Geen 3voor12 meer..quote:
hij blijft station voice en that's live presenteren.quote:
Meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij blijft station voice en that's live presenteren.
3voor12 vond ik ook wel prettig, behalve zijn Foo Fighters fetishquote:
Queensdayquote:
die Paul Rabbering doet Nachtegielquote:
Tofquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die Paul Rabbering doet Nachtegiel
ROel zal dat wel missen. Bellen met de voicemail van Domien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:13 schreef hole1988 het volgende:
Frank zegt dat Domien heeft gezegd dat hij stopt met de Voicemail.
quote:
Ik start vast een petitie...quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:13 schreef hole1988 het volgende:
Frank zegt dat Domien heeft gezegd dat hij stopt met de Voicemail.
Geen telefoon met mobiel internet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:32 schreef 3rdRock het volgende:
klotehuisbaas en klote-upc! gisterenavond werd om 21.10u mijn verbinding afgesloten! zo te lezen heb ik nog een hilarisch stuk EW en een prima Stenders gemist. BAH.
nee, ik ben nog oldskool. ik kan wel internetten op mn telefoon, maar heb geen bundel en geen smartphonequote:
ik heb ook geen internet op m'n mobiel.. vind ik niet zo nodigquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik ben nog oldskool. ik kan wel internetten op mn telefoon, maar heb geen bundel en geen smartphone
mee eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb ook geen internet op m'n mobiel.. vind ik niet zo nodig
Ik ben na een paar weken helemaal om en wil niet meer zonderquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb ook geen internet op m'n mobiel.. vind ik niet zo nodig
nee, ik hoef het niet.. kost geld enzo..quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben na een paar weken helemaal om en wil niet meer zonder
Ik ben sinds september verslaafdquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben na een paar weken helemaal om en wil niet meer zonder
Ik zoek alleen nog een goede podcast app om de Ekdom podcasts binnen te trekken. Kan ook aan de links van Ekdom liggen natuurlijk, maar die podcasts via mobiel downloaden homaar.quote:
Vraag hole ff, die hackt ut wel ff.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog een goede podcast app om de Ekdom podcasts binnen te trekken. Kan ook aan de links van Ekdom liggen natuurlijk, maar die podcasts via mobiel downloaden homaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |