Dan is de uitsklag dus nu al bekend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:10 schreef Copycat het volgende:
Dan begint het drama weer van voren af aan. En haalt ze drie procent in de finale.
Ik wil het niet wetenquote:
Denk echt dat ze mazzel heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Ben benieuwd hoe men dit spel wil gaan manipuleren, of geeft men nu Monique een kans om genomineerd te worden ??
Jo....daar kan ik echt geen antwoord op geven...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Oh, kut.
Ik dacht dat Bart ging vragen, wie gun je het het minst!
Hoe dan ? Of ben ik dan heel naïef ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:18 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Denk echt dat ze mazzel heeft.
Zei het net al.... Die krijgt vrijstelling
Winnaars-mentaliteitquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:18 schreef ZaZoe het volgende:
Let op hoe fanatiek Monique dit gaat aanpakken
Goeie!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Bart: 'Wie denk je dat er gaat winnen?'
Gerard: 'Daar kan ik geen uitspraken over doen.'
Gerard: '...ik krijg ook geen informatie van buiten af'
*bam* zo in het gezicht van SST
Ze heeft telkens mazzel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe dan ? Of ben ik dan heel naïef ?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Bart: 'Wie denk je dat er gaat winnen?'
Gerard: 'Daar kan ik geen uitspraken over doen.'
Gerard: '...ik krijg ook geen informatie van buiten af'
*bam* zo in het gezicht van SST
Hij ging toch altijd tegen de "stem" inquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Op z'n Gerardiaans betekent dit: my lips are sealed, want als ik zeg dat alles op alles wordt gezet om Mo te laten winnen, heb ik een probleem..
Waarom zou Mo nou zo nodig moeten winnen dan..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Op z'n Gerardiaans betekent dit: my lips are sealed, want als ik zeg dat alles op alles wordt gezet om Mo te laten winnen, heb ik een probleem..
Of hij gaat ze als monteur ophangen:quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ckers.
een echte topper die Bart.
Zijn volgende functie is daar waar geen camera staat.
Die is zich vast rotgeschrokken. Zó slecht had hij waarschijnlijk niet gedacht .quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
Gerard ziet er maar teneergeslagen uit.. Zou hij nu al weten wat de kijkcijfers zijn ?
Nee ze wist welke sleutel ze moest pakken en ging er als eerste mee vandoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ze heeft telkens mazzel.
De laatste keer was zij het die geluk had met die sleutel.
Gerard heeft nazorg nodig.quote:
Zal ze dan echt zo bijdehand zijn???quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ze wist welke sleutel ze moest pakken en ging er als eerste mee vandoor
onder de 150k, dan ben je iig veiligquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef Reksie1981 het volgende:
#sstnl #sst_Gerard hoe schat jij de kijkcijfers vanaf maandag in? onder de 150k of onder de 100k?
Van de week had hij nog gezegd "er kijken hooguit 200.000 mensen".quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is zich vast rotgeschrokken. Zó slecht had hij waarschijnlijk niet gedacht .
Dat willen we allemaal wel eens weten..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zou Mo nou zo nodig moeten winnen dan..
Valt wel op ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
Wel één groot eerbetoon aan Gerard hoor !
Schuldgevoel van de makers ?
Joh, die Mo laat zich elke keer in de KVDW volblaffen door alle stagaires die maar willen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zal ze dan echt zo bijdehand zijn???
Hij heeft het aantal kijkers toch wel eens op ongeveer 200.000 geschat? Maar ja, misschien met de hoop dat het véél hoger is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is zich vast rotgeschrokken. Zó slecht had hij waarschijnlijk niet gedacht .
Dat wist ie wel hoor, heeft ie meermalen gezegd, " ca 200.000 kijkers "quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ze wist welke sleutel ze moest pakken en ging er als eerste mee vandoor
Nadat Jo volgeblaft is..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Joh, die Mo laat zich elke keer in de KVDW volblaffen door alle stagaires die maar willen!
Omdat ze drama maakt, ten koste van haarzelf maargoed, blijkbaar is het het waard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zou Mo nou zo nodig moeten winnen dan..
Die wordt niet volgeblaft, die moet bij Hummie in d'r ruif hangen..quote:
Blue wafflequote:
Muts!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:23 schreef Soury het volgende:
Oh ik heb de tv een half uur te vroeg uit gezet !!!!!Begreep er al geen zak van
Volgens mij voelt hij nattigheid, dat er geen snars van klopt, hij moet ook zo zoeken naar antwoorden omdat hij weet dat hij z'n mond niet voorbij mag praten.quote:
Njahquote:
Hij stond net wel effe stil (vast door onweer)quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Voor de ziggo kijkers: hebben jullie ook storing om de paar minuten of alleen ik?
Een of andere halvegare heeft een Ziggo-kastje omver-gereden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Voor de ziggo kijkers: hebben jullie ook storing om de paar minuten of alleen ik?
Ik in elk geval niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Ik geloof het niet hoor, dat ze haar middels dit spel op slinkse wijze in de finale willen helpen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Omdat ze drama maakt, ten koste van haarzelf maargoed, blijkbaar is het het waard.
totaal geen probs hier (den helderquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Sharon heeft nog niet gezongen hequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof het niet hoor, dat ze haar middels dit spel op slinkse wijze in de finale willen helpen.
Jaja. Neenee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |