Ja, hadden er meer hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Voor de ziggo kijkers: hebben jullie ook storing om de paar minuten of alleen ik?
Dan zitten de spijkers er nog niet inquote:
Ik wou net zo'n beetje je edit typen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:27 schreef Gert het volgende:
En dan maandag de rest van het spel?
ZIT IK HET HELE WEEKEND IN SPANNING!!!![]()
Hij doet het nu alweer 20 min goed. Dus fingers crossedquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet.
Lavenderr? Heb jij al beeld eigenlijk (via Ziggo dan)?
Niet om de paar minuten maar totįįl.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Enyma het volgende:
Voor de ziggo kijkers: hebben jullie ook storing om de paar minuten of alleen ik?
MILF A GOGO net als de moeder van Karim, Jo en de zus van GEER!quote:
Wel duidelijk van wie hij z'n oogjes heeft ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Flippie heeft een leuke mams, maar dat wist ik al
Ik klop even voor je af.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij doet het nu alweer 20 min goed. Dus fingers crossed
Begreep gister dat Piet z'n 2e vader of stiefvader is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:29 schreef sjampoeh het volgende:
was dit zijn echte pa nu ? omdat hij hem piet noemde
Da's toch heel normaal tegenwoordig? Ken je 15 Miljoen Mensen van Fluitsma en Van Tijn niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:29 schreef sjampoeh het volgende:
Oke, ja dan verhuis ik zo maar naar boven want we kunnen beneden niet analoogquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet om de paar minuten maar totįįl.
Dus ik kijk nu analoog.
O ja! Kut, vergeten.quote:
hij noemt ze allebei pa's volgens mijquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:29 schreef sjampoeh het volgende:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |