abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96181840
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef Chicha het volgende:

[..]

Elke wedstrijd zijn er spelers die er zo in komen. Het is inderdaad gevaarlijk spel maar om daar meteen rood voor te geven? Als Alves als een kerel gewoon weer was opgestaan en Pepe kreeg dan rood dan had ik er beter mee kunnen leven dan nu. Ik ben er gewoon 100% van overtuigd dat wanneer Alves zich gewoon normaal gedragen had dat de scheidsrechter geen rood had getrokken.
Zo weet ik er ook nog wel eentje. Als Pepe niet zo'n trieste reputatie van debiele aanslagen had dan zou de scheids geen rood trekken. *kuch*casquero*kuch*
pi_96181969
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef Chicha het volgende:

[..]

Elke wedstrijd zijn er spelers die er zo in komen. Het is inderdaad gevaarlijk spel maar om daar meteen rood voor te geven? Als Alves als een kerel gewoon weer was opgestaan en Pepe kreeg dan rood dan had ik er beter mee kunnen leven dan nu. Ik ben er gewoon 100% van overtuigd dat wanneer Alves zich gewoon normaal gedragen had dat de scheidsrechter geen rood had getrokken.
Dat is ook precies de reden waarom Alves zich zo aanstelt, voor zo'n overtreding moet gewoon rood gegeven worden. Blijkbaar kan dat echter alleen gebeuren als je je aanstelt.. (ik wil het gedrag van Alves niet goedpraten, maar begrijpelijk vind ik het wel)
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_96182042
Real Madrid zijn gewoon faalhazen, lets face it.
pi_96182655
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Scorpie het volgende:
Real Madrid zijn gewoon faalhazen, lets face it.
Si.
pi_96183014
Mensen die ook nog zo dom zijn om aan te geven dat Alves het niet zo had moeten doen maken zich helemaal belachelijk. Inkomen was al rood-waardig. Daarnaast hebben we het over Real dat tegen Barcelona voetbalt. Barcelona zou zelfs zijn landskampioenschap + eventueel aanstaande CL opgeven als dat ervoor zorgt dat Real dit seizoen zou degraderen, En we hebben het dan ook nog over Pepe die de dader is. Ik weet het niet, maar 1+1+1= in dit geval een heleboel.
pi_96183640
Real Madrid :')

2-3 tegen Zaragoza :')
pi_96183852
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:33 schreef Saekerhett het volgende:

Als Barcelona wint is het gat met Real Madrid 11 punten.
pi_96184191
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:33 schreef Saekerhett het volgende:

En een rode kaart voor Carvalho.

Mourinho zal dus wel weer de schuld bij de scheids leggen :')
pi_96184221
Mourinho zou gezien het gerommel binnen de club zomaar aan zijn laatste weken bezig kunnen zijn...
pi_96184390
Guardiola is respect vol voor zijn tegenstanders Mourinho is een goede coach alleen slaat hij nu door.

Barca !!!
pi_96199014
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:51 schreef DeNummer10 het volgende:
Mourinho zou gezien het gerommel binnen de club zomaar aan zijn laatste weken bezig kunnen zijn...
Niets nieuws. Bij Real kun je altijd aan je laatste weken bezig zijn.
pi_96199139
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

:')
pi_96199453
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt geen idee wat zich heeft afgespeeld bij Real de laatste dagen, of wel?
pi_96199522
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:41 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Je hebt geen idee wat zich heeft afgespeeld bij Real de laatste dagen, of wel?
Wat ik al zei: er gebeurt daar altijd wel iets en de trainer staat daar altijd onder druk. NIet zo panisch doen. Begrijpelijk aangezien je het pas 'n paar weken lijkt te volgen allemaal, maar de vaste volgers weten wel beter.
pi_96199573
Haha, lomp stuk vreten :'). Ik denk dat ik meer binnen het voetbal doe dan jij.
pi_96199596
Intern was er al behoorlijk wat kritiek maar zolang hij succesvol bleef was er geen reden voor ontslag. De vraag is of de beker genoeg is voor de bestuurders/president ?
pi_96199610
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:47 schreef Paul-89 het volgende:
Intern was er al behoorlijk wat kritiek maar zolang hij succesvol bleef was er geen reden voor ontslag. De vraag is of de beker genoeg is voor de bestuurders/president ?
Een aantal spelers heeft zich tegen hem gekeerd, waaronder Ronaldo.
pi_96199629
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:46 schreef DeNummer10 het volgende:
Haha, lomp stuk vreten :'). Ik denk dat ik meer binnen het voetbal doe dan jij.
Dat weet je dondersgoed te verbergen of het zijn niet zo'n relevante zaken. Prima bijvoorbeeld als je het G-elftal traint, maar daarmee vergroot je niet echt je voetbalkennis.
pi_96199668
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:48 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dat krijg je met zo'n taktiek. Spelers als Özil, Ronaldo, Di Maria horen niet 80 min. op eigen helft te staan.
pi_96199679
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:48 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Je doet echt veel te hysterisch....
pi_96199692
Halcon, je moet gewoon een verdrag tonen waarin blijkt dat je denkt alles van voetbal af te weten en alles van Real Madrid af te weten.

We weten dat je een Real Madrid fan bent, maar dat betekend niet dat je altijd juist zit. Integendeel.
pi_96199729
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:51 schreef ForumPimp het volgende:
Halcon, je moet gewoon een verdrag tonen waarin blijkt dat je denkt alles van voetbal af te weten en alles van Real Madrid af te weten.

We weten dat je een Real Madrid fan bent, maar dat betekend niet dat je altijd juist zit. Integendeel.
Je slaat de plank weer eens mis. Ik pretendeer, in tegenstelling tot anderen, helemaal niet alles te weten. Ik geef alleen aan dat het bij Real geregeld "crisis" is en dat de trainer daar nonstop onder druk staat. We hebben het over Real, niet over de G2 van FC Omniworld.

Ik ben geen fan van Real. Integendeel. Sla je de plank weer mis. Is een beetje je probleem. Je praat maar wat poep.
pi_96199747
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je slaat de plank weer eens mis. Ik pretendeer, in tegenstelling tot anderen, helemaal niet alles te weten. Ik geef alleen aan dat het bij Real geregeld "crisis" is en dat de trainer daar nonstop onder druk staat. We hebben het over Real, niet over de G2 van FC Omniworld.

Ik ben geen fan van Real. Integendeel. Sla je de plank weer mis. Is een beetje je probleem. Je praat maar wat poep.
Ik zou het ook ontkennen hoor, zeker als ze zo voetballen als Woensdag.

We begrijpen je, het geheim van je is hier in dit topic veilig.
pi_96199774
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:54 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Ik zou het ook ontkennen hoor, zeker als ze zo voetballen als Woensdag.
Het is gewoonweg niet zo. Los Rojiblancos. Probeer de zaken echter wel objectief te kijken en dat is iets wat de Barça-fappers niet doen.
pi_96199807
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is gewoonweg niet zo. Los Rojiblancos. Probeer de zaken echter wel objectief te kijken en dat is iets wat de Barça-fappers niet doen.
Zoals ik zeg, je geheim is veilig. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')