Met vriendelijke en laatste groet,
Kastanova
in het echt ben ik geen klokkentoren
PS
Zat ArchAngel ook in je complotje, want die liet zich toen hij hier net kwam wel erg meeslepen. Niet dat hij nu niet veranderd is, maar is dat bewust of onbewust gegaan?
PPS
Waar is de topic dat je de weddenschap aangaat? Ik kan hem nml niet vinden.....?
quote:
op 04-19-2000 om 06:55 PM schreef sataN het volgende:
Hiephiephoera!
Ik vond je altijd het voorbeeld van de grootste kortzichtigheid die ik ooit las, maar je mag je van mij nog even bewijzen.
Plaats eens een foto van je dochtertje????Ik denk dat je wel zult begrijpen dat ik dat liever niet doe.
Zie het niet als een uitvlucht, maar zou toch graag m'n privacy behouden.
En een fotootje van m'n dochter vind ik sowieso te ver gaan.PS
Zat ArchAngel ook in je complotje, want die liet zich toen hij hier net kwam wel erg meeslepen. Niet dat hij nu niet veranderd is, maar is dat bewust of onbewust gegaan?Nee, hij zat niet in het complot.
PPS
Waar is de topic dat je de weddenschap aangaat? Ik kan hem nml niet vinden.....?De discussie begon op het forum, maar zette zich voort via icq.
Ik heb nu echter al een tijdje niks meer van hem gehoord en/of op icq gezien.
Ik deed de test (geen weddenschap) dus eigenlijk voor mezelf zonder invloeden van een ander...
Het was eigenlijk niet meer de bedoeling om te reageren, maar ik vind dat jullie het zeer sportief opvatten...
Ook ooit afgevraagd of je mensen wel voor zo'n soort test mag gebruiken?
Helemaal als je wat aan psychologie gedaan hebt neem ik aan dat je daar wel over hebt nagedacht, want soms gingen je reacties echt ver. Is dat nodig? Moet je zo extreem gaan om je voor te doen als iemand anders?
* sataN stelt zich niet geheel afkeurend op hoor.
* sataN is even geintrigeerd door het idee wat ze zelf ook wel eens heeft uitgevoerd, maar nooit zo extreem.
bixis.
zet ze achter elkaar en je krijgt:
ZE TRAPPEN ER ALLEMAAL IN
!!!!
Kasta: hij is goeeeeeeeeeeed, noteer: fan nummer 2!!!!!!!!!!
En ik vind dat je eigenlijk verplicht bent nog te reAgeren mits er normaal iets gevraagt wordt beschouw het bovenstaande als tegen kasta. Waarom zo lang? Veel plezier in gehad? Zat l-x wellicht ook in het complot? kan me niet voorstellen dat iemand een persoon als kasta echt mag namelijk.
* Machiel hoopt op een serieuze reaktie.
kan kennelijk niet zoek maar is goed naar de twee verborgen boodschappen die er nu in staan! het is me nu wel duidelijk kasta is irl precies dezelfde Arogante zelfingenomen stomme eikel! geniet hier maar van blaaskaakie
laatste maar dan ook allerlaatste reaKtie die ik je waardig vind.
gegroet!
quote:
op 04-19-2000 om 06:55 PM schreef sataN het volgende:
Zat ArchAngel ook in je complotje, want die liet zich toen hij hier net kwam wel erg meeslepen. Niet dat hij nu niet veranderd is, maar is dat bewust of onbewust gegaan?
Hejhejhejhej
wat the fuck
nope ik weet van niks...
GRTZ Arch "jij ruled" Angel
Shittie tittie da moe 'k ok mar es doe he?
Effe single white female spele met als achterliggende gedachte dat Freud en Jung altijd bij mij zijn
Nâh,
nu effe Frasier kijke op du tailevisie heur moe nog heel wat lere voordat ik mijn debuut ken make
Lache ja! Haha mooi mán...
Echter, ik vind dat dit geval "Kastanova" gewoon ONTZETTEND lachen is. Ik kan hier niet veel kwaads in zien. Dit is geen kwestie van "mensen manipuleren" of tegen elkaar uitspelen of wat dan ook geweest. Dit is gewoon iemand die in de rol van een ander stapte om te kijken hoe mensen daarop zouden reageren.
Erg goed geslaagd! Ik vind dit een geinige actie en ik kan hier absoluut wel om lachen!
thumbs up Kasta!
Marco
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 19 April 2000).]
quote:
op 04-19-2000 om 10:09 PM schreef Machiel het volgende:
Marco kijk nou noges heel goed naar de reaktie van Jungleman en mijn laatste reaktie, daar staat de waarheid namelijk.
Wie zegt dat? Ik heb dat wel gelezen.
Ik denk alleen niet dat "kastanova" daarmee bedoelt dat de "test" niet echt was.
Misschien zit ik er naast hoor, maar het taalgebruik in dit topic is dusdanig anders dat ik denk dat de "test" wel degelijk echt was. Als "Kasta" echt was dat zou ie op zijn minst nu wel HEEEL erg anders uit de hoek komen dan ie normaal is he?
Maar goed, ik KAN ernaast zitten. Het wachten is tot the final word van "kastanova".
Marco
en ik heb zo hard moeten lachen op de chat dat ik ben gaan flooden met "hahahahahaha" dat ik nou gebanned ben.
Ik heb me tot nu toe voorgedaan als psycholoog met twee dochtertjes, maar ik ben in feite een boerenlul uit een een of ander gat die zoveel mogelijk meiden scoort (, en dat lukt ook makkelijk) . Zelfs op de M&G geloofde men mij nog! (Dank Bixis, dat je het spel mee speelde)
En over Kasta: ik vond die gast -zeker bij zijn 'return' een parodie van zichzelf; nu blijkt het een parodie van iemand anders te zijn. Whatever.
quote:
op 04-20-2000 om 09:47 AM schreef Doc het volgende:
OK OK dan doe ik ook maar een bekentenis:Ik heb me tot nu toe voorgedaan als psycholoog met twee dochtertjes, maar ik ben in feite een boerenlul uit een een of ander gat die zoveel mogelijk meiden scoort (, en dat lukt ook makkelijk)
. Zelfs op de M&G geloofde men mij nog! (Dank Bixis, dat je het spel mee speelde)
Euh, kan ik nog afzeggen, Doc?
O nee, hij is toch eigenlijk ECHT Paul Bosveld. En ik ben eigenlijk Van Gastel, of nee, Winter. Uhm, of ehhm, nee ik ben Grim! Je mag me ook Fred noemen. Of toch liever Napoleon! Welles! Echt waar! Help! Ik ben een vliegtuig, en als je het niet geloven wilt dan stap je maar uit. En ik ben toch niet zwanger! Of wel?
Verwarrend!
[Dit bericht is gewijzigd door Doc (Datum 20 April 2000).]
GRTZ ArchAngel
M.v.g.
quote:
op 04-20-2000 om 05:48 PM schreef Aernout het volgende:
Toch leuk dat hij hier nog even onthult hoe het nou echt(?)zit.
Hoe het "echt" zit weten we pas als meneer Kastanova zijn licht laat schijnen over de betekenis van die hoofdletters in zijn stukje. En dan nog kan ie daar weer over liegen.
Ach.. who gives a f*ck. Ik word zo verschrikkelijk moe van dat "interessant doen" van sommige mensen. Ik heb het allemaal nooit begrepen denk ik. Ik ben gewoon mezelf op internet, precies zo als in RL.
Wat was het toch makkelijk als iedereen gewoon normaal deed... *zucht*
Marco
M.v.g.
goeie grap
Speedy is hierdoor helemaal door de medebewoners geaccepteerd, kan ie het weer mee doen, moet ie zijn hele imago weer afpoetsen
PS. wat is je nieuwe nick?
* pucky geeft hierbij toe dat haar naam eigenlijk
haas is..
en daarom bemoeit ze zich er maar niet mee.
M.v.g.
Gegroet,
Djeez
quote:
op 04-20-2000 om 11:16 PM schreef kastanova het volgende:
Toch jammer dat ik niets hoor van de mensen die het meest fel tegen "kastanova" waren...
Laat dit een aansporing zijn...M.v.g.
Wat wou je horen dan? mijn mening? Is goed hoor...
Ach whatever de waarheid, het zal me aan me reet roesten, in beide gevallen, je bent een blijft een enorme eikel (laat ik de Haagse medische encyclopedie maar niet open trekken).
Je bent het in iedergeval niet waard om me druk over te maken, ga maar lekker uit als een nachtkaars, ik zal je niet missen, in welke hoedanigheid dan ook.
V
M.v.g.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 21 April 2000).]
Kasta "Zou je zeggen dat ik een klootzak ben"Nova
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 12-09-2000 20:59]
Welcome Back, en Bianca ook trouwens !
quote:Jezus Danny, wat ben jij toch een klein klein beteutert kleutertje. Mag ik even braken ?
Op 19 april 2000 21:18 schreef Danny het volgende:
Ik vind dit toch een compleet ander verhaal dan dat van Kanga. Kanga heeft doelbewust mensen die hem kenden, veel met hem chatten over privézaken etc volledig in de zeik gezet.<BR>
(bla die bla)
Als wat Kasta nu zegt waar is dan vind ik 'm geniaal want face it, iedereen is erin getrapt en iedereen heeft zich wel 's kwaad gemaakt over Kasta's opmerkingen.
quote:Heb je wel eens gekeken naar de datum van het stuk dat je van Danny quote.
Op 13 september 2000 11:56 schreef Kangaroo het volgende:
...Dat Danny en ik elkaar niet kunnen luchten of zien, best, maar dat wil niet zeggen dat je continu me moet gaan zitten achtervolgen met een fabel waar ik ooit mijn excuses voor heb aangeboden. Dat je dit steeds dit oprakelt vind ik nogal min en echt absoluut onwaardig...
Over oprakelen gesproken...
quote:inderdaad je hoeft geen genie te zijn om te zien wat hier werkelijk aan de hand is. ik heb Kastanova al vanaf het begin af aan hier zien posten en al meerdere keren gezien hoe hij publiekelijk uitgekotst werd. vervolgens probeert hij nu na een hele tijd toch weer terug te komen onder zijn eigen naam en ziet dat hij wederom keihard uitgekotst wordt.
Op 21 april 2000 02:09 schreef Verbal het volgende:
<font color=purple>* Verbal weet zeker dat Kasta nu aan het jokkebrokken is...</font>
<BR><font color=purple>* Verbal heeft bewijsmateriaal gezien dat Kasta is wie hij zegt niet te zijn...</font>
<BR>leuk geprobeerd Martin...<P>V
"dan maar zeggen dat het allemaal niet waar is en dat ik eigenlijk een ouwe kerel ben met een kind en wel een vrouw want ik sta nu toch wel redelijk voor lul." denk je dan als Kastanova zijnde.
leuk geprobeerd Kasta "ik ben een enorme bokkelul" nova, maar geen sigaar voor jou vandaag.
je zult ermee moeten leren leven jongen. probeer je er niet iedere keer zo dom uit te lullen of jezelf anders voor te doen dan je werkelijk bent misschien dat mensen je dan mogen dat is pas een uitdaging! want zoals dit soort verhalen het maakt je er niet geliefder op zoals je ziet.
nou succes Kasta "ik wou dat ik niet geboren was" nova, het ga je goed.
quote:
Op 13 september 2000 13:05 schreef Doc het volgende:
Heb je wel eens gek(etc.)
[Dit bericht is gewijzigd door Madeliefje op 13-09-2000 13:17]
Hee het beste dan maar
Pffff
quote:Het was volledig nieuw voor mij, Echt naar de datum gekeken heb ik dus niet.
Op 13 september 2000 13:05 schreef Doc het volgende:
Heb je wel eens gekeken naar de datum van het stuk dat je van Danny quote.Over oprakelen gesproken...
quote:Staat niet zo slim.
Op 13 september 2000 13:47 schreef Kangaroo het volgende:
Het was volledig nieuw voor mij, Echt naar de datum gekeken heb ik dus niet.
Excuses aan Danny wegens het onnodig gekanker en ge- van jouw kant dan maar?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 13-09-2000 14:42]
quote:let jij altijd op de houdbaarheidsdatum van een topic dan? ik vond het wel lekker om mijn zegje over Kastanova net te doen. in het ergste geval edit kangaroo zijn message toch gewoon even weg?
Op 13 september 2000 14:41 schreef Doc het volgende:
Staat niet zo slim.Excuses aan Danny wegens het onnodig gekanker en ge-
van jouw kant dan maar?
ik stoor me er niet aan in ieder geval en ik denk dat danny het ook wel begrijpt die data staan er nou niet bepaald met vet rode knipperende cijfers boven ik heb me net ook rot moeten zoeken om erachter te komen wie deze topic weer naar boven had gehaald.
acnaib je wordt bedankt.
quote:Ja, ik let daar zeker op; en ik zou het zeker doen als ik iemand zou beschuldigen van het oprakelen van oude koeien
Op 13 september 2000 15:15 schreef Birdy het volgende:
let jij altijd op de houdbaarheidsdatum van een topic dan?... data staan er nou niet bepaald met vet rode knipperende cijfers...
En, niet rood en knipperend, wel vet
quote:okee ik ga mezelf niet als beschermheilige opstellen voor kangeroo (die taak lijken sommige users wel voor anderen op te nemen zonder echt duidelijke reden) maar hij is niet degene geweest die ouwe koeien uit de sloot heeft gehaald het ziet er bij mij naar uit dat hij zich gewoon vergist heeft ik ook in deze topic.
Op 13 september 2000 15:19 schreef Doc het volgende:
Ja, ik let daar zeker op; en ik zou het zeker doen als ik iemand zou beschuldigen van het oprakelen van oude koeienEn, niet rood en knipperend, wel vet
jij bent kennelijk slimmer en oplettender dan wij misschien besteed je ook veel meer tijd aan dit forum en het lezen ervan. ik ben wel benieuwd naar danny zijn eigen mening hierover ik neem aan dat hij zo'n fout als deze voor ons wel door de vingers kan zien.
quote:Ik geloof dat je idd dan nu nogmaals je excuses mag aanbieden voor deze nogal ongelukkige en ondoordachte post. verder wil ik het er niet over hebben, enige waarom ik reageerde is omdat je de feiten verdraaide en net deed alsof je grapje zo onschuldig als wat was, en dat was ie zeer zeker niet.
Op 13 september 2000 11:56 schreef Kangaroo het volgende:Om alle verkeerde suggesties uit de wereld te helpen: ik heb nooit persoonlijke informatie van wie dan ook ooit gebruikt dan wel misbruikt. Nooit. Het enige dat ik ooit gedaan heb is doen alsof ik een relatie had met iemand. punt.
Nu ga je volgens mij echt zwaaaaaar de fout in. Je hebt veel problemen gesuggereerd in die relatie, waardoor een aantal mensen je gingen steunen, helpen, als praatpaal dienen enz. Het hele gebeuren was doelbewust opgezet en je misbruikt dus wel degelijk mensen dan. Je maakt misbruik van hun vertrouwen, goede bedoelingen, steun, tijd etc. Je hebt die info die je kreeg dan wel niet misbruikt, maar dat is imho dan ook het enige wat je niet misbruikt hebt. Vind het nogal hypocriet btw dat jij het het over verkeerde suggesties uit de wereld helpen, je loopt nu zelf namelijk allemaal onwaarheden te spuien en de sierlijke onschuld te spelen
Dat Danny en ik elkaar niet kunnen luchten of zien, best, maar dat wil niet zeggen dat je continu me moet gaan zitten achtervolgen met een fabel waar ik ooit mijn excuses voor heb aangeboden.
Zoals Doc al zei: check de datum. Nogal lachwekkend zo, deze hele opmerking.
Dat je dit steeds dit oprakelt vind ik nogal min en echt absoluut onwaardig. Ik hoop dat je gezeur 's eindelijk kan stoppen want ik begin het ondertussen spuugzat te worden. En ja, ik doe dit publiekelijk aangezien je 't zelf publiekelijk doet.
Punt
P.S. Ik krijg bij je post wel het grappige beeld voor m'n ogen van Kopspijkers, waar een of andere BN'er met het kopspijkeren met die mega grote hamer compleet mis slaat
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 13-09-2000 16:15]
quote:Ik denk dat ik minder tijd aan het forum besteed dan jij (dit baseer ik op het aantal post en de lengte van de posts die jij verstuurd).
Op 13 september 2000 15:48 schreef Birdy het volgende:
jij bent kennelijk slimmer en oplettender dan wij misschien besteed je ook veel meer tijd aan dit forum en het lezen ervan. ik ben wel benieuwd naar danny zijn eigen mening hierover ik neem aan dat hij zo'n fout als deze voor ons wel door de vingers kan zien.
Waar het verschil misschien in ligt is dat ik de post waar ik op reageer helemaal lees -inclusief datum dus-; zou leuk zijn als meer mensen posts waar ze op reageren helemaal lezen (vat dit overigens niet te persoonlijk op; ik bedoel dit algemeen).
Kanga's "fout" kan me verder aan me reet roesten -en ik denk dan Danny er ook geen moeite mee heeft-. Ik vond alleen dat hij zichzelf er wel mee voor lul zette.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 13-09-2000 16:40]
quote:dat is alweer een heel ander verhaal, sinds jij het gezegd hebt ben ik er ook meer op gaan letten eigenlijk want je kunt er inderdaad behoorlijk mee voor lul staan. lezen van topics doe ik altijd net zoals ik ook altijd mijn eigen verhaal na loop voordat ik op "reply" druk dat doen ook niet alle fokkers volgens mij.
Op 13 september 2000 16:39 schreef Doc het volgende:
Ik denk dat ik minder tijd aan het forum besteed dan jij (dit baseer ik op het aantal post en de lengte van de posts die jij verstuurd).Waar het verschil misschien in ligt is dat ik de post waar ik op reageer helemaal lees -inclusief datum dus-; zou leuk zijn als meer mensen posts waar ze op reageren helemaal lezen (vat dit overigens niet te persoonlijk op; ik bedoel dit algemeen).
Kanga's "fout" kan me verder aan me reet roesten -en ik denk dan Danny er ook geen moeite mee heeft-. Ik vond alleen dat hij zichzelf er wel mee voor lul zette.
quote:
Op 15 september 2000 15:23 schreef Birdy het volgende:
dat is alweer een heel ander verhaal, sinds jij het gezegd hebt ben ik er ook meer op gaan letten eigenlijk want je kunt er inderdaad behoorlijk mee voor lul staan. lezen van topics doe ik altijd net zoals ik ook altijd mijn eigen verhaal na loop voordat ik op "reply" druk dat doen ook niet alle fokkers volgens mij.
quote:Whuhahaha, nog hypocrieter dan?!?!?
Op 12 september 2000 12:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
weet Kastanova dan dat we een nieuwe strengere policy hebben?
Kasta "Tell someone who gives a shit" Nova
quote:
Op 13 september 2000 13:14 schreef Birdy het volgende:
inderdaad je hoeft geen genie te zijn om te zien wat hier werkelijk aan de hand is. ik heb Kastanova al vanaf het begin af aan hier zien posten en al meerdere keren gezien hoe hij publiekelijk uitgekotst werd. vervolgens probeert hij nu na een hele tijd toch weer terug te komen onder zijn eigen naam en ziet dat hij wederom keihard uitgekotst wordt.Kasta: Hele tijd ???
Huh, heb ik iets gemist?
Enneuh, uitgekotst??
Er waren anders genoeg mensen die m'n actie van papa zijn e.d. konden waarderen.
Maar ja, dat jij er in bent getrapt zegt genoeg over je persoontje..
Ga dan echter niet je frustraties daarover op mij af reageren schatje.."dan maar zeggen dat het allemaal niet waar is en dat ik eigenlijk een ouwe kerel ben met een kind en wel een vrouw want ik sta nu toch wel redelijk voor lul." denk je dan als Kastanova zijnde.
Kasta: Goh, wil je vaker voor me denken?
Het gaat je kennelijk wel goed af..
Nou ja, goed..
Je doet je best en dat is al heel wat..leuk geprobeerd Kasta "ik ben een enorme bokkelul" nova, maar geen sigaar voor jou vandaag.
Kasta: Ik ben al blij met een Van Nelletje hoor..
je zult ermee moeten leren leven jongen. probeer je er niet iedere keer zo dom uit te lullen of jezelf anders voor te doen dan je werkelijk bent misschien dat mensen je dan mogen dat is pas een uitdaging! want zoals dit soort verhalen het maakt je er niet geliefder op zoals je ziet.
Kasta: Euuuh, in tegenstelling tot veel mensen hier (Ik noem geen namen (BIRDY,BIRDY,BIRDY) heb ik (let op, daar komt de verrassing van de dag) WEL een sociaal leven !!!
Ik doe me dan ook niet anders voor; ik wilde alleen even testen hoe dom de gemiddelde fokkers was...
Uitslag van de test: Geen verrassingen..nou succes Kasta "ik wou dat ik niet geboren was" nova, het ga je goed.
Kasta: Beetje egoistisch om te zeggen dat ik beter niet geboren had kunnen worden..
Hou een beetje rekening met de vrouwen op die WEL bevredigd willen worden..
Enneuh, hoe wil je alle wereldproblemen oplossen zonder mij???Kasta "Gaat deze winter geen zaadjes neerhangen voor de birdies" Nova
niet mooi....
tjongejongejonge
quote:Tip voor Digger: Haal die spiegel bij je computer weg...
Op 16 september 2000 14:30 schreef DIGGER het volgende:
*zucht*niet mooi....
Kasta "Gnagna" Nova
quote:Naarboven gehaald bedoel je???
Op 16 september 2000 15:31 schreef Ulx het volgende:
Waarom heb je dit topic eigenlijk geopend, Kastanova?
Kasta "'t is nog vroeg" Nova
quote:nee, ik vroeg waarom je dit topic geopend hebt.
Op 16 september 2000 16:01 schreef kastanova het volgende:
Naarboven gehaald bedoel je???
quote:Ik adviseer je een paar topics terug te kijken...
Op 16 september 2000 16:05 schreef Ulx het volgende:
nee, ik vroeg waarom je dit topic geopend hebt.
Kasta "Opletten hé!!!" Nova
quote:ik adviseer je dan om de URL's van die topics te plaatsen.
Op 16 september 2000 16:34 schreef kastanova het volgende:
Ik adviseer je een paar topics terug te kijken...Kasta "Opletten hé!!!" Nova
U "je denkt toch niet dat ik Kasta interessant vind" lx
quote:Mijn fout; ik bedoelde "enkele postings in dit topic terugkijken".
Op 16 september 2000 16:41 schreef Ulx het volgende:
ik adviseer je dan om de URL's van die topics te plaatsen.U "je denkt toch niet dat ik Kasta interessant vind" lx
El groetos,
Kasta "Je reageert anders verdomd snel en vaak Ulkje" Nova
quote:Och, zou het nog geen stoken willen noemen..
Op 16 september 2000 16:58 schreef ArchAngel het volgende:
Kastaman, je bent terug!
Hehe relaxed, back om FOK op te stokenJe hebt het nog steeds niet verleerd merk ik
Kasta "Het is net als fietsen; je verleert het nooit" Nova
ten tweede wil ik dat je ook weet dat toen ik daarna goed na ging denken over dat je het misschien wel serieus bedoelde en dit als je weerwoord voor me had ik medelijden met je kreeg.
toch voegen mensen zoals jij een goeie waarde toe aan deze wereld, ze laten ons heel goed zien hoe het niet moet.
quote:www.fokforum.nl/showtopic/18169
Op 16 september 2000 17:16 schreef kastanova het volgende:
Ik wijs de mensen hier alleen op hun fouten; en tja, dat zijn er nu eenmaal nogal veel..
Verbeter de wereld, begin bij jezelf
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 16-09-2000 19:03]
Ik weet nog wel wat leuke Ezboard forumpjes waar ze dit misschien heeeeel leuk vinden, maar hier heb ik geen zin in deze "discussies":
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |