quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Zo noemen ze de Koninginnenach dit jaar
Dan kies ik wel een willkeurige andere vrijdag, en niet koninginnenachquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:48 schreef Hoogheid het volgende:
Ach, zolang het maar gezellig is in de cafeetjes en dergelijke. Die optredens doen mij niet zoveel.
http://www.lifeilive.nl/quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef sp3c het volgende:
is er nu eigenlijk nog wat te doen vandaag of niet?
dat life life klinkt matig
We kunnen een rollenspel doen, speel jij Bea ik Claus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik kruip morgen lekker onder m'n niet-oranje deken
Daar kan ik me nou echt ff nix bij voorstellen geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen een rollenspel doen, speel jij Bea ik Claus.
Volgende vrijdag bieren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:49 schreef Flappekz het volgende:
Dan kies ik wel een willkeurige andere vrijdag, en niet koninginnenach
Ik ben nog nooit naar de Nach geweest, dus weet niet goed wat ik wel/niet misquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk weekend.. PC's nog ff snel uitgezogen, want dat wil je natuurlijk niet aan de schoonmaakster laten![]()
Wel beetje dubbel gevoel.. Als ik er heen ga weet ik natuurlijk waarom ik eigenlijk niet wilde gaan, maar als je zo iedereen om je heen hoord die wel gaan, dan krijg je toch t id dat je wat mist..
[..]
Volgende vrijdag bieren?
Ik hou niet van bierquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk weekend.. PC's nog ff snel uitgezogen, want dat wil je natuurlijk niet aan de schoonmaakster laten![]()
Wel beetje dubbel gevoel.. Als ik er heen ga weet ik natuurlijk waarom ik eigenlijk niet wilde gaan, maar als je zo iedereen om je heen hoord die wel gaan, dan krijg je toch t id dat je wat mist..
[..]
Volgende vrijdag bieren?
Baco ftw dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neuh, ik neem wel andere alcoholische versnaperingen tot me
Oehquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef nectarientje het volgende:
best handig hoor, dat nieuwe deel in MyAt maar daardoor zie ik nooit of het nu een nieuw topic is of niet.. *chaos*
Cosmopolithee
Goed planquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:02 schreef nectarientje het volgende:
Bij geld en welzijn maar even mn drankvoorraad aanvullenKunnen we er meer proberen!
+1quote:
Een Bea en Claus rollenspel met Flap?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef GotC het volgende:
Goed plan
Iemand nog tips voor vanavond, om iets te doen?
Claus is dood hequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Bea en Claus rollenspel met Flap?
Maar ik heb helemaal geen zin om Bea te spelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Bea en Claus rollenspel met Flap?
Dan hoeft één van de twee alleen maar stil te liggen.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed plan
Ik heb weinig in huis maar je bent altijd welkomquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef GotC het volgende:
Goed plan
je hebt alles al opgedronken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb weinig in huis maar je bent altijd welkom
Als jij er maar bent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef Atreidez het volgende:
En ik?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
quote:
Lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:28 schreef Atreidez het volgende:
Ohw iedereen mag komen hoor; Aanbod is toch onaantrekkelijk genoeg
Be careful what you wish for. Anders dumpen we mini bij je, en gaan wij lekker de stad in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:28 schreef Atreidez het volgende:
Ohw iedereen mag komen hoor; Aanbod is toch onaantrekkelijk genoeg
Nogal een open vraag natuurlijk.. Zolang je t laken niet open rijgt kan iedereen snookeren toch, of je er goed in bent is dan een ander verhaalquote:
21:00 dan maarquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef Atreidez het volgende:
Als het bij pool empire is kan ik welMaar ben op t moment wel beetje brak. Heb t idee dat als ik me ogen meer als 3 sec sluit ze een paar uur niet meer open gaan
Dus, tegen een uur of 22.00 dan maar?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef Atreidez het volgende:
Dan kunnen we beter gaan wow'en, is veel leuker
Ja goed, iedereen debiel kan een witte bal raken, maar het gaat meer om het begrijpen van de regels enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nogal een open vraag natuurlijk.. Zolang je t laken niet open rijgt kan iedereen snookeren toch, of je er goed in bent is dan een ander verhaal
De regels ken ik wel. Ik zie graag snooker op de BBCquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Ja goed, iedereen debiel kan een witte bal raken, maar het gaat meer om het begrijpen van de regels enzoAls ik een potje ga snookeren duurt het de halve avond voordat de eerste game erop zit
Ik heb zelfs een idoolquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De regels ken ik wel. Ik zie graag snooker op de BBC
Rocket Ronniequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een idool
http://www.oneighturbo.co(...)ke-motorsport-debut/
Bowlen klinkt op t moment eigenlijk best vermoeiendquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:58 schreef GotC het volgende:
Nee, het is de wakker-worden-we-gaan-bowlen-song
Poolen danquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Bowlen klinkt op t moment eigenlijk best vermoeiend
Dit is inderdaad de goede tijd van het jaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:18 schreef WheeleE het volgende:
Snooker
Nioks rustgevenders dan een snookerwedstrijdje met Engels commentaar.
De trickshotchampionships zijn ook wel leuk om te kijken. Zeker met die ene ouwe knar (ben ff zn naam kwijt)quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de goede tijd van het jaar
ik ben net thuis anders had ik gewild!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef GotC het volgende:
Oh ja, ik ben serieus over het poolen/bowlen. Serieus. Dus, wie wil?
Met school verdient ze waarschijnlijk geen geld. Slim bekeken zo door mini, die komt er wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 06:50 schreef tuintegel het volgende:
Gaaap net een uur wakker! Op naar de vrijmarkt met mini die erom staat te springen. Als ze nu ook zo energiek is als ze naar school moet
.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik ben net thuis anders had ik gewild!
Flap misschien (schoolquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgen![]()
Alcohol![]()
Straks naar Zoetermeer, ff shoppen en de vrijmarkt en dan een verjaardag
Gaan we vanaaf nog wat doen?![]()
[info]PS. Ik denk er nu ineens aan maar 7 MEI bowlen? Ik ga sowieso, mijn vriendin ook en wie gaan er mee?[/info]
Weet niet, ik ga er zo naartoequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
Is het leuk in Zoetermeer vandaag dan?
Ja daarom vroeg ik het ook, misschien was je er al eens eerder geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet, ik ga er zo naartoe
Delft schijnt erg gezellig te zijn met de vrijmarkt langs de grachtenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het ook, misschien was je er al eens eerder geweest.
Den Haag is saai denk ik.
Oh dat klinkt ook wel leuk. Toen ik nog bij jou om de hoek woonde gingen we altijd naar Rijswijk (oud centrum) vond ik ook altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Delft schijnt erg gezellig te zijn met de vrijmarkt langs de grachten
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook wel leuk. Toen ik nog bij jou om de hoek woonde gingen we altijd naar Rijswijk (oud centrum) vond ik ook altijd wel gezellig.
Shame! :pquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nog nooit geweest eigenlijk
Maar Delft heeft veel terrasjes en de vrijmarkt langs de grachten icm zon is altijd wel goed lijkt me
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Shame! :p
Maar ondertussen is sp3c al onderweg hierheen dus gaan we maar gezellig naar de vrijmarkt op het newtonplein.!
Newtonpleinquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Shame! :p
Maar ondertussen is sp3c al onderweg hierheen dus gaan we maar gezellig naar de vrijmarkt op het newtonplein.!
Ik ga m nog overhalenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Flap gaat maar 2/3 uurtjes in de nacht doorleren want op zaterdagavond ga je toch niet veel kunnen leren, dan is het bier en rose tijd
Ja de Fred is misschien ook nog wel leuk, geen idee of er wat in mijn straat is, misschien bij de winkels, Ik ga zo naar de AH dus ik kijk gelijk wel even. Bedankt voor het meedenken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Newtonplein![]()
Ga dan naar de Fred. Of is er niks in de Fahrenheitstraat?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest net opeens denken aan dat kaartje dat ik bij je in de bus gooide en toen keihard wegfietsen.
Je mag nog steeds een keer een bakkie komen doen hoor! Ok, tijd voor actie, veel plezier stadgenootjes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
en heb het nooit terug kunnen doen
en ik moet nog steeds een tosti voor je makenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
en heb het nooit terug kunnen doen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
en ik moet nog steeds een tosti voor je maken
Dealquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag nog steeds een keer een bakkie komen doen hoor! Ok, tijd voor actie, veel plezier stadgenootjes.
Haal maar overquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga m nog overhalen![]()
Wij gaan ook maar eens een vrijmarkt opzoeken... TT gaat toch met mini naar de Fred? Of..?
Ik ben vrijdag vrijquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]komt er ook nooit van
[..]
Deal
[..]
Haal maar overwant het is een schande als Flap er niet bij is dan
Veel plezier allemaal, wij gaan ook op weg
Je hebt wel 90% van de winst geclaimd als goed slavendrijver, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:59 schreef tuintegel het volgende:
mini heeft goed kinderarbeid verricht
95 procentquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt wel 90% van de winst geclaimd als goed slavendrijver, mag ik hopen?
quote:
Het mooiste was een meisje die kwam vragen wat een dorapop kost. Mini zegt 1 euro , waarop het meisje naar haar moeder rent. Vervolgens komt ze aanrennen met een euro omhoog gestoken al roepend: Ik heb hem , ik heb hem!!!quote:
Mini is wat minder teergevoelig dan jij?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef tuintegel het volgende:
Het mooiste was een meisje die kwam vragen wat een dorapop kost. Mini zegt 1 euro , waarop het meisje naar haar moeder rent. Vervolgens komt ze aanrennen met een euro omhoog gestoken al roepend: Ik heb hem , ik heb hem!!!
Dat kind was zo blij , ze had hem zelfs met een euro erbij van mij mogen hebben. Maar goed de bedoeling is wat geld overhouden aan "oude rommel" he
.
Mini dacht maar aan 1 ding , die had een my little pony verderop zien liggen waar ze er al duizend van heeftquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mini is wat minder teergevoelig dan jij?
Inderdaad, dan weet je vast hoe het isquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:26 schreef GotC het volgende:
Hee TT...leuke film voor je vanavond, 22:00 op RTL7: Mini's first time
Ik ga toch maar Harry Potter kijken denk ik!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:26 schreef GotC het volgende:
Morgen is de planning hoorde ik eerder vandaag.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:59 schreef nectarientje het volgende:
Lamballenmodus hier.
Bavaria valt niet goed bij negersNiet bijzonder veel gedaan dus vandaag.
Miss, kom je nog langs met je frutuurbak?
Wij kunnen er om half 9 zijn hoor. Dan is de stad nog niet open.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:09 schreef nectarientje het volgende:
Neem dan voor de zekerheid even de sleutel mee, wij moeten nog even de stad inOf nog beter, bel even dan is eea te coördineren
Prima, neem je de sleutel mee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
Wij kunnen er om half 9 zijn hoor. Dan is de stad nog niet open.
Zou dat lekker wakker worden met zo'n frituurlucht in huis? Zeker als je de dag ervoor de porseleinen God hebt aanbeden.quote:
Zover ging de devote bui nou ook weer niet. Gewoon een wat, hoe zal ik het zeggen, zwaar hoofd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
Zou dat lekker wakker worden met zo'n frituurlucht in huis? Zeker als je de dag ervoor de porseleinen God hebt aanbeden.
Zelfs met een kater is 't een stoere neger. Repsect!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:17 schreef nectarientje het volgende:
Zover ging de devote bui nou ook weer niet. Gewoon een wat, hoe zal ik het zeggen, zwaar hoofd.
Dan heb ik een behoorlijk fuckup familiesituatiequote:Op zaterdag 30 april 2011 19:26 schreef GotC het volgende:
Die schijnt heel leuk te zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan heb ik een behoorlijk fuckup familiesituatie.
Ahh mini wil naar de film Rio of Blu zoals de engelse versie heet.
Fix dat ff voor m danquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:19 schreef nectarientje het volgende:
heerlijk zo'n neger zonder account![]()
Hij is de nerd hier dus dat kan hij prima zelf mocht hij er ernstige behoefte aan krijgenquote:
Nerdsquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij is de nerd hier dus dat kan hij prima zelf mocht hij er ernstige behoefte aan krijgen
Dit is wel een hele lieve sociale hoorquote:
Dat is zeker!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dit is wel een hele lieve hoor
Ben je volgende week ergens overdag vrij? dan ga je meequote:
Overdag+vrij=quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ben je volgende week ergens overdag vrij? dan ga je mee. Als je wil uiteraard , ik ga dan meestal voor 12 uur , scheelt de helft en het enige kind is dan mini zo ongeveer
quote:
Dat moet wel lukken hoor! En 7 meiquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
een zaterdag of zondag dan misschien ? oh nee zaterdag is zeven mei ! D day!
leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken hoor! En 7 mei
Gezellig
Jillzquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
leukdan ga ik nu een jillz drinken met mijn verbrande hoofd! ik ben nu net zelf een aardbei
het was er nog maar 1 en alles is dichtquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef Flappekz het volgende:
Straks ook nog maar eens een magnum gold proberen
Goed bezig meidquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef nectarientje het volgende:
mmm zit ik dan met mn schaaltje yoghurt
quote:
Tegen mij kan toch wel?quote:
Denk je nog wel een beetje aan jezelf ook?quote:
Daar geeft ze niet zo veel om geloof ik....quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Denk je nog wel een beetje aan jezelf ook?
GotC, je bent van harte welkom hier hoor. Niet lief doen tegen mij is 1 ding Flap, niet lief doen tegen je lief... foei jongeman!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Flappekz het volgende:
Daar geeft ze niet zo veel om geloof ik....
Wie kaatst...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
GotC, je bent van harte welkom hier hoor. Niet lief doen tegen mij is 1 ding Flap, niet lief doen tegen je lief... foei jongeman!
kaatst, kaatst.. beetje chantage heeft nog nooit iemand kwaad gedaanquote:
Ik zal t onthouden!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
kaatst, kaatst.. beetje chantage heeft nog nooit iemand kwaad gedaan
mn neger zei net ook al dat het niet mijn meest handige opmerking van vandaag wasquote:
Goeie neger heb jijquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mn neger zei net ook al dat het niet mijn meest handige opmerking van vandaag was
Ook dat weten we niet. Hangen nu redelijk doelloos op de bank. Misschien zo een spelletjequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:59 schreef Flappekz het volgende:
wij ook niet. Geen idee wat we wel gaan doen eigenlijk
Zo hangen wij ook ongeveer.....hejje bier in huus?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ook dat weten we niet. Hangen nu redelijk doelloos op de bank. Misschien zo een spelletje
cornetto's bij de benzinepompquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef Flappekz het volgende:
Straks ook nog maar eens een magnum gold proberen
2 flesjes dus dat is nou niet echt de moeitequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Zo hangen wij ook ongeveer.....hejje bier in huus?
Theepolitans?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
2 flesjes dus dat is nou niet echt de moeiteOok weer zoiets, niet echt iets in huis om mensen fatsoenlijk te kunnen uitnodigen
Cola? En spelletjes?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:07 schreef nectarientje het volgende:
Theepolitans wel, voor de Cosmopolithee mis ik de wodka en de cointreau inmiddels.
Rum heb ik wel in huis! Whisky ook
Ok, we komen eraan!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:08 schreef nectarientje het volgende:
Cola heb ik nooit in huis als ik niet vooraf bezoek plan. Spelletjes heb ik echter wel genoeg!
OK, tozzow!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:10 schreef nectarientje het volgende:
Ik maak de eettafel hier leeg en we doen een kleine noodopruiming! Komt goed!
Chocoshoarmaquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga maar aan mijn chocolade schaap beginnen dan
[ afbeelding ]
Ruilen voor een bos hooi?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga maar aan mijn chocolade schaap beginnen dan
[ afbeelding ]
Incrowd grapjes.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:58 schreef nectarientje het volgende:
Charly Valerius and Frida Highway hier, we hebben een erg fijne avond gehad met Izzy Oleander and Boomer Backstreet!
Jaloersquote:
Nee, nieuwsgierigheid en ik ben te lui om te Googlen. Nu zit ik me al de hele ochtend af te vragen waar het over gaat.quote:
Yikes. Dan laat ik de korte broek nog maar even in de kast.quote:
Deze namen Googlen zal je niet veel verder helpen vrees ikquote:Op zondag 1 mei 2011 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, nieuwsgierigheid en ik ben te lui om te Googlen. Nu zit ik me al de hele ochtend af te vragen waar het over gaat.
Eerste hit: dit topic.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:42 schreef Flappekz het volgende:
Deze namen Googlen zal je niet veel verder helpen vrees ik
Nee!quote:
Hmm dus ik zit hier voor lul met mijn korte broek? Ben nog niet buiten geweest maar het ziet er wel lekker uit.......quote:Op zondag 1 mei 2011 10:32 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Yikes. Dan laat ik de korte broek nog maar even in de kast.
Klinkt als een titel van een boek: "Necta en de negert"quote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee!Straks Necta en de negert maar es uithoren.
Doorgaans is voor lul zitten in een korte broek niet afhankelijk van de buitentemperatuur, maar meer met het uiterlijk en postuur van de drager.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hmm dus ik zit hier voor lul met mijn korte broek? Ben nog niet buiten geweest maar het ziet er wel lekker uit.......
Meer een Suske en Wiske titel.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:16 schreef Flappekz het volgende:
Klinkt als een titel van een boek: "Necta en de negert"
Ja, kom mij ff jaloers makenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
kga waarschijnlijk alsnog naar ADO-Gro, afhankelijk of iemand zijn kaartje wil afstaan
Waarom zou iemand zn kaartje afstaan?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
kga waarschijnlijk alsnog naar ADO-Gro, afhankelijk of iemand zijn kaartje wil afstaan
Ja gezien ik het niet op tv kan kijken en er waarschijnlijk de grootste sfeeractie komt ooit wil ik het wel meemaken. Moet ik ook voor jou informeren dan?quote:
Uiteraard!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja gezien ik het niet op tv kan kijken en er waarschijnlijk de grootste sfeeractie komt ooit wil ik het wel meemaken. Moet ik ook voor jou informeren dan?
Het komt überhaupt niet op tv, pas om half 5. Nee, ook niet op Eredivisie live oidquote:Op zondag 1 mei 2011 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja gezien ik het niet op tv kan kijken en er waarschijnlijk de grootste sfeeractie komt ooit wil ik het wel meemaken. Moet ik ook voor jou informeren dan?
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat diegene kaartjes voor de HTM lounge heeft
Oh dan is er niets aan de handquote:Op zondag 1 mei 2011 12:27 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Doorgaans is voor lul zitten in een korte broek niet afhankelijk van de buitentemperatuur, maar meer met het uiterlijk en postuur van de drager.
Los daarvan, het waait nogal buiten, dus misschien is het wat fris om in je korte broek naar buiten te gaan.
Op EL4 komt een schakelprogramma.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Het komt überhaupt niet op tv, pas om half 5. Nee, ook niet op Eredivisie live oid
http://www.eredivisie.nl/(...)eredivisie_live.htmlquote:Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef GotC het volgende:
14:25 LIVE FC Twente - Willem II Live 1
14:25 LIVE sc Heerenveen - Ajax Live 2
14:25 LIVE PSV - Vitesse Live 3
14:25 LIVE VVV-Venlo - Feyenoord Live 4
Ahja...ze schakelen over bij doelpuntenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/(...)eredivisie_live.html
VVV-Feyenoord is 'de startwedstrijd' zeg maar.
Yep, en meestal ook de andere spannende momenten.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ahja...ze schakelen over bij doelpunten
Dat is minder ja... al zit ik natuurlijk toch op EL 2quote:Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef GotC het volgende:
Mja, is nog steeds niet top. Mis je alsnog 3/4e vd wedstrijd.
Ik betaal maandelijks een bedrag om mn cluppie op tv te kunnen volgen. Wil ik de wedstrijd van ADO nu via internet kijken, moet ik nog eens 6 euro extra betalen...afzettersquote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is minder ja... al zit ik natuurlijk toch op EL 2
Ik heb al zitten zoeken voor een stream voor je...quote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik betaal maandelijks een bedrag om mn cluppie op tv te kunnen volgen. Wil ik de wedstrijd van ADO nu via internet kijken, moet ik nog eens 6 euro extra betalen...afzetters
Thanks! Was zelf ook al op zoek gegaan, maar jij wint het van me qua snelheid vandaagquote:Op zondag 1 mei 2011 12:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb al zitten zoeken voor een stream voor je...
Is dit niks? http://www.wedden-op-spor(...)eredivisie-2011.html
of deze:
http://www.sodahead.com/f(...)11/question-1743899/
Niet zo moeilijk ook vandaagquote:Op zondag 1 mei 2011 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks! Was zelf ook al op zoek gegaan, maar jij wint het van me qua snelheid vandaag
Veel plezier!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sorry Flap, ging om 1 kaartje op de viptribune dus ik ga zo op weg naar Forepark
Jammer hoor, maar geniet ervanquote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sorry Flap, ging om 1 kaartje op de viptribune dus ik ga zo op weg naar Forepark
Zo laat nog?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:26 schreef tuintegel het volgende:
terug van zwemmen en straks een vriendin helpen verhuizen !
Ja alleen de kinderkamer nog ! maar het was al niet meer nodig , haar vriend heeft alsnog hulp gekregen van een mannelijke sjouwerquote:
Ik heb echt een fantastische wedstrijd gekeken. Ado verloren neem ik aan?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gofferkutwedstrijd, slecht gespeeld, verdiend verloren, en een blinde vink als scheidsrechter
Zo en nu met vuur spelen want de BBQ moet aan
Ff wat anders: We vonden het erg gezellig gisteravondquote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef nectarientje het volgende:
gheghe Missie, mijn broertje het schoonmaakwonder vroeg net als een van de eerste dingen nadat ik gezegd had dat jullie geweest waren: 'ze heeft 'm toch wel eerst geweekt he? Want anders heeft het geen zin'
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Same here! Absoluut voor herhaling vatbaar
Een deel wel, maar ik zag geen verschilquote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef nectarientje het volgende:
gheghe Missie, mijn broertje het schoonmaakwonder vroeg net als een van de eerste dingen nadat ik gezegd had dat jullie geweest waren: 'ze heeft 'm toch wel eerst geweekt he? Want anders heeft het geen zin'
Dan bevind ik mij in goed gezelschap.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef nectarientje het volgende:
Nopes. De kastanjes staan nu wel in bloei, maar die houden hun bloemetjes netjes bij zich. Volgens mij zijn het Iepen die die kleine lichtbruine zooi verspreiden.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:14 schreef GotC het volgende:
Zijn de bomen die op dit moment t overal laten 'sneeuwen' kastanjebomen?
Dan haat ik de iepen bij dezequote:Op zondag 1 mei 2011 19:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nopes. De kastanjes staan nu wel in bloei, maar die houden hun bloemetjes netjes bij zich. Volgens mij zijn het Iepen die die kleine lichtbruine zooi verspreiden.
Ik misschienquote:Op zondag 1 mei 2011 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[info]7 mei bowlen in zuiderpark
Deelnemers: Tuintegel, GotC, teigetjuh, admiraal_anaal
Wie nog meer?[/info]
quote:
Nope, ik ben de oppas.quote:
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef tuintegel het volgende:
baby geen bezwaar , er zijn kinderballen toch.
quote:
Is er ook een variant te bedenken dat jij alleen bij mij thuis blijft en oplet?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef tuintegel het volgende:
sorrie meneer , alleen de baby dan ? mag jij thuis blijven let ik daar wel op
Zou het niet eerder andersom worden denk je?quote:
ik ben alweer bijna zes jaar uit de luiers, durf je dat echt aan mij over te latenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er ook een variant te bedenken dat jij alleen bij mij thuis blijft en oplet?
Je zit er blijkbaar nog voldoende in om een subtiele flirt compleet over het hoofd te zien.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef tuintegel het volgende:
ik ben alweer bijna zes jaar uit de luiers, durf je dat echt aan mij over te laten
of om me eruit te lullenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit er blijkbaar nog voldoende in om een subtiele flirt compleet over het hoofd te zien.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit er blijkbaar nog voldoende in om een subtiele flirt compleet over het hoofd te zien.
Jij kan beter dan dat.quote:
kan ook...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou het niet eerder andersom worden denk je?
Soort van Baby's day outquote:
Ik dacht meer aan http://www.imdb.com/title/tt0142342/quote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Soort van Baby's day out
enneh ik kan helemaal niet flirten joh en heb ook nooit wat door. Iets met betonnen plaat enzo .
maar goed bowlen ! ik ben nu al de winnaar voorspel ik jullie.
Kleine moeite voor ons om je op te halen en thuis te brengen mocht je niet willen fietsenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef tuintegel het volgende:
Gaan er trouwens mensen op de fiets (tenzij het regent natuurlijk) ?
En jij gaat gewoon meequote:
Flap gaat mee gewoon en het is het plan om te fietsen , maar bij regen stap ik in de autoquote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik dacht aan 8/9 uur?
[..]
Kleine moeite voor ons om je op te halen en thuis te brengen mocht je niet willen fietsen
[..]
En jij gaat gewoon mee
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef tuintegel het volgende:
Gaan er trouwens mensen op de fiets (tenzij het regent natuurlijk) ?
Ik haat met je meequote:Op zondag 1 mei 2011 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan haat ik de iepen bij deze![]()
Hooikoorts is al niet fijn, maar astmatische klachten..
. Net maar effe receptje voor nieuwe inhalers ingediend bij m'n huisarts
.
Beter kom je gewoonquote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef WheeleE het volgende:
Oh, savonds. Dan kan ik misschien wel. Kunne jullie nog een doelpaa of scorebord gebruiken?
Niet zo blij mee op dit moment. Ga over twee weken naar NYC. Hadden ze van mij nog een maandje mee mogen wachtenquote:
* Barretje80 moet afzeggenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[info]7 mei bowlen in zuiderpark
Deelnemers: Tuintegel, GotC, teigetjuh, admiraal_anaal
Wie nog meer?[/info]
Weet je al hoe je moet lezen?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik weet het nog niet wat betreft bowlen... is al bekend waar en hoe laat?
Maar is er nu al een definitieve tijd.?? Ik zie als laatste een voorstel voor 21.00 uur... echter nergens een bevestiging.quote:
Als er hier in het topic nog geen definitieve tijd staat, dan denk ik ook niet dat ie er isquote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar is er nu al een definitieve tijd.?? Ik zie als laatste een voorstel voor 21.00 uur... echter nergens een bevestiging.
Als het in het Zuiderpark is.... kom ik denk ik ook wel.
Pardon? Wat een onlogisch constructie.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef tuintegel het volgende:
Volgens mij sta ik er bij de Gemeente belastingen twee keer in ofzo. Verleden week kreeg ik de afvalstoffenheffing voor het nieuwe huis binnen , dus ik : whut al betaald voor de vorige woning toch en geen inwoner op 1 januari 2011 van deze woning.
Gelijk gebeld , ze zouden het uitzoeken en terugbellen . Dat deden ze vandaag met de woorden : mevrouw u moet de nieuwe betalen en dan ontheffing voor de vorige aanvragen zodat ik dit terugkrijg , uiteraard pas wel nadat ik de nieuwe heb betaald. God wat een rompslomp , ik verhuis echt nooit meer!
ja maar...ja maar...... hoe kan ik dan lezen??quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als er hier in het topic nog geen definitieve tijd staat, dan denk ik ook niet dat ie er is
Ik vind het ook een onlogische gang van zaken , tenslotte ze hebben het geld al :S . Ze hoeven het alleen maar te splitsen , ik vroeg ze nog welk systeem ze gebruiken en dat ik zelfs wel weet hoe dat dan moetquote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pardon? Wat een onlogisch constructie.
En zo'n bak geld moet je ook maar even extra op kunnen hoesten
Dan weet je in ieder geval de voorgestelde tijden. Net zoals de restquote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ja maar...ja maar...... hoe kan ik dan lezen??
Nou ok dan...jij krijgt gelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval de voorgestelde tijden. Net zoals de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |