Helemaal waar. Maar ik had het in therapie gestopt als ik jou was...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is mijn geld en alleen IK bepaal waar ik het aan uitgeef!
Ah, thanx.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
Hoeveel seconden het verschil tussen bliksemflits en donder, een kilometer is..
3 seconden, heb ik van mijn vader geleerd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoeveel seconden het verschil tussen bliksemflits en donder, een kilometer is..
Je goed recht .quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is mijn geld en alleen IK bepaal waar ik het aan uitgeef!
je gaat echt te ver! Dit pik ik echt niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar ik had het in therapie gestopt als ik jou was...
Klopt, dat wist Karim ook.. Mo dacht 7 seconden..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
3 seconden, heb ik van mijn vader geleerd.
Het is VEEL erger...lees maar wat terug...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
Kijken jullie dat oplichters programma nu nog?
Jij veegt wel op een heel aparte manier je reet afquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
je gaat echt te ver! Dit pik ik echt niet!
Doe ff kleine opsomming/aftreksel voor mequote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het is VEEL erger...lees maar wat terug...
Zie de d'r zittuh op die kast....quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij veegt wel op een heel aparte manier je reet af
Hoogbegaafd hè?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Nostalgist het volgende:
Klopt, dat wist Karim ook.. Mo dacht 7 seconden..
Flip moet zijn schuld aflossen, verplicht kroelen met Jo daar zou ik moe van worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoogbegaafd hè?
Waar zou Flip zo moe van zijn en waar is Djoon? Is de regen interessanter?
Djoon heeft last van pijn in haar linkerborst... Flip slaapt op zijn eigen kamer. Zou hij moe zijn van het pubergepraat van Joanne en Mo ? Daar lag hij net nog bij op de kamer..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoogbegaafd hè?
Waar zou Flip zo moe van zijn en waar is Djoon? Is de regen interessanter?
Bloed kruipt waar het niet gaan kanquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
Nieuwsgierigheid wordt nog eens de ondergang van de mensheidquote:
Oh, ik zie alleen een slapende Flip en stream 2 is hier deaud.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Djoon heeft last van pijn in haar linkerborst... Flip slaapt op zijn eigen kamer. Zou hij moe zijn van het pubergepraat van Joanne en Mo ? Daar lag hij net nog bij op de kamer..
Al vanaf BB1..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
Bb was heul geen oplichtingprogramma....hummy is goudeerlijkquote:
Hummy never left...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bb was heul geen oplichtingprogramma....hummy is goudeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |