Doneer jij PSV een paar miljoen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef lamvarken het volgende:
zou gomes terughalen !!
Bij ons speelt hij dan weer als vanouds
Hij kost zeker een paar miljoen, dat mag hij dan wel waard zijn maar dan moet je nog steeds het geld hebben...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef lamvarken het volgende:
[..]
das ie niet meer waard he als je hem volg, mischien ruilen met isaksson ?
of Cassio?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef lamvarken het volgende:
[..]
das ie niet meer waard he als je hem volg, mischien ruilen met isaksson ?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Gomes blundert weer, hopelijk bieden ze hem aan voor bijna niks..
GOMES!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan kasilias, Dieda en Gulio Zecar bij elkaar..!!
kunnen ze allebei kijgen mooie ruil !quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of Cassio?
De grote ''braziliaanse'' talent..
Sorry, ik ben genghis kahn helemaal vergeten..quote:
nee wie wordt er volgens jou kampioen en wie hoop je ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou dat is het einde van de competitie zeker niet.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:40 schreef lamvarken het volgende:
Mooi want toppers kunnen we niet halen,dus gaan we voor talent, Hopen dat er een alex , gomes ,farfan of park tussenzit..
Jij bent echt gestoordquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Gomes blundert weer, hopelijk bieden ze hem aan voor bijna niks..
GOMES!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan kasilias, Dieda en Gulio Zecar bij elkaar..!!
Ik denk ajax.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef lamvarken het volgende:
[..]
nee wie wordt er volgens jou kampioen en wie hoop je ?
Wij,zijn geen DiegoArmandoMaradonna die de helft van de tijd gebant/genegeerd wordt..quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zijn geen Ajax die de halve tijd eruit vliegt
de talentquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of Cassio?
De grote ''braziliaanse'' talent..
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:30 schreef Sj0rSz het volgende:
Opstelling PSV: Isaksson, Tamata, Bouma, Marcelo, Wuytens, Engelaar, Toivonen, Hutchinson, Dzsudzsák, Berg, Labyad
De lichtjes?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef voice-over het volgende:
Ik gun de aartsvijand uit 020 niet veel maar de lichtjes gun ik helemaal niks.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef voice-over het volgende:
Ik gun de aartsvijand uit 020 niet veel maar de lichtjes gun ik helemaal niks.
Zonder de hongaar. Kreeg volkomen onterecht geelquote:Op zondag 1 mei 2011 15:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Tegen Vitesse.
Benieuwd of ze dat volgende week ook kunnen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Naja:
1. Fc Twente
2. PSV
3. Ajax..
Kan ik mee leven..
Naja:
1. Fc Twente
2. PSV
3. Ajax..
Kan ik mee leven..
Naja:
1. Fc Twente
2. PSV
3. Ajax..
Kan ik mee leven..
Naja:
1. Fc Twente
2. PSV
3. Ajax..
Kan ik mee leven..
Dat moet hem dan maar worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Naja:
1. Fc Twente
2. PSV
3. Ajax..
Kan ik mee leven..
Moet je wel eerst van Groningen winnen, die vol voor de 4e plek gaan. En je mist je sterspeler.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Naja:
1. Fc Twente
2. PSV
3. Ajax..
Kan ik mee leven..
Lens komt weer terug..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moet je wel eerst van Groningen winnen, die vol voor de 4e plek gaan. En je mist je sterspeler.
Die nooit presteert in uitwedstrijden. Maar goed, zie dit PSV nog niet in Groningen winnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moet je wel eerst van Groningen winnen, die vol voor de 4e plek gaan. En je mist je sterspeler.
dat deed hij goed maar verdedigend zwakquote:Op zondag 1 mei 2011 16:28 schreef Geo3kant het volgende:
OH.. en Marcelloheerlijke kopbal, en een belangrijke! Mag ook wel genoemd worden als hij wat positiefs doen.
Speelde dit seizoen een 6.5/7..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:28 schreef Geo3kant het volgende:
OH.. en Marcelloheerlijke kopbal, en een belangrijke! Mag ook wel genoemd worden als hij wat positiefs doen.
Inderdaad, vandaag ook weer moeizaam...quote:Op zondag 1 mei 2011 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die nooit presteert in uitwedstrijden. Maar goed, zie dit PSV nog niet in Groningen winnen.
Zoals heel PSV..quote:
Lensie is weer terug, die de laatste weken de beste speler is...quote:Op zondag 1 mei 2011 16:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kan toch ook protest aantekenen tegen een kaart?!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lensie is weer terug, die de laatste weken de beste speler is...
Nee, niet bij gele kaarten.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:32 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Kan toch ook protest aantekenen tegen een kaart?!
Uhu, want daarmee ga je de oorlog winnen! Met jeugd én de "toppers" die we nu hebben kom je nergens.quote:
Met aankopen ook niet, laatste 3 jaar meer geld weggegooid dan binnen gekregen..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Uhu, want daarmee ga je de oorlog winnen! Met jeugd én de "toppers" die we nu hebben kom je nergens.
Je zal toch wat moeten doen, afwachten en leunen op een Wuytens e.d. zal het m.i. ook niet verder brengen!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met aankopen ook niet, laatste 3 jaar meer geld weggegooid dan binnen gekregen..
Reis.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
-------------- Isaksson
***** ---- ***** ---- Bouma --- Pieters
Hutchinson - Toivonen - Labyad
Lens - Reis - Dzsudzsak
Hopelijk willen Ruud en van Bommel nog komen
Of Messi.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk willen Ruud en van Bommel nog komen
Ja.. achteraf makkelijk praten..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:34 schreef lamvarken het volgende:
vol vertrouwen richten seizoen 2011 / 2012
Pas na de kerst beschikbaar, zoals het er in de laatste berichten stondquote:Op zondag 1 mei 2011 16:37 schreef GGMM het volgende:
Is Reis er vanaf begin volgend seizoen weer bij? Ik dacht gehoord te hebben dat hij er heel 2011 nog uitlag?
Uhu, daar mag je komend seizoen helemaal niks van verwachten, dit seizoen was al een wonder hoe ie presteerde en weer terug kwam. Hebben in elke linie een versterking nodig. Maar goed, nu maar hopen op Twente over twee weken. Voorronde CL spelen en een goede trainer voor de groep krijgen. Hopen dat er dan wat mannen willen komen.quote:
Dzudszak heeft zijn laatste wedstrijd al gespeeld..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnaast ga ik er van uit dat Dzsudzsák en/of Toivonen verkocht zal worden.
Nee, want rechtsbuiten.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef lamvarken het volgende:
zal mokthar laten spelen tegen groningen op de plek van doedelzak
Iets met een soort Robben constructie enz enz bla blaquote:Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor 3 miljoen ging hij naar PSV.. Moet je eens kijken hoevaak hij de kans krijgt..![]()
Rutten
Robbenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Iets met een soort Robben constructie enz enz bla bla
Eigenlijk wel..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:52 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Gofftedomme, PSV echt een bagger seizoen! Net zoals de rest van de top-3!
Ik vind dat gewoon ADO kampioen moet worden,omdat het focking kan!
Dat kan helemaal niet meerquote:Op zondag 1 mei 2011 16:52 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Gofftedomme, PSV echt een bagger seizoen! Net zoals de rest van de top-3!
Ik vind dat gewoon ADO kampioen moet worden,omdat het focking kan!
Lullig, dan staat Willem II op -15quote:Op zondag 1 mei 2011 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat de KNVB van alle clubs 30 punten afpakt en aan Ado geeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |