Waarom is het belangrijk dat de intentie "goed" is? Hunkemoller is een commercieel bedrijf. De intentie zal ze aan hun aars oxideren. Ze willen verkopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 05:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel hoor. TS gaf dat ook aan.
[..]
En een andere user ook:
[..]
Ik krijg alleen het idee dat het (vooral) wordt gebruikt om de borsten groter te laten lijken (ja, d'oh, daarmee haalt Hunkemöller potentiële klanten over tot aanschaf) en het gewoon mooi meegenomen is dat bepaalde kleding mooier zit. De intentie, daar gaat het mij om.
quote:Op zondag 1 mei 2011 05:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als de BH uitgaat zie je alsnog dat de tieten in kwestie 2x zo klein zijn als verwacht, dus misleiding is het.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Ik trek mijn bh doorgaans alleen uit bij mensen die mij niet beoordelen op de grootte van mijn borsten, dus da's geen probleem.
Vind ik juist wel relaxed.quote:Op zondag 1 mei 2011 05:17 schreef 9611Niels het volgende:
Als de BH uitgaat zie je alsnog dat de tieten in kwestie 2x zo klein zijn als verwacht, dus misleiding is het.
Daar zijn er vast genoeg van, maar dat is hun probeem.quote:Op zondag 1 mei 2011 05:25 schreef zarGon het volgende:
Ik krijg alleen het idee dat het (vooral) wordt gebruikt om de borsten groter te laten lijken
Dat is dan weer waar, klacht ingetrokken.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
Vind ik juist wel relaxed.
Bij den naakten vrouw zijn kleinere maten altijd mooier IMHO, maar met veel lagen kleren aan is groter weer leuk, want dan kun je van afstand toch nog wat zien.
Ik snap deze zin nietquote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Drinky het volgende:
waarschuwing; dat soort troep verkondig je maar tegen je vuilnisbak, als je ermee rammelt.
Ik heb een 80C gekocht, maar die maat heb ik écht niet van mezelf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wauw, resultaat is erg mooi! Welke cupmaat heb je van jezelf dan?
Hmm ik snap het nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een 80C gekocht, maar die maat heb ik écht niet van mezelf.
Qua looks geef ik het een AHet schijnt een B te zijn.
Van deze heb ik een C nodigquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hmm ik snap het nietkoop je altijd een 80C of moet je van die BH een 80C kopen?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu maar hopen dat TS een jongen treft met een stel sokken in zijn onderbroek en vervolgens 5 cm blijkt te hebben
Eens kijken of het wederzijds is
[..]quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Ik trek mijn bh doorgaans alleen uit bij mensen die mij niet beoordelen op de grootte van mijn borsten, dus da's geen probleem.
En zo kan ik ook eens fatsoenlijk een jurkje aan
maar ze benadrukte juist dat ze dat niet deed. Ze draagt dit om kleding er voor haarzelf leuker uit te laten zien, en niet per sé om mannen te laten kwijlen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:26 schreef ecdysiast het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je er wat van aantrekken wat andere mensen van jouw borsten vinden?
Als je jezelf gaat aanpassen op wat iedereen wel niet "goed" aan je vindt kan je dor gaan me zulke onzin.
Het gaat dan ook vooral om wat ik zelf van mn borsten vind.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:26 schreef ecdysiast het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je er wat van aantrekken wat andere mensen van jouw borsten vinden?
Als je jezelf gaat aanpassen op wat iedereen wel niet "goed" aan je vindt kan je dor gaan me zulke onzin.
Er vanuitgaand dat je geen hangtieten hebt...Maar ik ben in principe ook voor natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef SilkenTofu het volgende:
Het staat mooi hoor, maar natuurlijke borsten vind ik mooier.
Alles moet tegenwoordig maar omhoog geduwd, geen tepel mag door de kleding priemen, de natuurlijke vorm van borsten wordt verhuld door in een door commercie bedachte vorm bh gestoken te worden.
Ik vind dat echt zonde.
Het schoonheidsideaal qua borsten mag ook door de molen vind ik.
Altijd maar die randen van bh's die op de rug zichtbaar zijn, om bij wat vollere vrouwen niet te spreken over de rolletjes die er dan overheen puilen.
Bh loos vind ik echt mooier. Natuurlijker.
Daarbij: hunkemöller blijft natuurlijk kwaliteit om om te lachen. Als je dan toch bh's wilt dragen gun jezelf dan het beste van het beste. Dat wat lekker zacht is voor je ribben, stof die 's avonds niet in je vel gedrukt staat.
als je dat wil moet je het natuurlijk vooral doen, maar ik zou het zelf niet doen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef SilkenTofu het volgende:
Ik heb geen hangtieten, maar waarom hebben hangtieten geen bestaansrecht?
Ook hangtieten mogen zijn zoals ze zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |