quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Roguee het volgende:
even tussendoor jongens:
SST_Gerard SST Gerard
@
@mandje75 Jazeker, ik kom dit weekend gezellig langs op Fok! #sstnl
Vandeweek was lachuh, ze werden wakker en ze had meteen een paar kleine opmerkingen naar Flip toe, weet ze niet meer allemaal maar oa : Je snurkt, je elleboog prikt, je ligt beed-uit, je stinkt, je wilt niet kroelen, je voeten zijn vies etc.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tsss, waar bemoeit die muts zich mee..? Zij is er echt eentje die iedereen om haar heen wil veranderen, van binnen en buiten.
Pfff.... Arme jongen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Vandeweek was lachuh, ze werden wakker en ze had meteen een paar kleine opmerkingen naar Flip toe, weet ze niet meer allemaal maar oa : Je snurkt, je elleboog prikt, je ligt beed-uit, je stinkt, je wilt niet kroelen, je voeten zijn vies etc.![]()
Ook goeiemorgen![]()
inderdaad ik had eerst moeite hem te herkennenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Zat gister de live te kijken en verbaas me er nog steeds over dat Eric zo dik is geworden.
Beter mekaar de kop inslaan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef sjampoeh het volgende:
nou nou wat een spektakel vandaag in het huis poeh poeh, even een spijker misslaan. jaja nu zullen de kijkcijfers wel enorm omhoogschieten
had je wat anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef sjampoeh het volgende:
nou nou wat een spektakel vandaag in het huis poeh poeh, even een spijker misslaan. jaja nu zullen de kijkcijfers wel enorm omhoogschieten
Hij verdient het de sukkel...quote:
Het deed me denken aan Kopspijkers, goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef sjampoeh het volgende:
Daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:52 schreef MargrietV het volgende:
Segootje nog niet terug van de dierenarts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |