Ik ben na een paar weken helemaal om en wil niet meer zonderquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb ook geen internet op m'n mobiel.. vind ik niet zo nodig
nee, ik hoef het niet.. kost geld enzo..quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben na een paar weken helemaal om en wil niet meer zonder
Ik ben sinds september verslaafdquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben na een paar weken helemaal om en wil niet meer zonder
Ik zoek alleen nog een goede podcast app om de Ekdom podcasts binnen te trekken. Kan ook aan de links van Ekdom liggen natuurlijk, maar die podcasts via mobiel downloaden homaar.quote:
Vraag hole ff, die hackt ut wel ff.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog een goede podcast app om de Ekdom podcasts binnen te trekken. Kan ook aan de links van Ekdom liggen natuurlijk, maar die podcasts via mobiel downloaden homaar.
Inderdaad, gewoon opeten!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:26 schreef alors het volgende:
trouwens die gast net, snot onder tafels smeren, dat is pas ranzig!
dan heeft ze ten minste nog iets te doen in de rest van haar levenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:44 schreef alors het volgende:
wtf 21 en nog nooit films gekeken en in de bios geweest
Het was een jongen, uit het zeer kerkelijke zeg maar...quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan heeft ze ten minste nog iets te doen in de rest van haar leven
Tienermeisjes!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |