Je zegt het zelf al, meest ongunstige gevalquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:51 schreef Chase_Utley het volgende:
De eerste kwalificatie ronde die moet de Nederlandse club wel overleven, maar daarna kan je zomaar een Manchester City/Tottenham of een Bayern tegenkomen in de laatste kwalificatieronde. Al is dit natuurlijk wel in het meest ongunstige geval.
Hou het dan zelf ook ontopicquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:08 schreef lamvarken het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je hier posten ,maar mijn vraag was is het ajax topic zo saai ?
Moet je een beetje geluk mee hebben maar PSV is niet als vanzelfsprekend door de voorrondes heen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, meest ongunstige geval
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zijn geen Ajax die de halve tijd eruit vliegt
Ik vind het ook best grappig en goed voor het Nederlands voetbal want Ajax heeft toch niks te zoeken in de CLquote:
PSV in deze vorm ook absoluut niet, hou nou eens op met trolls uitlokkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind het ook best grappig en goed voor het Nederlands voetbal want Ajax heeft toch niks te zoeken in de CL
Net als het voetbal in de Eredivisie, we passen ons aan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:42 schreef Einthovuh het volgende:
Wat een kut topic is dit geworden zeg.
Andere topics van clubs zijn een stuk serieuzer heurr.. haphap.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als het voetbal in de Eredivisie, we passen ons aan.
Das ook precies de reden waarom ik dit topic de laatste week links heb laten liggenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:42 schreef Einthovuh het volgende:
Wat een kut topic is dit geworden zeg.
Nee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:52 schreef lamvarken het volgende:
[..]
waarom zou enthousiast , kan je deze gast goed ?
juist !!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij blijft dan de vraag staan waarom zo enthousiast?
Ik vroeg me af hoe het zou staan als ie scoort.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij blijft dan de vraag staan waarom zo enthousiast?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe het zou staan als ie scoort.
Reis is volgens mij de eerste die het echt goed deed. Al zijn Bogelund en Eidur wel international geworden van hun land en heeft met name Eidur een mooie carrierequote:Op zaterdag 30 april 2011 20:40 schreef lamvarken het volgende:
De afgelopen dagen had PSV weer een aantal jonge buitenlandse talenten op bezoek. Berisha, Djordjevic en Victor Eugenio waren op stage. Voor Pasen was het de 17-jarige Albert Berisha van Helsingborgs IF die vier dagen bij PSV op bezoek was. Hij trainde mee met de A1 en onderging een aantal tests. De 17-jarige Luka Djordjevic van FC Mogren uit Montenegro was langer op stage bij PSV. Hij deed mee in het succesvol verlopen Paastoernooi van PSV A1 in Duitsland. PSV scouts volgden het talent, die begeleid wordt door Igor Gluscevic, al geruime tijd. Inmiddels is ook de 17-jarige Victor Eugenio van Esther Grande de Betin uit Peru bezig aan zijn al eerder aangekondigde stage bij PSV. PSV is dus weer op zoek naar talent zoals hiddink adviseerde.
Mooi want toppers kunnen we niet halen,dus gaan we voor talent, Hopen dat er een alex , gomes ,farfan of park tussenzit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |