als hij de beelden terug kijkt, krijgt hij vanzelf een andere mening denk ik zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je opgelet hebt maar Gerard noemde Alex als een van zijn beste maatjes hoor..
Als ze een heel kort rokje aan zou hebben zou het wel een beetje vreemd zijn, misschien wordt dat bedoeld.quote:
Ik wel erger...Nou ja ik ben het zure wijf hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo zit ik ook wel eens op mijn bank.
Slettebakquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo zit ik ook wel eens op mijn bank.
Helemaal niks, zo zit ik zelf ook. Moest gewoon lachen om die opmerking, koekoek.quote:
Hij heeft er mee in een huis gewoont, dus dat zal wel meevallen denk je nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
als hij de beelden terug kijkt, krijgt hij vanzelf een andere mening denk ik zo
Medisch wonder!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:02 schreef Urb het volgende:
Joanna mag zo zitten want ze laat nooit scheten, volgens mij poept ze zelfs nooit. Zo netjes is ze!![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft er mee in een huis gewoont, dus dat zal wel meevallen denk je niet
ze wachten op die rooie vloedgolfquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:02 schreef Niki.P het volgende:
Is er iets met Jo aan de hand, omdat ze zo gevolgd wordt..
Da's al 10 weken zo hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:02 schreef Niki.P het volgende:
Is er iets met Jo aan de hand, omdat ze zo gevolgd wordt..
dat denk ik nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft er mee in een huis gewoont, dus dat zal wel meevallen denk je niet
ze heeft vroeger eens 1 keer als baby 'n boertje gelaten na een flesje heeft d'r moeder d'r gelijk met een vork afgeleerd ( je ziet het nog op d'r voorhoofd)quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:02 schreef Urb het volgende:
Joanna mag zo zitten want ze laat nooit scheten, volgens mij poept ze zelfs nooit. Zo netjes is ze!![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:04 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ze heeft vroeger eens 1 keer als baby 'n boertje gelaten na een flesje heeft d'r moeder d'r gelijk met een vork afgeleerd ( je ziet het nog op d'r voorhoofd)
Het is een jaloers kreng.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:04 schreef angeljacky het volgende:
Die blik van Mo in de spiegel die keek naar Jo en Flip die ff aan t turnen of zo waren, als blikken konden doden lagen ze dood op de vloer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |