quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Zo noemen ze de Koninginnenach dit jaar
Dan kies ik wel een willkeurige andere vrijdag, en niet koninginnenachquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:48 schreef Hoogheid het volgende:
Ach, zolang het maar gezellig is in de cafeetjes en dergelijke. Die optredens doen mij niet zoveel.
http://www.lifeilive.nl/quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef sp3c het volgende:
is er nu eigenlijk nog wat te doen vandaag of niet?
dat life life klinkt matig
We kunnen een rollenspel doen, speel jij Bea ik Claus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik kruip morgen lekker onder m'n niet-oranje deken
Daar kan ik me nou echt ff nix bij voorstellen geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen een rollenspel doen, speel jij Bea ik Claus.
Volgende vrijdag bieren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:49 schreef Flappekz het volgende:
Dan kies ik wel een willkeurige andere vrijdag, en niet koninginnenach
Ik ben nog nooit naar de Nach geweest, dus weet niet goed wat ik wel/niet misquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk weekend.. PC's nog ff snel uitgezogen, want dat wil je natuurlijk niet aan de schoonmaakster laten![]()
Wel beetje dubbel gevoel.. Als ik er heen ga weet ik natuurlijk waarom ik eigenlijk niet wilde gaan, maar als je zo iedereen om je heen hoord die wel gaan, dan krijg je toch t id dat je wat mist..
[..]
Volgende vrijdag bieren?
Ik hou niet van bierquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk weekend.. PC's nog ff snel uitgezogen, want dat wil je natuurlijk niet aan de schoonmaakster laten![]()
Wel beetje dubbel gevoel.. Als ik er heen ga weet ik natuurlijk waarom ik eigenlijk niet wilde gaan, maar als je zo iedereen om je heen hoord die wel gaan, dan krijg je toch t id dat je wat mist..
[..]
Volgende vrijdag bieren?
Baco ftw dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neuh, ik neem wel andere alcoholische versnaperingen tot me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |