Die zie ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:47 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Uiteraard afhankelijk van hoeveel gevaar iets oplevert, maar in principe is het wel de regel ja. Ter verduidelijking, uit het officiele KNVB-regelement:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Het verschil is dat Alves zijn been al had weggehaald voordat Pepe hem überhaupt echt raakte. Ja, een gestrekt been is rood maar over het algemeen word zoiets gewoon afgedaan met geel aangezien de meeste spelers zich inhouden op het laatste moment of de andere speler ontwijkt het. Wat je nu ziet is dat die Alves nauwelijks raakt en Alves doet net alsof hij zojuist door midden was getrapt en daarom trok de scheidsrechter rood.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:47 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Uiteraard afhankelijk van hoeveel gevaar iets oplevert, maar in principe is het wel de regel ja. Ter verduidelijking, uit het officiele KNVB-regelement:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Laat dat bij Pepe nou net niet het geval zijnquote:Ja, een gestrekt been is rood maar over het algemeen word zoiets gewoon afgedaan met geel aangezien de meeste spelers zich inhouden
Alves haalt zijn been toch weg of zie ik dat verkeerd? Hij raakt hem amper aangezien Alves het al aan zag komen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Laat dat bij Pepe nou net niet het geval zijn.
Omdat Alves een beenbreuk voorkomt valt de overtreding van Pepe dus mee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:36 schreef Chicha het volgende:
[..]
Alves haalt zijn been toch weg of zie ik dat verkeerd? Hij raakt hem amper aangezien Alves het al aan zag komen.
Ja, zo zie ik dat wel inderdaad. Alves zag hem al aankomen en gebeurde verder niks dus is er geen reden om zo'n toneelstuk op te voeren om Pepe een rode kaart aan te naaienquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:38 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Omdat Alves een beenbreuk voorkomt valt de overtreding van Pepe dus mee?
Ik zei 'de speler houdt in of de tegenpartij ziet de tackle aankomen' en het 2e is wel degelijk het gevalquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:37 schreef DeNummer10 het volgende:
Wat Pepe doet heeft niks met "inhouden" te maken. En ja, hij raakt Alves wel degelijk.
De beweging an sich is genoeg voor rood.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:41 schreef Chicha het volgende:
[..]
Ik zei 'de speler houdt in of de tegenpartij ziet de tackle aankomen' en het 2e is wel degelijk het geval
Dat is echt krom. Het gaat om de actie/intentie van de speler die de overtreding maakt, dat je het aan ziet komen doet natuurlijk niks af aan de ernst van de overtreding...quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:40 schreef Chicha het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik dat wel inderdaad. Alves zag hem al aankomen en gebeurde verder niks dus is er geen reden om zo'n toneelstuk op te voeren om Pepe een rode kaart aan te naaien
Het verlies interesseert me helemaal niets. Zowel van Barça als Real moet ik helemaal niets hebben. De subjectieve berichtgeving en het gefap in Nederland stoort me echter enorm.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:27 schreef Nober het volgende:
Is Halcon nog steeds niet over het verlies heen? Dat beloofd wat voor dinsdag, dat overleefd hij niet.
Barcelona en Manchester United zijn de afgelopen seizoenen de twee beste clubs in Europa, hoezo subjectief?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het verlies interesseert me helemaal niets. Zowel van Barça als Real moet ik helemaal niets hebben. De subjectieve berichtgeving en het gefap in Nederland stoort me echter enorm.
Dat ze de afgelopen seizoenen de twee beste clubs in Europa zouden zijn, wil niet zeggen dat de berichtgeving niet wat objectiever kan zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona en Manchester United zijn de afgelopen seizoenen de twee beste clubs in Europa, hoezo subjectief?
Ben ik wel mee eens, vooral hoe echt álles van Barcelona als geniaal wordt bestempeld.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ze de afgelopen seizoenen de twee beste clubs in Europa zouden zijn, wil niet zeggen dat de berichtgeving niet wat objectiever kan zijn.
Dus Pepe, Arbeloa, Adebayor moesten geen rood krijgen....quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ze de afgelopen seizoenen de twee beste clubs in Europa zouden zijn, wil niet zeggen dat de berichtgeving niet wat objectiever kan zijn.
Die van Pepe vind ik overdreven. Je kreeg duidelijk de indruk dat de scheidsrechter vooral afging op de reactie van Alves en het gemekker van de spelers van Barça. Adebayor had zeker rood moeten krijgen. Heb ik al eens gezegd in deze discussie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus Pepe, Arbeloa, Adebayor moesten geen rood krijgen....
Dat maakt dus in principe niet uit. Ook al gleed hij 30 centimeter langs het been, dan nog had hij rood moeten krijgen, omdat hij gevaarlijk inkwamquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die van Pepe vind ik overdreven. Je kreeg duidelijk de indruk dat de scheidsrechter vooral afging op de reactie van Alves en het gemekker van de spelers van Barça. Adebayor had zeker rood moeten krijgen. Heb ik al eens gezegd in deze discussie.
Dan wordt er geen wedstrijd meer uitgespeeld.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat maakt dus in principe niet uit. Ook al gleed hij 30 centimeter langs het been, dan nog had hij rood moeten krijgen, omdat hij gevaarlijk inkwam
[ afbeelding ]
En hij raakt hem hier dus wel. Dus helemaal een rode kaart.
Valt wel mee geloof ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan wordt er geen wedstrijd meer uitgespeeld.
Als elke ploeg zoals Real zou spelen in de halve finale dan zou ook geen 1 wedstrijd meer gespeeld worden, dan komt niemand meer naar het stadion.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is geen reden om geen rood te geven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het gros van de wedstrijden in de CL is niet heel erg boeiend.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Als elke ploeg zoals Real zou spelen in de halve finale dan zou ook geen 1 wedstrijd meer gespeeld worden, dan komt niemand meer naar het stadion.
Elke wedstrijd zijn er spelers die er zo in komen. Het is inderdaad gevaarlijk spel maar om daar meteen rood voor te geven? Als Alves als een kerel gewoon weer was opgestaan en Pepe kreeg dan rood dan had ik er beter mee kunnen leven dan nu. Ik ben er gewoon 100% van overtuigd dat wanneer Alves zich gewoon normaal gedragen had dat de scheidsrechter geen rood had getrokken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
De beweging an sich is genoeg voor rood.
Zo weet ik er ook nog wel eentje. Als Pepe niet zo'n trieste reputatie van debiele aanslagen had dan zou de scheids geen rood trekken. *kuch*casquero*kuch*quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef Chicha het volgende:
[..]
Elke wedstrijd zijn er spelers die er zo in komen. Het is inderdaad gevaarlijk spel maar om daar meteen rood voor te geven? Als Alves als een kerel gewoon weer was opgestaan en Pepe kreeg dan rood dan had ik er beter mee kunnen leven dan nu. Ik ben er gewoon 100% van overtuigd dat wanneer Alves zich gewoon normaal gedragen had dat de scheidsrechter geen rood had getrokken.
Dat is ook precies de reden waarom Alves zich zo aanstelt, voor zo'n overtreding moet gewoon rood gegeven worden. Blijkbaar kan dat echter alleen gebeuren als je je aanstelt.. (ik wil het gedrag van Alves niet goedpraten, maar begrijpelijk vind ik het wel)quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef Chicha het volgende:
[..]
Elke wedstrijd zijn er spelers die er zo in komen. Het is inderdaad gevaarlijk spel maar om daar meteen rood voor te geven? Als Alves als een kerel gewoon weer was opgestaan en Pepe kreeg dan rood dan had ik er beter mee kunnen leven dan nu. Ik ben er gewoon 100% van overtuigd dat wanneer Alves zich gewoon normaal gedragen had dat de scheidsrechter geen rood had getrokken.
Si.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Scorpie het volgende:
Real Madrid zijn gewoon faalhazen, lets face it.
Niets nieuws. Bij Real kun je altijd aan je laatste weken bezig zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:51 schreef DeNummer10 het volgende:
Mourinho zou gezien het gerommel binnen de club zomaar aan zijn laatste weken bezig kunnen zijn...
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niets nieuws. Bij Real kun je altijd aan je laatste weken bezig zijn.
Je hebt geen idee wat zich heeft afgespeeld bij Real de laatste dagen, of wel?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niets nieuws. Bij Real kun je altijd aan je laatste weken bezig zijn.
Wat ik al zei: er gebeurt daar altijd wel iets en de trainer staat daar altijd onder druk. NIet zo panisch doen. Begrijpelijk aangezien je het pas 'n paar weken lijkt te volgen allemaal, maar de vaste volgers weten wel beter.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:41 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat zich heeft afgespeeld bij Real de laatste dagen, of wel?
Een aantal spelers heeft zich tegen hem gekeerd, waaronder Ronaldo.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:47 schreef Paul-89 het volgende:
Intern was er al behoorlijk wat kritiek maar zolang hij succesvol bleef was er geen reden voor ontslag. De vraag is of de beker genoeg is voor de bestuurders/president ?
Dat weet je dondersgoed te verbergen of het zijn niet zo'n relevante zaken. Prima bijvoorbeeld als je het G-elftal traint, maar daarmee vergroot je niet echt je voetbalkennis.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:46 schreef DeNummer10 het volgende:
Haha, lomp stuk vreten. Ik denk dat ik meer binnen het voetbal doe dan jij.
Dat krijg je met zo'n taktiek. Spelers als Özil, Ronaldo, Di Maria horen niet 80 min. op eigen helft te staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:48 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Een aantal spelers heeft zich tegen hem gekeerd, waaronder Ronaldo.
Je doet echt veel te hysterisch....quote:Op zondag 1 mei 2011 10:48 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Een aantal spelers heeft zich tegen hem gekeerd, waaronder Ronaldo.
Je slaat de plank weer eens mis. Ik pretendeer, in tegenstelling tot anderen, helemaal niet alles te weten. Ik geef alleen aan dat het bij Real geregeld "crisis" is en dat de trainer daar nonstop onder druk staat. We hebben het over Real, niet over de G2 van FC Omniworld.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:51 schreef ForumPimp het volgende:
Halcon, je moet gewoon een verdrag tonen waarin blijkt dat je denkt alles van voetbal af te weten en alles van Real Madrid af te weten.
We weten dat je een Real Madrid fan bent, maar dat betekend niet dat je altijd juist zit. Integendeel.
Ik zou het ook ontkennen hoor, zeker als ze zo voetballen als Woensdag.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je slaat de plank weer eens mis. Ik pretendeer, in tegenstelling tot anderen, helemaal niet alles te weten. Ik geef alleen aan dat het bij Real geregeld "crisis" is en dat de trainer daar nonstop onder druk staat. We hebben het over Real, niet over de G2 van FC Omniworld.
Ik ben geen fan van Real. Integendeel. Sla je de plank weer mis. Is een beetje je probleem. Je praat maar wat poep.
Het is gewoonweg niet zo. Los Rojiblancos. Probeer de zaken echter wel objectief te kijken en dat is iets wat de Barça-fappers niet doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:54 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik zou het ook ontkennen hoor, zeker als ze zo voetballen als Woensdag.
Zoals ik zeg, je geheim is veilig.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is gewoonweg niet zo. Los Rojiblancos. Probeer de zaken echter wel objectief te kijken en dat is iets wat de Barça-fappers niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |