quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Zo noemen ze de Koninginnenach dit jaar
Dan kies ik wel een willkeurige andere vrijdag, en niet koninginnenachquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:48 schreef Hoogheid het volgende:
Ach, zolang het maar gezellig is in de cafeetjes en dergelijke. Die optredens doen mij niet zoveel.
http://www.lifeilive.nl/quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef sp3c het volgende:
is er nu eigenlijk nog wat te doen vandaag of niet?
dat life life klinkt matig
We kunnen een rollenspel doen, speel jij Bea ik Claus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik kruip morgen lekker onder m'n niet-oranje deken
Daar kan ik me nou echt ff nix bij voorstellen geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen een rollenspel doen, speel jij Bea ik Claus.
Volgende vrijdag bieren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:49 schreef Flappekz het volgende:
Dan kies ik wel een willkeurige andere vrijdag, en niet koninginnenach
Ik ben nog nooit naar de Nach geweest, dus weet niet goed wat ik wel/niet misquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk weekend.. PC's nog ff snel uitgezogen, want dat wil je natuurlijk niet aan de schoonmaakster laten![]()
Wel beetje dubbel gevoel.. Als ik er heen ga weet ik natuurlijk waarom ik eigenlijk niet wilde gaan, maar als je zo iedereen om je heen hoord die wel gaan, dan krijg je toch t id dat je wat mist..
[..]
Volgende vrijdag bieren?
Ik hou niet van bierquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk weekend.. PC's nog ff snel uitgezogen, want dat wil je natuurlijk niet aan de schoonmaakster laten![]()
Wel beetje dubbel gevoel.. Als ik er heen ga weet ik natuurlijk waarom ik eigenlijk niet wilde gaan, maar als je zo iedereen om je heen hoord die wel gaan, dan krijg je toch t id dat je wat mist..
[..]
Volgende vrijdag bieren?
Baco ftw dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neuh, ik neem wel andere alcoholische versnaperingen tot me
Oehquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef nectarientje het volgende:
best handig hoor, dat nieuwe deel in MyAt maar daardoor zie ik nooit of het nu een nieuw topic is of niet.. *chaos*
Cosmopolithee
Goed planquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:02 schreef nectarientje het volgende:
Bij geld en welzijn maar even mn drankvoorraad aanvullenKunnen we er meer proberen!
+1quote:
Een Bea en Claus rollenspel met Flap?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef GotC het volgende:
Goed plan
Iemand nog tips voor vanavond, om iets te doen?
Claus is dood hequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Bea en Claus rollenspel met Flap?
Maar ik heb helemaal geen zin om Bea te spelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Bea en Claus rollenspel met Flap?
Dan hoeft één van de twee alleen maar stil te liggen.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed plan
Ik heb weinig in huis maar je bent altijd welkomquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef GotC het volgende:
Goed plan
je hebt alles al opgedronken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb weinig in huis maar je bent altijd welkom
Als jij er maar bent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef Atreidez het volgende:
En ik?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
quote:
Lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:28 schreef Atreidez het volgende:
Ohw iedereen mag komen hoor; Aanbod is toch onaantrekkelijk genoeg
Be careful what you wish for. Anders dumpen we mini bij je, en gaan wij lekker de stad in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:28 schreef Atreidez het volgende:
Ohw iedereen mag komen hoor; Aanbod is toch onaantrekkelijk genoeg
Nogal een open vraag natuurlijk.. Zolang je t laken niet open rijgt kan iedereen snookeren toch, of je er goed in bent is dan een ander verhaalquote:
21:00 dan maarquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef Atreidez het volgende:
Als het bij pool empire is kan ik welMaar ben op t moment wel beetje brak. Heb t idee dat als ik me ogen meer als 3 sec sluit ze een paar uur niet meer open gaan
Dus, tegen een uur of 22.00 dan maar?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef Atreidez het volgende:
Dan kunnen we beter gaan wow'en, is veel leuker
Ja goed, iedereen debiel kan een witte bal raken, maar het gaat meer om het begrijpen van de regels enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nogal een open vraag natuurlijk.. Zolang je t laken niet open rijgt kan iedereen snookeren toch, of je er goed in bent is dan een ander verhaal
De regels ken ik wel. Ik zie graag snooker op de BBCquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Ja goed, iedereen debiel kan een witte bal raken, maar het gaat meer om het begrijpen van de regels enzoAls ik een potje ga snookeren duurt het de halve avond voordat de eerste game erop zit
Ik heb zelfs een idoolquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De regels ken ik wel. Ik zie graag snooker op de BBC
Rocket Ronniequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een idool
http://www.oneighturbo.co(...)ke-motorsport-debut/
Bowlen klinkt op t moment eigenlijk best vermoeiendquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:58 schreef GotC het volgende:
Nee, het is de wakker-worden-we-gaan-bowlen-song
Poolen danquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Bowlen klinkt op t moment eigenlijk best vermoeiend
Dit is inderdaad de goede tijd van het jaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:18 schreef WheeleE het volgende:
Snooker
Nioks rustgevenders dan een snookerwedstrijdje met Engels commentaar.
De trickshotchampionships zijn ook wel leuk om te kijken. Zeker met die ene ouwe knar (ben ff zn naam kwijt)quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de goede tijd van het jaar
ik ben net thuis anders had ik gewild!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef GotC het volgende:
Oh ja, ik ben serieus over het poolen/bowlen. Serieus. Dus, wie wil?
Met school verdient ze waarschijnlijk geen geld. Slim bekeken zo door mini, die komt er wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 06:50 schreef tuintegel het volgende:
Gaaap net een uur wakker! Op naar de vrijmarkt met mini die erom staat te springen. Als ze nu ook zo energiek is als ze naar school moet
.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik ben net thuis anders had ik gewild!
Flap misschien (schoolquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgen![]()
Alcohol![]()
Straks naar Zoetermeer, ff shoppen en de vrijmarkt en dan een verjaardag
Gaan we vanaaf nog wat doen?![]()
[info]PS. Ik denk er nu ineens aan maar 7 MEI bowlen? Ik ga sowieso, mijn vriendin ook en wie gaan er mee?[/info]
Weet niet, ik ga er zo naartoequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
Is het leuk in Zoetermeer vandaag dan?
Ja daarom vroeg ik het ook, misschien was je er al eens eerder geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet, ik ga er zo naartoe
Delft schijnt erg gezellig te zijn met de vrijmarkt langs de grachtenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het ook, misschien was je er al eens eerder geweest.
Den Haag is saai denk ik.
Oh dat klinkt ook wel leuk. Toen ik nog bij jou om de hoek woonde gingen we altijd naar Rijswijk (oud centrum) vond ik ook altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Delft schijnt erg gezellig te zijn met de vrijmarkt langs de grachten
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook wel leuk. Toen ik nog bij jou om de hoek woonde gingen we altijd naar Rijswijk (oud centrum) vond ik ook altijd wel gezellig.
Shame! :pquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nog nooit geweest eigenlijk
Maar Delft heeft veel terrasjes en de vrijmarkt langs de grachten icm zon is altijd wel goed lijkt me
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Shame! :p
Maar ondertussen is sp3c al onderweg hierheen dus gaan we maar gezellig naar de vrijmarkt op het newtonplein.!
Newtonpleinquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Shame! :p
Maar ondertussen is sp3c al onderweg hierheen dus gaan we maar gezellig naar de vrijmarkt op het newtonplein.!
Ik ga m nog overhalenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Flap gaat maar 2/3 uurtjes in de nacht doorleren want op zaterdagavond ga je toch niet veel kunnen leren, dan is het bier en rose tijd
Ja de Fred is misschien ook nog wel leuk, geen idee of er wat in mijn straat is, misschien bij de winkels, Ik ga zo naar de AH dus ik kijk gelijk wel even. Bedankt voor het meedenken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Newtonplein![]()
Ga dan naar de Fred. Of is er niks in de Fahrenheitstraat?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest net opeens denken aan dat kaartje dat ik bij je in de bus gooide en toen keihard wegfietsen.
Je mag nog steeds een keer een bakkie komen doen hoor! Ok, tijd voor actie, veel plezier stadgenootjes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
en heb het nooit terug kunnen doen
en ik moet nog steeds een tosti voor je makenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
en heb het nooit terug kunnen doen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
en ik moet nog steeds een tosti voor je maken
Dealquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag nog steeds een keer een bakkie komen doen hoor! Ok, tijd voor actie, veel plezier stadgenootjes.
Haal maar overquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga m nog overhalen![]()
Wij gaan ook maar eens een vrijmarkt opzoeken... TT gaat toch met mini naar de Fred? Of..?
Ik ben vrijdag vrijquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]komt er ook nooit van
[..]
Deal
[..]
Haal maar overwant het is een schande als Flap er niet bij is dan
Veel plezier allemaal, wij gaan ook op weg
Je hebt wel 90% van de winst geclaimd als goed slavendrijver, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:59 schreef tuintegel het volgende:
mini heeft goed kinderarbeid verricht
95 procentquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt wel 90% van de winst geclaimd als goed slavendrijver, mag ik hopen?
quote:
Het mooiste was een meisje die kwam vragen wat een dorapop kost. Mini zegt 1 euro , waarop het meisje naar haar moeder rent. Vervolgens komt ze aanrennen met een euro omhoog gestoken al roepend: Ik heb hem , ik heb hem!!!quote:
Mini is wat minder teergevoelig dan jij?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef tuintegel het volgende:
Het mooiste was een meisje die kwam vragen wat een dorapop kost. Mini zegt 1 euro , waarop het meisje naar haar moeder rent. Vervolgens komt ze aanrennen met een euro omhoog gestoken al roepend: Ik heb hem , ik heb hem!!!
Dat kind was zo blij , ze had hem zelfs met een euro erbij van mij mogen hebben. Maar goed de bedoeling is wat geld overhouden aan "oude rommel" he
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |