Ligt in Noorwegen de bouw ook zo lang stil in de winter? Zijn er ook dingen als vorstverlet regelingen enzo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:02 schreef Fogel het volgende:
De vorst is uit de grond, het is +2 graden, dus tenzij er veel sneeuw gaat vallen is het weg voordat ik weer thuis ben.
Als ik nog sneeuwballen willen gooien rij ik gewoon naar de andere kant van de stad. Aan de schaduwkant ligt vaak zelfs in juli nog wat sneeuw.
Liever dat dan sneeuw! Het is ff een dagje aclimatiseren, maar dan is het lekker! (op vakantie)quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:19 schreef Gaoxing het volgende:
Hier is het gewoon 35 graden, en vermoedelijk zo'n 98% vochtigheid. Ook ""
Geweldig!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Fogel het volgende:
Tips voor het geval de schoonmakers in het hotel wil laten schrikken (7 fotos, navigeer met de pijltjes rechtsboven in de foto): http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10085035
Haha! Ik woon al sinds eind maart in hotels, maar heb de ballen niet om er een teringzooi van te maken omdat het nog een maand duurt voordat ik m'n nieuwe huis heb. Bijna nog mooier dan mijn echte 'thuis', maar dat is (bijna) niet mogelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Fogel het volgende:
Tips voor het geval de schoonmakers in het hotel wil laten schrikken (7 fotos, navigeer met de pijltjes rechtsboven in de foto): http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10085035
Niet iets heel bijzonders.... een Corsa D in de 111 jaar uitvoering. Diesel en dus BPM en MRB vrij en tot nog toe een verbruik van 1 op 24.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:14 schreef k_man het volgende:
Zit ik al die foto's door te kijken, weet ik nog niet wat je voor auto hebt gekocht.![]()
Ja, in Prora zitten iets van 52 kleine 'musea'. Van ingerichte vakantiekamers tot de officiersruimten die het later waren en expositieruimtes van toeristenbureaus uit Zweden en Noorwegen.quote:Je hebt wel leuke dingen bezocht. Kon je in Prora niet ergens naar binnen?
Teringzooi valt wel mee, duurt maximaal 1 minuut extra om op te ruimen. In het artikel staat erbij dat hij het alleen op de dag van uitchecken doet, dus veel last zal hij niet van represailles hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha! Ik woon al sinds eind maart in hotels, maar heb de ballen niet om er een teringzooi van te maken omdat het nog een maand duurt voordat ik m'n nieuwe huis heb. Bijna nog mooier dan mijn echte 'thuis', maar dat is (bijna) niet mogelijk.
Hilarisch!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Fogel het volgende:
Niet bijzonder, maar dus wel voordelig en het brengt je vast comfortabel van A naar B. Bij het bezoeken van al die autodingen had misschien iets minder rationeels gepast, maar ach...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:00 schreef DutchTrain het volgende:
Niet iets heel bijzonders.... een Corsa D in de 111 jaar uitvoering. Diesel en dus BPM en MRB vrij en tot nog toe een verbruik van 1 op 24.
Ja, over musea had ik wel wat gehoord, maar de rest? Is dat hermetisch afgesloten of kun je ronddwalen door ongebruikte delen? Beetje urban exploration, zeg maar.quote:Ja, in Prora zitten iets van 52 kleine 'musea'. Van ingerichte vakantiekamers tot de officiersruimten die het later waren en expositieruimtes van toeristenbureaus uit Zweden en Noorwegen.
Veel plezier. Israel is echt een heel bijzonder land. Kijk uit voor het 'Jerusalem syndroom'; dat gebeurt met gelovigen en niet-gelovigen en ze hebben er zelfs een speciale inrichting voor.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:18 schreef k_man het volgende:
Morgenavond vliegen trouwens. Twee weken Israel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |