In hoeverre je het naar je zin hebt is inderdaad voor een groot deel een kwestie van je instelling. Hoe komt het toch dat sommige mensen altijd een rotvakantie hebben en anderen het altijd naar hun zin hebben? Terwijl ze dezelfde vakantie gehad hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zou het soms aan je houding liggen dat je zo onvriendelijk wordt bejegen of je proberen af te zetten??
Ehm... da's wat ik gedaan heb.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat kun je beter doen. Gewoon op nieuw topic klikken.
Daar kan ik niks vanquote:
Ik laat dat graag aan jou over. Is jouw dag ook weer geslaagd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:35 schreef k_man het volgende:
Aangezien Halcon kennelijk te beroerd is om een nieuw deeltje te openen...
[ afbeelding ]
95% van de vakanties is gewoon geslaagd en 5% valt tegen. Kan altijd een gebeuren. Heeft weinig met je instelling te maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef k_man het volgende:
[..]
In hoeverre je het naar je zin hebt is inderdaad voor een groot deel een kwestie van je instelling. Hoe komt het toch dat sommige mensen altijd een rotvakantie hebben en anderen het altijd naar hun zin hebben? Terwijl ze dezelfde vakantie gehad hebben.
"Hmmff, het was zo vervelend... we moesten ver reizen, het was heel heet, het eten leek nergens op en bijna niemand sprak Engels".
"Wauw zeg, het was ver reizen, en het was me toch héét daar! Eten dat nergens op leek en bijna niemand sprak er Engels. Geweldig!"![]()
Zo hebben sommige mensen nou eenmaal altijd slechte service. En andere mensen krijgen altijd goede service.
Toch maak ik al dat gezeur van DAM en jou nooit mee, HPKW evenmin.. Terwijl wij beiden toch ook heel wat afreizen. We ergeren ons alleen niet zo snel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
95% van de vakanties is gewoon geslaagd en 5% valt tegen. Kan altijd een gebeuren. Heeft weinig met je instelling te maken.
Wat ik al zei. 95% van de vakanties is gewoon prima. Heel af en toe zit er een tegenvaller tussen. Kan altijd gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Toch maak ik al dat gezeur van DAM en jou nooit mee, HPKW evenmin.. Terwijl wij beiden toch ook heel wat afreizen. We ergeren ons alleen niet zo snel.
Lekker interessant. Ik zou er vooral nog een paar posts aan wijden. Zie je nou wel dat je een onverbeterlijke zeurkous bent?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:50 schreef Halcon het volgende:
Topic stond niet in de MyAT, dus kennelijk niet.
Zeker. Vooral bij figuren zoals jij. Dat was wat ik al zei.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat ik al zei. 95% van de vakanties is gewoon prima. Heel af en toe zit er een tegenvaller tussen. Kan altijd gebeuren.
Jawel.quote:
Bij iedereen valt er wel eens 'n keer iets tegen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeker. Vooral bij figuren zoals jij. Dat was wat ik al zei.
Pluspunt van Rio, Boedapest, Johannesburg:quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Zelden ben ik ergens geweest waar het helemaal niet beviel. Zelfs Istanbul en Parijs hadden nog wel wat pluspunten.
En vreemd dat het koppelen aan het voorgaande deel niet lukt. Zal eens kijken.
Zelden is toch iets meer dan helemaal nooit. Het is gewoon onzin dat het per definitie aan de persoon liggen. Er kunnen altijd plekken zijn waar je niets mee hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Zelden ben ik ergens geweest waar het helemaal niet beviel. Zelfs Istanbul en Parijs hadden nog wel wat pluspunten.
En vreemd dat het koppelen aan het voorgaande deel niet lukt. Zal eens kijken.
Aangezien jij in Azie woont zal het verschil wel zijn geen reiservaring en veel reiservaringquote:Op zaterdag 30 april 2011 07:58 schreef Gaoxing het volgende:
Een paar jaar geleden deden twee bevriende families toevallig dezelfde rondreis alvorens nog een paar dagen bij ons te logeren, de een twee weken na de ander. De verhalen verschilden als dag en nacht: de een was, ondanks een fikse blessure, hartstikke enthousiast. Bij de ander was van alles niet goed geweest, de hike was te gevaarlijk, het hotel te ver weg, alles te dit en te dat. Het verschil was echt ongelooflijk.
Het kan zijn dat hij is langsgelopen, maar hij heeft zich niet bij mij gemeld. Verder was er wel een aantal FOK!kers, maar geen bekende uit TRV. Tenzij men m'n mede-dobbelsteenavonturier costadibalkoni daatoe rekent.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:44 schreef Gaoxing het volgende:
Heel veel plezier UIO en medevierders! Is flipsen langs geweest?
Hahahahaha!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef k_man het volgende:
Ik geloof het pas als Donald Trump de overlijdensakte heeft gecontroleerd.
Vertel de fysio maar dat je snel wil fietsen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kan weer staan!!!
En ik heb al een paar stapjes verzet!
Goh, wat voelt dat fijn zonder gips.
Heb ik gedaan. Ze adviseerde een hometrainer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef Individual het volgende:
[..]
Vertel de fysio maar dat je snel wil fietsen!
Ligt in Noorwegen de bouw ook zo lang stil in de winter? Zijn er ook dingen als vorstverlet regelingen enzo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:02 schreef Fogel het volgende:
De vorst is uit de grond, het is +2 graden, dus tenzij er veel sneeuw gaat vallen is het weg voordat ik weer thuis ben.
Als ik nog sneeuwballen willen gooien rij ik gewoon naar de andere kant van de stad. Aan de schaduwkant ligt vaak zelfs in juli nog wat sneeuw.
Liever dat dan sneeuw! Het is ff een dagje aclimatiseren, maar dan is het lekker! (op vakantie)quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:19 schreef Gaoxing het volgende:
Hier is het gewoon 35 graden, en vermoedelijk zo'n 98% vochtigheid. Ook ""
Geweldig!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Fogel het volgende:
Tips voor het geval de schoonmakers in het hotel wil laten schrikken (7 fotos, navigeer met de pijltjes rechtsboven in de foto): http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10085035
Haha! Ik woon al sinds eind maart in hotels, maar heb de ballen niet om er een teringzooi van te maken omdat het nog een maand duurt voordat ik m'n nieuwe huis heb. Bijna nog mooier dan mijn echte 'thuis', maar dat is (bijna) niet mogelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Fogel het volgende:
Tips voor het geval de schoonmakers in het hotel wil laten schrikken (7 fotos, navigeer met de pijltjes rechtsboven in de foto): http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10085035
Niet iets heel bijzonders.... een Corsa D in de 111 jaar uitvoering. Diesel en dus BPM en MRB vrij en tot nog toe een verbruik van 1 op 24.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:14 schreef k_man het volgende:
Zit ik al die foto's door te kijken, weet ik nog niet wat je voor auto hebt gekocht.![]()
Ja, in Prora zitten iets van 52 kleine 'musea'. Van ingerichte vakantiekamers tot de officiersruimten die het later waren en expositieruimtes van toeristenbureaus uit Zweden en Noorwegen.quote:Je hebt wel leuke dingen bezocht. Kon je in Prora niet ergens naar binnen?
Teringzooi valt wel mee, duurt maximaal 1 minuut extra om op te ruimen. In het artikel staat erbij dat hij het alleen op de dag van uitchecken doet, dus veel last zal hij niet van represailles hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha! Ik woon al sinds eind maart in hotels, maar heb de ballen niet om er een teringzooi van te maken omdat het nog een maand duurt voordat ik m'n nieuwe huis heb. Bijna nog mooier dan mijn echte 'thuis', maar dat is (bijna) niet mogelijk.
Hilarisch!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Fogel het volgende:
Niet bijzonder, maar dus wel voordelig en het brengt je vast comfortabel van A naar B. Bij het bezoeken van al die autodingen had misschien iets minder rationeels gepast, maar ach...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:00 schreef DutchTrain het volgende:
Niet iets heel bijzonders.... een Corsa D in de 111 jaar uitvoering. Diesel en dus BPM en MRB vrij en tot nog toe een verbruik van 1 op 24.
Ja, over musea had ik wel wat gehoord, maar de rest? Is dat hermetisch afgesloten of kun je ronddwalen door ongebruikte delen? Beetje urban exploration, zeg maar.quote:Ja, in Prora zitten iets van 52 kleine 'musea'. Van ingerichte vakantiekamers tot de officiersruimten die het later waren en expositieruimtes van toeristenbureaus uit Zweden en Noorwegen.
Veel plezier. Israel is echt een heel bijzonder land. Kijk uit voor het 'Jerusalem syndroom'; dat gebeurt met gelovigen en niet-gelovigen en ze hebben er zelfs een speciale inrichting voor.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:18 schreef k_man het volgende:
Morgenavond vliegen trouwens. Twee weken Israel.
Voor het niet rationele autogebruik ga ik wel karten en af en toe wat races bezoekenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:17 schreef k_man het volgende:
Bij het bezoeken van al die autodingen had misschien iets minder rationeels gepast, maar ach...
Je kunt een heel stuk er langs lopen, er schijnt weer een stuk hotel van gemaakt te zijn en er zouden ook nog ruïnes aan de noordelijke kant van moeten zijn. Mijn reisgenoot kon helaas niet zo ver lopen, dus buiten de grote toeristische zone heb ik niet veel gezien. Bovendien staat het bijna in een behoorlijk dicht bos dus je kunt er ook niet zo makkelijk foto's maken.quote:Ja, over musea had ik wel wat gehoord, maar de rest? Is dat hermetisch afgesloten of kun je ronddwalen door ongebruikte delen? Beetje urban exploration, zeg maar.
Oh ja. Die paspoortcontrole tussen de twee delen kan een drama zijn. Een keer bijna m'n vlucht gemist omdat ik via de verkeerde weg achter de douane was gekomen en toen binnendoor naar het andere deel moest.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:06 schreef Fogel het volgende:
We gaan in twee verschillende delen van het vliegveld zijn dus dat kan lastig worden zelfs als we al toevallig tegelijk aanwezig zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |