Volgens mij voelt hij nattigheid, dat er geen snars van klopt, hij moet ook zo zoeken naar antwoorden omdat hij weet dat hij z'n mond niet voorbij mag praten.quote:
Njahquote:
Hij stond net wel effe stil (vast door onweer)quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Voor de ziggo kijkers: hebben jullie ook storing om de paar minuten of alleen ik?
Een of andere halvegare heeft een Ziggo-kastje omver-gereden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Voor de ziggo kijkers: hebben jullie ook storing om de paar minuten of alleen ik?
Ik in elk geval niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Ik geloof het niet hoor, dat ze haar middels dit spel op slinkse wijze in de finale willen helpen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Omdat ze drama maakt, ten koste van haarzelf maargoed, blijkbaar is het het waard.
totaal geen probs hier (den helderquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Sharon heeft nog niet gezongen hequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof het niet hoor, dat ze haar middels dit spel op slinkse wijze in de finale willen helpen.
Jaja. Neenee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |