Joh, die Mo laat zich elke keer in de KVDW volblaffen door alle stagaires die maar willen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zal ze dan echt zo bijdehand zijn???
Hij heeft het aantal kijkers toch wel eens op ongeveer 200.000 geschat? Maar ja, misschien met de hoop dat het véél hoger is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is zich vast rotgeschrokken. Zó slecht had hij waarschijnlijk niet gedacht .
Dat wist ie wel hoor, heeft ie meermalen gezegd, " ca 200.000 kijkers "quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ze wist welke sleutel ze moest pakken en ging er als eerste mee vandoor
Nadat Jo volgeblaft is..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Joh, die Mo laat zich elke keer in de KVDW volblaffen door alle stagaires die maar willen!
Omdat ze drama maakt, ten koste van haarzelf maargoed, blijkbaar is het het waard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zou Mo nou zo nodig moeten winnen dan..
Die wordt niet volgeblaft, die moet bij Hummie in d'r ruif hangen..quote:
Blue wafflequote:
Muts!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:23 schreef Soury het volgende:
Oh ik heb de tv een half uur te vroeg uit gezet !!!!!Begreep er al geen zak van
Volgens mij voelt hij nattigheid, dat er geen snars van klopt, hij moet ook zo zoeken naar antwoorden omdat hij weet dat hij z'n mond niet voorbij mag praten.quote:
Njahquote:
Hij stond net wel effe stil (vast door onweer)quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Voor de ziggo kijkers: hebben jullie ook storing om de paar minuten of alleen ik?
Een of andere halvegare heeft een Ziggo-kastje omver-gereden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Voor de ziggo kijkers: hebben jullie ook storing om de paar minuten of alleen ik?
Ik in elk geval niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Ik geloof het niet hoor, dat ze haar middels dit spel op slinkse wijze in de finale willen helpen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Omdat ze drama maakt, ten koste van haarzelf maargoed, blijkbaar is het het waard.
totaal geen probs hier (den helderquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Sharon heeft nog niet gezongen hequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof het niet hoor, dat ze haar middels dit spel op slinkse wijze in de finale willen helpen.
Jaja. Neenee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |