Wat zijn dit voor kansloze onelinertjes?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef missyB het volgende:
openingszinnen:
_he leuke sjerp,ruilen met mijn kroon?
_ Ik ga wat drinken halen en je ziet er dorstig uit, wil je ook wat?
_ en HET huwelijk nog gezien? zoja ik kan beter kussen!
De verre neef kan hem ook worden trouwens
"Ik heb ooit met Maxima gezoend, maar jij bent toch echt beter"quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef missyB het volgende:
openingszinnen:
_he leuke sjerp,ruilen met mijn kroon?
_ Ik ga wat drinken halen en je ziet er dorstig uit, wil je ook wat?
_ en HET huwelijk nog gezien? zoja ik kan beter kussen!
De verre neef kan hem ook worden trouwens
De zin van de koninklijke inkijk vind ik een leuke.!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Ik heb ooit met Maxima gezoend, maar jij bent toch echt beter"![]()
"Nou mevrouw, U heeft een koninklijke inkijk"
"Is dit de weg naar Paleis Soestdijk?"
"Ah, de Koningin is hier al geweest! Hoe laat begint het neuken?"
"Ah leuke vrijmarkt! Hoeveel vraagt U voor een uurtje?"
Even reageren: Je kan ook BDD hebben terwijl je wel echt afstotelijk bent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je moet je koppie eens gebruiken. Waarom ben jij zo begripvol? Omdat hij zogenaamd BDD heeft en er dus niks aan kan doen dat hij zo blijft zeuren?
Ik zal je eens iets vertellen. BDD betekent dat je waanideeen hebt over je eigen uiterlijk in zeer negatieve zin. Als hij eerst in dit topic aangeeft dat hij BDD heeft, dan -weet- hij dus van zichzelf dat zijn gedachtes onjuist zijn, maar hij heeft het niet onder controle.
Nu is hij er echter heilig van overtuigd dat hij echt lelijk is en dat het geen waandenkbeelden zijn. Heeft hij dan ineens geen BDD meer? Of heeft hij het nooit gehad? Zeg het maar.
*proest*quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Ik heb ooit met Maxima gezoend, maar jij bent toch echt beter"![]()
"Nou mevrouw, U heeft een koninklijke inkijk"
"Is dit de weg naar Paleis Soestdijk?"
"Ah, de Koningin is hier al geweest! Hoe laat begint het neuken?"
"Ah leuke vrijmarkt! Hoeveel vraagt U voor een uurtje?"
Uhm...op de uni zal het voor 99% van de mensen echt geen nieuws zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat ze de seksuele voorlichting en dergelijke niet nogmaals op de universiteit ten gehore brengen. Wat moest ik er nou in de brugklas mee. Leuk hoor, condooms om je agenda knopen.
volgens mij ben je in de brugklas tegenwoordig al te laatquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm...op de uni zal het voor 99% van de mensen echt geen nieuws zijn.
Zomerkamp van de middelbare school? Of een andere organisatie? Ken je haar toen al? Hoe wist je dat zij het zou toelaten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb m'n vrouwtje versierd door tijdens een zomerkamp tegen haar rug aan te gaan liggen en m'n arm om haar heen te slaan.
Kans van 1 op 10 is wel erg groot; belangrijk evenement dus voor jouquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef minnemin het volgende:
nou, ik ben weer veel te lang weggeweest uit dit topic begrijp ik wel. Richard weer geband, snap ik dat goed?
Ik ben dit weekend in de hoofdstad. Kans van 1 op 10 dat ik daar de droomprins tegenkom. Man man, wat heb ik zitten dagdromen vanmiddag bij Wills en Kate. Ik wil ook trouwen! Alleen heb mezelf alweer gesaboteerd, ik heb een vreetbuitje gehad en mijn wenkbrouwen en snor zijn niet geepileerd. Alle eventuele kans om zeep geholpen :p
flink gaan rondstruinen morgen overal en nergens dan loop je die evt kilo van dat vreetbuitje er zo weer af! en je heBt nog tijd genoeg voor snor en wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef minnemin het volgende:
nou, ik ben weer veel te lang weggeweest uit dit topic begrijp ik wel. Richard weer geband, snap ik dat goed?
Ik ben dit weekend in de hoofdstad. Kans van 1 op 10 dat ik daar de droomprins tegenkom. Man man, wat heb ik zitten dagdromen vanmiddag bij Wills en Kate. Ik wil ook trouwen! Alleen heb mezelf alweer gesaboteerd, ik heb een vreetbuitje gehad en mijn wenkbrouwen en snor zijn niet geepileerd. Alle eventuele kans om zeep geholpen :p
Niet dat ik weet, maar hij kan beter wegblijven als hij toch geen tips wil hoe hij wel succesvol kan zijn bij de vrouwen. Daar luistert hij niet meer naar, en ik denk eigenlijk dat hij het nooit echt tot zich door heeft laten dringen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef minnemin het volgende:
Ik heb die voorlichting in de eerste klas gehad geloof ik. Maar dan is het voor sommigen al te laat. Heb op mijn 9e vooral mijn ouders veel gevraagd. Ik ben compleet voorbereid voor het versieren (als ik eraan deed).quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:52 schreef missyB het volgende:
[..]
volgens mij ben je in de brugklas tegenwoordig al te laat
Hoezo 1 op 10?quote:Ik ben dit weekend in de hoofdstad. Kans van 1 op 10 dat ik daar de droomprins tegenkom. Man man, wat heb ik zitten dagdromen vanmiddag bij Wills en Kate. Ik wil ook trouwen! Alleen heb mezelf alweer gesaboteerd, ik heb een vreetbuitje gehad en mijn wenkbrouwen en snor zijn niet geepileerd. Alle eventuele kans om zeep geholpen :p
Iets dergelijks was al eens voorbijgekomen in het datingsite-ervaringen topic.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er schiet me een leuke versiertip te binnen, trouwens. Voor de mannen. Ideaal voor een dag als Koninginnedag ook. Anders ook toepasbaar op mooie dagen in het park of op de boulevard, een plek waar mensen komen om te chillen (let op - strand is not done!).
Als je het lef hebt, regel dan een (semi)professionele camera. Je weet wel, zo'n grote Nikon of Canon, liefst compleet met flitser en extra grote lens. Maak van tevoren wat visitekaartjes met het adres erop waar je de foto's gaat posten (Facebook ofzo, of een online fotoalbum als Google Picasa).
Paradeer hiermee door de straten en ik kan je garanderen dat er mensen, op je af komen om op de foto te gaan. Het kunnen toeristen zijn, oude lui die een romantische dag beleven, etc... Maar als je het slim speelt en naar een plek gaat waar jouw doelgroep zich ophoudt (terras, café (eerst toestemming vragen), of met een volksfeest als Koninginnedag gewoon in het centrum), is de kans groot dat er een heleboel leuke dames tussen zitten.
Het mooie is dat die dames natuurlijk op je camera afkomen en niet zozeer op jóu, lekker anoniem dus. De kans is alleen wel groot dat ze meteen weer weglopen als de foto gemaakt is. Máár, je hebt dan wél even met ze moeten communiceren (ze wil tenslotte weten waar ze de foto's kan bekijken) = veel oefening, en de kans is ook aardig aanwezig dat iemand geďnteresseerd raakt (je hebt tenslotte een leuke camera dus fotograferen is vast je hobby, wat leuk etc) en even een gesprekje aanknoopt.
Ook heb je natuurlijk een ultiem excuus om mensen lastig te vallen.Openingszinnen zijn dan nergens meer voor nodig (stuk makkelijker!!), je wil ze tenslotte alleen op de foto zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 19:07:36 ]
Er schijnt een miljoen mensen op de been te zijn aldaar, ca. de helft is man, aldus redenerend kom ik op ong. 1 op 10 uit. Klopt natuurlijk niets van, maar dit is mijn vage manier van hoop houden :p.quote:[..]
Hoezo 1 op 10?
Ik vond het huwelijk trouwens helemaal niet leuk. Niks spontaans, ze leken niet vrolijk.
Ja precies en dan ook echt die conclusie van em in een spoiler wat de neuk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh.
Nah goed, alleen maar bevestiging dat het een goeie tip is dan.
Ik zou niet weten waarom de freakfactor groter zou worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:13 schreef minnemin het volgende:
ha, ik wil fotograferen weer oppakken, maar ik ben nog niet digitaal gegaan. Dat buiten beschouwing: is de tip ook voor vrouwen toepasbaar of wordt dan de freakfactor exponentieel groter?
Ooof, als de foto slecht is moet het opnieuw!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja precies en dan ook echt die conclusie van em in een spoiler wat de neuk.
Ik heb dezelkfde ervaring toen ik voor het eerst met mijn Nikon d40 over straat ging, gewoon om fotos te maken. Iedereen kijkt om. Zelfs de moeder met een kinderwagen zie ik even dr haren doen nadat ze vluchtig mijn camera had gespotMaar dan meisjes ook echt een kaartje geven dat durf ik weer niet. Want ze willen natuurlijk weten hoe goed ze op de foto staan en als de foto slecht is. sta ik voor lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |