Ik denk dat Gerard Alex beter kent dan dat een streamer Alex kentquote:
geboren in Putten denk ik...quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:04 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ze heeft vroeger eens 1 keer als baby 'n boertje gelaten na een flesje heeft d'r moeder d'r gelijk met een vork afgeleerd ( je ziet het nog op d'r voorhoofd)
Daar kun je om lachen maar ze vertelde dat haar moeder haar zo echt strafte aan tafel, alleen prikte ze slechts in haar armen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:04 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ze heeft vroeger eens 1 keer als baby 'n boertje gelaten na een flesje heeft d'r moeder d'r glijk met been vork afgeleerd ( je ziet het nog op d'r voorhoofd)
Ik zag het ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:04 schreef angeljacky het volgende:
Die blik van Mo in de spiegel die keek naar Jo en Flip die ff aan t turnen of zo waren, als blikken konden doden lagen ze dood op de vloer![]()
![]()
time will tell..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want wij hebben een beter beeld van die mensen dan zij denk je?
Ik zag hem ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:04 schreef angeljacky het volgende:
Die blik van Mo in de spiegel die keek naar Jo en Flip die ff aan t turnen of zo waren, als blikken konden doden lagen ze dood op de vloer![]()
![]()
the red tsunamiquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze wachten op die rooie vloedgolf
ze had beter in haar oogbal kunnen prikkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar kun je om lachen maar ze vertelde dat haar moeder haar zo echt strafte aan tafel, alleen prikte ze slechts in haar armen.![]()
zag je mij lachen ????quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar kun je om lachen maar ze vertelde dat haar moeder haar zo echt strafte aan tafel, alleen prikte ze slechts in haar armen.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerard Alex beter kent dan dat een streamer Alex kent
denk je nu echt dat gerard op alex zit te wachten ? die klaploper ? afijn, boeienquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Hoe ga je erachter komen dan?
Je kent hem irl?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
denk je nu echt dat gerard op alex zit te wachten ? die klaploper ? afijn, boeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |