Niemand.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef King_Merc het volgende:
Ik vraag me af , waarvoor gaat de hele familie mee ?
Ik denk niet /hoop nooit dat dit gaat gebeuren..
stel er is weer zo,n gek als Karst T , en die pleegt een "geslaagde" aanslag op de koninklijke familie, Hoe dan verder , wie moet er dan op de troon ??/ wie zou er dan aanspraak maken ?
Thorn net zo ietsquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:23 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Weert is nu echt een zwaar beveiligde vesting geworden.
Er is zelfs een heus alcohol verbod ..![]()
Morgen gewoon naar Eindhoven
Nou, in Weert is het zo achterlijk veel beveiligd dat er daar niks meer kan gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef King_Merc het volgende:
Ik vraag me af , waarvoor gaat de hele familie mee ?
Ik denk niet /hoop nooit dat dit gaat gebeuren..
stel er is weer zo,n gek als Karst T , en die pleegt een "geslaagde" aanslag op de koninklijke familie, Hoe dan verder , wie moet er dan op de troon ??/ wie zou er dan aanspraak maken ?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:50 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
de Oelemarkt , daar heb ik wat afgekotst vroegah ..
What else is new.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef Merel het volgende:
Maxima is mooi! En Mabel probeert de aandacht te trekken met die rode jas.
Ik vind haar er juist prima uitzien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:09 schreef Disana het volgende:
Is Maxima nou zo stevig geworden of ligt dat aan mij? Ik herkende haar ook eerst niet met dat postuur en die krullen.
Ik vind haar kleren erg ouwelijk en kennelijk maken ze haar in mijn ogen dikker.quote:
Viel me gisteren ook op dat ze wat voller rond de heupen is, maar ze ziet er prima uit! Beter dan dat magere ding in het paars.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:09 schreef Disana het volgende:
Is Maxima nou zo stevig geworden of ligt dat aan mij? Ik herkende haar ook eerst niet met dat postuur en die krullen.
Ja wie is dat? Ik ben een noob wat het koninklijk huis betreft.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Viel me gisteren ook op dat ze wat voller rond de heupen is, maar ze ziet er prima uit! Beter dan dat magere ding in het paars.
Marilènequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wie is dat? Ik ben een noob wat het koninklijk huis betreft.
Geen flauw idee, de meeste ken ik niet van naam.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wie is dat? Ik ben een noob wat het koninklijk huis betreft.
LOLquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:26 schreef spuitje het volgende:
Geen flauw idee, de meeste ken ik niet van naam.
Hoe vaak zal ze worden toegeroepen: "hé Mabel, ken je me nog?? Ik ken jou nog wel!!!"?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef Merel het volgende:
Maakt niet uit, weet ik nu wel zeker dat ik een potje triviant van je zou kunnen winnen op Royalty-vragenquote:
Prinsessen aangeraden niet op hoge hakken te komenquote:De burgemeester van Maasgouw heeft de prinsessen van het Koninklijk Huis aangeraden bij het bezoek aan de plaats Thorn geen hoge hakken te dragen. "Maar ik durf te wedden dat ze daar niet naar geluisterd hebben", zei burgemeester Stef Strous zaterdagochtend voor de camera van de NOS. Hij bleek het bij het rechte eind te hebben.
De hele Koninklijke familie doet deze Koninginnedag de plaatsen Thorn en Weert aan. In Thorn zijn veel straten nog opgebouwd uit maaskeien, wat het moeilijk maakt er met hakken te lopen. "Dames, ik had u gewaarschuwd", zei de burgemeester bij het verwelkomen van de familie, wat tot gelach bij de familie leidde. Maar de prinsessen leken zich goed te redden. Volgens de burgemeester zijn er niet 'heel veel minder' veiligheidsmaatregelen dan vorig jaar in Wemeldinge genomen. "Zeker niet meer." Sinds Karst T. twee jaar geleden in een dollemansrit 7 mensen doodreed worden met Koninginnedag veel meer veiligheidsmaatregelen genomen.
De Koninklijke familie is iets na 10.00 uur met het bezoek aan Thorn begonnen.
Oh zekerquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:32 schreef Leandra het volgende:
Maakt niet uit, weet ik nu wel zeker dat ik een potje triviant van je zou kunnen winnen op Royalty-vragen
Ik durf het ook wel aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:32 schreef Leandra het volgende:
Maakt niet uit, weet ik nu wel zeker dat ik een potje triviant van je zou kunnen winnen op Royalty-vragen
Maurits...vond ik vroeger toch de mooiste van het stelquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maurits.
Dat was het eerste huwelijk van een kleinkind van Juliana.
Ja, dat was idd een erg lekker ding, hij ziet er nog steeds prima uit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Maurits...vond ik vroeger toch de mooiste van het stel
Ik heb het idee dat het bruidspaar gisteren ook liever een heel andere trouwerij zou hebben gehad, maar die keuze hadden ze niet echt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit dan ook geheel tegen mijn principes in te kijken
Ja dat hoorde ik gisteren steeds op de radio (het was onontkoombaar), dat het wel een huwelijk uit liefde is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bruidspaar gisteren ook liever een heel andere trouwerij zou hebben gehad, maar die keuze hadden ze niet echt.
Ik geloof wel dat zij vooral met hem wilde trouwen (de persoon William), en dat zijn prins-zijn een noodzakelijk kwaad is.
Diana wilde volgens mij vooral met haar sprookjesprins trouwen, en niet specifiek met de persoon Charles.
Het kan haar echter met haar achtergrond niet kwalijk worden genomen.
Mij interesseert het niet of haar iets valt te verwijten. Net zo min als het me interesseert of ze is vermoord of niet. Ik vind dat het koningshuis wel iets te verwijten valt, namelijk een meisje in de gelederen opnemen dat daar op geen enkele manier op gebouwd was. Charles had gewoon met Camilla moeten trouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:05 schreef Leandra het volgende:
Kun je iemand die je als "dom" typeert verwijten dat ze in sprookjes gelooft?
En verkijk je niet op de manier waarop de Engelse upper-class 30 jaar geleden echt nog heel anders met zulke zaken omging dan nu, en dan de rest van de wereld.
Destijds was een huwelijk van een kroonprins met een middle-class meisje echt ondenkbaar.
TV-series als "To the manor born" gaven die verschillen met een hoop humor, maar toch heel duidelijk aan.
Had ze die nog uit de tijd dat ze de maffiahoer uithing?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef Merel het volgende:
Camilla was destijds niet upper class genoegquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij interesseert het niet of haar iets valt te verwijten. Net zo min als het me interesseert of ze is vermoord of niet. Ik vind dat het koningshuis wel iets te verwijten valt, namelijk een meisje in de gelederen opnemen dat daar op geen enkele manier op gebouwd was. Charles had gewoon met Camilla moeten trouwen.
Volgens mij zit niemand op Mabel te wachten, maar ze loopt altijd rond met zo'n blik van "kijk eens hoe leuk het voor jullie is dat ik er ben!"quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:10 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Had ze die nog uit de tijd dat ze de maffiahoer uithing?
Camilla had haar achtergrond wel degelijk mee (meer dan Diana), maar ze lag niet goed bij het publiek en dat kon het koningshuis zich niet permitteren want dat was in die jaren zelf ook zeer impopulair.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Camilla was destijds niet upper class genoeg![]()
Destijds waren de verschillen tussen working, middle en upper class nog gigantisch, dat is eigenlijk pas aan het vervagen sinds er nog maar heel weinig mannen zijn die zich kunnen permitteren nooit te werken en altijd van een erfenis te kunnen leven.
Ik denk dat ze destijds niet van voldoende kom-af was, immers geen eigen titels.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Camilla had haar achtergrond wel degelijk mee (meer dan Diana), maar ze lag niet goed bij het publiek en dat kon het koningshuis zich niet permitteren want dat was in die jaren zelf ook zeer impopulair.
Was Camilla destijds ook niet al getrouwd? Of is die na Charles pas getrouwd?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze destijds niet van voldoende kom-af was, immers geen eigen titels.
Ze kende Charles al toen ze trouwde.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Was Camilla destijds ook niet al getrouwd? Of is die na Charles pas getrouwd?
Ze was het rommeltje van Charles, bleek niet gewichtig genoeg te zijn om met hem te mogen trouwen en trouwde vervolgens met Andrew Parker Bowles, om tijdens hun huwelijk weer met Charles te rommelen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Was Camilla destijds ook niet al getrouwd? Of is die na Charles pas getrouwd?
Ik vind het inderdaad best tragisch, dat twee mensen zoveel jaar van elkaar hielden maar er niets mee konden doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:03 schreef lezzer het volgende:
Wat romantisch en tegelijkertijd ellendig eigenlijk...
Dat vooral.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad best tragisch, dat twee mensen zoveel jaar van elkaar hielden maar er niets mee konden doen.
En van Andre Rieuquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:20 schreef tong80 het volgende:
De Bolero. Het favoriete neuknummer van het koningshuis.
Libelle.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
En van Andre Rieu
Prinses Irene, dierenvriendof was het Margriet?
'Ik zou je tampon willen zijn.'quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kende Charles al toen ze trouwde.
Veel te veel.quote:
Waren we bijna vergeten. We zullen alleen de zoen moeten missenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Veel te veel.
Ohjw wacht, nog een balkonscene
Dank je, kon er niet opkomenquote:
Ik moest het ook een paar keer lezenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:38 schreef Leandra het volgende:
Waarom zijn we van NWS naar TRV geschopt?
Modjes zijn weer aan het voetballen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:38 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:38 schreef Leandra het volgende:
Ik zit ook al te kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moest het ook een paar keer lezen
Er zijn ook posts verdwenen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:38 schreef Leandra het volgende:
Maakt mij weinig uit, denk dat SHO wel geschikt is maar snapte de kick naar TRV nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:39 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Zal ik hem dan maar in TV of SHO zetten? Of gewoon terug?
Niet te veel oranjebitter drinken he!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zuipen. Wens me sterkte.
ole
Modjes zijn niet in de stemming. Ze snappen er niks van.
Volgens mij juist welquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, toch geen kwaliteitsposts van jou of mij hè?!
Dankjewel Ole.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef Ole het volgende:
Ik heb hem maar gewoon teruggezet in NWS.
Staat ie al sinds gister, dus beetje raar om hem nu ergens anders te zetten.
Thnxquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef Ole het volgende:
Ik heb hem maar gewoon teruggezet in NWS.
Staat ie al sinds gister, dus beetje raar om hem nu ergens anders te zetten.
Ik ben toch stiekem een beetje trots op mijn woonplaatsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |