Wat een lul is dat ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Mylene het volgende:
Joanna is boos op Philip vanwege een domme opmerking. Hij moet niet stoer doen want het siert hem niet.
Wie is Eric nu weer?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Zat gister de live te kijken en verbaas me er nog steeds over dat Eric zo dik is geworden.
Heeft ie keus, is meer de vraag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:45 schreef evaxsis het volgende:
Zou Gerard nou echt zin hebben in dat getwitter
Tsss, waar bemoeit die muts zich mee..? Zij is er echt eentje die iedereen om haar heen wil veranderen, van binnen en buiten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Mylene het volgende:
Joanna is boos op Philip vanwege een domme opmerking. Hij moet niet stoer doen want het siert hem niet.
Tja de jaren gaan tellen. Verder lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Zat gister de live te kijken en verbaas me er nog steeds over dat Eric zo dik is geworden.
Ze hield toch zo van ruige mannen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Mylene het volgende:
wat had die gezegt dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Mylene het volgende:
Vier weken per maandquote:
Hahaha! oh sorry, alle eer naar jou!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef sjampoeh het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Roguee het volgende:
even tussendoor jongens:
haha tegelijkdat ben ik :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |