koningshuis is enorm stijf.
Jammer ook dat Kate nu Catherine heet
Ja jij vond die masseur in CdL ook leuk he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:42 schreef Goodbye het volgende:
Harry kan ook veel meer maken omdat hij niet de koning wordt, speelt denk ik ook wel mee.
Wel interessanter daarom, dus![]()
En ik houd wel van rossige types![]()
Nee, waarom nou Hazes ipv Sienekequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Koninginnedag geen excuus voor zeikerige kutmuziek.
Ik zat met mijn gedachten bij A., maar die masseur vond ik ook wel leuk ja. Beetje klein alleen, volgens mijquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jij vond die masseur in CdL ook leuk he?
Ik ooooooooooooooookquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:45 schreef Greys het volgende:
Ik vond die bruiloft van Zweedse Victoria met haar fitness instructeur echt zo tof
Nee, raam is dicht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
Zet keihard Shalalie op en gooi je raam open
Ga dan ergens anders heenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, raam is dicht.
KLEINE JONGEN, WANT ALS JIJ LATER GROOT BENT.....
Wordt echt alleen maar erger
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Nog een sekseh rooieMuis, zit je?
[ afbeelding ]
Mijn zus was toen in Stockholm voor studie. Heel de stand op z'n kop en romantisch door het paarquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:45 schreef Greys het volgende:
Ik vond die bruiloft van Zweedse Victoria met haar fitness instructeur echt zo tof
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, raam is dicht.
KLEINE JONGEN, WANT ALS JIJ LATER GROOT BENT.....
Wordt echt alleen maar erger
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:49 schreef Goodbye het volgende:
De liefde sprankelde er daar ook wel van af![]()
Maar bij Kate & William zag je het ook wel als ze elkaar aankeken, hoor
Oh die is leuk jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij stralen, hij dat guitige lachje van "ik moet me inhouden want kuttradities enzo, maar ik vind je zó leuk"![]()
.
Vreemde verhoudingen heeft ie dan, die Willsquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
En dit spreekt voor zich.
Een lange iddquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreemde verhoudingen heeft ie dan, die Wills
Awwww, die twee meisjes die vandaag niet durfdenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef Greys het volgende:
Moeten we nou nog minstens een uur op Cat wachten?
En ligt APK weer in zijn nest?
Meisjes die niet durfden?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Awwww, die twee meisjes die vandaag niet durfden
Ja, met carroussel rijden deden er 3 niet mee; 1 was geblesseerd en 2 durfden niet voor de koninginquote:
Ahhhhquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, met carroussel rijden deden er 3 niet mee; 1 was geblesseerd en 2 durfden niet voor de koningin
Yayyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
Als je prinses wilt worden moet je naam met een M of een A beginnen
Marilene
Maxima
Mabel
Annette
Aimee
Anita
Oh, en Petra Laurentien
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:30 schreef tombolafan het volgende:
Als je prinses wilt worden moet je naam met een M of een A beginnen
Marilene
Maxima
Mabel
Annette
Aimee
Anita
Oh, en Petra Laurentien
Ik weet ook echt niet hoe ik het gedaan heb, ik stuurde een sms over die stomme smilies in dit systeem en ik ging daarna de smilies zoeken, maar APK hoorde Boor mauwenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al zo vaak mensen per ongeluk gebeld. Cat ook een keer. En dan in paniek op alle verkeerde knopjes drukken om het maar weggedrukt te krijgen, wat dan dus niet lukt
.
Een E is een m op zn kantquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
De E is geen M of A. Ik word nooit prinses!!!
Had laatst ook iemand bij mij. Waren we vrolijk aan het whatsappen, word ik opeens gebeld. En de ander echt zo vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet ook echt niet hoe ik het gedaan heb, ik stuurde een sms over die stomme smilies in dit systeem en ik ging daarna de smilies zoeken, maar APK hoorde Boor mauwen
Koning Willem I, dat was de eerste baasquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een E is een m op zn kant
I is niks
Ja dat lage hoofdje van Rutger.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Corno (!!!) en Rutger hebben last van een hoogteverschil
. Gelukkig ging jij door je knieën
!
Ja maar Corno buigt ook al voorover op de foto en is dan nog steeds zo'n stuk groter.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan zou ie toch nog wel lager zijn?. Sorry Rutger, je bent vast een toffe kerel
.
'Mauw, mauw, mauw'quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
Sorry APK
Hoorde je de Koningin ook op tv dan enzo?
(Ik schijn APK net per ongeluk gebeld te hebben toen ik op zoek was naar de smilies)
Maar dan zou ik toch een stem uit de telefoon moeten horen?
Hoorde jij wel echt wat dan?
Hij heeft echt een Simon's Cat blčr vandaagquote:
Nee, ik heb vrij snel (na een paar keer 'hallo-ooo!' roepen) de verbinding verbroken, beetje onbeleefd andersquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:45 schreef Greys het volgende:
APK, hoorde je mij dan ook 'Boor!!! Ga je lekker???' roepen toen hij zo aan het mauwen was?
![]()
Ohhhhhh wat ergquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik heb vrij snel (na een paar keer 'hallo-ooo!' roepen) de verbinding verbroken, beetje onbeleefd anders
Roarrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Nog een sekseh rooieMuis, zit je?
[ afbeelding ]
Ik snap alleen nog echt niet waarom ik jouw gehallo-ooo niet uit de telefoon hoorde komen danquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik heb vrij snel (na een paar keer 'hallo-ooo!' roepen) de verbinding verbroken, beetje onbeleefd anders
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh wat erg![]()
Dat had heel genant kunnen aflopen allemaal
Nou ik zit wel eens hardop tegen de beesten te kleppenquote:
Cat moet nu zo ongeveer!quote:Wat ziet Maxima er mooi uit trouwens![]()
Heeft Cat al gezongen?
Ach, karn praat altijd hardop tegen de computer, dus ik ben wel iets gewendquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Nou ik zit wel eens hardop tegen de beesten te kleppen
Volgens mij liep ik op dat moment ook nogquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, karn praat altijd hardop tegen de computer, dus ik ben wel iets gewend
Ja!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet zo naar verjaardag van mn zwager, CAT! SCHIET OP!
Dit is het plein toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet zo naar verjaardag van mn zwager, CAT! SCHIET OP!
Nope, alleen Boorquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
Volgens mij liep ik op dat moment ook nog
Hoorde je niet flapflapflap van mijn slipperts?
Ik hoop hetquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet nu weg, taxi staat voor
Screenshot van Cat plz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |