oh god, maar staat dat dan? Ik heb namelijk zelf een C-D, maar ik ben zo dun dat het er al uitziet als een E-F met push up (regular pads)quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik zou F hebben met deze bh.Maar dan ga ik eens kijken naar balconets. Goede tip! Bedankt. (:
Ik heb ook een CD.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
oh god, maar staat dat dan? Ik heb namelijk zelf een C-D, maar ik ben zo dun dat het er al uitziet als een E-F met push up (regular pads)
In de openingspost.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
oh god, maar staat dat dan? Ik heb namelijk zelf een C-D, maar ik ben zo dun dat het er al uitziet als een E-F met push up (regular pads)
dus eigenlijk zijn shirtjes en broeken die slank(er) afkleden ook een deceptie, want misschien is ze wel dikker dan je dacht. Of heeft ze rare vlekken of haar onder d'r kleren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt me altijd zo'n deceptie als man zijnde.
Ja de super plunge. Heb hem zelf ook gekocht toch benieuwd of ze er echt zoveel groter van werden maar zit verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:55 schreef linpunt het volgende:
is het eigenlijk dezelfde die de Primark aanbiedt?
Hoor je niet gewoon de maat te kopen die je normaal neemt. En dit zorgt ervoor dat het dan groter word?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een 80C gekocht, maar die maat heb ik écht niet van mezelf.
Qua looks geef ik het een AHet schijnt een B te zijn.
Uiteraard! Maar:quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:37 schreef Shieldz het volgende:
[..]
Hoor je niet gewoon de maat te kopen die je normaal neemt. En dit zorgt ervoor dat het dan groter word?
Dus als je A heb koop je ook A en krijg je C?![]()
ik had hem ook gekocht voor een jurk.. bleek de jurk een hele lage decolete en rug te hebben.. nooit aangehad.. Volgensmij ziet dat er echt niet uit bij mij.. 1.62 op hele hoge hakjes en met cup F..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de super plunge. Heb hem zelf ook gekocht toch benieuwd of ze er echt zoveel groter van werden maar zit verschrikkelijk.
heb je je laten opmeten door mensen van de hunkemoller? Want ook al heb je "altijd" een 75C, het verschilt toch per merk..quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar:
- ik lijk een A
- ik heb normaal een B
- bij deze BH heb ik (waarschijnlijk door de pasvorm) een C nodig. B zat niet goed
Verkoopster heeft meegekekenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
heb je je laten opmeten door mensen van de hunkemoller? Want ook al heb je "altijd" een 75C, het verschilt toch per merk..
Ah, beter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verkoopster heeft meegekeken
Ik laat altijd meekijken, want ik heb tot nu toe nog nooit de maat gehad die ik dacht te hebbenDus ik laat ze altijd even checken.
Zij raadde juist de C aan.
dat vind ik van dit ding ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Mishu het volgende:
Ik draag liever een bh omdat ik niet constant mannen die naar mijn tieten lopen te staren wil.
Zonder bh is voor aandachtsvragers.
Ik heb precies hetzelfde als jou en wat linpunt al zei het moet wel passen bij de rest van je lichaam. Bij mij is het niet nodig, maar ik snap dat sommige vrouwen die wat minder hebben wel voor zo'n bh kiezen. Het staat bij TS wel mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:58 schreef Tamashii het volgende:
Hunkemoller is sowieso wel goed hoor! Alleen die bh hoef ik niet want dan heb ik cup E en dat lijkt me toch niet fijn.
Die duopaks zijn wel tof trouwens!
Eh, dat vind ik echt zooo dom. Sorry hoor, maar als iemand dat kan hebben, waarom niet. Het is pas een uitvinding van de laatste jaren, in de middeleeuwen droeg geen enkele vrouw een bh. Ja misschien een korset als je rijk was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Mishu het volgende:
Ik draag liever een bh omdat ik niet constant mannen die naar mijn tieten lopen te staren wil.
Zonder bh is voor aandachtsvragers.
Lekker spannend ja. En achteraf blijkt die spanning behoorlijk onterecht en kijk je weer tegen 2 erwten op een plank. Nou die spanning was het dan wel waard hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef halo1 het volgende:
ik vind het dus een werelduitvinding.. twee cupmaten meer.. het maakt vrouwen spannend en mysterieus: als ze zo!n ding aan heeft vraag je je als man toch af of het allemaal wel "echt" is: opwindend.. ze gaan er een beetje ondeugend en zelfbewust(er) van kijken .. en dat juist maakt ze(de dames) (weer) mooi(er).Hadden wij als man maar zo!n verleidingsmiddel bij uitstek. Lijkt me niet geschikt voor alledaags gebruik .. maar wel als versier-/weerversier-/goedmaak/methode.....
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Deceptie, oncharmant. Cupmaat is voor mij bijzonder onbelangrijk in een aantrekkelijk voorkomen.
Ik heb liever goed gekleed en sportief. Nou heb ik hier voorheen alleen relaties gehad met lange slanke modepopjes, cus houd mijn mening niet aan als norm. Overigens doel ik met modepopjes op zoals de dame op de foto en niet zo'n snol in een goedkope zara/h&m blazer met een wit t-shirt en uggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |